** Cercadores de JULIOL**

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » ds. jul. 02, 2022 9:16 am

Comencem el mes juliol amb ganes i il·lusió per cantar mil panxus! Les vacances, l'estiu i el bon temps ens acompanyaran en un mes que segur serà molt profitós per totes!! :b-))) :b-)))

Ara tenim una nova oportunitat de buscar l'embaràs tant desitjat, amb paciència i transitant els alts I baixos que ens trobem pel camí.

MOLTA SORT A TOTES!


 Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:

LES CERCADORES DE JUNY SOM:

Stekie
Edat dels dos: som dues mares i tenim 33 anys.
Cicle de cerca: 1r cicle a la SS.
Núm. de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Al mes de juny vam fer la primera IAD i el resultat va ser negatiu. En uns dies toca la segona, a veure si aquesta tenim mes sort!

_farfalla_
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca: 9è
Núm. de fills: 0
DNW: 11/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: estem en el nostre 9è mes de recerca i aquest estiu les properes SW ens agafen forva malament per tenir moments íntims. Així que esperem haver encertat, sinó gaudirem de l'estiy i au!

sunna21
Edat de les dues: 34!
Cicle de cerca: 2º
Núm. de fills: 0
DNW: 30/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: És el nostre segon cicle de IAD en la ss, tot i que ja vam fer 2 IADs prèvies sense hormonació i un ROPA que no va tenir èxit. Inici de la cerca al octubre 2020.

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 10è
Núm. de fills: 0
DNW: 13 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: portem temps intentant, analítiques i seminograma. I una histerosalpingografia fallida.

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34.
Cicle de cerca: Prefereixo no pensar-hi.
Núm. de fills: 1 d'un anyet.
DNW: 23-24/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquest mes ens ho prenem amb la calma... que ve, estupendo, que no, no passa res. Hem estat per altres coses aquest final de juny i la veritat és que ens fa molta il·lusió, però crec que ens hem relaxat una mica... a veure si aquesta tranquilitat dura fins a la setmana de desespero xd.

Atrapasomnis
Edat dels dos: 32 i 34
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 2 ( de 2 i 5 anys )
DNW: 25 de Juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs res… anem sense pressa, quan arribi arribarà ! El primer embaràs vam fer diana al 2n cicle de cerca i el 2n embaràs vam fer diada a la primera !!!

Terrallum
Edat dels dos: 34 ell i 32 jo
Cicle de cerca: prefereixo no contar-los
Núm. de fills: 1 de 4 anys.
DNW: 28 juliol aprox.

Nina23
Edat dels dos: 36
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 0
DNW: 14/7
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: després de dos embarassos ràpids amb dues pèrdues ara ens està costant una mica… en aquest cicle no hi confio massa, així que molt probablement ens veurem a l’agost!

Piruleta15
Edat dels dos: 32 i 33
Cicle de cerca: 2a FIV
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: pff portàvem un any i ens vam plantar, alguna cosa passava. 1a FIV novembre (1 transfer negativa). Ara estic en betaespera de la 2a transfer, de la 2a FIV (la 1a va ser un desastre...). Tema proves si algú necessita ajuda puc escriure un llibre jaja hem fet: histerosalpinografia, histeroscopia, trombofilies, test endometrio, fragmentació, Q-Carrier, vitamina d i tiroides, cariotip (no sé si em deixo alguna cosa jaja).

Sandretaa
Edat dels dos:
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 2
DNW: ??
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Ara estic amb una nova parella i sense buscar hem vaig quedar embarasada.... feia molt poc que estavem junts o hem feia por pero vam continuar super ilusionats.... vam fer ecografia a les 7 setmanes tot estava bé i a les 12 vam tornar i... les coses ja no estaven bé, avortament diferit 6 setmanes per estar neta i 6 mes a esperar la regla per tornar a intentar-ho.... acababo de tenir la 1 regla post avortament i ja ens hi tornem a posar..... tot i que ja ho haviem intentat....
Ara a veure si agost ja no torna...

Martona-91
Edat dels dos: 38 ell, 31 jo
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 1 nena de 2 anys
DNW: 10/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: amb ganes de començar el juliol i veure si la SW de Juny ha estat profitosa! I si no, a seguir buscant i guadint de la cerca el màxim possible!

PROPERES DNW:

Martona-91: 10/07 :-())
_farfalla_: 11/07 :-()-)
Engruna de mill: 13/07 :-()-)
Nina23: 14/07
Stekie: 19/07 :-()-)
Caterinamore: 23-24/07
Piruleta15: 23/07 :-())
Atrapasomnis: 25/07 :-())
Terrallum: 28/07 :-()-)
sunna21: 30/07
Sandretaa: ??
Martona-91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 25, 2022 7:43 am, en total s’ha editat 9 vegades.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » ds. jul. 02, 2022 9:18 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
Martona-91 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 05, 2022 6:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Stekie » ds. jul. 02, 2022 7:08 pm

Hola!

Edat dels dos: som dues mares i tenim 33 anys.
Cicle de cerca: 1r cicle a la SS.
Núm. de fills: 0
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Al mes de juny vam fer la primera IAD i el resultat va ser negatiu. En uns dies toca la segona, a veure si aquesta tenim mes sort!

Molta sort a totes!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. jul. 03, 2022 8:23 pm

Hola noies!
Gràcies Martona! >.-<: I benvinguda Stekie.
Cada vegada tenim més varietat de mares, que bé!!

_farfalla_
Edat dels dos: 32 i 36
Cicle de cerca: 9è
Núm. de fills: 0
DNW: 11/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: estem en el nostre 9è mes de recerca i aquest estiu les properes SW ens agafen forva malament per tenir moments íntims. Així que esperem haver encertat, sinó gaudirem de l'estiy i au! :***:
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dl. jul. 04, 2022 9:13 am

Edat de les dues: 34!
Cicle de cerca: 2º
Núm. de fills: 0
DNW: 30/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: És el nostre segon cicle de IAD en la ss, tot i que ja vam fer 2 IADs prèvies sense hormonació i un ROPA que no va tenir èxit. Inici de la cerca al octubre 2020.
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dl. jul. 04, 2022 12:50 pm

Bon dia noies!!!!

Som-hi! He actualitzat dades :***:

Stekie benvinguda! Quina il·lusió anar sumant cercadores, espero que la cerca sigui curta i aviat pogueu veure el super positiu !! Per cert, quin dia et poso com a data per saber si tens un positiu o no?

Farfalla anem a la par amb la DNW! A veure si tenim sort! >.-<:

Sunna21 Molts ànims i sort amb el segon cicle de IAD :b-)))

Ego: Desespero total, tot i que sembla que està força clar que la regla farà acte de presència: pits lleugerament inflats, molèsties de regla des de fa ja més d'una setmana, un gra descomunal al mig de la cara.... Però vaja, l'esperança és l'últi que es perd no????

Que tingueu un bon dia!!!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. jul. 04, 2022 2:09 pm

Martona jo també en desespero total.
Serà una setmana llarguíssima. Ja vaig obrint i tamcant el calaix on tinc els TE de tira.
Tu ja tens psímtomes? Jo per ara no, però podríen aparèixer demà mateix.
Tic-Tac! Quins dies més llargs.

Per cert, proposo afegir al diccionari de cercadores betaespera em semblà un concepte més que digne de diferenciar.

abraçades
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dt. jul. 05, 2022 6:04 am

Bon dia!!!!

Betaspera incorporada al diccionari >.-<:

Ai si farfalla... quina setmana més llarga.... :-o00m constantment tinc temptacions de comprar un test d'aquests del clearblue... La idea és fer-me'l dimarts si dilluns no m'ha vingut la W, però no sé si podré esperar tant hahahahahah sóc una ànsies...

Com aneu la resta? Alguna de SW????

Que tingueu molt bon dia!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. jul. 05, 2022 4:46 pm

Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 10è
Núm. de fills: 0
DNW: 13 juliol
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: portem temps intentant, analítiques i seminograma. I una histerosalpingografia fallida.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Caterinamore » dt. jul. 05, 2022 5:32 pm

Bona tarda cercadores :)

Martona i Farfalla, molts molts ànims amb el super desespero!!!! Vinga que ja falta ben poquet!!
Martona, gràcies per obrir el nou fil!!! Va vinga, aquest mes ha de caure algun panxu sí o sí!!

Stekie i Engruna de Mill, Benvingudes!!!

Sunna, com portes les hormones? Ja les has començades una altra vegada? A veure si aquest mes és el mes. Ja ens aniràs explicant.

Tot i que la meva DNW és molt lluny aniré seguint el peliculón d'aquest mes, que per cert, ja ens toca cantar panxus, no creieu?

Deixo les meves dades...
Edat dels dos: 31 i 34.
Cicle de cerca: Prefereixo no pensar-hi.
Núm. de fills: 1 d'un anyet.
DNW: 23-24/07
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Aquest mes ens ho prenem amb la calma... que ve, estupendo, que no, no passa res. Hem estat per altres coses aquest final de juny i la veritat és que ens fa molta il·lusió, però crec que ens hem relaxat una mica... a veure si aquesta tranquilitat dura fins a la setmana de desespero xd.

Una abraçada a totes <3
Stekie
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dl. feb. 28, 2022 9:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Stekie » dt. jul. 05, 2022 7:18 pm

Hola noies!

Martona-91 la meva DNW es el 19/07.
Sunna21 quan et toca la segona IAD?
Alguna cosa que vulgues explicar sobre vosaltres: Avui ha sigut la nostra segona IAD, ara queda el pitjor…la betaspera!

Una abraçada i ànims a totes!
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dt. jul. 05, 2022 8:15 pm

Benvinguda Engruna de mill!!! a veure si aquest és el vostre mes i canteu panxu!! >.-<:

Caterinamore totalment d'aciord, ja toca cantar alguna panxa!!! M'encanta el pla d'aquest mes que tens: si ve bé, i no també, Mira que fa por que cerco el segon, però em costa aquest filosofía hahahahahah

Stekie ànims amb la betaspera! :-o00m :-o00m

Bona nit noies!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. jul. 06, 2022 7:05 am

Bon dia!!
Moltes gràcies!! Ja m’agradaria que fos que sí, però aquest mes amb la histerosalpingografia no hem fet gaire feina… a més no em van poder acabar de fer la prova perquè deia que tenia com un tap que me l’havia d’haver tret la ginecòloga abans de la prova. Total, que la ginecòloga ahir em va trucar per dir-me que vagi a un altre lloc a fer-me la prova perquè ho haurien de poder fer ells això.
I amb això estic una mica xof… però esperarem si ve la DNW i després ja veurem…

Molta sort a totes aquest mes!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. jul. 07, 2022 1:31 pm

Hola noies, com aneu?
Engruna de mill que és aquesta prova que comentes? No ho havia sentit mai.

Jo estic en desespero negatiu. No sento res i crec que tornarà a ser que no. Sé que si ve la regla després em refaré i ja està i em vindrà el positivisme.
Però els dies abans a la W se'm fan molt durs. Estic de baixona.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Caterinamore » dj. jul. 07, 2022 4:10 pm

Hola noies,

Farfalla, ànims guapa!!! A veure si teniu sort.... si, els 4 dies abans són el més fotut. Vinga que ja falta molt poquet!!!

Engruna de mill Doncs a mi també em va semblar curiós això de histerosalpingografia que per cert gairebé no sé ni com llegir. És dolorós? Ho dic perquè "l'estimulació ovàrica" sempre m'ha semblat una paraula agradable - "tractament que no fa mal" pel nom que té. Fins que unes amigues que estan en procés de roba em van dir que ni hablar, que és molt dur. Aiii tan de bó això no hagi afectat gaire la vostra sexy week,... Un petó!

Ego: Nosaltres en plena sexy weeeeeekkk, amb baby o sense però està siguent una molt bona setmana. ..::··
Ja veurem com "decau la cosa" jojojo fins a la setmana de desespero crec que aguantarem bé. xd

Un petó noies!! Ànims, que ara amb aquesta calor tenim el consol dels gelats :***:
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. jul. 07, 2022 4:29 pm

La histerosalpingografia es una prova que et fa un radiòleg. Et posen un contrast per veure si l’úter i les trompes són permeables o tenen alguna obstrucció.
A mi em van fer posar un enema la nit abans i un altre dues hores abans de la prova, un antibiòtic una hora abans i mig vàlium. La gine em va dir que si em feia mal després em podia prendre un ibuprofèn, però que com a molt sentiria molèsties com les de la regla per eliminar el contrast.
No hi ha ni hospitalització ni t’adormen ni res… has de trucar al centre el primer dia de la regla i et programen la prova al cap d’uns 9-10 dies, per assegurar-se que no hi ha embaràs.
Però com que la prova va quedar a mitges i ara es van passant la pilota, tampoc us puc dir si és molt dolorós… Vaig estar xof la resta del dia (crec que més pel vàlium que per res més) i no vaig tenir gaires molèsties.
El que si diuen es que moltes s’han quedat embarassades després d’aquesta prova, ja que si hi ha alguna obstrucció, la pot eliminar.

Aquesta es la meva experiència amb la histero… ^^
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
sunna21
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dv. set. 18, 2009 2:29 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: sunna21 » dv. jul. 08, 2022 7:46 am

Martona-91 y farfalla com aneu? Tenim novetats? :-)(-:

Engruna de mill m’ha sobtat el tema de la histerosalpipongrafia. Quina rabia! Llavors quan la faràs? On et van dir que estava el tap? A mi aquesta prova me l’ha van fer a l’abril.

Caterinamore genial si podeu mantenir aquesta calma i qui sap si és veritat que és beneficiosa!!! A gaudir de la sexy week!!! :p-) ..::··

Ego, yo les hormones les porto bé. Ahir vaig anar a fer la primera eco i el fol.licle ja està a 16 mm estant a dia 9 de cicle (l’altre vagada vaig trigar 16 dies en aconseguir aquest tamany!). Ahir ens van dir de fer IA diumenge però com que el cap de setmana estem fora vam preguntar si dilluns arribaríem i ens van dir que si, així que dilluns farem IA (ara una mica amb por de passar-me i ovular abans però esperem que no...).
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. jul. 08, 2022 8:36 am

Bon dia cercadores !!!

M’apunto al grup; tot i que anem amb tooota la calma del món ! :-o00m

De fet, vaig amb por, il.lusió, i a estones pensant que estem una mica sonats… però penso que amb el temps em puc arribar a arrepentir de no haver-lo tingut… en canvi, penso que mai m’arrepentiré de tenir-lo.

Així que, aquí us deixo la meva presentació!

Edat dels dos: 32 i 34
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 2 ( de 2 i 5 anys )
DNW: 25 de Juliol

Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: doncs res… anem sense pressa, quan arribi arribarà ! El primer embaràs vam fer diana al 2n cicle de cerca i el 2n embaràs vam fer diada a la primera !!!

Ara us llegiré i em poso al dia de les vostres cerques !
MOLTS ÀNIMS A TOTES I FELIÇ CERCA :-()-)
Martona-91
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dl. abr. 01, 2019 11:12 am

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: Martona-91 » dv. jul. 08, 2022 10:05 am

Bon dia noies!!!

Farfalla ànims amb el desespero, ja ens queda poquet!!!! No tenir símptomes pot ser bo! Normalment tens dolors de regla o algun altre símptome previa la W??

Caterinamore uuueee aquest SW tant productiva!! Vinga, que aquest mes es reculliran els fruits d'aquesta super SW!!!

Engruna de mill ostres no sabia de què anava aquest tractament.... deu ni do!!!!.....

Sunna21 eiiii, que bé la IA el dilluns >.-<: >.-<:

Atrapasomnis BENVINGUDA!!! :--/) Espero que tinguis una cerca tan curta com les anteriors! Que valenta amb el tercer!!!

Ego: Jo estic dels nervis.... tinc sensacions estranyes i penso "serà un si, estaré embarassada??", però als 5 minuts em venen els dolors de regla i xoooofffff "merda, em vindrà la regla,.....". Aquest finde marxem, així que espero no pensar gaire en el tema i arribar dilluns sense la W i fer TE.... llavors només quedarà creuar els dits a l'espera d'un positiu

Bon cap de setmana!!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ** Cercadores de JULIOL**

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. jul. 08, 2022 4:59 pm

Noies ja olora a cap de setmana!

Engruna de mill ostres quin procés, gràcies per l'explicació

Sunna21 IA ja aquest dilluns!! emoció màxima no? quins nervis, gaudiu el cap de setmana.

Atrapasomnis benvinguda! guau a pel 3r i quines recerques més curtes. Quina superenveja ara mateix. Et desitjo el mateix èxit en aquesta recerca. I que ens expliquis el secret. jeje

Martona91 estàs amb símptomes? fan parar boja, perquè tan poden voler dir que sí com que no.

Ego: jo segueixo igual, per ara cap símptoma, normalment la regla em fa avisos, dolors suaus, etc o canvis d'humor. Per ara res. Però també en algun cicle ha arribat com qui no diu la cosa, així que ... paciència.
El que sí tinc són uns gassos que espanten, pedorra, pedorra :glub: :glub:


Abraçades cercadores, molt bon cap de setmana
:***: :***:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::