..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. set. 29, 2022 3:56 pm

Benvingudes a l’octubre cercadores!!! :p-) :p-) :p-)

Arriba el mes de la tardor per excel·lència i serà un mes ben bonic per cantar panxulinesss!!!! :-())

Us desitjo un mes de positius a cadascuna de vosaltres! Molts ànims a totes!!

Fem d'allò que ens sembla impossible una realitat!!!!

SOM-HI !!! :miko:

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Explica'ns una curiositat sobre tu:

-----------------------------------------------------------------------

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: ja no sé
Núm de fills: 0
DNW: 5/10/2022
Curiositat: tenim un gat i un gos que ens els estimem moltíssim

sandretaa
Edat dels 2: jo 39 i ell 33.
Cicles de cerca: 2 despres de la 1 W post pèrdua.
DNW: 28 d'octubre.
Curiositat: per impacient he obert un altre post i ara no el se eliminar!!!

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 12è
Núm. de fills: 0
DNW: 28/10
Curiositat: ja estic pensant en les castanyes i els panellets

GGSara
Edat dels dos: els dos 37
Cicle de cerca: 0 (la gine m'ha donat l'alta per comença a buscar el/la segon/a)
Núm. de fills: 1 (el 06/10 farà 4 mesos)
DNW: no ho sé, encara no m'ha tornat la warry, com que el nen ja me dorm d'una tirada m'han dit que no trigarà.
Explica'ns una curiositat sobre tu: he aprovat les opos! Amb les súper condicions laborals que tinc ara ens hem tornat bojos i anem a pel segon/a. Visca el funcionariat!

Dahlia13
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... tot i que al notar ovulació puc endevinar-ho... jo calculo que serà sobre el 14 de octubre.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
He decidit a provar TO però per curiositat de conèixer el meu cos i confirmar quan ovulo. El 30/09 ha sortit positiu! A veure si hem fet diana!

monmach
Edat dels dos: 41 i 42 (a punt de fer-ne 42 i 43, ai, ai...)
Cicle de cerca: 7è o 8è
Núm. de fills: 1 nena de 3 anys i 4 mesos
DNW: 26/09/22
Curiositat: La meva filla encara mama :()()::::

oreneta86
Edat dels dos: jo 36 i ell 44
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DW: aprox 15 d'octubre (sempre he tingut cicles molt irregulars, en els darrers anys he millorat però així i tot no sé mai amb precisió el dia)
Explica'ns una curiositat sobre tu: aquest curs reprenc el ball després d'uns quants anys d'aturada

PROPERES DNW

Engruna: 5/10 :-()-)
sandretaa: 28/10 :-())
_farfalla_: 28/10 :-()-)
GGSara: encara no se sap
Dahlia13: 14/10
monmach: 26/09 :-())
oreneta86: 15/10 :-()-)
Engruna de mill l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 06, 2022 8:16 am, en total s’ha editat 14 vegades.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. set. 29, 2022 3:56 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dj. set. 29, 2022 4:29 pm

Octubre la tardor ens donarà molta sort!!

Edat dels 2: jo 39 i ell 33.
Cicles de cerca: 2 despres de la 1 W post pèrdua.
DNW: 3 d'octubre.
Curiositat: per impacient he obert un altre post i ara no el se eliminar!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. set. 29, 2022 5:16 pm

Hahahaha tranquila sandretaa!

A veure si tenim sort aquest mes!! :-())
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. set. 30, 2022 10:25 am

Hola noies, doncs jo m'apunto per doble. Avui ja m'ha vingut la W, l'esperava per demà dia 1. Així que ara la propera W l'espero per finals de mes.
Avui dia kk... se m'està fent molt llarg això

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 12è
Núm. de fills: 0
DNW: 28/10
Curiositat: ja estic pensant en les castanyes i els panellets
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dv. set. 30, 2022 11:15 am

_farfalla_ ha escrit:Hola noies, doncs jo m'apunto per doble. Avui ja m'ha vingut la W, l'esperava per demà dia 1. Així que ara la propera W l'espero per finals de mes.
Avui dia kk... se m'està fent molt llarg això

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 12è
Núm. de fills: 0
DNW: 28/10
Curiositat: ja estic pensant en les castanyes i els panellets


Ufff jo tmb castanyes i panellets..... m'encanten els de pinyons i els faig normalment.... doncs des de fa 2 mesos vaig comprant pinyons i ja tinc 6 paquets del consum perque al moment no hagi de demanar un prestam per comprar els.pinyons jajajajaja

Bueno si diumenge em ve la W torno a tenir data per octubre així que no se si apuntar ja les 2 dates
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. set. 30, 2022 2:57 pm

_farfalla_ ha escrit:Hola noies, doncs jo m'apunto per doble. Avui ja m'ha vingut la W, l'esperava per demà dia 1. Així que ara la propera W l'espero per finals de mes.
Avui dia kk... se m'està fent molt llarg això

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: 12è
Núm. de fills: 0
DNW: 28/10
Curiositat: ja estic pensant en les castanyes i els panellets



Ànims farfalla! Segur que aquest mes tindrem més sort!! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: GGSara » dv. set. 30, 2022 5:46 pm

Hola maques! En la primera cerca no hi havia grup de cercadores, me fa molta ilu unir-me.


Edat dels dos: els dos 37
Cicle de cerca: 0 (la gine m'ha donat l'alta per comença a buscar el/la segon/a)
Núm. de fills: 1 (el 06/10 farà 4 mesos)
DNW: no ho sé, encara no m'ha tornat la warry, com que el nen ja me dorm d'una tirada m'han dit que no trigarà.
Explica'ns una curiositat sobre tu: he aprovat les opos! Amb les súper condicions laborals que tinc ara ens hem tornat bojos i anem a pel segon/a. Visca el funcionariat!
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » dv. set. 30, 2022 6:34 pm

Hola!! Jo també m’apunto :()()::::

Les meves dades:
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 0
DNW: Sóc irregular... tot i que al notar ovulació puc endevinar-ho... jo calculo que serà sobre el 14 de octubre.
Alguna cosa que vulgueu explicar sobre vosaltres:
He decidit a provar TO però per curiositat de conèixer el meu cos i confirmar quan ovulo. El 30/09 ha sortit positiu! A veure si hem fet diana!
Dahlia
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » ds. oct. 01, 2022 10:27 am

Hola altre cop, noies!

Gràcies per obrir el grup, Engruna de mill.

Com esteu totes? A mi m'havia de venir la W (o NW ;-)) dimecres. Però tranquil·litat que estic segura que és només un retard... ja ho fa sovint, i com us vaig dir la setmana passada, 0 símptomes de res més :-o00m

Octubre, panellets i castanyes, porta'ns sort a totes! o-o:)

Edat dels dos: 41 i 42 (a punt de fer-ne 42 i 43, ai, ai...)
Cicle de cerca: 7è o 8è
Núm. de fills: 1 nena de 3 anys i 4 mesos
DNW: 26/09/22
Curiositat: La meva filla encara mama :()()::::
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. oct. 02, 2022 7:22 am

Benvinguda al grup GGSara!! :--/)

sandretaa algun símptoma?? Jo estic ben impacient per fer-me un TE! :p-)

monmach t’has fet algun TE? No tens cap símptoma?

A veure si aquest octubre ens porta sort a totes!!! :-())
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dg. oct. 02, 2022 5:33 pm

Bon diumenge cercadores...
Engruna de mil: aputa'm la nova data de NW 28 d'octubre....
Doncs si si això vol dir que amb una puntualitat anglesa aquest matí m'ha vingut la W....
Part positiva soc super mega regular i això facilita una mica el càlcul dels dies fertils....
Pero he encarregat un pack de TO dels clearblue digitals per veure ben bé quin dia óvulo....
Hem parlat i hem dit de probar-ho aquest mes a veure que pasa.....
Vosaltres quan us feu el TO, tinc 10 tires....
Que tingueu una bona setmana... jo demà començo a treballar (he estat de baixa primer embaras, despres perdua i necesitaba un temps per recuperarme emocionalment.... que no se si estic del tot recuperada pero he de treballar)
Ens parlem
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. oct. 03, 2022 6:36 pm

Ànims sandretaa!! :-()-) Segur que al 28/10 serà NW! Una abraçada!

Jo els TO faig servir els de easy home, que son tires, i els faig servir casi des de l’endemà que hagi acabat la regla i fins uns dies després de trobar el pic més alt de LH.

Ego: jo em sento rara… fa 4/5 dies que semblava que m’havia de baixar la regla i vaig tacar una mica al paper després de fer pipi, però després el cap de setmana em vaig trobar perfecte, ni molèsties ni res. Avui torno a tenir molèsties, però no taco res… i quins nervis!!! Que baixi o que surti positiu, però que no duri tant aquest patiment! Hahahaha
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dt. oct. 04, 2022 8:51 am

Bon dia noies!

Engruna! Ostres, això fa molt bona pinta, no?! Podria ser sagnat d'implantació, no? Perquè és estrany tacar una mica i que no et baixi... La data NW és demà, no? Ai, quins nervis!!!!

Sandretaa, com va anar la tornada a la feina? Se t'ha posat bé? A vegades fa ànsia tornar però recuperar la rutina ens dona aire fresc i ens ajuda, tant de bo sigui el cas... Ja ens explicaràs :***:

GGSara, benvinguda al grup! I tota la meva admiració per atrevir-te a buscar amb un bebé tan petit, hehe... Ànims amb la cerca!

Farfalla i Dahlia 13, com esteu?

Ego: No m'ha baixat la regla però segueixo sense cap símptoma de res. Avui ja fa 5 dies de retard... Solo ser bastant regular, però en tornar-me la regla el mes de març, sí que vaig tenir uns parell de mesos molt estranys, amb cicles molt curts o molt llargs. Vaig tenir uns símpotmes tan evidents al primer embaràs, que em sembla impossible no tenir-ne pel segon, encara que siguins símptomes diferents. Més aviat em preocupa que els cicles es facin irregulars, més difícil de controlar tot plegant, es van endarrerint les opcions, i no em fa gràcia que em faci el tonto a regla. I si ja estic premenopàusica?!?! Hahahahaha! Socorro!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dt. oct. 04, 2022 10:59 pm

monmach ha escrit:Bon dia noies!

Engruna! Ostres, això fa molt bona pinta, no?! Podria ser sagnat d'implantació, no? Perquè és estrany tacar una mica i que no et baixi... La data NW és demà, no? Ai, quins nervis!!!!

Sandretaa, com va anar la tornada a la feina? Se t'ha posat bé? A vegades fa ànsia tornar però recuperar la rutina ens dona aire fresc i ens ajuda, tant de bo sigui el cas... Ja ens explicaràs :***:

GGSara, benvinguda al grup! I tota la meva admiració per atrevir-te a buscar amb un bebé tan petit, hehe... Ànims amb la cerca!

Farfalla i Dahlia 13, com esteu?

Ego: No m'ha baixat la regla però segueixo sense cap símptoma de res. Avui ja fa 5 dies de retard... Solo ser bastant regular, però en tornar-me la regla el mes de març, sí que vaig tenir uns parell de mesos molt estranys, amb cicles molt curts o molt llargs. Vaig tenir uns símpotmes tan evidents al primer embaràs, que em sembla impossible no tenir-ne pel segon, encara que siguins símptomes diferents. Més aviat em preocupa que els cicles es facin irregulars, més difícil de controlar tot plegant, es van endarrerint les opcions, i no em fa gràcia que em faci el tonto a regla. I si ja estic premenopàusica?!?! Hahahahaha! Socorro!


Monmach i ferte un TE a veure que?? Jo soc súper regular 5 dies de retard seria :-()) segura....
La tornada a la feina bé.... suposo que si necesitaba una mica d'aire fresc.... per tant espero deixar de pensar una mica... pero amb 4 :-()) per allà es difícil
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dt. oct. 04, 2022 11:00 pm

Engruna de mill ha escrit:Ànims sandretaa!! :-()-) Segur que al 28/10 serà NW! Una abraçada!

Jo els TO faig servir els de easy home, que son tires, i els faig servir casi des de l’endemà que hagi acabat la regla i fins uns dies després de trobar el pic més alt de LH.

Ego: jo em sento rara… fa 4/5 dies que semblava que m’havia de baixar la regla i vaig tacar una mica al paper després de fer pipi, però després el cap de setmana em vaig trobar perfecte, ni molèsties ni res. Avui torno a tenir molèsties, però no taco res… i quins nervis!!! Que baixi o que surti positiu, però que no duri tant aquest patiment! Hahahaha


Engruna alguna novetat????
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: GGSara » dc. oct. 05, 2022 2:58 pm

Engruna pinta molt bé això :p-)

Sandreta, que bé que t'aprovi la tornada, segur que t'ajuda a desconnectar :ok:

Monmach,gràcies pels ànims. He vist que la teva nena encara mama, va trigar gaire a venir-te de regla? jo de moment tinc 0 símptomes d'ovulació o menstruació.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. oct. 05, 2022 5:07 pm

Res… molt bona pinta, però res… la molt punyetera també és molt puntual!!! :ufs:

Avui dia xof, demà serà un altre dia i ja pujarem els ànims. I dilluns tinc hora amb un nou ginecòleg, a veure com va, si comencem a posar llum a la foscor! Hehe…
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dc. oct. 05, 2022 8:57 pm

Bona nit, noies!

Vaja Engruna, quin baixon... per més que et mentalitzis, sempre és un baixon quan arriba la Warry... I si t'has fet il·lusions per algun motiu, encara més. A veure com va amb el nou ginecòleg! Ja ens explicaràs.

Sandretaa, m'alegro que t'anés bé la tornada a la feina! Déu n'hi do, però, 4 embarassos... Ara que estem buscant, quan rebo la notícia d'algun altre embaràs me n'alegro molt (és clar), però també em fa aquella punxadeta d'enveja al cor...

GGSara, la meva sempre ha mamat molt de nit. El mes de febrer passat (més o menys) vam començar a rebaixar les preses de nit, i a finals de març em va baixar la regla. De fet, ja a mitjan març notava més fluix, mal als mugrons quan la meva filla mamava... i efectivament, em va tornar la W. Crec que solen parlar d'un o dos mesos des que baixes la teta de la nit.

Ego: demà m'aniré a comprar un TE, ja que avui ja fa una setmana de la DNW. Em fa una mica de vergonya anar a la farmàcia, visc en una ciutat petita, hehe... Creieu que si em faig el test demà ja serà fiable?

Gràcies noies! Seguim!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. oct. 07, 2022 3:47 pm

monmach ha escrit:Bona nit, noies!

Vaja Engruna, quin baixon... per més que et mentalitzis, sempre és un baixon quan arriba la Warry... I si t'has fet il·lusions per algun motiu, encara més. A veure com va amb el nou ginecòleg! Ja ens explicaràs.

Sandretaa, m'alegro que t'anés bé la tornada a la feina! Déu n'hi do, però, 4 embarassos... Ara que estem buscant, quan rebo la notícia d'algun altre embaràs me n'alegro molt (és clar), però també em fa aquella punxadeta d'enveja al cor...

GGSara, la meva sempre ha mamat molt de nit. El mes de febrer passat (més o menys) vam començar a rebaixar les preses de nit, i a finals de març em va baixar la regla. De fet, ja a mitjan març notava més fluix, mal als mugrons quan la meva filla mamava... i efectivament, em va tornar la W. Crec que solen parlar d'un o dos mesos des que baixes la teta de la nit.

Ego: demà m'aniré a comprar un TE, ja que avui ja fa una setmana de la DNW. Em fa una mica de vergonya anar a la farmàcia, visc en una ciutat petita, hehe... Creieu que si em faig el test demà ja serà fiable?

Gràcies noies! Seguim!


Monmach, t’has fet el TE?? I què??
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::