+++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

+++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dg. ago. 28, 2022 11:45 am

Benvingudes al setembre cercadores!!! :p-) :p-) :p-)

Arriba el mes del re-començar i serà un mes ben bonic per cantar panxulinesss!!!! :-())

Us desitjo un mes de positius a cadascuna de vosaltres! I com sabeu que m'agraden les frases aqui va una:

"Sempre sembla impossible fins que es fa realitat" Nelson Mandela.

Així que ja sabeu, fem d'allò que ens sembla impossible una realitat!!!!

SOM-HI !!! :miko:

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Explica'ns una curiositat sobre tu:
(Canvio aquest últim per fer-ho una mica diferent)

-----------------------------------------------------------------------
Terrallum
Edat dels dos: 32 jo 34 ell
Cicle de cerca: pffff 9?
Núm. de fills: 1 nena de 4 anys!
DNW: 11/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: M'encanta el món dels minerals, els olis essencials i les terapies sistèmiques :)

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 11è
Núm. de fills: 0
DNW: 06/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'encanten els gats. A veure que tal li senta al nostre convertir-se en germà gran.

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: ja he perdut el compte
Núm. de fills: 0
DNW: 11/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: M’encanten els animals, les plantes i la història :)

Atrapasomnis
Edat dels dos: 32 i 34
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 2
DNW: 14/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'agrada capturar trossets de vida en imatges.

monmach
Edat dels dos: 41 i 42
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 1
DNW: 1/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: No vaig decidir-me a buscar fins als 37 anys perquè no volia tenir fills (el meu company se'n moria de ganes!). Ara estic molt contenta d'haver fet el pas, però preocupada per si ja he fet tard pel segon.

Dahlia13
Les meves dades:
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... tot i que al notar ovulació puc endevinar-ho... jo calculo que serà sobre el 12 de setembre.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Comencem amb il·lusió, però amb calma. Tenim clar que no volem estar pendents 100%, simplement gaudir de la cerca i que vingui quan hagi de ser.

Caterinamore
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: Ja m'he perdut. Suposo que 6è cicle amb regla.
Núm. de fills: 1
DNW: 14/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: Sempre començo a fer jerseis de llana a ple agost xd.

PROPERES DNW

monmach: 01/09 :-()-)
_farfalla_: 06/09 :-()-)
Sandreta: 07 o 09/09 :-()-)
Terrallum: 11/09 :-())
Engruna : 11/09 :-()-)
Dahlia13: 12/09 :-()-)
Atrapasomnis: 14/09 :-())
Caterinamore: 14/09 :-())
Terrallum l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 15, 2022 9:43 am, en total s’ha editat 17 vegades.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dg. ago. 28, 2022 11:47 am

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
Imatge

Imatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. ago. 29, 2022 1:12 pm

Ooh Terrallum, que bé! Gràcies per obrir el grup.

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 11è
Núm. de fills: 0
DNW: 06/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'encanten els gats. A veure que tal li senta al nostre convertir-se en germà gran.

Per aquí ja entro en desespero. Per ara ho vaig portant, a veure que tal avancen els dies.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. ago. 29, 2022 2:06 pm

Ole ole!! Molt bé Terrallum! >.-<:

Aquí la meva info:

Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: ja he perdut el compte
Núm. de fills: 0
DNW: 11/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: M’encanten els animals, les plantes i la història :)

A veure si aquest mes cantem molts panxus!!! :b-)))
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dt. ago. 30, 2022 8:20 am

Terrallum gràcies per obrir el Cercadores de Setembre !!! >.-<: >.-<:

Deixo la meva info !!!

Edat dels dos: 32 i 34
Cicle de cerca: 3r
Núm. de fills: 2
DNW: 14/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: m'agrada capturar trossets de vida en imatges.

Entro en plena SW !

Espero que cantem moltes panxus aquest setembre !!! SOM-HI !!! :-()-)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dt. ago. 30, 2022 10:14 am

Ohh que bé el post de setembre:
La data de la NW: 7 o 9 de setembre sempre havia tingut una app i ara en tinc dues una hem diu el 7 i l'altre el 9.... pero la de sempre mai m'ha fallat.
Que tinguem un bon mes totes i es cantin moltes :-())
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dt. ago. 30, 2022 10:55 am

Hola!

M'afegeixo a aquest grup, tot i que em sembla que soc la iaiona... hehe...

Edat dels dos: 41 i 42
Cicle de cerca: 6è
Núm. de fills: 1
DNW: 1/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: No vaig decidir-me a buscar fins als 37 anys perquè no volia tenir fills (el meu company se'n moria de ganes!). Ara estic molt contenta d'haver fet el pas, però preocupada per si ja he fet tard pel segon.

Gràcies per aquest grup!

Montse
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. ago. 30, 2022 2:33 pm

Hola noies! Com esteu? Jo també m’apunto aquest mes!! Realment es el primer fent deures a consciència, per tant ho contemplo com a cicle de cerca número 1 :()()::::
A veure si aquest mes cantem moltes panxus com dieu vosaltres jeejje

Les meves dades:
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 1r
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... tot i que al notar ovulació puc endevinar-ho... jo calculo que serà sobre el 12 de setembre.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
Comencem amb il·lusió, però amb calma. Tenim clar que no volem estar pendents 100%, simplement gaudir de la cerca i que vingui quan hagi de ser. :-o00m

Ànims a totes!! Una abraçada!

Dahlia
Dahlia
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dc. ago. 31, 2022 9:24 am

Bon dia noies!!!

Jo també m'apunto!!
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: Ja m'he perdut. Suposo que 6è cicle amb regla.
Núm. de fills: 1
DNW: 14/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: Sempre començo a fer jerseis de llana a ple agost xd.

Benvinguda Monmach, espero que la cerca aquí se't faci curta!!!

Dahlia, a veure si amb els deures ben fets aquest mes heu fet diana :p-)

Ego, jo aquest mes he notat totes les punxades d'ovaris que no he notat els últims mesos, així que per variar he estat entretinguda :love: Ah, i ja hi ha lluna creixenttttt....
A cantar molts panxus aquest mes!!!!!
:content:
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dc. ago. 31, 2022 3:08 pm

Caterinamore ha escrit:Bon dia noies!!!

Jo també m'apunto!!
Edat dels dos: 31 i 34
Cicle de cerca: Ja m'he perdut. Suposo que 6è cicle amb regla.
Núm. de fills: 1
DNW: 14/09
Explica'ns una curiositat sobre tu: Sempre començo a fer jerseis de llana a ple agost xd.

Benvinguda Monmach, espero que la cerca aquí se't faci curta!!!

Dahlia, a veure si amb els deures ben fets aquest mes heu fet diana :p-)

Ego, jo aquest mes he notat totes les punxades d'ovaris que no he notat els últims mesos, així que per variar he estat entretinguda :love: Ah, i ja hi ha lluna creixenttttt....
A cantar molts panxus aquest mes!!!!!
:content:


Jo tmb he notat moltes punxades als ovaris.... pero clar al tenir 4 app he notat punxades els dies que segons ovulaba pero a les noves app així que no se... veurem
El que si ara mateix tinc molt dolor de ronyons....
A veure si la lluna ens porta molta sort a totes
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Terrallum » dj. set. 01, 2022 8:55 am

Bon fia al dematí!!!! >.-<:

Monmach Avui éd la teva DNW, cm va això?!!!??

Noies m'ha agradat llegir les vostres curiositats!!!

Veig que serà un mes entretingut tenim les DNW bastant repartides, cada setmana hi haurà alguna cantada de panxi, ja veureu!!!

Com van els desesperos? Jo stic de vacances per tant em passen els dies volant i de moment 0 símptomes però ja veurem falta encara una setmana i pico per la DNW.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dj. set. 01, 2022 1:51 pm

Hola Noies !!!

monmach Benvinguda !!! Com vas ? avui és DNW !!! Ja diràs !! :-()-)

farfalla desespero mode on?? :miko: ànims !!!

caterinamore tenim la mateixa DNW ! Així que passarem el desespero juntes ! hehehehe

Nosaltres segons la App estem acabant SW tot i que diria que encara no he ovulat... així que allargarem els deures algun dia més !
I ja estic pensant en quan fer TE... la meva DNW és el dia 14, però el 10 tenim un casament... com que els testos que em vaig quedar de OneStep són bastant sensibles ( 10mlU ) en principi pel que he estat llegint el podria fer fins a 5-6 dies abans de la DNW... però no sé que fer... perquè a més a més tinc els cicles curts ( 25 dies... ), i surti el que surti no ho tindré clar... si surt positiu està clar que no beuré res, però em farà por que sigui un bioquimic altre vegada.... si surt negatiu, seguiré pensant en la possibilitat de panxu per haver fet el test massa aviat...
Així k no sé que acabaré fent ! :-o00m

una abraçada a totes i ànims amb els desesperos !!!!

VAAA !!! SETEMBRE SERÀ EL MES DE LES PANXUS !!! :-()-)
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dj. set. 01, 2022 10:45 pm

Hola noies!

Doncs de moment no m'ha vingut la warry, però estic convençuda que em vindrà :ufs: . Ja he estat embarassada una vegada, i vaig notar-ho perfectament la setmana següent... Ara zero símptomes; de fet, la fase de desespero ja la vaig tenir la setmana passada, quan hauria d'haver començat a notar alguna cosa si m'hi hagués quedat, hehe... O sigui que tinc clar que m'hauré d'esperar almenys al següent cicle.

Mira que aquest estiu vaig anar a Núria i vaig posar el cap a dins de l'olla, hahahaa!

A veure si teniu més sort vosaltres i me'n porteu a mi ;-). De moment, molt contenta d'estar en aquest grup i poder compartir aquests moments amb vosaltres :***:

I vosaltres? Com aneu de símptomes, desesperos, esperances... Molta sort!

PD: em vaig posant al dia amb el diccionari bàsic, que és com parlar en clau! M'encanta!
Avatar de l’usuari
atrapasomnis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 88
Membre des de: dt. maig 31, 2016 6:17 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: atrapasomnis » dv. set. 02, 2022 7:06 am

monmach ha escrit:Hola noies!

Doncs de moment no m'ha vingut la warry, però estic convençuda que em vindrà :ufs: . Ja he estat embarassada una vegada, i vaig notar-ho perfectament la setmana següent... Ara zero símptomes; de fet, la fase de desespero ja la vaig tenir la setmana passada, quan hauria d'haver començat a notar alguna cosa si m'hi hagués quedat, hehe... O sigui que tinc clar que m'hauré d'esperar almenys al següent cicle.

Mira que aquest estiu vaig anar a Núria i vaig posar el cap a dins de l'olla, hahahaa!

A veure si teniu més sort vosaltres i me'n porteu a mi ;-). De moment, molt contenta d'estar en aquest grup i poder compartir aquests moments amb vosaltres :***:

I vosaltres? Com aneu de símptomes, desesperos, esperances... Molta sort!

PD: em vaig posant al dia amb el diccionari bàsic, que és com parlar en clau! M'encanta!



Bon dia !!!

monmach si no hi ha W hi ha esperances !!!! hehehehe jo recordo que amb el primer embaràs vaig tenir MOLT MAL als pits, que em feien mal només de baixar escales i per això ho vaig suspitar !!

Però amb el segon embaràs 0 sintomes !! Així que no ho donis per perdut ! :-()-)

FELIÇ DIVENDRES a tutti !!! :p-)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dv. set. 02, 2022 9:56 am

monmanch cada embaras es completament diferent en el 1 hem vaig fer un TE perque si no començaba el proces de la IA i havia de comprar la medicació i era força cara....
El 2 un TE ja en data i si tots 2 mal de pits pero ja quan ho sabia....
En el 3 que no va avançar ho vaig saber en el mateix día que el vam fer.... no se pk pero ina cosa dins meu deia que estaba embarasada i ja cada vegada que s'acostaba la dnw un mal de pits.....
Ara estic en fase desespero total.... 0 mal de pits pero he tingut mal de ronyons total i ara molesties d'ovaris.... o se m'avança mooolt o veure'm que pasa.... no em vull fer ilusions....
Bon cap de setmana, nosaltres anem a Andorra així no pensaré tant
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: sandretaa » dv. set. 02, 2022 10:17 am

Faig una entrada molt ego.... Tinc un munt de sentiments contradictoris....
Quan hem vaig quedar no esperaba pas aquell positiu i es més no m'havia plantejat tenir més fills, feia molt poc que estava amb ell i va ser un cúmul de coses de si voler de si no acababa no sentirme malament i quan el vaig perdre hem vaig sentir molt culpable per tots els pensaments que vaig tenir.
Despres vam dir doncs tornem a intentar-ho pero les pors estan.... no es contradictori perque almenys ara se que si les coses no funcionen hem veig capaç de tirar-ho tot endavant, potser al estar separada veig les coses diferents.
Amb ell estem bé, pero si que hi ha un pasat que hem fa por que es pugui repetir....
No se estic de desespero, estic super sensible, i no se pk tinc moltes ganes de plorar.....
Bueno fins aquí el meu moment EGO <:-)
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dv. set. 02, 2022 10:33 am

Bon divendres noies!!

Aii quins nervis Monmach!!! A veure si tens una mica de sort, i sinó el setembre santorne-m'hi! El més pesat és saber que ha de baixar i no baixa,... quan veus la regla et fa mal perquè no ha sigut però et fa agafar amb forces el següent cicle. Un petó!!!

Atrapasomnis, Aiii com t'entenc, a mi em va passar això del beure el mes passat. Al final no vaig beure res... He descobert l'aigua freda amb llimona!!! Per si no t'agrada la cola, les trines o l'aigua amb gas (jo les detesto totes i si no demano birra doncs em quedo amb la trista aigua que canta com una almeja si normalment beus). També la clara sense-alcohol és una possible opció. No ho sé. Jo prefereixo no beure....
I de quan fer el TE, JO M'ESPERARIAAAA jajajaja, de fet jo també me'l voldria fer abans, però estaràs en les mateixes, no? Aiii quin embolic. Hauria de ser tot més fàcil. S'hauria d'encendre una llumeta a la panxa com si fos un forn al moment de la concepció i ja.

Sandreta, estàs a la recta final, a 5 dies. A veure si passen ràpid!!!

Terrallum, la teva libido segueix igual? Com ho portes?

Ego total: Doncs jo crec que ja estic a 3DPO (3 dies després d'ovular) i encara tinc mal d'ovaris. Fa una setmana que els tinc. El dia qua suposadament havia ovulat al vespre vaig sentir una punxada molt forta. La meva temperatura aquests dies està pels núvols (el cicle passat no van superar el 36,5 amb prou feines i ara 36,96!).
Per això no puc evitar pensar que hi ha alguna cosa que està fent de les seves per allà sota, però d'altra banda penso que si no és serà un PATAXOF dels grossos. Aiii espero poder-m'ho prendre amb calmaaaaaaa i no fer bogeries d'última hora gastant el meu únic TE d'emergència per haver de veure un blanc nuclear.

De totes maneres, si marxés al setembre la meva sw cauria justament a la setmana que tenim vacances així que de moment NO PROBLEMO.

Una abraçada ben gran!! I molts ànims!!!!
BON CAP DE SETMANAAAA, Aprofiteu per fer pinxitos extraa :love:
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: Caterinamore » dv. set. 02, 2022 10:48 am

Ostres Sandreta,

Molts ànims guapa. Espero que aquests baixons i pensaments contradictòris s'esvaeixin i puguis mirar-ho des d'una nova perspectiva amb més calma i serenitat. És fàcil de dir i difícil de fer. El meu marit quan estic pre regla / pre-ovulació /... sempre em diu si les "hormonetes" estan ballant sardanes i m'ho imagino i em fa riure.
M'imagino les hormones (com pilotetes) fent saltironets agafades de les mans i penso bueno, no serà tot el mes així...

Crec que a tu i al teu company us fa prou il·lusió tenir un bebito, així que endavant. Jo miraria de no vence'm per la por i procuraria tirar endavant el projecte, i qui sap potser aquest mes és el mes...
Jo també tinc dies catrastofistes i llavors no faria res, la por paralitza. XD

Un petonet!! :love:
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: monmach » dv. set. 02, 2022 9:36 pm

Hola a totes!

Sandretaa, ànims! Tal com diu la Caterinamore, a vegades es tracta de deixar que passin uns dies, i tot es veu més clar. M'imagino les teves hormones ballant la sardana, hahahaa! A mi em transmets il·lusió amb el que dius, però evidentment, només tu ho pots saber. M'has fet pensar una mica en el meu primer embaràs: quan pensava que estava embarassada (encara no ho sabia però ho sospitava) em cagava de por i pensava "no, no, no, si us plau!" Llavors vaig tacar i creia que tenia la regla, i pensava "quina putada, ho volia estar!". Tot molt coherent, vaja... :miko: Suposo que tot forma part del ball d'hormones i de la contradicció absoluta que és la maternitat.

Caterinamore, quina emoció! A veure si hi ha sort!!!

Gràcies pels ànims noies, tant de bo fos com dieu i aquest cop haguem fet diana! Òbviament, amb l'edat que tinc, el temps em juga totalment en contra. En fi... a veure com acaba, ja us explicaré!
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: +++CERCADORES DE SETEMBRE 2022+++

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. set. 03, 2022 1:10 pm

Hola noies!
benvingudes a les noves cercadores, veig que s'ha anat animant tot prou!! >.-<:

Sandretaa, ai et comprenc molt, tenir aquest allau de sentiments és comprensible, el camí fa por però has de mirar dins dins teu i pensar vale si em pregunten ràpid ràpid, vinga resposton Si o No., 1,2,3 Ja!!! .... Què et surt dir? Només importa aixpò, la resta anirà sortint i s'anirà trampejant.

Monmach encara res?? estem ja a dia 3. Ai ai aii que serà arribar i cantar panxu


ego: doncs jo ja tinc aquí la W avisant, 3 dies abans..... desastre total. Porto com dos, tres, cicles que se m'avança, però sense seguir una pauta, en serio no costa prou ja que a sobre això. Així no hi ha qui calculi bé la SW ni res, un rollo. M'entra l'enfado i la sensació aquella de no veig el dia que vagi a arribar... però bueno, aprofitaré per seguir amb la vida d'adulta sense responsabilitats familiars.

abraçades

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::