+++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. set. 16, 2022 8:53 am

Bon dia noies !!!

primer de tot; CATERINAMORE ENHORABONA !!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))

3 PANXUS EN UN MES !!!! monmach anem a per la 4a ??? :miko:

Terrallum, com et trobes ? has demanat hora al privat al final ?

Jo ja tinc hora pel 10 d'Octubre, que en principi estaré de 7 setmanes ! He de dir que encara no m'ho acabo de creure tot heheeh !

Engruna de mill a tope amb la SW !!! Et desitjo moltissima sort pel mes d'Octubre !!! :-()-)

Com esteu la resta !?

Una abraçada i feliç cap de setmana !!! :love:
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Dahlia13 » dv. set. 16, 2022 5:24 pm

>.-<: MOLTES FELICITATS A TOTES LES PANXULINES!!!!! :-())

A veure si monmach n’aconsegueixes aquest mes, molts ànims!

Jo vaig al dia i fins que no noti signes d’ovulació no puc assegurar quan serà la meva sexy week, però en teoria serà la setmana vinent... Noies boniques, anem parlant!

Una abraçada
Dahlia
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. set. 17, 2022 4:15 pm

Monmach que faltes tu!! Quin desastre, jo ja m'anava a octubre tota despistada.
Vinga doncs, a veure si aconseguim el poker de panxus.

noies gaudiu de les panxus, de les SW i del cap de setmana. :***:
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dl. set. 19, 2022 7:54 am

Bon dia boniques!!!

Aiiii monmach doncs si si si que s'equivoqui la meva intuició i cantem una cuarta panxulina com una casa!!!!!! Vinga vinga, tanquem el mes amb alegria!!!

Sexyweekers Com van aquestes sexyweeks? Ara comença a fer fred i encara bé més de gust ficar-se sota una manta i fer deures!!! Aprofiteu!

Atrapasomnis Ai que bé ja tens hora per la eco! Vas per privat? He estat trucant i dels 100 euros no baixen i em fa un mal al cor pagar 100 euros per una eco de 10 minuts...jolin...de moment estic fent cerca de clíniques i comparant preus.
Com et trobes?

CaterinamoreCom vas? Com et trobes?

EgoJo avui ja entro a la setmana 6! Demà tinc hora amb la llevadora >.-<: i com he dit, estic mirant algun lloc per anar-me a fer una eco cap a la setmana 7-8 però els preus són escandalosos :-:) Igualment ja us dic que no crec que m'aguanti fins la setmana 12 ni de broma jajajja. Per aqui seguim amb mooooolt mal de pits i algunes nàusees sobretot al migdia...però feliç i contenta.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. set. 19, 2022 8:52 am

Bon dia i feliç inici de setmana !!! :-()-)

Com esteu ?? Que tal les SW ?? A TOPE ? :miko: !!!

Terrallum en aquest embaràs ( igual que en els altres dos ) faré el seguiment per priivat, però el part serà a la pública.
Deunidó 100€ per una primera eco... ! però que dificil esperar a les 12 setmanes ! hehehe
Nosaltres estarem de 7 setmanes per la primera eco i possiblement fem el test prenatal no invasiu que també és un pastizal, però crec que aquesta vegada em quedaré més tranquila... ( amb els altres dos no el vam fer )
Ànims amb les nàusees !!! jo també tinc algu de nàusees i dolor d'ovaris, però sabent-ne la causa, és fa més fàcil de portar ! hehehehe :-o00m

Caterinamore com vas ??? com et trobes ?

Una abraçada a totes i feliç setmana !!!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dl. set. 19, 2022 9:48 am

Atrapasomnis Ai si, quina tranquilitat poder anar fent ecos. Jo el primer embaràs també vaig fer el seguiment per privat i la veritat és que ho vaig agrair molt. jajaja doncs ara a veure com ho faré.

Per cert, he obert post a mesos pel maig del 2023 per si us voleu unir. us espero :p-)
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. set. 19, 2022 12:59 pm

Quina emoció, primeres ecos.
100€ és moltíssim, no et deuen cobrar eco i visita ginecològica en aquest preu? Potser a la teva zona és un preu normal.

Ego: jo amb SW tancada i l'últim dia vaig tenir fluxe amb un filet vermell. Ho veig dora no, lo següent per ser implantació, però m'està costant treurem-ho del cap. A veure si avança la setmana i em deixo portar per la feina. Perque quan no és un all és una ceba!
:-o00m
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dl. set. 19, 2022 1:19 pm

Bon dilluns noies!!

Com esteu??
Aiii a veuure a veure qui està de sw¿¿
Farfalla, Aiii sí que és d'hora no? Pel que he llegit del dia 7 al 12 després de l'ovulació... A veures si teniu sort aquest cicle :content:
Dahlia, a tu et deu faltar ben poquet per començar-la!! A veure si hi ha sort aquest mes.

Engruna, tu també oi? Quantes sws!! Quan et toca amb la nova gine?
Si en saps alguna de recomenable que sigui de Barcelona i de Sànitas, ja diràs. O si la que et toca és un sol, també!!! ❤️
El gine que tenia jo abans no estava malament, però potser n'hi ha que són més semblants al meu estil..
Això d'atossigar-me al final per provocar el part no em va molar gaire... i jo ja no tenia gaires forces per plantar cara a tonteries d'aquestes.

Sandreta, com ho portes? Entres aviat a la sw? ..::·· Vinga ànims!!!!

Monmach, tu ja has fet els deures ben fets??? Aii esperem que siguis la quarta panxu del setembre i sinó a l'octubre amb força!!

Terrallum, i no has pensat de fer-te d'una mútua? Tot i que ara potser vas una mica tard... has de ser de la mútua un parell de mesos abans de l'embaràs per a que te'l cobreixin,... De totes maneres, si has d'estar més tranquil·la endavant. Jo pagaria 150€ si fes falta per veure el pesolet i saber que tot va bé.

Atrapasomnis, Com ho portes? Ens veiem al grup del mes de maig :love:

Ego, doncs jo de moment vaig fent. El que noto més és el cansament i el mal d'ovaris... algun mareig però de moment tot molt lleu. Espero que no tornin ni l'acidesa ni l'estrenyiment que en l'altre embaràs van ser bestials XD
Ja hem demanat hora al gine (una de nova, a veure si ens agrada) quan estigui de 8 setmanes... Aiii encara falta molt.. Però per veure el sac buit i ja està crec que em puc esperar una mica i sentir el cor, oi?

Una abraçada noies!!!!!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. set. 19, 2022 6:39 pm

Aiiii que bé que se us veu a totes!!! A veure si ens veiem totes aviat per la secció d’embarassos…

Jo estic en plena SW… :love: i tinc hora pel nou gine el deu d’octubre. A veure tal aquest, és de la nova Clínica Girona (de Barcelona no conec res)

A veure si tenim més sort aquest mes que ve!! ..::··

Caterinamore, atrapasomnis i Terrallum, si no ens llegim més, us desitjo el millor!!! Gaudiu del moment!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
nina23
:: puça
:: puça
Entrades: 46
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 11:37 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: nina23 » dl. set. 19, 2022 11:14 pm

Boniques,

feia molt que no us llegia i acabo de flipar! 3 panxos en un mes, quina il•lusió!!!! Estic molt contenta per vosaltres. Si veig que no hi ha grup d’abril, potser m’afegeixo al vostre i així compartim experiències.

A la resta volia dir-vos que sí, que quan veus que a les altres els surt positiu i a tu no, es pot fer dur en alguns moments… però també és la prova que el positiu acaba arribant! Molta moltíssima sort per l’octubre! La tardor és una bona època per fer pinxitos :)

Ego: jo ja estic a la setmana 9 i d’aquí un parell de dies en faré 10. Vaig tornar a la gine la setmana passada i de moment es veu tot bé… però la que em fa patir és la 12, que és on van sorgir els problemes al primer avortament. Un embaràs després de dues pèrdues és bonic però fa patir força, la veritat… desitjo de tot cor que ens surti bé a totes, ens ho mereixem!

Un petó ben fort :)
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dt. set. 20, 2022 12:18 pm

Maques! Hola a totes!

Quina il·lusió llegir els vostres missatges! Les que ja esteu amb panxu, pensant en les primeres ecos i començant a planificar el futur, quin moment més màgic! >.-<:

Caterinamore, Atrapasomnis, Terrallum i nina23, gaudiu molt d'aquest moment! M'imagino que és difícil per les que heu tingut males experiències, però confiança i endavant, tot són passos i vosaltres ja heu fet els primers.

Ego: Gràcies també pels ànims a les que encara estem buscant. Jo compto que si en dos o tres dies no he notat res, ja hauré d'esperar al següent cicle. Dilluns que ve tinc hora amb la gine perquè amb la meva edat, no puc esperar més a mirar com està la cosa, haig de saber si hi ha possibilitats reals i quines opcions tinc. Ja us explicaré.

I sí! Sort que ha tornat la fresca, perquè amb aquella calor això dels pinxitus era durillo, hehe!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dt. set. 20, 2022 1:23 pm

Caterinamore ha escrit:Bon dilluns noies!!

Com esteu??
Aiii a veuure a veure qui està de sw¿¿
Farfalla, Aiii sí que és d'hora no? Pel que he llegit del dia 7 al 12 després de l'ovulació... A veures si teniu sort aquest cicle :content:
Dahlia, a tu et deu faltar ben poquet per començar-la!! A veure si hi ha sort aquest mes.

Engruna, tu també oi? Quantes sws!! Quan et toca amb la nova gine?
Si en saps alguna de recomenable que sigui de Barcelona i de Sànitas, ja diràs. O si la que et toca és un sol, també!!! ❤️
El gine que tenia jo abans no estava malament, però potser n'hi ha que són més semblants al meu estil..
Això d'atossigar-me al final per provocar el part no em va molar gaire... i jo ja no tenia gaires forces per plantar cara a tonteries d'aquestes.

Sandreta, com ho portes? Entres aviat a la sw? ..::·· Vinga ànims!!!!

Monmach, tu ja has fet els deures ben fets??? Aii esperem que siguis la quarta panxu del setembre i sinó a l'octubre amb força!!

Terrallum, i no has pensat de fer-te d'una mútua? Tot i que ara potser vas una mica tard... has de ser de la mútua un parell de mesos abans de l'embaràs per a que te'l cobreixin,... De totes maneres, si has d'estar més tranquil·la endavant. Jo pagaria 150€ si fes falta per veure el pesolet i saber que tot va bé.

Atrapasomnis, Com ho portes? Ens veiem al grup del mes de maig :love:

Ego, doncs jo de moment vaig fent. El que noto més és el cansament i el mal d'ovaris... algun mareig però de moment tot molt lleu. Espero que no tornin ni l'acidesa ni l'estrenyiment que en l'altre embaràs van ser bestials XD
Ja hem demanat hora al gine (una de nova, a veure si ens agrada) quan estigui de 8 setmanes... Aiii encara falta molt.. Però per veure el sac buit i ja està crec que em puc esperar una mica i sentir el cor, oi?

Una abraçada noies!!!!!!



Jo he acabat la SW i haguem fet diana o no aquesta la he gaudit mooolt la veritat i almenys a mi hem feia falta pk amb les pors i totes les coses que tenia al cap era imposible.

Nina si torno a tenir un positiu tindre pànic a la ecografia de les 12 setmanes, pero bueno hem de tornar a veure un positiu per tenir unes altres pors!!!

Falta alguna warry de setembre??? O ja estem totes cap al octubre.... que al octubre seré de les primeres el dia 2 (el dia 3 hem reincorporo a la feina despres de la baixa embaras + avortament + vacances)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. set. 20, 2022 9:45 pm

Guapes! Com anem?
Aiii quina il·lusió llegir-vos a les que ja esteu planificant ecos i avançant amb aquest procés màgic i a la vegada dur per a les que heu tingut males experiències previes. Tot anirà bé, penseu-hi amb força i segur que així serà!!

EGO: Jo en teoria començo SW demà! Ja tinc panxa inflada i punxadetes ovaris mooolt suaus... zero fluxe per ara... a veure el proper cap de setmana... en teoria ovulo dissabte o diumenge... això de ser irregular és un rotllo perquè em faig il·lusions i com tingui un cicle de 40 i pico dies se’m fa etern!! Si aquest mes no funciona crec que provaré de fer TO per curiositat descobrir realment quan ovulo. El mes passat vam fer metode margarita (he après el nom des de que vaig entrar a aquest fòrum! Jejej). Feiem un dia si i un dia no durant aquella setmana i realment m’imaginava que l’encertariem d’aquella manera. He comentat a l’altre post del fòrum explicant que socialment tinc pressió perquè tothom comenta, opina, pregunta... i és una m... i a sobre molta gent del meu entorn s’hi ha quedat a la 1a... potser et penses que a tu tampoc et costarà i que és així de ràpid i fàcil i per res!!! Jo intento mantenir la calma, una perquè encara tenim temps i dues perquè jo ja sé que vinc de tenir desajustos a nivell hormonal i fàcil segurament no em resultarà.

Bueno noies, anem parlant!!! Petons i abraçades companyes de cerca!

Dahlia
Dahlia
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dc. set. 21, 2022 10:34 am

Dahlia13 ha escrit:Guapes! Com anem?
Aiii quina il·lusió llegir-vos a les que ja esteu planificant ecos i avançant amb aquest procés màgic i a la vegada dur per a les que heu tingut males experiències previes. Tot anirà bé, penseu-hi amb força i segur que així serà!!

EGO: Jo en teoria començo SW demà! Ja tinc panxa inflada i punxadetes ovaris mooolt suaus... zero fluxe per ara... a veure el proper cap de setmana... en teoria ovulo dissabte o diumenge... això de ser irregular és un rotllo perquè em faig il·lusions i com tingui un cicle de 40 i pico dies se’m fa etern!! Si aquest mes no funciona crec que provaré de fer TO per curiositat descobrir realment quan ovulo. El mes passat vam fer metode margarita (he après el nom des de que vaig entrar a aquest fòrum! Jejej). Feiem un dia si i un dia no durant aquella setmana i realment m’imaginava que l’encertariem d’aquella manera. He comentat a l’altre post del fòrum explicant que socialment tinc pressió perquè tothom comenta, opina, pregunta... i és una m... i a sobre molta gent del meu entorn s’hi ha quedat a la 1a... potser et penses que a tu tampoc et costarà i que és així de ràpid i fàcil i per res!!! Jo intento mantenir la calma, una perquè encara tenim temps i dues perquè jo ja sé que vinc de tenir desajustos a nivell hormonal i fàcil segurament no em resultarà.

Bueno noies, anem parlant!!! Petons i abraçades companyes de cerca!

Dahlia



Dahlia13, teniu 30 anys, no?! Però si sou súper joves, com pot ser que la gent ja us pressioni! La pressió hauria de ser 0 sempre, perquè ningú n'ha de fer res de si vols tenir fills o no i quan, però amb aquesta edat, encara ho trobo més gros. A part, us hi acabeu de posar, paciència i a gaudir-ho! Entenc el que dius, sempre tens el dubte de si a tu et costarà, però de la mateixa manera que hi ha gent que va molt ràpid, hi ha gent que triga un any i no té cap problema. Ànims! :***:
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dc. set. 21, 2022 12:27 pm

Dhalia no entenc això de la gent que opini... de veritat hem fa molta rabia i mal.... un dels moments que pitjor vaig passar... després de la pèrdua tothom opinant, que si no es el moment, que pk vull un altre que si estic segura de voler tenir un fill amb ell....
Crec que a vegades la gent pensa en 2 oportunitats només de paraules.... almenys ara estic més tranquil·la pk de moment intento que no m'afectin....

Jo tmb he pensat comprar TO pero si quan surt no es un dia ideal pk fer deures es com una presió afegida... obligar a fer-ho avui pk toca i aixo hem fa por pk aixo hem va pasar amb el meu ex i no m'agradaria tornar a pasar-ho
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. set. 22, 2022 5:30 pm

Això dels TO jo si que ho faig servir. Si més no, es interessant per conèixer el propi cos. Ho faig servir, però no li dic al meu home si surt positiu, perquè per ell si que és una pressió afegida i prefereix no saber-ho.

I pel que fa a la pressió de fora, de moment no en tenim gaire (tot i que fa temps que busquem). Si que a la feina va haver-hi uns mesos que un company de feina estava pesat amb el tema. Però sembla que li ha passat la dèria. Molesta molt que la gent opini i posi pressió als altres, sense saber quina és la situació de cada un…

En fi, ens veiem a l’octubre!! Ànims i força!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dl. set. 26, 2022 8:45 am

Bon dia noies !!! Entro modo express !

com esteu totes ?? que tal les SW ??

monmach que tal ?? algun simptoma a 3 dies de la DNW ??? Vaa !!! estem pendents de cantar la 4a panxu de setembre !!! :miko:

Una abraçada i fins aviat :-()-) Feliç setmana !
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dl. set. 26, 2022 9:52 pm

Hola noies!

Atrapasomnis, res res! 0 símptomes, d'aquí a 2 dies ja torno a estar amb la W :ufs:

Avui he anat a la gine i la veritat és que m'he animat. Em pensava que em diria que després de 6 mesos intentant-ho i amb l'edat que tinc, ja hauria de tirar per la RA o deixar-ho córrer... Però no, m'ha dit que tranqui, que estava tot bé, que tampoc no era una cosa fàcil i que seguís intentant-ho igual fins a finals d'any. Llavors, si no ho he aconseguit farem més passos. Sí que m'ha demanat una analítica per mirar que tot estigui correcte. A veure... :-o00m

Les de les panxones com esteu?!?! I les altres? Algun símptoma sospitós?!

Haurem de tornar a fer grup d'octubre, no? ..::··
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dc. set. 28, 2022 9:01 am

Bones

Monmach si et serveix jo en tinc 39... així es que no es que estigui molt sobrada de temps... pero bueno, esperem a veure que pasa.... ell en te 33.... z2:-)

Doncs si hauriem de començar a pensar en obrir el post d'octubre.... octubre ja mare meva com pasa de ràpid el temps....

Doncs jo estic a 3 dies de la NW (?) I bueno dolors de ronyons i augment de fluxe que ja no se si es síntomes de w o de :-())
Si tot va pasant com els ultims cicles el divendres arriba.... (no se pk se m'avança 1 dia cada cicle)... llavors crec que tindria de nou data al octubre...
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dc. set. 28, 2022 9:12 am

Ai! Doncs a veure Sandretaa! Tan de bo fossin símptomes de panxu! :-())

Ens anem explicant, eh? ;-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::