.oO* CERCADORES AGOST *Oo.

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: nina23 » dv. ago. 19, 2022 5:06 pm

Hola boniques!

atrapasomnis, com vas? tan de bo el tacat no sigui la W! t’has fet test? espero que m’acompanyis en aquesta aventura! t’envio molta llum.

caterinamore, em sap greu per tu… si el positiu hagués sigut vostre també m’hauria caigut llagrimeta a mi! és un sentiment compartit, oi? us desitjo tota la sort del món!

sandreta, com vas? fas bé de no posar-te dates ni exigir-te… a vegades costa ser pacients però crec que és l’única manera. jo vaig començar pensant que seria molt ràpid i el temps em va anar posant a lloc i relaxant una mica… et desitji molta sort!

i tu, engruna? aprofitant la SW a topeee, visca! Els TO a mi em van ajudar molt, perquè soc bastant regular però tinc mesos sorpresa jeje.

Ego: jo segueixo donant positiu però no sembla que la ratlleta s’enfosqueixi dia a dia… no sé. Vull demanar hora a la gine del seguro (serà el primer embaràs q demano visita tan d’hora) però no sé a partir de quina setmana es veu alguna cosa… les que ja heu estat embarassades abans, quan us vau fer la primera eco? Ara estic de 5+1 però diria q vaig ovular tard aquest mes…

Un petó fort a totes!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » ds. ago. 20, 2022 7:12 am

nina23 ha escrit:Hola boniques!

atrapasomnis, com vas? tan de bo el tacat no sigui la W! t’has fet test? espero que m’acompanyis en aquesta aventura! t’envio molta llum.

caterinamore, em sap greu per tu… si el positiu hagués sigut vostre també m’hauria caigut llagrimeta a mi! és un sentiment compartit, oi? us desitjo tota la sort del món!

sandreta, com vas? fas bé de no posar-te dates ni exigir-te… a vegades costa ser pacients però crec que és l’única manera. jo vaig començar pensant que seria molt ràpid i el temps em va anar posant a lloc i relaxant una mica… et desitji molta sort!

i tu, engruna? aprofitant la SW a topeee, visca! Els TO a mi em van ajudar molt, perquè soc bastant regular però tinc mesos sorpresa jeje.

Ego: jo segueixo donant positiu però no sembla que la ratlleta s’enfosqueixi dia a dia… no sé. Vull demanar hora a la gine del seguro (serà el primer embaràs q demano visita tan d’hora) però no sé a partir de quina setmana es veu alguna cosa… les que ja heu estat embarassades abans, quan us vau fer la primera eco? Ara estic de 5+1 però diria q vaig ovular tard aquest mes…

Un petó fort a totes!


Bones!!! Jo vaig anar a la setmana 7 a tots els embarasos.... a tots es veia i es sentia el batec del cor, en l'ultim tmb estaba de 7 setmanes pero segons mides era de 6 el batec i tot estaba bé fins la seguent ecografia que vam tenir la desagradable sorpresa. Així que pots demanar hora pero per eco a la SS no la fan fins la setmana 12 i la analitica del 1 trimestre entre la 8 i la 9 me la van fer a mi....
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » ds. ago. 20, 2022 8:04 am

Bon dia noies !!!

Nina jo en els dos embarassos anteriors he fet seguiment per mútua i he fet la primera visita a la 6ena setmana que ja es veu alguna coseta i possiblement puguis escoltar ja el batec, tot i així et recomanen que esperis a la setmana 9 que és quan et demanen les analítiques i pots fer ja el test no invasiu.

EGO jo segueixo ben perduda i sense entendre res.... avui mati he gastat el test ultrasensible que tenia de clearblue i res d res.... :ufs: però la W segueix sense aparèixer...
He llegit tots els forums existens que hi ha per internet, tota la info del sagnat d'implantació, dels abortaments bioquimics i com poden afectar en la propera regla....
Si que és cert que he llegit que normalment fins 3-4 dies després de la implantació no es detecta la hormona hCG... però jo que sé...
estic ben desesperada..... :-o00m :-o00m :-o00m
Ara m'he tornat a quedar sense TE, i nosé si comprar-ne i fer-ne un dilluns, o ja mespero a dimarts k tinc visita amb el gine i a veure k diu...

una abraçada a totes i feliç cap de setmana !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » ds. ago. 20, 2022 7:22 pm

Noies, ara si que sí… la W ja és aquí.

Així que ens veiem al cercadores de Setembre :miko: !

Acabeu de passar un bon cap de setmana !!! :-()-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. ago. 21, 2022 7:32 pm

Ostres, ànims atrapasomnis! Ens veiem al setembre! :--/)

Siii, ja havíem fet TO abans, però ens tallava una mica el rotllo… ara hi tornarem a veure si tenim més sort! A tope!! :love:

Que bé, nina, segur que anirà molt bé!! >.-<: jo no he estat mai embarassada i no et puc dir res, també aniria una mica perduda…
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dt. ago. 23, 2022 10:25 am

Bon dia boniques!!!!

Nina Estigues tranquila bonica, la ratlla arriba un punt que no augmenta més perquè és com el tope. Jo amb l'embaràs de la meva filla vaig anar per privada a la setmana 6 i ja es veia embrió i vam veure i escoltar el batec! Així que si t'has de quedar més tranquila ves a fer una eco i gaudeix del teu/va petit@!!!

Atrapasomnis Quin greu bonica que aquesta W ens faci estar en vilo fins a últim moment...jolín!

Diria que ja estem totes, no? Ens anem a setembre ja...que fem obrim post ja?

Ego Nosaltres estem fent molts deures, mètode margarita però és que tenim un subidón ultimament!!! :p-) Jo vaig una mica perduda com sempre, per ganes i fluxe diria que estic ovulant però els TO surten tots amb la mateixa intensitat...així que a saber...en fi, si més, no, estic gaudint dels deures jajaja lu dolent és que no sé DNW...
Imatge

Imatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. ago. 23, 2022 11:56 am

Jo els TO que he comprat ara son easy home i van amb una aplicació al mòbil que es diu Premom. Son més barats que els clearblue i n’hi ha més. De moment estan encertant bastant comparant amb el fluxe… a veure si al setembre tenim més sort! >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. ago. 23, 2022 3:27 pm

Hola noies, que tal esteu?
Nina ànim, els inicis fan molt neguit. Si t'has de quedar més tranquil·la anant pel privat fes-ho. També et dic que a mi a la privada em van dir que intentés esperar a la setmana 8-9. La noia em deia que abans tant podia ser que es veiès embrió i s'escoltès el cor, com que no i que fos perfectament normal totes dues situacions. Les paraules de la noia van ser per 15 dies no t'emportis un disgust innecessari si resulta que no se sent el cor.

La resta veig que ja totes amb la W. Quina rabieta, sobretot quan sembla que podria ser que sí i al final patapam, és tan merdi.

Per aquí estem fent una mica de deures, poquets però alguns més dels que esperava, així que a veure què passa. Creuo dits perqué siguin pocs però efectius.

abraçades!!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. ago. 25, 2022 12:37 pm

Hola boniques !!! :-()-)

Com aneu ? com van les SW / SM ?

Nosaltres comencem aquest cap de setmana amb SW... des del moment en que em va venir la W he fet tots els soparets acompanyats d'una bona copeta de vi :-o00m !!!

Com que m'he cansat de deixar-me un dineral amb TE aquest cop també els vaig demanar per amazon, en altres embarassos ja m'havien parlat dels de la marca ONE STEP que són molt econòmics i pel què han dit, van bé :D ! ( ja tinc 10 testos esperant a l'armari... :miko: hahahaha )

Nina com et trobes ?? Has fet visita amb el gine al final per privat ??

Terrallum YEAH ! Aprofiteu el subidón doncs !! i a per totes !!! :miko:

Aix !! vaa !! a veure si de cara al setembre cantem alguna panxu més !!!

Fins aviat !!!
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Caterinamore » dj. ago. 25, 2022 7:04 pm

Hola noies!!!
Com ho porteu??

Nina, com vas? Ja has anat al gine? Ja ens aniràs explicant ❤️

Atrapasomnis, xd Ajajaja quina impaciència, a veure si només has de fer servir un sol test dels one step!!! Crec que tenim els cicles bastant coordinats.. jo també començo sw aquest cap de setmana però ja duem a terme el mètode margarita des de que va començar el cicle... o des del mes passat, ja no ho recordo xd

Terrallum, ostres amb la teva libido!! Aprofiteu al màaaxim!! A veure si aquest mes és el mes. :love:

Ego: Jo més que ego és una pregunta. Se us infla la panxa quan ovuleu? Abans d'ahir vaig notar una punxada d'ovaris i avui una panxa molt inflada, d'aquelles que a vegades es tenen quan tens la regla. A mi no em quadra res, perquè en principi ovulo d'aquí 6 dies. Però bueno, per preguntar que no quedi jejej..

Una abraçada!!!
Ens veiem al setembre per cantar panxuuuus :***:
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Dahlia13 » dv. ago. 26, 2022 5:48 am

Bones!!!

Ja he tornat de viatge i podré passar més per aquí! :ok:
Responent a la teva pregunta Caterinamore... SI, jo clarament noto quan ovulo (algun mes m’ha costat més) però en general panxa inflada i sensació suau com si vingués la W amb punxada inclosa. Jo normalment calculo la DNW a partir de quan noto la ovulació perquè sóc força irregular i no em puc guiar per la data de l’última W.

Aprofito per preguntar-vos per curiositat si en el moment que teniu relacions, feu alguna cosa tipus quedar-vos estirades X minuts, posar cames amunt, etc??

Doncs molts ànims de cara setembre a totes!! Ens veiem :()()::::

Dahlia
Dahlia
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: sandretaa » dv. ago. 26, 2022 11:34 am

Bones com esteu???
Jo sempre tinc les regles regulars (día amunt día avall) i tinc una app al mvl que sempre havia sigut molt fiable (o aixo creia) vam fer deures quan "tocaba" pero fa 2 dies vaig decarregar una nova app i posa que ovulo avui.... de fet ahir vaig tenir alguna punxada als ovaris i avui tmb i mal de ronyons.... tot i que el fluxe es més blanc i espes que clara d'ou.... de fet el tema fluxe i ovulació mai l'he dominat....
Espero ser a temps avui a fer deures i no pasar a octubre directament :ufs:
Ja divendres i bon cap de setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. ago. 26, 2022 5:27 pm

Siiiiii, a mi també se m’infla molt la panxa durant l’ovulació… i aquest mes casi res de fluxe clara d’ou… no se, jo vaig fent TO, però crec que el pic ja ha passat…

Jo estic una estona estirada després de tenir relacions, no sé si això funciona o no, però per provar que no hi perdem res!

A veure si cantem algun panxu més el setembre!! :--/)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: .oO* CERCADORES AGOST *Oo.

EntradaAutor: Terrallum » dg. ago. 28, 2022 11:38 am

Boniquesss m'animo a obrir setembre!

Som-hi??!!!!

A cantar panxuuuuuus :-()) :-()) :-())
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::