.oO* CERCADORES AGOST *Oo.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

.oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. ago. 01, 2022 11:09 am

Bones !!!
M'animo per primera vegada a obrir el grup de cercadores :miko: !!!

Estic segura que serà un bon mes de panxus >.-<: ara que la majoria segurament feu vacances, i aprofitant el relax i el bon viure dels dies, :-o00m espero cantar moltes panxetes :-())

SOM-HI !!!

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:


LES CERCADORES D’AGOST SOM:

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 11è
Núm. de fills: 0
DNW: 9 d’agost
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: hem acabat la SW, ara a esperar si hi ha sort aquest mes, sinó provarem de fer una nova histerosalpingografia.

_farfalla_
Edat dels dos: 33 i 36
Cicle de cerca: 10è
Núm. de fills: 0
DNW: 10/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: seguim de recerca, vam tenir un positiu fa més d'un any, però va acabar en avortament espontani en setmana 14

Dahlia13
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... així que potser diria que a mitjans d’agost aprox. però no és segur
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Comencem amb il·lusió, però amb calma. Tenim clar que no volem estar pendents 100%, simplement gaudir de la busqueda i que vingui quan hagi de ser. :-o00m

Terrallum
Edat dels dos: ell 34 i jo 32
Cicle de cerca: No els vull comptar
Núm. de fills: 1 de 4 anyets
DNW: 12/08 crec...
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doooncs...que crec que he ovulat a dia 9 de cicle...molt aviat però hem fet deures...a veure si tenim sort!!!

Nina21
Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 0
DNW: 13-15/08 (tinc dues app que diuen coses diferents)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el 2021 vam patir dues pèrdues: una ILE (15s) i un avortament espontani (9s) així que esperem que aviat arribi el nostre arc de sant martí!

Sandretaa
Edat dels dos: -
Cicle de cerca: 1
Núm. de fills: 2
DNW: 14/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34.
Núm. de fills: 1 d'un anyet.
DNW: 16-19/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Estem bastant desconnectats. Tot i així avui jo he somniat que feia 4 TE i tots quatre donaven + i el meu mariditu ha somiat que teníem bessons. Toma ya. A part d'això amb la calma i intentant desconnectar al màxim❤️

atrapasomnis
Edat dels dos: 32 i 34
Cicle de cerca: 2
Núm. de fills: 2
DNW: 18/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: amb moltes ganes de ser familia nombrosa >.-<: !!!

PROPERES DNW:

    Engruna de mill 09/08 :-()-)
    _farfalla_ 10/08 :-()-)
    Terrallum 12/08 :-()-)
    Nina21 13-15/08 :-())
    sandretaa 14/08 :-()-)
    Dahlia13 mitjans d'agost. :-()-)
    Caterinamore 16-19/08
    atrapasomnis 18/08
atrapasomnis l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 17, 2022 7:52 am, en total s’ha editat 11 vegades.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. ago. 01, 2022 11:11 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
Piruleta15
:: peixet
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. ago. 01, 2022 12:38 pm

Molta sort noies en aquest mes de vacances i descans!!

Per la meva part, no em puc queixar durant la 1a setmana i mitja em feia un mal horrible ovaris i ronyons, ja abans de la betaespera veia que alguna cosa passava.

Després d'aquesta setmana i mitja la veritat que em trobo molt bé tret de sooooon tot el dia. I si, si em poso tikismikis dolor de pits si els toco i una sensació rara com de vòmits però molt poca. Així que no em queixo! Demà tinc la eco a veure com va!

Molts ànims :)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. ago. 01, 2022 3:11 pm

Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 11è
Núm. de fills: 0
DNW: 9 d’agost
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: hem acabat la SW, ara a esperar si hi ha sort aquest mes, sinó provarem de fer una nova histerosalpingografia.


Molts ànims a totes, a veure si cantem més panxus aquest mes!!! >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. ago. 01, 2022 4:47 pm

OOh que bé! Ja tenim obert agost!

_farfalla_
Edat dels dos: 33 i 36
Cicle de cerca: 10è
Núm. de fills: 0
DNW: 10/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: seguim de recerca, vam tenir un positiu fa més d'un any, però va acabar en avortament espontani en setmana 14

Ja portem força mesos de recerca i no sé si és que no encertem massa els dies que són bons o què. Al primer embaràs que va acabar en avortament només vam trigar 5 cicles. Hi ha qui em diu que potser estic massa pendent i em bloquejo sense voler. Podria ser.
Al juliol gairebé no vam fer deures, anem a una sola carta. A veure què passa a la DNW, sinó jugarem a la loteria aquest agost tot i que, com ja he anat comentant, ens tornaran a coincidir fatal els dies de SW com per poder aprofitar-los.
Per sorprenent que sembli estic força tranquil·la amb la situació, crec que més que modo zen (ho aconseguia pichí pichá) he passat a modo vacances, platja i descans.
En 10 dies sabré si hi ha w o no, sigui per les vacanes o sigui per la baixa probabilitat, per ara no hiha psicosíntomes ni desespero. Espero que segueixi així i m'emporti una super sorpresa. >.-<:

Piruleta ànims amb la 1a eco, que emocionant. Me n'aelgro que et vagis trobant bé, de vegades sembla que t'hagis de trobar fatal tothom pregunta i sembla gairebé que els decebi que una digui que es troba bé. Deixeu-nos viure!! jajaja

Ens lleguim per aquí!!
:***:
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Dahlia13 » dl. ago. 01, 2022 7:24 pm

Bones!! :--/)
Sóc nova per aquí i com que aquest mes comencem a buscar baby m’he decidit a escriure per aquí!
Responc a les preguntes i així les afegiu:
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... així que potser diria que a mitjans d’agost aprox. però no és segur
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Comencem amb il·lusió, però amb calma. Tenim clar que no volem estar pendents 100%, simplement gaudir de la busqueda i que vingui quan hagi de ser. :-o00m
Dahlia
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dt. ago. 02, 2022 7:34 am

Bon dia :--/)
Agost ja..... si es que pasa tan ràpid....
Aquest mes oficialment m'apunto amb una barreja de por, neguit i esperança....
Com a tal es el primer mes de cerca perque el 32 de maig a la ecografia de les 12 setmanes hem vaig trobar amb la desagradable sorpresa que l'embaras no había avançat (a les 7 setmanes hi havia batec) un avortament retingut.... i tan retingut perque el 18 de juny vaig passar per quirofan i el 18 de juliol la 1 regla post avortament va ser una regla dura psicologicament i físicament va ser tan abundant i dolorosa
Ara el 14 es data de no warry, veure'm.... a vegades el destí o no se el que es capritxos tinc 2 fills d'una relació anterior vaig tardar un any per quedarme embarasada, aquest cop em quedo sense buscar-ho i el perdem....
Se que si ha de ser serà i quan hagi de ser... no puc posarme nerviosa pk es pitjor... tinc experiencia en aixo pero una mica inevitable es...
Mooolta sort a totes i ànims amunt
Petonets
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dt. ago. 02, 2022 7:39 am

_farfalla_ ha escrit:OOh que bé! Ja tenim obert agost!

_farfalla_
Edat dels dos: 33 i 36
Cicle de cerca: 10è
Núm. de fills: 0
DNW: 10/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: seguim de recerca, vam tenir un positiu fa més d'un any, però va acabar en avortament espontani en setmana 14

Ja portem força mesos de recerca i no sé si és que no encertem massa els dies que són bons o què. Al primer embaràs que va acabar en avortament només vam trigar 5 cicles. Hi ha qui em diu que potser estic massa pendent i em bloquejo sense voler. Podria ser.
Al juliol gairebé no vam fer deures, anem a una sola carta. A veure què passa a la DNW, sinó jugarem a la loteria aquest agost tot i que, com ja he anat comentant, ens tornaran a coincidir fatal els dies de SW com per poder aprofitar-los.
Per sorprenent que sembli estic força tranquil·la amb la situació, crec que més que modo zen (ho aconseguia pichí pichá) he passat a modo vacances, platja i descans.
En 10 dies sabré si hi ha w o no, sigui per les vacanes o sigui per la baixa probabilitat, per ara no hiha psicosíntomes ni desespero. Espero que segueixi així i m'emporti una super sorpresa. >.-<:

Piruleta ànims amb la 1a eco, que emocionant. Me n'aelgro que et vagis trobant bé, de vegades sembla que t'hagis de trobar fatal tothom pregunta i sembla gairebé que els decebi que una digui que es troba bé. Deixeu-nos viure!! jajaja

Ens lleguim per aquí!!
:***:

Des de l'avortament quan vau començar a buscar? A mi hem van dir la meva primera regla va ser el 18 de juliol.... tot i que des de que vaig deixar les perdues vaig buscar...
El meu avortament va ser a la eco de les 12 setmanes pero ja estava de 13...
A pel mes d'agost!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. ago. 02, 2022 1:40 pm

Sandretaa, nosaltres vam esperar 4mesos. Però per cap raó mèdica. Quan vaig anar a revisió al mes de la pèrdua em van dir que tot estava correcte i podíem provar-ho quan ens sentíssim preparats. Em va agradar molt el tracte.
El tema era que jo no em veia capaç de veure un altre positiu i conviure amb la idea de que podia anar malament.
Vaig visitar la psicologa i em vaig donar un descans.

És molt personal i cadascuna ho viu a la seva manera o com pot. I totes les maneres estan bé.
Si esteu animats fantàstic, me n'alegro moltíssim!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dt. ago. 02, 2022 5:25 pm

_farfalla_ ha escrit:Sandretaa, nosaltres vam esperar 4mesos. Però per cap raó mèdica. Quan vaig anar a revisió al mes de la pèrdua em van dir que tot estava correcte i podíem provar-ho quan ens sentíssim preparats. Em va agradar molt el tracte.
El tema era que jo no em veia capaç de veure un altre positiu i conviure amb la idea de que podia anar malament.
Vaig visitar la psicologa i em vaig donar un descans.

És molt personal i cadascuna ho viu a la seva manera o com pot. I totes les maneres estan bé.
Si esteu animats fantàstic, me n'alegro moltíssim!


Si si animats estic.... pero quan vegi el positiu crec que morire de por.... bueno es ara i el meu cap va a mil
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. ago. 03, 2022 3:25 pm

Benvingudes Dahlia13 i Sandretaa!!
A veure si hi ha sort aquest mes!! :love:

Jo estic una mica nerviosa… he tingut un parell de dies amb fluxe abundant i una mica rosat, i alguna molèstia… això i que estic de vacances i puc capficar-m’hi més… la fase de desespero es horrorosa!! 6 dies i sortirem de dubtes… :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. ago. 04, 2022 10:49 am

uuuh Engruna, :p-) nervis, nervis sona prou bé, no? Aii aguantaras sense fer TE??
Jo estic sentint algunes punxadetes, però per ara no massa més. :-o00m

tinc els TE tancats amb clau casi per evitar tentacions. jajajaja
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dj. ago. 04, 2022 4:29 pm

Hola noies!

Aporto les meves dades:

Edat dels dos: 31 i 34.
Núm. de fills: 1 d'un anyet.
DNW: 16-19/08
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Estem bastant desconnectats. Tot i així avui jo he somniat que feia 4 TE i tots quatre donaven + i el meu mariditu ha somiat que teníem bessons. Toma ya. A part d'això amb la calma i intentant desconnectar al màxim❤️

Molta sort a totes!!!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. ago. 04, 2022 8:37 pm

Wow Engruna, pel què dius, pinta bé la cosa !!! Jo no sé com podeu aguantar sense fer TE ! hahahaha

Jo aquest mes m'ho he proposat mooolt seriosament d'aguantar-me xk no vull k em passi com el mes passat però, estem en plena SW i ja penso en quan em podré fer el TE :p-) :()():::: !!!!

Caterinamore quina casualitat que els dos somieu en l'embaràs i bessons !!! hahahaha
a mi em venen bessons/es ara i... em vindria un patatús xDD !!!

_farfalla_ va ! k només et queda una setmaneta per la DNW !!! :-o00m

SOM-HI NOIES !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dj. ago. 04, 2022 8:42 pm

Hellooooooo!!!!
Uoooo Engruna té molt bona pintaaaa ueeeee

atrapasomnisjaaa...és que això de fer-se TO i TE és un vici!!!

M'apunto:


Edat dels dos: ell 34 i jo 32
Cicle de cerca: No els vull comptar
Núm. de fills: 1 de 4 anyets
DNW: 12/08 crec...
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: Doooncs...que crec que he ovulat a dia 9 de cicle...molt aviat però hem fet deures...a veure si tenim sort!!!
Imatge

Imatge
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: nina23 » dj. ago. 04, 2022 10:35 pm

Hola noies!

El mes passat vaig estar força desconectada però aquest intentaré estar una mica més activa. Espero que estigueu totes bé, una abraçada forta a totes i sobretot a l’atrapasomnis :*

A mi finalment em va venir la regla el primer dia del viatge de les vacances. La part bona és que la SW també em va coincidir durant el viatge i vam poder aprofitar per fer molts pinxitus. Crec que no n’havia fet mai tants, hahaha. A més, no vaig pensar d’endur-me els TO i tampoc vaig poder mirar l’ovulació així que aquest mes ho hem fet oldschool.

M’apunto pel mes d’agost a veure si amb el relax de les vacances (que ja s’han acabat) aconseguim el positiu!

Petons a totes!


Edat dels dos: 36 i 36
Cicle de cerca: 7è
Núm. de fills: 0
DNW: 13-15/08 (tinc dues app que diuen coses diferents)
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres: el 2021 vam patir dues pèrdues: una ILE (15s) i un avortament espontani (9s) així que esperem que aviat arribi el nostre arc de sant martí!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. ago. 05, 2022 10:54 am

Siii, pinta bé, però no vull fer-me il·lusions… hahaha que a vegades he fet el TE massa aviat per res… m’estic aguantant!! Hahaha :-o00m

Aixxx s’ha de tenir paciència… i tot arribarà… a veure si aquest mes tenim sort!!

Això dels bessons és ben curiós… a mi m’agradaria, així ja en tens dos de cop. Ai que a vegades els somnis es fan realitat… :P

Benvingudes a totes i molta sort!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. ago. 08, 2022 1:02 pm

Bon dia cercadores.
Per aquí ja ha aparegut la W. Porto dos cicles que s'avança. Potser estic fent cicles més curts ?-)
Doncs au, confirmat que aquest mes res. Ja es veia a venir. Seguiré per aquí pendent de la resta. La meva propera SW m'agafa de vacances acampada en tenda, viam con ens les inventem per aprofitar-la o-o:) ens tocarà ser creatius, jaja

com aneu la resta?
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. ago. 08, 2022 1:54 pm

Hola noies !!! Com aneu ??

_farfalla_ quin greu :( suposo que al no tenir els cicles regulars no ajuda a fer diana... molts ànims i una abraçada ! A pel proper mes A TOPE !!! :-()-)

Engruna resisteixes sense fer TE ???? Us admiro moolt !!! ahahahaha He de dir al meu favor que de moment estic bastant tranquila jo... a veure la setmana vinent si soc capaç d'aguntar :-o00m

Com aneu la resta ?? vaaa que a finals de setmana hi ha moltes DNW !!! :p-)

SOM-HI !!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dl. ago. 08, 2022 1:55 pm

Hola noies,

Farfalla, quina caca aquesta worry. A veure, tenint en compte que vau estar fora i que no podieu fer deures, no és tant xof, no? A la següent sortida no teniu tenda privada? Per fer un kiki ràpid? O podeu jugar a algun joc eròtic amb els amics??????? Nu sé... és raro. Si em dius que vas amb els sogres ja és un altre tema...

Engruna, Com ho portes???

Ego: Nosaltres ja finiquitant la sw...... La meva dnw és el 16. Però el 13 tinc un aniversari: platja i festa al vespre. Que ja sigui mami em dona excusa per a no fer moltes coses que abans feia. No fumo mai ocasionalment, cosa que abans a les festes, feia. No bec mai alcohol, de tant en tant una 0,0, i abans en una festa d'estiu ideal sempre bevia birra.

Què farieu? Pipi test el 13 al dematí per poder beure alguna birra al vespre? Però el resultat del TE tampoc serà 100% fiable, oi? No m'agrada fer TEs abans d'hora, perquè és una pèrdua de temps, diners i a sobre ineficàs, ja que pot ser fals positiu o fals negatiu. Però al mateix temps, no beure i no estar embarassada per una nit de celebració també em fa ràbia...

Sorry pel rotllo,

Una abraçada!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::