..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dl. oct. 17, 2022 7:34 pm

hola noies!!! >.-<:

bé doncs, tinc notícies!! Avui he donat positiu!! :p-) :b-)))

Com que sóc molt eficient : lasito : ara a les 18h ja he anat al ginecòleg (sóc a Sabadell), més que res pq tenia pendent el tema de l'àcid fòlic! I bé, ja m'han fet una ecografia i malauradament encara no es veu res :-o00m Això ja només de començar és un patir! M'han receptat l'àcid fòlic i B12. Veig que cada maestrillo... Però bé, tampoc no em vull capficar, ni molt menys en un moment tan tan primerenc...

Amb el meu home, no cal dir-ho, mirem d'estar tranquils i preparats per al que pugui ser... Que ara per ara pot ser qualsevol cosa!

Això sí, clar, contents i feliços. A més fa gràcia pq ens vam casar el passat 1 d'octubre i es veu que la concepció va ser en aquells dies post-casament ;)

Molta sort a totes les cercadores i toquem fusta!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. oct. 18, 2022 3:27 pm

Ostres!!! Moltes felicitats oreneta86!! Me n’alegro molt per tu!!! A veure com et vas sentint, ja aniràs explicant… >.-<: :-()) >.-<:

Jo estic acabant la sexy week i començant el desespero… hahaha!

Ànims a totes i sort!! :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » dt. oct. 18, 2022 10:08 pm

Guaaau Oreneta! Moltes felicitats!!! Això és arribar i moldre, toma ya!
Que tal et sents?

Ara a gaudir a tope de la notícia, i els dies ja aniran passant.

>.-<: >.-<:
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dc. oct. 19, 2022 9:56 am

Ole! Molt bé Oreneta86! :b-))) :b-))) :b-)))

Moltíssimes felicitats! >.-<: >.-<: >.-<:

Jo dilluns em vaig fer eco, i tot ok. Ja es veia el saquet, l'embrió petit i el cor bategar :love:

L'únic que em trobo bastant malament i només penso que passin els dies... En fi, és el que hi ha.

Molta sort a les que esteu pendents de notícies!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dc. oct. 19, 2022 11:02 am

Bon dia cercadores!!!

Oreneta: moooltes felicitats!!!! :b-)))
Monmach: quina ilusió.... de quantes setmanes estas ja???? Bueno es una kk trobarse malament... espero que pasi ràpid..
Qui es la propera NW??
Jo estic en desespero pero encara falta més d'una setmana :()()::::
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dc. oct. 19, 2022 11:09 am

Estic de 6 setmanes i 5 dies!
Avatar de l’usuari
Terrallum
:: granota
:: granota
Entrades: 249
Membre des de: dc. oct. 28, 2015 1:27 pm
Ubicació: Girona

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Terrallum » dc. oct. 19, 2022 1:53 pm

Noies us vaig seguint i em vull passar a dir-li a la Oreneta que ENHORABONAAAAA!!!! :p-) :p-) :p-)

Com esteu la resta? Com aneu?

Monmach Si et ve de gust, vine't al fòrum de MAIG, seràs molt benvinguda :ok:

Una abraçada a totes i molta força amb els desesperos, vinga que segur que encara falten algunes panxus per tancar el mes!!! >.-<:
Imatge

Imatge
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: GGSara » dj. oct. 20, 2022 12:32 pm

Felicitats Oreneta86! :b-))) :b-))) :p-) :p-) :love: :love:

L'octubre és màgic! Jo sóc d'octubre i vaig descobrir que estava embarassada del primer a l'octubre :content: :-D
Però aquest octubre no crec que ho estigui, de moment tinc una mica de dolor de pits i ja està, però coincideix quan el nen mama, així que crec que segueixo sense ovular.

Felicitats també per les que l'embaràs va tirant endavant! :-D :-D :-D
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dv. oct. 21, 2022 4:40 pm

Noies! Gràcies per les felicitacions >.-<:

No sé què passa, he escrit un parell de cops en resposta, però tots dos ha fallat la publicació... Deu ser cosa meva, no? Dec haver fet quelcom malament....

Monmach! 6 setmanes i ara ja deuen ser 7! Quina emoció! Això és comptant des de la data de la darrera warri, com he après que ho fan, o des de la concepció??

Nosaltres per aquí molt nerviosos, tirant a histèrics. Com que vaig agafar visita al ginecòleg de seguida per demanar l'àcid fòlic, i com us vaig explicar ja em va voler fer una eco i no s'hi veia res... Doncs ara estem preocupats que no sigui un "embaràs químic" o algo així, que és el nom que he trobat per internet per dir quan dones positiu però l'embrió no s'arriba a implantar i per tant de fet no hi ha pròpiament embaràs, només que hi ha hagut fecundació i s'ha iniciat tot el procés... En fi!!! Dilluns tenim visita de seguiment i sabrem el què.

De moment aguantant, amb símptomes que com els psicosímptomes no sé si són reals o no,ara "no em noto res" i penso a veure si ja no n'estic, ara tinc alguna petita punxada i penso si alguna cosa va malament... :-o00m En general, com a símptoma principal de les dues primeres setmanes he notat el cansament (ja em va passar quan vaig estar embarassada amb 20 anys) i els darrers dies una mica d'insomni.

Bé, a veure si aquest rollo sí que se'm publica, o tampoc!
Abraçades! >.-<:
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. oct. 23, 2022 3:52 pm

Que tal el cap de setmana noies?

Orenetaa com vas? és normal que tan recent no es vegi res. Per ara intenta no avançar-te. Per això diuen de no fer ecos abans de la setmana 8-9 perquè hi ha moltes opcions de no veure massa sense que vulgui dir res dolent. Ànims!

ego: aqui ja comença el desespero total. Ja començo a sentir dolors i dolorets i ja li dono voltes a que voldran dir. Quin pal
Sandretaa tu que també tens pel dia 28, com ho portes?
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dl. oct. 24, 2022 6:33 am

_farfalla_ ha escrit:Que tal el cap de setmana noies?

Orenetaa com vas? és normal que tan recent no es vegi res. Per ara intenta no avançar-te. Per això diuen de no fer ecos abans de la setmana 8-9 perquè hi ha moltes opcions de no veure massa sense que vulgui dir res dolent. Ànims!

ego: aqui ja comença el desespero total. Ja començo a sentir dolors i dolorets i ja li dono voltes a que voldran dir. Quin pal
Sandretaa tu que també tens pel dia 28, com ho portes?



Farfalla: de moment ho porto força bé... crec que ha arribat a un punt que penso que el que hagi de ser serà.... si he de tenir un altre bebé vindrá en el seu moment..... si l'anterior embaras no va tirar endavant era perque no era el moment o no havia de ser per mi..... fem els deures ben fets i la resta de mes tmb tmb es més quan ens ve de gust pk no vull que es torni ni rutiniari ni per obligació.... nosaltres nem fent i si ha de venir ja et dic jo que vindrà jajajajaja

Per la resta una super abrazada.... torno a dormir una horera més
Petonets
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
monmach
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. jul. 02, 2019 9:34 am

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: monmach » dt. oct. 25, 2022 10:54 am

Bon dia noies!

Oreneta86, què tal? Avui tenies gine, no? Ja explicaràs si ja es veia alguna cosa >.-<:

Oreneta86, jo estic de 7 setmanes + 4 dies comptant des de l'última regla. És estrany perquè sé perfectament quan va ser la concepció, per tant, s'hi haurien de restar 2 setmanes i estaria de 5+4, però així es compta sempre, hehe... De fet un embaràs seria de 38 setmanes i no de 40, no?! :r)

Ego: jo aquests últims dies estava una mica desanimada perquè em trobava molt malament. Ahir em vaig trobar una mica millor i espero que sigui una tendència positiva. A veure...

Guapes, vosaltres aneu informant si hi ha novetats, eh?!
GGSara
:: puça
:: puça
Entrades: 24
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 2:22 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: GGSara » dt. oct. 25, 2022 11:09 am

Farfalla, sandreta, com segueixen aquests desesperos? Esperem que acabin amb un bon positiu.

Monmach, jo en el primer embaràs vaig estar fatal tot el primer trimestre, un dia em vaig despertar sense nàusees i ja no van tornar mai més, després com una rosa el segon i el tercer al final se'm va fer molt passat per la calor i això que vaig parir el 06 de juny.
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dt. oct. 25, 2022 12:52 pm

Bones,
En el 2 primers embarasos hem vaig trobar perfecte sense simptomes ni res.... i jo volia trobarme pitjor per sentir-me embarasada.... si es que no estic contenta amb res jajajajaja potser era les creences de iaia que si et trobes bé es un nen i malament una nena.... i volia una nena jajajaja van ser dos nens jajajaja

Doncs jo hi ha moments que tinc dolorets d'ovaris, altres que acabo de menjar i hem venen náuseas, pero bueno.... altres mesos m'ha pasat el mateix i ha vingut puntual la molt Warry...
Divendres, que es posible que sigui dissabte (el punt algid de la ovulació hem va sortir un dia despres que em marcava la app) veure'm si es puntual o no
Que acabeu de pasar un bon dimarts :()()::::
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
oreneta86
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 11, 2022 1:14 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: oreneta86 » dt. oct. 25, 2022 1:20 pm

Bon dia noies!

Doncs sí, ahir tenia gine! Ja es veu, quatre mil·límetres :love: aiiiix, a veure si continua creixent bé!

Sí, amb el tema del recompte em passa el mateix, tampoc estic 100% segura de quin pinxito va ser, per la meva falta d'experiència i pq mai no he fet gràfica pròpiament, però el dia que em va sortir positiu el TO va ser el dia 4, i vam fer deures, de manera que m'imagino que devia ser aquell dia, o sigui que ara des de la concepció fa màxim 20/21dies.

Per a símptomes a hores d'ara tinc les popes molt inflades i adolorides, i estic cansada i em fa la sensació una mica com que "se me'n va el cap". En cap cas tinc ganes de vomitar, és més aviat com si tingués la pressió baixa o un vertigen molt lleu. No m'havia imaginat les nàusees així, i de fet suposo que no ho són i és algo diferent.. També em noto ansiosa i una mica xalada, suposo que són els canvis hormonals (i que vaig deixar la medicació psiquiàtrica de cara a poder ser pares ;)

Dir-vos que estic molt agraïda de la companyia i la utilitat d'aquest fòrum! Abraçades i ànims a totes les cercadores :--/)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. oct. 25, 2022 2:33 pm

Aiiii ara feia dies que no passava per aquí… me n’alegro molt que totes les que esteu amb el panxu estigueu estupendes i tot vagi com ha d’anar!! >.-<: :-())

A veure com van aquests desesperos! Jo també estic en desespero, m’ha de no venir el dia 2/11. Aix, creuem els dits a veure si podem cantar algun altre panxu abans d’acabar octubre!! :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. oct. 26, 2022 11:06 pm

Boniques!!! Me n’alegro molt per totes les que esteu :-()) i veig que ho porteu força bé!! Doncs jo feia dies que tampoc pasaba per aquí... ha estat un mes d’octubre horrible amb molts mals de cap, m’he quedat sense cotxe i se m’ha fet etern tot plegat.
En el meu cas aquest mes m’he començat a fer TO a dia 14 del cicle, a veure quan ovulo, es una loteria jeje El que he decidit provar aquest mes es la maca, per curiositat, la tenia per augmentar l’energia i tal, i un dia vaig llegir que hi havia noies que portaven mesos i mesos buscant i no hi havia manera... i el primer mes prenent maca s’hi van quedar... A mi sincerament se’m fa pesat la cerca i haver de fer deures, perquè hi ha mooolts dies que estic molt cansada i em fa molta mandra... Ja sé que no queda massa bé dir això, però per aquí dic tal cual penso i sento, em va bé desfogar-me, suposo que m’enteneu :)

Una abraçada!!

Dahlia
Dahlia
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: sandretaa » dj. oct. 27, 2022 4:46 pm

Dahlia13 ha escrit:Boniques!!! Me n’alegro molt per totes les que esteu :-()) i veig que ho porteu força bé!! Doncs jo feia dies que tampoc pasaba per aquí... ha estat un mes d’octubre horrible amb molts mals de cap, m’he quedat sense cotxe i se m’ha fet etern tot plegat.
En el meu cas aquest mes m’he començat a fer TO a dia 14 del cicle, a veure quan ovulo, es una loteria jeje El que he decidit provar aquest mes es la maca, per curiositat, la tenia per augmentar l’energia i tal, i un dia vaig llegir que hi havia noies que portaven mesos i mesos buscant i no hi havia manera... i el primer mes prenent maca s’hi van quedar... A mi sincerament se’m fa pesat la cerca i haver de fer deures, perquè hi ha mooolts dies que estic molt cansada i em fa molta mandra... Ja sé que no queda massa bé dir això, però per aquí dic tal cual penso i sento, em va bé desfogar-me, suposo que m’enteneu :)

Una abraçada!!

Dahlia


Dahlia entenc molt bé aquesta sensació jo amb els 2 nens hem va pasar això i vaig convertir el sexe amb una rutina tortuosa.... Vam acabar per separar-nos....
Ara hi ha dies que esta cansat i es quan estic en SW i no vull que hem faci rabia ni res pero hi ha moments que penso i aquestes son les ganes de tenir un bebé, ho gestiono per no dir-li pk entenc que es una ilusió no una obligació....
Jo vaig pendre maca amb capsules... pero no recordo si va ser rápida o no la cosa....

Jo a un dia per la NW o 2 pk el TO va sortir un dia despres i m'he pres un ibuprofé no volia pero he de treballar i hem feia mal tot el cos.... tinc un bon refredat.... pero mira malament tmpc podia estar així que ja esta fet!!!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. oct. 28, 2022 3:21 pm

Hola noies, doncs us comprenc molt bé.
He de dir que a mi també em costa molt fer deures, entre setmana moltes vegades és com pfff vull sopar i dormir. I et veus els dies de la sw volar. És complexe

Com a super ego crec que porto bones notícies. Vaig fer un TO ahir i ha sortit una segona ratlla sombrejada. Sembla que la cosa va de debó. Fa un parell de dies vaig fer fluxe ataronjat, això sí que és nou en mi. Primer vaig pensar que era un avis de regla, però després ja vaig veure que no , l'endemà igual i ja vaig veure que la textura era com molt pringosa. Per la resta de símptomes tot igual a la regla. Dolors, inflor, cansament, igual igual.
Demà al matí el repetiré a veure si ja surt ben marcat i confirmo en serio.

Estic extranyament calmada, no ho sé explicar

:-o00m
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ..:::;;;**CERCADORES OCTUBRE 2022**;;;:::..

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. oct. 28, 2022 3:32 pm

Això de la mandra a la SW a mi tb em passa… es va molt cansat entre setmana i la veritat que no ve de gust…

Farfalla! A veure si cantem panxu!! Creuem els dits!! >.-<:

I tu sandreta?? Com ho portes?

Jo de moment sense tants símptomes premenstruals, però ja en parlarem al novembre! Hahaha

Vaaa a cantar els últims panxus del mes!! :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::