.oO* CERCADORES AGOST *Oo.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dg. ago. 14, 2022 9:40 am

Bon dia noies !!! Com anem ?

Algunes ja deveu estar a la SW ! i jo aquí de desespero... hehehe :-o00m

Nina21, Dahlia13 com aneu ? Hi ha W ?

Terrallum com va anar la visita amb el radiestèsic ?? Ànims per aquest proper mes !!! :-()-)

sandretaa com vas ??

Caterinamore, resisteixes sense TE ?? com vas ??

EGO: jo cada dia em miro la App Salut del mòbil... espero resistir fins el dijous sense TE... de moment no n'he comprat cap i així no tinc temptacions hehehehe
A estones penso que tot anirà bé... hi ha estones que penso que seria molta sort haver aconseguit un nou embaràs després d'un bioquímic...
:-o00m :-o00m :-o00m

Us vaig llegint !! :-()-)
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: nina23 » dg. ago. 14, 2022 2:35 pm

Hola noies!

Espero que estigueu bé, aprofitant la SW i les vacances, que si coincideixen les dues coses es viu molt més bé!

Ego: Estic en plena DNW però encara no ha arribat! Tinc dues aplicacions, una que calcula la regla segons l’anterior i l’altra que ho fa segons testos d’ovulació. Aquest cicle no me’n vaig fer gaires. Només un parell al tornar del viatge (quan pensava q ja havia ovulat) i segons el resultats dels testos vaig ovular més tard del que jo pensava. Per això tinc dues dates, una era ahir i l’altra demà. El cas és que em vaig fer test ahir i avui i en tots dos hi surt una segona línia moooooolt fineta. Estic contenta perquè feia temps que no veia dues ratlletes, encara q siguin molt fina, però tampoc em vull fer il•lusions per si és un bioquímic i m’acaba venint la regla demà. A més, no tinc cap símptoma d’embaràs i se’m fa estrany perquè les anteriors vegades em feien mal els pits i me’ls notava molt inflats… aix! Suposo que a partir de demà sortiré de dubtes, ja us aniré informant!

Petoons a totes :*
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dg. ago. 14, 2022 8:15 pm

Bona nit guapes,
Com ho porteu??

Entro modo soso mòbil...

Atrapasomnis, ànims guapa!! Orgulloses de tu per aguantar sense TE. Molt bé!!!!!! Va, que si surt positiu cantarem ben fort. Un petó i no t'estressis. Jo també investigo per internet noves teories per treure'm el 'mono' o els nervis cada diaaa..xd

Nina, aiii quins nervis que deus estar passant, vinga que demà sortiràs de dubtes. T'envio molts ànims i llumeta per a que la ratlleta es vegi més marcada si no ve la warry.❤

Ego: Jo estic una mica con tu Nina, simptomes 0 patatero. Així que a dos dies de la DNW ja m'espero una regla com una casa. Això de la temperatura basal i de conèixer bé el cicle i el teu propi cos em sembla xulo... així que si el baby es fa esperar com a mínim aprendrem alguna cosa xd.

Que comenceu molt bé la setmana :love:
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. ago. 15, 2022 10:14 pm

Ostres atrapasomnis, aguanta sense fer TE tot el que puguis… jo sempre que me’n faig un, després em ve la w…

Nina! Tingues fe! A veure si aquesta ratlleta es va tornant més fosca… creuem els dits!

A veure Caterinamore si tb hi ha sort i cantem algun panxu!! Jo també busco moltes teories per Internet… hahahha

Jo com que aquest mes la w va ser tant rara, farem sexy month aprofitant les vacances, a veure si l’encerten de cares al setembre!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dt. ago. 16, 2022 9:01 am

Bon dia boniques!

Nina AIIIiiiiiiii nenaaaa si hi ha ratlleta hi ha panxeta...t'has tornat a fer un TE? diga'ns diga'ns que ens tens en viloooo jajaja. T'envio molta llumeta segur que aquest embrionet s'enganxa amb força :p-)

Caterinamore Com va aquesta DNW? T'has fet Te? AIIIII vinga va que tenim ganetes de cantar panxuuuuus.

Engruna Clar que si, sexy month!! a gaudir-lo!

Atrapasomnis Com va el desespero? Molt bé aguantant sense fer TE! Ets la meva mestra, aquest mes intentaré jo també aguantar jajaja és que costa eh i més quan tens TE a casa, jo en tinc moltisims... :miko:

farfalla Com vas, bonica? Ja torneu a ser a SW?

Noies i aquest mes ja estem de DNW, oi? Si que hem anat ràpid jajaja, va a veure si cantem algunes panxussssssss

ego A mi m'acaba de marxar la W i ja hem començat també el Sexy Month com diu l'Engruna. La intenció és aquesta, després ja veurem... Ah, també vaig anar amb el radiestèsic i ja ho estem posant tot a punt. Per cert em va dir que no em va bé l'acupuntura!!! que puc fer-ho però no amb agulles, que m'està fent més mal que bé! Em falta fer amb ell una visita presencial i m'ha dit que després ja llum verda i panxu! Veurem...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. ago. 16, 2022 9:52 am

BON DIA NOIES !!!

Nina !!! Volem news !!! com vas ?? vaaa !!! que cantarem la primera panxulina d'Agost !!! >.-<:

Engruna a per totes amb aquest SexyMonth !! :miko:

Terrallum, ostres ! que curiós que l'acupuntura no et faci bé ! a veure si poseu les màquines a punt i canteu panxu al setembre !!!! >.-<:

caterinamore has fet TE ?? com vasss ???

EGO jo estic ben perduda, nerviosa, i amb total desespero !!! :()():::: :()():::: :()()::::
em resisteixo a comprar cap TE com a minim fins dijous ( per poder-lo fer divendres si no ha aparegut la W ) !
Tinc algun mal d'ovaris ( k tmb podria ser de la possible W ) però aquest mes no em trobo que tingui una gana exagerada com la majoria dels mesos en els dies previs a la W... però ja veurem.. :-o00m :-o00m
Els últims mesos la W ha vingut gairebé clavada al 25è dia de cicle, ( un dia a munt un dia avall ) així que si dijous no baixa, me'n vaig de pet a buscar TE i divendres matí el faig !

una abraçada a totes !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. ago. 16, 2022 12:56 pm

Boniques!!

Jo estic de viatge, disculpeu la meva absència!! La warry em va venir ahir dia 15... Bueno realment no ens hi havíem posat fins ara agost i just devia ovular a finals de juliol... així que ja m'ho mig esperava. Ens veurem al setembre doncs! :--/)

Felicitar a les noies que han obtingut el positiu!!!! I a les que no, dir-vos que aviat segur que el veurem! Siguem positives i sobretot, gaudim de la cerca!!

Una forta abraçada a totes, i molts ànims!!! A pel proper mes!!

Dahlia
Dahlia
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: nina23 » dt. ago. 16, 2022 9:36 pm

Nineeees,

tinc bones notícies (de moment). El test continua sent positiu i la ratlla cada cop és més visible! Estic contenta però alhora soc molt prudent perquè vinc de dues pèrdues i fins que no avanci no m’ho acabaré de creure. Imagineu com estic que el cap de setmana, quan em va sortir la primera línia fineta, em vaig menjar un entrepà de fuet, sense remordiments per si no sortia bé hehe.

Gràcies per l’acompanyament, boniques! Aquest mes la veritat és que havíem tingut molt temps per estar junts i relaxats… però les altres dues vegades m’hi vaig quedar en moments àlgids de feina, així que no hi ha un patró. De símptomes casi no tinc res, algun dolor a la panxa (sobretot ahir) i estrenyiment i diarrea alhora (no entenc re!). El que he notat és que últimament em cau molt el cabell i estic una mica despistada/patosa però això potser ja ve de sèrie. Ah! I uns dies abans del test vaig notar com uns moviments a l’úter quan m’estirava per dormir. El que passa és que també els havia tingut altres mesos que van acabar sense positiu, així que no sé què pensar… realment trobo difícil notar-ho o preveure-ho fins que no et fas el test.

Parlant de test… Caterinamore, com vas? Aguantant sense fer-lo o tens novetats? Molta llum, bonica! Un dia em vas preguntar si havia estat grafiquera però no… jo només he fet TO i m’han anat molt bé per conèixer millor el meu cos.

Atrapasomnis: molt bé! Aguantant fins dijous, va bé posar-se una meta! A mi també em costa molt esperar la DNW sense fer-me test. A veure si coincidim :)

Engruna, et desitjo una molt bona Sexy Week (or Month) a mi normalment no em dura un mes, però si ho aconseigueixes tens tots els meus respectes, hahaha!

Terrallum, et noto animada, que bé! Ho estàs fent superbé i ara que t’han dit això de l’acupuntura sembla que estàs encaminada, espero que l’estiu et porti un bon panxu!

Farfalla, tu com estàs?

Dahlia13, endavant amb el procés! Aquí hi trobaràs unes noies fantàstiques. A mi m’ha ajudat moltíssim aquest fòrum.

Us envio petons a totes, ja us aniré explicant si evoluciona bé. Espero que sí, a la tercera va la vençuda! :******
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dc. ago. 17, 2022 6:37 am

Bon dia....
Nina: moltes felicitats....
Com van els desesperos????
Moment EGO: a mi la warry hem va venir molt puntual, almenys no hem fa patir.... y se que continuu sent molt regular.....
Dijous començo la SW pero no se estic com una mica extraña, crec que he encomanat els meus nervis i ansietat a ell i ell esta com una mica apàtic amb aquest tema.... així que aquest mes serà com sigui si fem fem i si no doncs no.... no vull que es converteixi amb una obligació com hem va passar les altres vegades... si setembre no es ja serà.... no puc fer més i no vull que ens distanciem per culpa d'això. Ja m'he separat una vegada i no vull cometre els mateixos errors...
No vol dir que no busqui si no que será diferent (espero que la meva ment m'ajudi)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dc. ago. 17, 2022 7:37 am

Bon dia guapes!!!

Entro ràpid sosomobil..

Nina!!!!! Super felicitaaaats!!!!! Estic molt contenta per tuuu... gairebé em cau la llagrimeta i tot. Tu tranquila i a disfrutar molt del moment❤. Esperem que a la tercera vagi a la vençuda i que aquest petit s'hagi agafat ben fort... Ja has mirat hora amb el gine? Potser a la privada pots anar-hi abans i tot per si un cas? Moltes abraçades i molta llumeta!!!!

Sandreta, aii siii preneu-vos-ho amb la millor calma que pogueu... a veure si així tot flueix més. És difícil a vegades, però s'ha d'intentar!! Un petonet.

Ego: La warry encara no ha fet acte de presència, però crec que la noto aprop. Ahir vaig perdre 5€ amb el meu marit perque els vaig apostar que la warry vindria ahir i no ho va fer. Aii, jo l'espero però amb catxondeix. Ahir ell em deia que el SPM (sindrome pre menstrual per a la gent comú) hauria de ser el su simpatica--- madre, ja que ell és qui aguanta tots els drames... en fi. Seguim...

Un petonet!! Va que falta molt pooc!! ❤
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. ago. 17, 2022 7:50 am

BON DIA BONIQUES ! :--/)

NINA :b-))) :b-))) :b-))) ENHORABONA !!!! :-()-) Ara amb calma, optimisme i a cuidar-se molt :-o00m !!! Desitjo que el petit/a s'hagi agafat ben fort >.-<: !!!

Sandreta Amb calma i a veure com va el proper mes ! Ànims !.

Caterinamore vaaa !!! que cantarem una altre panxuuu !!! aiiiiixxx ves informant !! :-o00m :-o00m

Ego jo ja no sabria dir-vos a quin nivell de desespero estic xDD !!! No paro d'anarlitzar-me... el que si sé és que la mala llet que solo tenir abans de la W aquesta vegada no hi és... i vaig tenint dolors d'ovaris; que normlament tant propers a la DNW tampoc els tinc ( o si més no no ho recordo )...

Jo vull creure que hi haurà panxu.. però tampoc em vull fotre una nata si no ho és... També us diré que el mes anterior al veure el positiu ja vaig demanar hora al gine i de moment no l'he anul.lat hahahaha així que jo la setmana vinent sigui el que sigui me'n vaig a veure el gine !

vaa !!! us segueixo llegint !!! caterinamore ves informant !!! Aquest mes només quedem tu i jo per cantar panxuu !!! hehehe SOM-HI !!

una abraçada a totes !!! :-()-)
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dc. ago. 17, 2022 3:19 pm

Entro ràpid.
La worry ja és aquí. Ens veiem al setembre xd.
Molt bones sexys months, nosaltres també ens hi apuntem❤ Va vinga que les panxus estan al caureeee!!

Molts ànims i sort atrapasomnis!!! Vinga que encara podem cantar una altra panxuu.
Creuem dits!!

Un petó ben gran!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dc. ago. 17, 2022 3:27 pm

ostres caterinamore... ànims !!! i a per la propera... :miko: !!!


Aneu pensant qui obrirà el cercadores de Setembre !!! :globus:

jo demà o demà passat faré test... no sé si aguantaré més... !!! :-o00m :-o00m :-o00m

Fins aviat boniques ! :-()-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. ago. 17, 2022 3:47 pm

Enhorabona, Nina!!! A veure si aquest petit s’agafa ben fort!! Segur que si!! >.-<:

Atrapasomnis, quins nervis!!! Aguanta fins demà o divendres a fer TE… molta sort!!

Caterinamore quin greu! Bé, ens veurem al setembre segur! Hahaha

Sandreta, el millor es això agafar-s’ho amb calma i sense pressions… segur que acaba vinguent!

Ego: de moment estem complint el sexy month un dia si i un dia no… ara amb les vacances i més relaxats és més fàcil! Hihihi… :love:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dj. ago. 18, 2022 9:45 am

Caterinamore, quin greu, ànims i ens veiem al setembre.
Atrapasomnis: a veure si cantem una nova panxu!!
Post de setembre, ara mateix no podria oferirme perque entro des del móvil i no tinc ordinador per fer un bon post.
Moment Ego: demà entro a la SW i des de divendres no fem res.... ahir hem deia calma.... ve el cap de setmana, pero es que jo vull més independenment de buscar....
Crec que mai m'havia pasat, aquesta pasió per estar amb la parella :p-)
A cremar els últims dies d'agost i amb força cap al setembre
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. ago. 18, 2022 1:37 pm

Hola noies !!!

Passo ràpid, ahir vaig anar a buscar TE i avui matí l'he fet però res... ben blanc !!!
El dia de la DNW es avui... així que si avui no arriba, demà faré un altre TE !

El TE que em vaig quedar ahir era "senzill" ( he llegit k es recomana fer-lo dos dies despres de la DNW...) i ara mhe kedat un clearblue per si avui no apareix la doña W... així que ja us aniré explicant...

JA NO EM QUEDEN UNGLES !!!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. ago. 18, 2022 4:03 pm

atrapasomnis ha escrit:Hola noies !!!

Passo ràpid, ahir vaig anar a buscar TE i avui matí l'he fet però res... ben blanc !!!
El dia de la DNW es avui... així que si avui no arriba, demà faré un altre TE !

El TE que em vaig quedar ahir era "senzill" ( he llegit k es recomana fer-lo dos dies despres de la DNW...) i ara mhe kedat un clearblue per si avui no apareix la doña W... així que ja us aniré explicant...

JA NO EM QUEDEN UNGLES !!!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m



Doncs res…. Sembla que ja la tenim aquí :( :ufs:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dj. ago. 18, 2022 4:18 pm

Entro ràpid!
Ostres atrapasomnis, quina caca. Vinga va, anima't i agafa amb forces el setembre!!!
Un petonet!!

Ànims a les que esteu de SW!!!!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. ago. 19, 2022 11:41 am

Noies.. torno a estar per aquí.. m'estic tornant "majareta" dels nervis :-o00m :-o00m :-o00m

des d'ahir que vaig entrar per dir-vos que la W ja era aquí, no he tacat més... ja tinc un clearblue a punt però no sé quan fer-lo... no el vull malgastar... a més a més és dels ultrasensibles... i no vull que em passi com el mes anterior que surti que si i al final acabi amb un no... :-o00m :-o00m :-o00m

Envieu-me molta llum xk el tacat d'ahir fos d'implantació !!!!

us aniré informant !!!! nervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervisNervis...

com van les SW i SM ??? Va noies !!! a per totes !!! >.-<: :-()-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. ago. 19, 2022 2:43 pm

Ostres, atrapasomnis!! Quins nervis!! Esperem que el tacat fos d’implantació! T’envio molta llum i molta energia positiva! Creuerem els dits!!

Nosaltres a tope amb el sexy month… ara he comprat uns nous TO, i així tenim més possibilitats! >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::