** Cercadores de JUNY 2022 **

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. juny 27, 2022 9:45 am

OOh Sunna21, una abraçada.
Espero que la mudança hagi anat bé i que la covid t'agafi fluixet.

Maybe, tot i ser del 2/07 a veure si ens dones una boníssima noticia i li donem algun èxit a juny

La resta anem en colla cap a juliol, prepareu les maletes que el creuer dels panxus està a punt de salpar! :***:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dl. juny 27, 2022 2:06 pm

Bon dia noies!

picarols, quin juny hem tingut... a veure si tot i no cantar cap panxu aquest mes en podem cantar al juliol de les SW de juny! >.-<:

Caterinamore quin greu aquesta W.... molts ànims, quan sembla que sí i després no és un bon xascu...

Terrallum ja ens diràs què tal els TO de clearblue! Sovint costa notar quan estàs ovulant, la veritat.... jo em passo quasi tot el mes amb molèstia als ovaris, de manera que em consta diferenciar si estic ovulant o no... ara intento fixar-me en altres coses com el fluxe o les ganes de sexe.

Maybe com et trobes del COVID??? i la betaspera com va?

Sunna21 Em sap molt greu el TE negatiu.... Quan ho podeu intentar de nou? Que bé que hagueu acabat la mudança! Són molt pesades, però com a mínim van bé per treure't coses de sobre que necessites! Del COVID com et trobes?

Farfalla a veure si aquests SD han anat bé sense lubricant!!!!!! ..::·· ..::··

Ego: Nosaltres estem al final de la SW, i no em fet gaire cosa, la veritat.... només dos pinxitos, a un o dies de l'ovulació i el dia de l'ovulació (segons la app). A veure si avui no anem massa cansats i ho intentem de nou.

Apa noies, sembla que anem totes al juliol! Que el juliol ens porti moltes panxus de juny! :--/) :--/)
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dt. juny 28, 2022 4:15 pm

Hola a totes!

Sunna: jolin, quina merda el negatiu! I a sobre amb covid tb, tu i jo anem bastant a la par jiji Fareu un nou intent tot seguit? O descansareu una mica? Tema progesterona, dius que t'ha donat treva, quins símptomes tenies abans? Jo tinc tot de granets, com un granisat especialment pels bracços, que me'ls fa inclús aspres, m'angoixa una mica pq mai he tingut granets i em fa por que això no marxi. Tampoc sé segur que sigui per la progesterona, però coincideix totalment en el temps... En fi... Efectes colaterals suposo!

Martona, Farfalla: portem cicles totalment oposats! Com han anat les sexy weeks? Esperem que feu diana i que al juliol canteu unes bones panxetes!

Caterinamore, Terrallum: ho teniu molt a prop això! Ho pressento, no sé per què però és així. Ànims i a seguir intentant-ho! Arribarà <3

Ego: Jo us he de dir que veient els negatius de juny m'he comprat un clearblue d'aquests que en teoria es poden fer 6 dies abans que et vingui la regla...! Alguna de vosaltres l'ha provat? És fiable?? La meva idea era fer-me el test aquest divendres, 14 dies després de la inseminació i un dia abans que teòricament em vingui la regla, però començo a estar una mica impacient, la sensació és: ho vull saber ja! Sigui que sí o sigui que no, vull respostes XD
Però no sé si serà contraproduent, pq si em surt negatiu, pensaré que és massa d'hora i m'autoenganyaré uns dies més.

Com ho veieu vosaltres? Quin dia creieu que és prudent que faci el test?

Bon inici de setmana a totes!!!
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dc. juny 29, 2022 10:25 am

Maybe si que començarem un nou intent tot just baixi la regla. Sobre la progesterona... altres vegades m'ha donat mal de cap, panxa inflada, naúseas, ... molts cops he pensat que eren simptomes d'embaràs però aquesta vegada m'ha anat super bé.

Sobre el clearblue aquest de 6 dies abans, jo me'l vaig fer a dia 14 post IA també. Em van dir moltes noies que era super fiable. Jo crec que a 14 dies ja és prou veraç. Esperem bones noticies aquest divendres :p-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dc. juny 29, 2022 11:02 am

Bon dia noies!!!

Sunna! Quina caca el negatiu!!! És el primer intent d'IA? Perdó si dic alguna cosa que està malament jejje.
A veure si teniu més sort aquest juliol, que pel que m'han dit és un xute d'hormones. Cuida't molt molt i creuem dits!!!

Maybe!! A veure a veure si tu tens més sort... jejej t'hem d'eixat bona estadística xd. Jo, per experiència, penso que és pitjor fer-te el test abans no hagi vingut la regla.
1. Si surt negatiu i al cap de 5 minuts et ve la regla és una merda i a més et sents estúpida per haver malgastat el test. (a mi em fa més mal si he fet el test abans que si espero a que baixi per si sola).
2. És raro, però a 14 dies de l'inseminació, podria ser un fals negatiu? (Si surt negatiu, clar) No sé.
Jo no sóc gaire amiga dels testos... pel xasco que comporta. Si el vols fer endavant! Esperem que surti super positiu. Sinó aquí serem <3

Ego: Nosaltres a punt de començar la SW aviat...

Un petó noies! Ens veiem al juliol!! :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 29, 2022 4:09 pm

Jo estic amb la Caterinamore.
Per mi l'ideal també seria no fer test abans d'hora, per les mateixes raons que diu ella.
Però també sé que de vegades costa tantíssim i desespera tant que no pots treure-ho del cap.
En aquest cas et diria que agafis de tira econòmics per internet. Com a mínim no et deixes 10€ o també podem preguntar-li a la parella de la Caterinamore, que ja va explicar que per un mòdic preu ell feia una predicció. jejejeje Faig broma que sempre va bé :content:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Terrallum » dc. juny 29, 2022 9:13 pm

Maybe com vas?!!! Jo estic amb la farfalla i la catrrinamore...però entenc també la necessitat de saber aiiixxx és tan difícil el desespero de final de cicle...


Ego. Ja he començat amb l ovusitol a veure si noto canvis...per cert he agafat l ovusitol D i he vist que també porta àcid fòlic,així que ja ho tinc tot en un!

Noies obrim juliol?! Vinga que l estadística de juliol ha de doblar la de juny si o sí per recuperar!!!
Imatge

Imatge
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dc. juny 29, 2022 9:49 pm

Noies! Estic amb vosaltres, i crec que si estàs buscant de forma "natural", és el que té més sentit, però amb la reproducció assistida normalment (almenys en el meu cas) et recepren progesterona després la inseminació i fins que saps si estàs embarassada o no, i és una hormona que pot evitar la baixada de la regla! Per tant, si no et fas la prova, et vas posant la progesterona i la regla no baixa, fins a l'infinit XD

Exagero, no sé si en algun moment acabaria baixant, però la mateixa doctora et diu que t'has de fer una prova, entre 15 i 20 dies després de la inseminació (més tard del que jo vull fer), pq així, si és negativa, deixes la progesterona i et baixa la regla.

El meu dilema era més si realment m'havia de fiar de la "detección temprana" i si surt negativa, deixar la progesterona, pq em temo que em diré a mi mateixa que era massa d'hora i me'n voldré fer un altre al cap d'uns dies, i la regla no haurà baixat pq seguiré amb la progesterona....

El que està clar és que m'hauria d'esperar 3-4 dies i tot seria més senzill XD

A totes les sexyweekeres: a disfrutar molt! Que al juliol volem cantar panxus per un tubo!
Sunna: tu tb a disfrutar molt! I a punxar-te una mica tb! És el que ens toca! Amb la probabilitat acumulada això ja ho tens a tocar!!! Molts ànims bonica!!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 29, 2022 10:43 pm

Ah Maybe. Vaja, no sabia com funcionava. Ara comprenc molt millor per on anava la consulta i la situació.
Se suposa que ClearBlue detecta fins a 6 dies abans. Si la teva data es diumenge crec que la pots fer de forma segura entre demà i divendres. El que sí seria important és que la facis amb el pipi del matí.
No sé si aguantaríeu fins dissabte? Potser teniu un matí més íntim sense haver d'anat a la feina i tal, per veure i pair la notícia.
Aii, la cosa es posa emocionant!!
>.-<:
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dj. juny 30, 2022 7:30 am

Bon dia noies!

Arribem a final de mes i no em cantat cap panxeta, però segur que les SW d'aquest mes tindran bons resultats el mes vinent!

Maybe t'entenc perfectament... jo no tinc paciència, la veritat.... fins diumenge vinent no em toca la W i ja estic pensant en fer-me un TE a mitjans de la setmana vinent.... De fet amb la nena me'l vaig fer 2 dies abans de la DNW perquè no em podia esperar.... sóc una mica ànsies, però crec que, com dius, en cerces naturals és millor esperar, però en el teu cas si que té més sentit fer-ho abans. Esperem amb candeletes les teves notícies!!!

Sunna21 Molt bé, ànims doncs amb el proper intent!!! :b-))) T'has de punxar durant tot el cicle just quan et baixa la regla o com és?

Caterinamore aiix molta sort amb aquesta SW que s'aproxima!!! A gaudir-la a tope!!

La resta com aneu noies? Si voleu obro jo mateixa el grup de juliol!

Ego: Desespero total... i tenir molèsties de regla no ajuda gaire, la veritat... tot el dia penso que em baixa la regla, tot i que em queda setmana i mitja... i els pits amb la sensació de rampes suas, com si em pugés la llet (però moooooolt suau), la mateixa sensació que el mes passat, així que ja començo a pensar que la regla farà acte de presència. Com a mínim la festa major m'anima i em manté força distreta :)

Feliç dia companyes! :-()-)
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dj. juny 30, 2022 9:20 am

Maybe si un test (i més si és de detecció temprana) et dona negatiu als 14-15 dies és raro que falli. De fet a la privada et diuen test (normal) als 15 dies així que jo crec que no t'has d'amoinar. Jo me'l vaig fer als 14 dies amb un test de detecció temprana i ja vaig deixar la progesterona, 3 dies més tard ja m'ha baixat la regla perquè efectivament hi ha noies que els hi baixa però habitualment no ve si no deixes els òvuls.
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dv. jul. 01, 2022 10:20 pm

Noies!!! Gràcies a totes pels comentaris i consells! Ahir finalment com a bona impacient em vaig fer el test a primera hora i em va sortir negatiu! Com diu la Sunna, fiabilitat màxima, així que ja vaig deixar la progesterona i a esperar que em vingui la regla.

Si obriu juliol m'hi apuntaré però a la banqueta, pq no faré la segona fins al setembre. Però uas vull seguir de prop per cantar els vostres panxus amb vosaltres! :)

Bona nit boniques!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. jul. 03, 2022 9:58 pm

Hola Maybe. Quin greu. T'esperem a juliol, hi tan!!! Seràs més que benvinguda. :love:

Cercadores tanco el mes de juny. Ha estat un mes intens, però em de mirar al proper amb esperança :love:

una abraçada cercadores

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::