** Cercadores de JUNY 2022 **

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 01, 2022 5:18 pm

Obro Juny, no me n’he pogut estar. :()()::::

Canviem de mes cercadores i avancem en el camí de les recerques. Juny és el mes en que floreixen les darreres flors, en el que conviu la primavera i l’estiu i en el que les cercadores tindrem la grandíssima sort de cantar moltes panxus.
Com bé diem per aquí: cada mes que passa tenim més probabilitats de veure el nostre SI
És un camí llarg i complexe amb alts i baixos, però sempre és millor viure’l acompanyades i recordant l’emoció del desig que ens empeny a iniciar aquest camí.
Aviat serà el nostre mes!

:love: :***:

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES DE JUNY SOM:
_farfalla_
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca: 8è
Núm. de fills: 0
DNW: 14/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs ja anem pel nostre 8è mes de recerca i aquest mes tinc moltes esperances d'encertar, ja li temo al super fiasco si al final ve la W. Se m'ha ficat molt al cap que aquest mes si

Maybe
Edat dels dos: 37, mare única
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: 2/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: aquest mes em faig la primera IAD per la SS, estic nerviosa, emocionada i fent-me a la idea que pot ser un procés llarg. Totes les proves han sortit bé, però mai abans he intentat quedar-me embarassada, així que ves a saber. Fa un parell de mesos que us llegeixo i m'he animat a escriure per si altres dones s'estan plantejant ser mares úniques, que vegin que n'hi ha més :) Sort a totes!

Martona-91
Edat dels dos: 38 ell 31 jo
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1 de dos anys
DNW: 11/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tenim una tremenda del 2020 que ens omple d'amor, alegries i molt esgotament, i ara que ja estem ubicats a la casa nova hem decidit buscar un segon bebé! La primera cerca va ser ràpida, i aquesta segona ja veurem! Ànim cercadores!!

nina23
Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 0
DNW: 15/5
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de dues pèrdues (una ILE i un avortament diferit) intentem un tercer embaràs. Estem sorpresos perquè les dues primeres vegades va ser a la 1a i a la 2a però ara està costant una mica… a veure si el juny ens porta sort!

Terrallum
Edat dels dos: 34 ell i 32 jo
Cicle de cerca: 5é? 6é? No ho sé ?-)
Núm. de fills: 1 nena de 4 anys
DNW: 19/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ens acabem de mudar i instal.lar a la casa nova i anem molt enfeinats però intentarem fer tants deures com puguem!

Eria
Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 9è
Núm. de fills: 0
DNW: 18/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ja portem 9 mesets buscant.. així que hi hem d'estar a tocar! Tinc bones sensacions per aquest estiu i amb moltes ganes de veure el positiu!!!

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: No ho vull ni saber xd
Núm. de fills: 1
DNW: 21/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Estem començant a ser màsters del Zen, i a veure fins on podem arribar. A veure si tenim una mica de sort aquest mes i cantem uns quants panxus per variar.

Susanna21
Edat dels dos: som dues mares i tenim 34 les dues
Cicle de cerca: 1r cicle a la ss (tot i que haviem fet 2 anteriors a la privada sense hormonació)
Núm. de fills: 0
DNW: 27/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens acabem de comprar un pis i justament tenim mudança el dia abans de la DNW, així que esperem que aquesta nova etapa arribi amb tot allò que desitjem


PROPERES DNW
Martona-91 11/06 :-()-)
farfalla 14/06 :-()-)
nina23 15/06 :-()-)
Eria 18/06 :-o00m
Terrallum 19/06 :-()-)
Caterinamore 21/06 :-()-)
Susanna21 27/06 :-()-)
Maybe 02/07 :-()-)
_farfalla_ l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 03, 2022 9:59 pm, en total s’ha editat 10 vegades.
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 01, 2022 5:29 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dj. juny 02, 2022 12:07 pm

Edat dels dos: 37, mare única
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: 2/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: aquest mes em faig la primera IAD per la SS, estic nerviosa, emocionada i fent-me a la idea que pot ser un procés llarg. Totes les proves han sortit bé, però mai abans he intentat quedar-me embarassada, així que ves a saber. Fa un parell de mesos que us llegeixo i m'he animat a escriure per si altres dones s'estan plantejant ser mares úniques, que vegin que n'hi ha més :) Sort a totes!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dv. juny 03, 2022 6:08 am

Bon dia noies!!! BENVINGUT JUNY! :***:

A veure si aquest mes es canten panxus >.-<: >.-<:

BENVINGUDA Maybe :--/)

Edat dels dos: 38 ell 31 jo
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1 de dos anys
DNW: 11/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Tenim una tremenda del 2020 que ens omple d'amor, alegries i molt esgotament, i ara que ja estem ubicats a la casa nova hem decidit buscar un segon bebé! La primera cerca va ser ràpida, i aquesta segona ja veurem! Ànim cercadores!!
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: nina23 » ds. juny 04, 2022 10:32 pm

holaaaa a totes!

Farfalla, continuem juntes aquest camí! m’encanta notar que tens bones vibracions per aquest mes, jo també em sento una mica així. a veure si el juny ens porta el panxo que ens mereixem!

Maybe, m’alegro moltíssim que t’hagis apuntat. jo soc cercadora des del gener i encara no havia vist que s’afegís una mare única al grup. esperem poder-te acompanyar en aquest brutal trajecte! mooolta sort, bonica!

Martona-91, esperem que aquesta cerca també sigui curta!

Un petó a totes!

Deixo mes meves dades:

Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 5è
Núm. de fills: 0
DNW: 15/5
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de dues pèrdues (una ILE i un avortament diferit) intentem un tercer embaràs. Estem sorpresos perquè les dues primeres vegades va ser a la 1a i a la 2a però ara està costant una mica… a veure si el juny ens porta sort!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Terrallum » dg. juny 05, 2022 11:01 pm

Allà vaig!!! Gràcies Farfalla per obrir el grup!!!

Edat dels dos: 34 ell i 32 jo
Cicle de cerca: 5é? 6é? No ho sé ?-)
Núm. de fills: 1 nena de 4 anys
DNW: 19/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ens acabem de mudar i instal.lar a la casa nova i anem molt enfeinats però intentarem fer tants deures com puguem!

Nosaltres estem en plena SW i anem més o menys...jajaja però per sí tomes diria que ja he ovulat així que...alea iacta est!
Imatge

Imatge
Eria
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. gen. 11, 2022 4:50 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Eria » dl. juny 06, 2022 9:06 am

Bon juny noies!!!

Farfalla, moltes gràcies per obrir el juny! Vinga va, aquest més toca cantar tots els positius que no es van cantar al maig!! Juny, venim fortes! :***:


Edat dels dos: 33
Cicle de cerca: 9è
Núm. de fills: 0
DNW: 18/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: ja portem 9 mesets buscant.. així que hi hem d'estar a tocar! Tinc bones sensacions per aquest estiu i amb moltes ganes de veure el positiu!!!

Ego: Nosaltres estem en plena SW, encara no sé si he ovulat així que anem fent. Aii tan de bo l'encertem!!


Sort a totes boniques!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. juny 07, 2022 1:20 pm

Que tal esteu? com ha anat el pont?
Veig cares noves, que be!! Maybe benvinguda! Crec que hi ha un grup concret de mares solteres, no ho dic perquè no estiguis en aquest eehh, només faltaria. Ho comento per si també t'interessa :love:

Ai nina23 sisi, seguim alhora. Ojalá també cantem panxu les dues!

ego: per aquí entrant en desespero. La veritat és que no tinc síntomes de cap tipus així que no tinc cap pista

correcció: just us escric que no tinc res i hem comencen els dolors de regla ... 7 dies, tic tac
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dc. juny 08, 2022 8:40 am

Bon dia noies!

Quin mes de juny que ens espera! Tinc bones vibracions amb aquest mes i espero que més d'una canti panxu! >.-<: >.-<:

Nina23 i farfalla veig que aneu molt iguals en DNW!

Maybe benvinguda! Molts ànims amb la cerca, és la primera vegada que trobo al fòrum de cercadores una mare sola! :--/)

Modo ego: desespero total. No és que haguem fet gaire feina, i tenint en compte que just em vaig treure l'implant i al dia següent era el dia clau de la SW no tinc gaires esperances. Per ara només faig que mirar-me els mugrons, l'altra vegada va ser el primer que em vaig notar, que els tenia més foscos, fins i tot abans del positiu.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dc. juny 08, 2022 4:38 pm

Hola noietes!
Com esteu?

Merci Farfalla per obrir el fil del mes de juny.❤️
Aiii aquests pre simptomes.. A veure si hi ha sort.

Benvinguda Maybe!! Esperem que l'espera sigui ben curta i indolora, jeje.

Martona, a veure si heu tingut xiripa i només amb un dia de marge vau encertar. Està bé això dels mugrons com a indicador. A mi va ser el mal de pits... però també es pot confondre amb la regla...

Eria, Vinga ànims!!!!! Que ja deu faltar poquet! Sé que no ajuda gaire, però lo bo es fa esperar.❤️

Terrallum Hola bonica! Quina il·lusió la casa nova. Espero que vingui amb regalet aviat.

Ego Nosaltres en plena SW també. Ahir em va fer una mica mal de regla rara (?) no vaig entendre què era, potser paranoies meves. I avui una mica marejada... el meu Zen està marxant... També fem pinxitos molt més sovint jeje i com que és SW jo encantada. Vinga Juny!!! Porta'ns molts panxus. :-o00m

Deixo les meves dades
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: No ho vull ni saber xd
Núm. de fills: 1
DNW: 21/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Estem començant a ser màsters del Zen, i a veure fins on podem arribar. A veure si tenim una mica de sort aquest mes i cantem uns quants panxus per variar.

Ens llegim boniques :love: :love:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. juny 08, 2022 6:27 pm

Hola de nou!
Aii Terrallum que te m'havia saltat!! he estat entrant amb el mòbil i costa una mica més. ja està, fitxada!
Que bé la casa nova, ara sí que tindreu un bon niuet pel nou bebè. creuo els dits per vosaltres ( i per totes nosaltres!!)

Eria, ànim amb el desespero aguantaràs sense fer TE? :-o00m

Caterinamore aquest dolor no podria ser per ovulació? Jo en tinc quan ovulo. Hi ha dones que ho senten i dones que no o que només els hi passa alguna vegada. Ànim
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dc. juny 08, 2022 10:14 pm

Hola noies! Gràcies a totes per la benvinguda!

Encara que sigui mare única, ara mateix sento que a totes nosaltres ens uneix el mateix objectiu; és per això que m'agrada formar part d'aquest grup, encara que també participi en altres. Ara, la meva SW no és tan emocionant com la vostra, això és innegable XD

A més, si no m'equivoco, soc l'última en arribar a la DWN (ara no estic segura de les sigles, però suposo que ja sabeu que vull dir!). Així que de moment tota la meva energia positiva la focalitzo en vosaltres!

Molta sort a totes ..::·· :***:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. juny 12, 2022 1:30 pm

Noies com va el cap de setmana?
Per aquí :ufs: total. Ja tinc aquí la W, dos dies abans. Fiasco absolut i bajona, una me absoluta. Ho veia tan clar que aquest cop sí. Res, em toca pensar en la propera SW :-o00m

Nina23 et passo totes les papeletes, espero que tinguis més sort!

Martona91 vam saber algo el passat 11? ojalá encara esperis

I la resta, com aneu?
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: cris1986 » dg. juny 12, 2022 2:39 pm

Bona tarda cercadores

He estat a l’ombra un temps ja que vaig estar pensant si apuntarme com a cercadora o no uns dies però el meu dia de NW va arribar(era el dia 8) i em vaig fer un TE que va resultar positiu. Però no ha aguantat. Aquesta nit he notat Dolors de menstruació i ja al bany he vist el panorama. He tingut un avortament bioquímic, que es el que no prospera abans de que es pugui veure res per eco, però els TE son positius. De fet ara encara podria donar positiu perquè l’hormona encara està a nivells alts. En fi, quan vegi que el cicle es normal potser ens hi tornem a posar però de moment no ho tinc clar. Mentalment ara no estic preparada i no ho gaudiria.
Que tingueu molta sort boniques. Molts petons.
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: nina23 » dg. juny 12, 2022 9:00 pm

Bona nit boniques,

Cris, em sap supergreu el bioquímic… deu ser dur veure el positiu i que no aguanti prou, però de vegades -diuen- això passa perquè el cos s’està preparant per l’embaràs. Espero de tot cor que aviat se’t reguli el cicle i arribin bones notícies.

Farfalla, aix… ho sento molt. Jo també t’havia notat amb bones vibracions… et mereixes tota la sort del món el proper mes. Una abraçada forta.

Maybe, molt contentes de tenir-te per aquí!

No puc personificar gaire però espero que el juny ens porti algun panxu. Ja no dic el meu… però almenys que en surti algun entre totes, que ens ho mereixem!

Ego: jo he aconseguit desconectar una mica aquests dies de desespero (tot i que encara me’n queden 3). Taaan, que m’he passat una mica amb l’alcohol aquest cap de setmana, així que no sé com acabarà el cicle. Normalment intento beure poquet després de l’ovulació però m’jan coincidit dues festes el mateix cap de setmana i he decidit deixar-me portar perquè sinó després quan em ve la regla em sento molt tonta per haver-me frenat “per res”. Així que ja veurem com acaba això. De moment tinc zero símptomes tret d’una mica de nàusees ahir rentant-me les dents (que podrien ser de la ressaca també, hahahaja).

Com esteu la resta?

Molts petons a totes!
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dg. juny 12, 2022 9:51 pm

Bona nit a totes zz:-)

Farfalla, em sap greu que no s'hagi complert el teu pressemtiment... Segur que ha sigut un xasco... Com a cosa positiva, estàs un cicle més a prop d'aconseguir-ho, molts ànims bonica :love:

Cris una abraçada molt gran per tu <3

Nina em sembla una gran decisió aquest petit desmadre, si ho vas sentir així i et va venir de gust, "que te quiten lo bailao", i mai millor dit! Aviam si et porta sort i tot! Esperem que sí!

Ego: jo demà tinc una eco a la puigvert en la qual en principi em diran quin dia serà la inseminació. Estic una mica nerviosa, aviam com va.

Fins aviat :--/)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Martona-91 » dl. juny 13, 2022 7:45 am

Bon dia!!

Farfalla quina ràbia aquesta W..... Però com diuen, un mes menys per aconseguir un positiu! El mes de juny és molt guay, jo em vaig quedar embarassada de la nena al juny, així que em porta bons records! segur que les SW d'aquest mes seran tot un èxit!!!! >.-<:

cris1986 T'abraço fort, em sap molt greu aquest avortament bioquímic.... molts ànims!

nina23 aquest desespero! sembla que no hagi d'arribar mai el dia!!!! Ja queda poquet per veure què passa :p-)

maybe quina il·lusió aquesta eco!!! Ja ens diràs com avança tot!!!!! ..::··

Ego: La meva DNW era dissabte, i com que no va venir vaig fer TE, però :ufs: i ahir just em va baixar la W.... Ja m'ho imaginava, i sent el primer mes de cerca no m'ho prenc pas malament, i la veritat, ara ve la festa major d'on visc i tinc ganes de desmadre hahahaha

Ànims cercadores! A veure si cantem panxu aquest mes, o com a mínim, que les SW ens cundeixin molt!!!!
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: sunna21 » dl. juny 13, 2022 1:44 pm

Hola noies,

Fa un temps que llegueixo el forum de socpetit en general i justament ahir em van fer una IAD, penso que seria bonic compartir aquesta experiència i fer menys desesperant la betaespera :-o00m . Així que m'apunto!

Edat dels dos: som dues mares i tenim 34 les dues
Cicle de cerca: 1r cicle a la ss (tot i que haviem fet 2 anteriors a la privada sense hormonació)
Núm. de fills: 0
DNW: 27/06
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ens acabem de comprar un pis i justament tenim mudança el dia abans de la DNW, així que esperem que aquesta nova etapa arribi amb tot allò que desitjem :-())
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Caterinamore » dl. juny 13, 2022 5:26 pm

Hola noies!

Farfalla: Una abraçada molt forta! Espero que el mes de juliol sigui un mes millor. Quan més sensació de que és que sí, pitjor és la patacada. Jo aquest mes també tinc bones sensacions, espero que la patacada no sigui dura. El juliol de fa dos anys és quan vaig quedar-me embarassada del primer. Així que si no és el juny, tinc bones esperances pel juliol.
Vinga! Que podràs celebrar Sant Joan com a l'últim desmadre (?) Un petó bonica <3

Cris:
Un petó ben gran guapa! Ànims!!! Espero que mentalment et puguis anar recuperant al teu ritme i sense presses... ens veiem per aquí? Una abraçada guapa.

Nina
, Com vas guapa? Aixxx esperem que puguis cantar panxuuu... però de moment a esperar... Vinga que ja falta poquet per sortir de dubtes. Muaaa!!

Eria, Com vas tu? Espero que en una illa paradisiaca prenent l'ombra sota una palmera i en mode Zen. Ànims amb la setmana de desespero. Un petó!!

Martona
, Aixxx llàstima :) Bueno, després de treure el diu també el cos s'ha d'ajustar una mica, així que de moment amb la calma, jeje ja vindrà :)

Maybe
: Com ha anat la visita a la Puigvert?? Espero que molt bé! Ja ens explicaràs :)

Sunna!! Benvinguda :) Enhorabona pel pis :) i si ve amb positiu Bingo! Nenes quina emoció. Ja ens explicareu :)

Ego: Jo tinc bones vibracions però al mateix temps crec que m'estic muntant una pel·lícula de ciència ficció d'aquestes que tenen molt de pressupost. El meu cw doncs no sé, crec que des que he parit que no ha tornat a ser el mateix, i ja no sé a què agafar-me. Al mateix temps penso que ja vindrà i que perdo a estones el mode zen. Farfalla* Jo mai havia notat el mal de regla quan ovulava, per això em va estranyar. Però millor, potser això és senyal de que he ovulat? Ai mare meva, potser necessito una eco per saber què passa. El meu nòvio diu que ni de conya fem un TE ara. Massa d'hora. Que si vull que li dongui 10€ a ell i ell ja em dirà si si o si no. Estic temptada de donar-li a veure què em diu.

Sorry! Sort que hi sou per treure'm neures. :love:

A veure si cantem com a mínim un paxet aquest mes.
Muaaaa!!!
Maybe
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: ds. abr. 09, 2022 9:46 am

Re: ** Cercadores de JUNY 2022 **

EntradaAutor: Maybe » dt. juny 14, 2022 11:39 am

Bon dia :--/)

Martona la festa major és la festa major, a gaudir-la al màxim que és un cop l'any! :b-)))

Sunna que bé que t'hagis unit al fòrum! Segur que la betaespera passarà una miqueta més ràpida! Heu notat molta diferència aquesta vegada amb la medicació? Per la SS te la posen per defecte, jo porto 8 dies amb bemfola.

Caterinamore de grans vibracions s'han fet grans pel•lícules també >.-<: Visca la intuïció! Més val confiar i fer més amenes aquestes dues setmanes, no? Molta sort!

Ego: ahir em van veure dos fol•licles de 14mm, encara són petits per la IAD, demà torno a fer-me eco i ja em diran data d'inseminació. Amb dos fol•licles augmenten una mica les probabilitats de bessons, que sent mare única pot ser una mica complicat, però sospesant pros i contres he decidit arriscar-me i que sigui el que hagi de ser :miko:

Que passeu un bon dimarts :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::