.oO* CERCADORES AGOST *Oo.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. ago. 08, 2022 2:01 pm

Ànims farfalla!

Jo he estat tot el cap de setmana pendent de si tenia símptomes de la w… demà es el dia que hauria de venir, però em sembla que avui ja comença a treure el cap… aixxxx… no he fet cap TE, però sembla que no farà falta… :(

A veure si hi ha sort atrapasomnis! De moment, tranquilitat… hahaha

Caterinamore, jo l’esperaria a fer el test… si ja no ets una persona que beu o fuma per costum, tampoc ho veuran estrany que no ho facis a la festa. I així t’assegures fer-ho el dia que toca i sigui més precís.


Aiiii, a veure si hi ha sort!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dl. ago. 08, 2022 3:47 pm

Bona tarda boniques!!!

farfalla Quina meee aquesta W avançada...l únic positiu és que s'escurça el cicle i també el desespero. I n podeu fet un polvet aixi pel bosc si aneu d acampada?jajaja molaria explicar al fill futur: et vam fer al bosc! :content:

Atrapasomnis aixxx és tan difícil resistir-se als TE jo aquest mes ho porto fatal :ufs:

Caterinamore Jo quan em vaig quedar embarassada, uns dos dies després de la falta vaig pillar una borratxera...jajaja jo pensava que no tenia falta, que consti...el gine em va dir que fins la setmana 6 o aixi no s'alimenten de la mare, per la placenta, sino per la resta d ovul o algo així. Així que endavant, farra grossa i ja faràs TE amb la falta!!!!

Egosóc burra...jajajja estic a 9 o 10 dpo i m he fet un TE i obviament és blanc nuclear...però no m'aguantava...jajajjaa estic 5 dies de la DNW i em fan moooot mal les tetes i també la tempe és més alta. Normalment en fase lutea estic a 36'6 aprox i ara estic a 36'9 però el TE negatiu m'ha fet una baixona...ja sé que és aviat però no tinc masses esperances...
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. ago. 08, 2022 4:18 pm

jejeje veig moltes cercadores creatives i atrevides per aquí. >.-<:
Si, estic molt tranqui·la aquesta vegada, ho veia molt clar que era dificilíssim.
Anem sols de tenda, però estaria bé que no s'enteri tot el camping que estem de SW, jo pateixo amb això. Penso que si sento als veins roncar també ens poden sentir a nosaltres o que es mogui la tenda directament, que és petitona. Ja buscarem la forma.

Vinga que demà comencem amb dnw, a veure aquests síntomes que acaben sent. Són tan semblants que es fa difícil de saber si serà sí o no.

I la festeta endavant, no cal agafar una bona turca però per una cerveceta el bebé no patiria pas.

:love: :***:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dt. ago. 09, 2022 6:09 am

Vale noies...estic en shock...us havia escrit perquè he tacat i donava per suposat que ja tenia aqui la W. Però m'he fet un TE, estic a 11dpo i us juro que surt una segona ratlleta. La més tènue del món mundial...però a simple vista es veu i estic cagada de por perquè si taco pot ser un bioquimic...envieu-me llumeta.

Demà repetiré test!

La mare que em va matricular tu...ja m'hi val fere TE a 11dpo i tacant...
Imatge

Imatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. ago. 09, 2022 7:18 am

Bon dia!
Ostres Terrallum… a veure si aguanta!! Molta força!!

Farfalla, segur que trobeu algun moment per poder fer els deures hihihi

Ego vaig tacar, però no acaba de baixar i no tinc els símptomes de sempre de la regla… no sé què fer, si esperar una mica a fer un TE o fer-ho ja i si surt negatiu, em relaxo i acaba de baixar la w…
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. ago. 09, 2022 7:35 am

BON DIA NOIES !!!!

Woooo però, que llegeixo per aqui ??? >.-<:

Terrallum !!! aaaiiixxxx !!!! :-()-) jo amb el bioquímic vaig tacar el primer dia i el segon ja va sortir regla abundant com sempre ! i els dies anteriors vaig tenir mooolt mal a la zona lumbar.
A veure com vas durant el dia d'avui. CONFIA !!!! Jo t'envio molta llum !!! Vaaa !!! a veure si cantem una bona panxulinaaa !!! >.-<:

Engruna ! No cal que et digui que faria jo, no ?? Jo tindria clarissim de fer TE !!! hahahaha.

Aiiixxx noies !!!! encara em feu venir mes ganes de que arribi la meva DNW ! :p-)

AGOST Serà un bon mes, SOM-HI !!!!

Aneu informant boniques i molta molta llumeta per toteees !!! :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. ago. 09, 2022 11:39 am

Terrallum respiraaaa!! Ara mateix són bones notícies. El tacat pot ser mal indici o no voler dir absolutament res. Hi ha moltes mares que taquen al principi i tot evoluciona bé.
Respira i relaxa't. Hi ha positiu! Et toca seguir esperant, igual q si no haguessis fet el test. La recerca i l'embaràs són així esperar, esperar i procurar no desesperar. Informa'ns de com vas!

Ai Engruna que et veig igual que la Terrallum. Sobre el TE si la dnw és avui demà el podríeu fer. Jo no crec que aguantés més que això!!

:p-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. ago. 09, 2022 1:52 pm

Acabo de fer un TE i ha sortit negatiu… :( Esperarem si baixa la w, sinó tornarem a fer TE… Aiiiiixxx…
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dt. ago. 09, 2022 2:40 pm

Engruna Jolín...bueno fins que no baixi hi ha esperança. Espera't un parell de dies i repeteix TE. Molts ànims bonica.

Ego He trucat a la meva acupuntora i m'ha dit que m'hi passi avui. A veure...la veritat es que no he parat de tacar així que hi veig molt mala pinta a tot plegat. Jolinessssss. Porto tot el dia fent pipí per no tenir la tentació de fer TE a la tarda jajajja així no tinc retenció d'orina...Estic fatal del cap. :content:

Sigui com sigui es tracta d'esperar...aixxx :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge

Imatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. ago. 09, 2022 3:23 pm

Sisi, esperarem que baixi o que no!! Aix, quina paciència!!! Jo també estic tot el dia al WC… hahaha
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: nina23 » dc. ago. 10, 2022 12:59 am

Terrallum i Engruna, us envio molta molta llum! Res està perdut fins que no hi ha sang abundant, espero que l’agost sigui el vostre mes!

Farfalla, em sap greu la W. Espero que al càmping us animeu encara que sigui a fer un silenciós durant la migdiada. Hi ha mesos que toca ser creatius i no negaré que a nosaltres ens ha activat la vida sexual això de buscar fill, almenys ens queda passar-nos-ho bé!

Ego: A mi encara em queden 4-6 dies per la DNW i no tinc gaires símptomes però em faria un test demà mateix… tot i que intentaré aguantar al finde o tot el que pugui.

Ànims a totes, estem al mateix barco del desespero, mentre no acabem a la deriva, tot anirà bé, hahaha. Petons!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dc. ago. 10, 2022 8:35 am

Boniques, vinc amb males notícies.

Avui quan m'he llevat ja no era tacat, era sang ben vermella. Igualment, ilusa de mi, m'he fet un TE, encara surt la ratlleta però és mooolt més tènue que ahir, així que ha estat un bioquímic. Em sento tranquila però molt trista. Em passa una mica com a tu Atrapasomnis que em fa ràbia haver fet test tant d'hora.

Em comprometo a el mes que ve no fer TE fins el dia de la falta, ho deixo aqui escrit :content:

Aprofito per donar-vos les gràcies perquè viure aquest procés acompanyada, encara que sigui de forma virtual, es fa molt més fàcil. :love:

Engruna Com vas? Rastre de la de W?

Vinga que aquest mes hemd e cantar un parell de panxus mínim!
Imatge

Imatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dc. ago. 10, 2022 1:29 pm

Hola noies,

Quin greuu Terrallum. Just ahir pensava amb tu. L'acupuntora et va saber dir alguna cosa?
Això dels TE abans d'hora és més difícil d'aguantar del que sembla. Jo ara crec que tiraré per grafiquera, que potser em fa distreure i em treu les temptacions. Una abraçada ben forta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Engruna
, com ho portes? Un petó.

Ego
: Doncs ja tinc una gràfica ben maca a l'excel. Sí, ja ser que hi ha les mil aplicacions i molt mones, però em vull treure la prova ACTIC i així practico una mica això de les cel·les i columnes i gràfiques. :content: Em sembla que això em tindrà ben entretinguda aquesta setmana de desespero que em queda.
Nina, tu havies sigut grafiquera, oi? Aiii et falta molt poquet! Ànims i paciència :)

Pel que fa a la festa, crec que no beuré i si ho faig una miqueta aniré més calmada. Gràcies noies pels vostres consells :).

A veure si cantem algun panxo aquest mes, vaaaa ànims a totes >.-<: >.-<:
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. ago. 10, 2022 1:43 pm

Hola noies !!!

Terrallum És abundant o només perquè és molt vermell ? jo et recomanaria que d'aqui a una o dues setmanes et tornéssis a fer TE ! ( a urgències a mi em van dir un parell de setmanes), per descartar que no hi hagi embaràs ectòpic !!!
També et diré que si el sagnat és poquet, i el test segueix sortint positiu... jo no perderia del tot les esperances. !
Aixx... Una abraçada ENORME i ENDAVANAT !!! :-()-)

Engruna Mentres no hi ha W hi ha esperança !!! Ves informant :-o00m !!!

Caterinamore A gaudir el màxim de la festeta !!! Hehehe jo mai he fet gràfiques ! vaig només amb la App Salut de iphone i em va súper bé ! ( per lu més bàsic. Apuntar pinxitos, canvis d'humor, periode fèrtil... )

Nina Ànims amb el desespero !!! :-o00m a mi em queden 8 dies i de moment estic sorprenenment tranquila... el mes passat ja tenia el test d'alta sensibilitat a les mans ! hehehehe
Aquest mes intentaré aguantar fins la DNW.

Realment després de dos embarassos els meus cicles s'han tornat molt regulars ( abans era un despilfarro i ara son 25 dies gairebé clavats ).

sandretaa i Dahlia13 com aneu ?? També teniu la DNW apropet !!

Vaaa que vull cantar alguna panxulina !!! >.-<:

Molts ànims a totes, i ENDAVANT !!! Sempre Endavant :-()-) !!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. ago. 10, 2022 2:02 pm

Molta força Terrallum!!

Em sembla que jo també tinc males notícies. Avui ja he tacat més i si ahir ja va sortir negatiu, casi aque aquest mes tampoc hi ha hagut sort… :( i això que aquest cop tenia més esperances! En fi… vaig a comprar un paquet de donnettes per matar la pena i aquest vespre farem un vinet…

Vaaa, a veure si alguna altra té més sort!! Hem de cantar algun panxuuu!!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dj. ago. 11, 2022 10:57 am

Bon dia!!
Jo estic en modo desespero total.... momets super tranquila moments súper desesperada....
Hi ha moments que penso que aquest mes será i altres que crec que ens veurem a setembre.....
Ara tenia dolor al ovari dret.... pero bueno amb calma i paciencia....
El que amb 39 anys molt temps no se si tinc :-o00m
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dj. ago. 11, 2022 11:03 am

Terrallum: ànims i anar veient, a veure si en uns dies continua TE positiu
Engruna: quina lástima la W ara a agafar forces per setembre......

Moment locura: fa temps les dones grans de poble hem van dir que per tenir una nena t'havies de quedar amb lluna plena i com que tinc el cap que será una nena.... la meva ovulació no cau en lluna plena fins novembre així que si això és així hem queden mesos de paciencia :-o00m
Suposo que tmb per això no estic cada 2 segons al bany mirant si hi ha filets de sang si es veu vermellos
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. ago. 12, 2022 7:38 am

Bon dia !!!

Terrallum com vas ?? Has repetit TE ?

Sandreta ànims amb el desespero ! Això de la lluna, justament la setmana passada ho deien dues mares que conec que es van quedar embarassades amb lluna plena i totes dues tenen un nen hahahaha

Jo segueixo sorprenenment tranquila… em toca esperar fins dijous i he decidit no comprar cap TE per no caure a la temptació…

Va ! Que ja tenim el cap de setmana a tocar !!!
Una abraçada i a gaudir ! :-()-)
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dv. ago. 12, 2022 11:00 am

Boniquesssssss!!!

UEUEUE hi ha desesperos a la vista amb bona pinta, vinga vaaaaa >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-)

Jo no he repetit test, però no em va caldre...tinc una regla superabundant i vermella! així que no ha pogut ser, però estic tranquila. Vaig anar amb l'acupuntora i em va dir que era un embaràs amb poca força i que estigués tranquila que en vindria un de bo i sa.

Avui tinc hora amb el radiestèsic que amb ell vaig aconseguir l'embaràs de la meva filla així que...aveure que em diu, em moru de ganes!

Bon finde cercadores! :b-)))
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dv. ago. 12, 2022 11:17 am

Bon día.....
Atrapasomnis que curios aixo de la lluna.... doncs faig canvis de precisió ha de ser abans del novembre :p-)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::