** Cercadores de JUNY 2022 **

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dt. juny 14, 2022 12:40 pm

Hola a totes!

Caterinamore, moltes gràcies per la benvinguda, esperem aquest bingo... ojalá :p-) !!! Pel que he vist ja et queda poc per la DNW, a veure si les bones vibracions són reals!!

Maybe he vist que també et porten a Sant Pau com a mi! Que bé tenir-te de referència. Sobre el tema de la medicació... doncs... es que al privat vaig fer cicles naturals així que només vaig fer descarregar amb l’ovitrelle i progesterona 400mg a l’espera. Ara a Sant Pau faig ovaleap per estimular i la resta igual sols que m’han enviat 200mg de progesterona. A veure demà com estan aquests dos fol·licles, jo també vaig fer la IAD amb 2, un de 18-19 mm y un de 17mm.
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dj. juny 16, 2022 11:14 am

Sunna, i el tema possible bessonada com el porteu? Vau tenir clar tirar endavant amb dos fol•licles? A mi em fa una mica de por, la veritat! Per un costat penso que tindria la seva gràcia, però tb poden ser molt durs els primers anys, sobretot com a mare única.

Tot inque les probabilitats són baixes, compleixo molts dels supòsits que augmenten les probabilitats XD

Com aneu les altres? Com porteu els desesperos?

Ànims i distraccions :-o00m
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. juny 16, 2022 4:20 pm

Cris1986 estava segura d’haver escrit i ara veig que no ho vaig pujar bé.
Em sap molt greu el que t’ha passat. Només espero que físicament estiguis bé i poc a poc vagis estan calmada. Dona’t el temps que creguis, fas molt bé. Ningú més que tu pot saber com et sents i, de vegades, quan ens toca viure això ni tan sols nosaltres mateixes sabem del cert. A mi una professional em va dir que quan estigués preparada de nou ho sabria, encara que ara em pensés que el moment no tornaria a arribar mai. I, saps que? El moment sí arriba. No saps com però, com ella deia, un dia la il·lusió torna i tot i que segueixen havent-hi moltes pors, a la balança ja no guanyen. T’envio molta força

Maybe Uuuh he sentit bessons? Tot te pros i contres, tal i com dius més val no pensar més.
Us vaig llegint a tu i a la Susanna 21 i tela el procés que feu les mares que trobeu la maternitat per inseminació. Tot aquest control, prova, prova, prova, metges, decisions....deu ni dó.

Susanna21 Benvinguda! Ostres quin final de mes, mudança en plena DNW, tan de bo sortiu d’un pis sent dues i arribeu a l’altre sent tres! Creuem dits per vosaltres!

martona91 Oh, tot i ser el 1r cicle em sap greu. M’alegro que ho prenguis amb calma i veient la part bona, festassa a la vista. jejeje

Caterinamore, quan sents coses no típiques en plena recerca és per tronar-se boja. Boníssim la teva parella jajaja Pots comprar-ne de tires baratets per internet, així et pots permetre embogir i gastar només uns cèntims.

Nina23 vas tenir DNW ahir oi? Mmm espero que el silenci sigui perquè ho esteu celebrant

Eria, Terrallum, tic tac. Com ho porteu?

Ego: a mi se’m va passar el disgust i estic intentant fer vida normal i deixar de pensar en el que faré o deixaré de fer si em quedo o no em quedo o si quadra al calendari o amb la feina. He tingut una revelació aquests dies. Crec que de la Covid hem d’aprendre que a la vida mai se sap que passarà demà. Moltes patim per la baixa, per les dates, la feina, la jefa, les companyes. Quan demà podem tenir un cop i estar de baixa 3 mesos així patapám i ale, adéu plans. Toca adaptar-se i sabeu què? Ningú es mor d’adaptació. És veritat que pots perdre coses i trobar-te en situacions que fan por, però tinc un nou mantra que és «ningú es mor d’adaptació!» així que a deixar fluir perquè l'estrès és el millor anticonceptiu. Cada mes dic que m’ho prenc amb calma, però no és veritat el cap em va a mil. He d’aprendre a confiar en la vida i deixar anar el control del que no es pot controlar.
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dv. juny 17, 2022 7:36 am

Maybe doncs si m’haguessis fet aquesta pregunta fa gairebé 2 anys quan vam anar per primer cop a una clínica de fertilitat t’hagués dit que em feia pànic però ara sent aquesta la tercera IAD, havent sortit diverses proves amb complicacions i havent intentat amb la meva dona un mètode ROPA que no va sortir bé... doncs mira, estic amb el xip de fluir i que tot el que la vida ens vulgui regalar... benvingut sigui. Així que no vam tenir cap dubte aquest cop. Entenc que com a mare única potser tindria sensacions diferents i més si tens punts extres per tenir bessonada :anec: :anec: .

Farfalla seria genial entrar a la nova etapa del pis sent un més! Respecte al canvi de mentalitat que comentes... jo crec que és el millor. Nosaltres aquest any l’estem vivint així, planificar al final no pots planificar perquè la vida va al seu propi ritme en tots aquests processos, així que millor viure’ls de manera positiva. Sobre la feina es veritat que angoixa... jo només m’ho plantejo a nivell tractament (que en aquest no ho he dit a la feina i he passat forces nervis per quadrar cites mèdiques però pel proper (tot i que esperem que no ho necessitem) ho explicaré perquè és un mal de cap. Ànims!! >.-<:
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: nina23 » dv. juny 17, 2022 8:01 am

Hola noies!

Que bé que haguem reactivat el grup amb gent nova, sou aire fresc!

No tinc temps d’escriure gaire però us he anat llegint i us desitjo a totes molta sort i calma, la necessitem totes!

Ego: a mi em va venir la regla ahir, amb un dia de retard però amb 2 testos negatius així que ja me l’esperava. Com que em vaig fer mútua, avui tinc cita amb una ginecòloga nova, a veure si m’ajuda a començar el camí de nou, perquè la veritat que començo a estar una mica desanimada.

Farfalla: bonica, espero que ja que estem compartint DNW i negatius també ens toqui compartir el positiu aquest estiu! Nosaltres ens si aquest mes no funciona ens començarem a plantejar fer proves, perquè tenim 36 anys i ja portarem més de mig any buscant. Tinc dues amigues que es van quedar just quan tenien hora per mirar-s’ho després d’anys intentant embaràs… així que potser el mètode de demanar cita al metge funciona com a conceptiu hahaha.

Una abraçada molt forta a totes!
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dg. juny 19, 2022 8:25 pm

Hola a totes! Com ha anat el cap de setmana? Jo he estat bastant tranquil¢leta, amb aquesta calor m'ha fet mandra fer plans, he aprofitat per descansar una mica!

Eria, Terrallum: alguna novetat? Espero que la warry no hagi fet acte de presència i puguem cantar algun panxu, que ja toca!

Caterinamore, Sunna: últims dies de desespero! Com ho porteu?? Noteu algun símptoma diferent? Us envio moltes energies "conceptives" ;)

Ego: jo de moment estic tranquila, només fa dos dies de la inseminació, suposo que els nervis venen més cap al final del desespero... Ja us aniré explicant.

Les que ja vau passar DNW fa dies, ja debeu estar a prop de tornar a fer SW no? Si és així, ànims!!


Estic orgullosa de mi pq veig que començo a dominar el vocabulari... XD al ppi em semblava impossible d'aprendre!


Una abraçada, cercadores!!!! :--/)
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dg. juny 19, 2022 8:29 pm

Nina, perdona! Que ets l'última que vas escriure i se m'ha oblidat mencionar-te! Em sap greu que hagi baixat la regla... Com ha anat la visita amb la nova gine? T'ha agradat? T'ha comentat alguna cosa nova?

Espero que aquest nou inici us porti molta sort!!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Terrallum » dg. juny 19, 2022 9:12 pm

Boniqueeesaaa!!!

Quina calorassa perfavor!!!!! Escric desde el mobil així que serà modo soso.

Nina i farfalla em sap molt greu la warry penseu que ja esteu un cicle més a prop de la panxu! I gaudiu de les cervesetes de l'estiuuuu!!!

Caterinamore eta la seguent DNW !!!! Com ho portes?

Veig que hi ha noves cercadores, sigueu super benvingudes i us desitjo que estigueu molt poquet per aqui perque canteu panxu ben aviat.

Ego: Doncs jo tinc una mica de descontrol...ua explico. Segons jo (pel fluxe i les ganes de sexe) vaig ovular quan tocava, la cosa és que el dia 21 i 22 de cicle vaig tacar hiperpoc, fluxe amb una gota de sang, una vegada cada dia i res més...i fins avui...que estic a dia 30 de cicle i em tocava la DNW...desde fa 3 dies em fan molt mal els ovaris però res més així diferent, mal de tetes com sempre i tot com sempre...Esperaré 2 o 3 dies més i si no baixa farem TE, que només me'n queda un!!! Aiii tant de bo!!!!
Imatge

Imatge
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dl. juny 20, 2022 10:54 am

Bon dia boniques!

Farfalla m'encanta aquest nou mantra! Estic totalment d'acord i m'he sentit molt identificada amb el mantra! Aquest any s'ha de regularitzar la plaça que ocupo i vaig patir molt per veure com ho faríem si em quedava sense feina i jo embarassada del segon, però si passa no quedarà res més que adaptar-se i, com dius, "ningú es mor d'adaptació".

nina23 quin greu aquesta W... és un pal quan veus que el positiu no arriba. Molts ànims i una abraçada ben forta, penso que al final, d'una manera o altra acaba arribant el moment esperat, i poder compartir com et sents al llarg del procés va bé. Ja ens explicaràs com va la visita amb la ginecòloga nova!

Maybe emoció màxima!!!!!!! Ara la betaspera, no? O vaig errada????? Quin dia te la fas???

Terrallum aiix quins nervis! jo ja m'hagués fet el TE, no tinc paciència hahahahah. Això que dius dels ovaris, recordo que el mes que em vaig quedar embarassada em vaig notar els ovaris des de l'ovulació i fins a unes quantes setmanes després del TE+. El gine de la primera eco em va explicar que em feia mal l'ovari del qual m'havia quedat embarassada i que era normal :). ja ens diràs si et fas TE!!! quina emoció

Ego: Jo entro en SW, a veure si fem prous deures aquests dies >.-<: >.-<:

Ànims a la resta, tant a les que esteu de desespero com a les que entreu a la SW!!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dl. juny 20, 2022 1:15 pm

Hola boniques!! Quina caldaaaaa!! :***:

Nina, quin greu la w. Com ha anat amb la gine nova? Espero que bé i que hi hagi molt bon feeling, que això no ho sembla però és molt important. Ànims i d'aquí molt poc la SW. Una abraçada ben gran ❤️

Maybe!! Aii quina ilusió!!!!!!!!!!! A veure a veure si els bitxitos han fet la seva feina i hi ha hagut sort. De moment toca esperar. :-o00m Ja ens aniràs explicant la fase de desespero màxim o si notes alguna cosa abans...jeje Un petó!

Terrallum... Aiii que no m'ho crec, té molt bona pinta això, no?? A veure, creuem els dits ben fort!!! Aguanta aguanta... jo només en vaig comprar un cop de TEs i va ser un fiasco, massa adictius. I a més contraproduents tan aviat. S'ha de deixar passar uns 4 dies després de la falta.... però bueno, que jo els faria justament després de fer pinxitos... XD Tu creus que el tacat podria ser tacat d'implantació? O restes del amic pòlip? Aiii vinga, espero que si no ve la w que hi hagi un super positiu!!!!
Molts ànims!!

Martona
, Disfruta molt la SW!! Que amb aquesta calor... serà un bon repte ❤️ Ànims!!!!

Eria
, Alguna novetat?

Ego
, Jo crec que la peli que em vaig muntar fa una setmana no té peles per anar a producció xd. Abans d'ahir deia:"No estic tenint canvis d'humor", i ahir plorava ja com una bleda per una tonteria. De mal d'ovaris encara no en tinc, de pits tampoc gaire. No ho sé. Pel fluxe que tinc potser em ve demà, però qui sap. Això de no notar res de res és un rotllo. A veure què passa.

Ens anem llegint guapes! :love: :love:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Terrallum » dt. juny 21, 2022 6:30 am

Entro ràpid...

Avui m'he fet TE i negatiu com una casa...així que suposo que el tacat eren restes del pòlip i simplememt se m'ha retrassat la regla...quina meeeerda. Estic trista! I farta...
Imatge

Imatge
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dt. juny 21, 2022 8:00 pm

Hola a totes,

Començo per tu Terrallum, quin greu el xasco que t'has emportat! Es fa molt pesat tot plegat i dwu ser una merda que tot apunti a que sí, i al final no... Pel que vaig veient, tot i que soc molt nova en això, crec que és un treball de la paciència brutal, aquest procés... Molts ànims, tard o d'hora arribarà, segur <3

Caterinamore, tu aviat ja podràs saber si és pel•lícula o documental el que t'has muntat! Tan de bo sigui un bon documental que acabi amb embaràs :)

Sunna,com ho porteu vosaltres? S'està fwnt llarga la betaespera? Quines sensacions tens??

Les que esteu en SW, a tope!!! Jejejeje No sé molt bé què es diu en aquests casos, però vaja, a disfrutar, no?!? ;)

Ego: jo avui he donat positiu de covid! Primer m'he començat a trobar malament a la feina i una compi m'ha donat un espidifen, que després he vist que està totalment contraindicat per embarassades, però en cas que m'hi quedi, que ja és difícil, no seria tan greu a 5 dies de la inseminació no? No sé, m'he ratllat una mica, però vull pensar que per un no serà tan greu...

En fi, que m'espera una betaespera aïllada almenys els pròxims 5 dies... Perfecte per fer-la passar ràpid! XD

Abraçades a totes
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dc. juny 22, 2022 12:04 pm

Maybe! Què bé que ho estiguis portant tranquil·lament. Com va anar la IA? Es la primera? He vist més endavant que has agafat el covid, jolin...! Per l’ibuprofè no pateixis, de fet moltes dones sense buscar embaràs segur que n’han pres més d’un cop.

Nina, quina llàstima... és normal els sentiments de “bajón” després del DNW i més quan ja portes un temps. Què et va dir la ginecòloga nova?

Terrallum em sap molt molt greu, t’envio una abraçada molt forta.

Martona, a tope amb els deures!! ..::··

Caterinamore t’entenc, jo estic igual... a pocs dies del DNW i amb poquissims símptomes

Ego: Jo estic en el dia 10 post inseminació així que la idea es cap a final de setmana fer un test. Sincerament vaig començar molt bé d’ànims però la mudança està sent dura i és inevitable que estigui suuper cansada, agafant pes,... i per postres he agafat un refredat d’aupa i avui tinc febre (per si un cas ara em faré test covid). Enfin... un panorama.
Sobre símptomes... aquest cop els òvuls de progesterona m’estan donant poca feina, no tinc masses símptomes, pot ser començar a notar lleugerament algun doloret d’ovaris però molt poca cosa. L’altra dia també em va sagnar el nas, que la meva dona em diu que podria ser un símptoma però sincerament aquesta vegada estic poc convençuda. Veure’m....
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 22, 2022 10:35 pm

Ai noies, entro ràpid per compartir una cosa.
Demà us llegeixo i escriuré amb calma.
M'acabo d'enterar que no està recomanat fer servir lubricants durant la recerca. Es veu que pot reduïr la mobilitat dels bitxitus ..::··
No tenia ni idea!! Nosaltres l'estem fent servir tan panxos i ara he vist que al pot ho posa!!
Alguna ho sabia?? Jo estic en modo flipant.
?-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dj. juny 23, 2022 4:02 pm

Bona dia noies!!

Terrallum!! Molts ànims guapa. Jo crec que no hagués sigut capaç d'escriure i entenc molt bé el sentiment. La paraula farta és perfecta per descriure el moment. Espero que la revetlla et vagi super bé per agafar moltes forces pel cicle que ve. Una abraçada!!!

Maybe, Ostres, nena... quin rotllo el covid. Et trobes bé per això? Espero que sigui lleu i que puguis anar fent. I celebrar la revetlla tan bé com puguis <3. Notes alguna cosa, o encara és massa aviat? Un petó!

Sunna: Ai això del nas a mi també em va passar, però crec que és més definitiu que et sagnin les genives, no? A mi, el primer embaràs era constant de sang a les genives... però en fi, cadascú té els seus simptomes i no són pas exclusius de l'embaràs així que toca patir una mica... Com vas? La teva data és el 27, oi? Ja ens explicaràs!!!

Farfalla! Doncs sí, jo ho vaig veure en algún vídeo cutre tipus "wiki how" latino (no fa gaire). Deia això del lubricant que era un "no-no" que els bitxitos es quedaven atrapats i no podien correr bé. Tia!!! I ara què? Proveu-ho senseeeee a veure si així feu diana. Mira, i si és això podreu riure una mica xd.
També deia del costum de portar el mòbil a la butxaca i altres coses però això del lubricant vaig veure que tenia sentit. També crec que hi va haver una noia del mes de febrer que feia servir un lubricant especial de concepció. Si necessiteu lubricant sí o sí jo m'ho miraria! Un petonet i a disfrutar molt de la revetlla.

Ego Doncs a mi encara no m'ha vingut la regla, però cagada. De moment a 2 dies, noto algun doloret molt i molt fluix de tant en tant. I no em vull fer masses il·lusions perquè després el xasco és brutal. (Estic al nivell de dur la compresa ja posada i tot per si un cas). Veig molts bombos pel carrer (a l'estiu se'n veuen més...) i penso en seguir-los una mica a veure si això s'encomana com la varicel·la. Ara toca el més difícil si no es tenen distraccions: ESPERAR.

Molt bona revetlla a totes!!!! :globus: :***:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dv. juny 24, 2022 3:55 pm

Hola noies!
Entro ràpid :)
Res, ahir al vespre la regla va fer acte de presència xd. Hola birraaaa!!!
A veure si el següent cicle tenim més sort...

Les que falteu com ho porteu?? Un petonàs!!
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » ds. juny 25, 2022 9:55 am

Jolin quin juny! Em sap greu Caterinamore...! Sembla que ha fet massa calor, tu! Això ha de ser contraproduent...

Doncs em sembla que només queda la Sunna, perquè jo en realitat la DNW la tinc al juliol.

Sunna, per estadística, t'ha de tocar! XD
Com ho portes ara que falta menys per la beta?
Ja esteu instal•lades? Les mudances sempre són un estrès, jo d'aquí poc tb n'he de fer una i ja pateixo!

Per cert, em preguntavea si era la primera IAD, i sí!
I a sobre amb covid jiji però vaja, tinc tres intents més per davant.

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Terrallum » dg. juny 26, 2022 8:20 am

Boniques!

Caterinamore em spa greu aquesta W...molta llumeta per tu bonica.

Sunna, novetats?!??

Maybe, com va la.betaespera?!

Farfalla siiii!!! Jo si que ho sabia, jolin quin greu. El que si que hi ha son uns lubricants qje ajuden als bitxitus a pujar, si necessiteu lubricant podeu fer servir aquest que a més es una ajuda extra. El que jo conec es diu conceive+

Noies si aquest mes no hi ha panxus vol dir que el juliol puja l'estadística!!!

Per cert, curiositat, sabeu que investigant he vist com una copa que et poses a dins després de tenir relacions i ajuda als bitxitus a pujar i a que no s'escapi cap. No em tenia ni idea que això existia i no sé pas fins a quin punt deu funcionar...


Ego: jo estic encara esperant la W...a dia 37!!!! Fa ja 8 dies que m'hauria d'haver baixat. Vaig repetir TE i tot per confirmar i obviament negatiu igual que l'altre...joliiiin que baixi ja! Avui m'he comprat l'ovusitol D, vosaltres l'heu pres? He llegit tan bones referències per internet...a veure si m'ajuda a detectar bé la ovulació perquè amb aquests cicles raros vaig ben perduda i no ho fem quan toca...
Ahhh i també m'he comprat els TO de clearblue aquests que surten la careta, perquè veig qie amb les ratlletes no m'apanyo perquè segons el TO que em vaig fer la regla em baixava el 19 així que ja veieu...

Jajaja carregada amb totes les eines possibles per fer una bona panxu aquest juliol! A mes crec que em toca ovular quan estem de vacances!!!
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. juny 26, 2022 8:05 pm

Hola noies, que tal heu passat la revetlla i St Joan?


Sunna21 Al final heu fet test? Apostem per tu

Nina23, ohh em sap greu. Que tal va anar amb la ginecòloga nova? A mi em van dir que el temps “normal” de recerca és d’un any. Abans no solen fer proves, però si ho demanes potser comencen a mirar cosetes.

Maybe com et trobes de la Covid? Hi ha molts casos últimament, però en general són lleus. Espero que el teu també. I la betaespera, com la portes?

Terrallum ostres quin cop, et comprenc tantíssim! Veig que has fet un canvi de xip i estàs agafant el toro per les banyes, jejeje.

Caterinamore jupeee. Veig que t’ho has pres prou tanquil·la

Eria, crec que no vas dir res. Aix, no sé si serà massa bona senyal que no hagis corregut a donar-nos la noticia.

Martona tu ja estàs en SW?

Quin Juny que portem, intens i variat d’emocions.

Doncs sobre lo meu, després de treure’m la cara de tonta per esbrinar lo del lubricant, hem aprofitat una mica els SexyDays sense posar res. Encara ens vam enterar abans de l’ovulació teòrica i ho hem salvat. Aiix perquè no t’expliquen aquestes coses quan vas a la ginecòloga? Bueno mira. Al juliol sabrem si ha estat culpa d’això o si seguim sence encertar.
Els mesos que entren la veritat és que les SW m’agafen bastant malament de feina i dormint fora.

Sunna!!! ets l’esperança de juny! La resta, que? Comencem a pensar en Juliol? Qui s’anima a fer de jefa? Vaaa, que apunta que tindrà feina a cantar panxus!
:p-)
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dl. juny 27, 2022 7:37 am

Hola boniques!!

Entro super ràpid perque no he tingut temps de res! però per fi mudança feta (amb COVID, que vaig donar positiu dimecres) i test d'embaraç negatiu, marxem cap al mes de juliol per tornar a intentar-ho :p-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::