\\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. nov. 18, 2022 3:45 pm

Molts ànims, sandretaa, segur que anirà tot bé! Ja explicaràs que et diuen a l’eco.

Sayuri, ets molt benvinguda al grup de cercadores! Esperem que puguis cantar panxu ben aviat també!

Ai, Dahlia13, si que es fa etern entre cicle i cicle… t’entenc molt bé…

Ego: aquest mes estic molt xof, com si estigues tinguent la regla tot el mes. En fi, ja veurem què passa al desembre!

Una abraçada a totes!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dv. nov. 18, 2022 5:11 pm

Gràcies per la rebuda noies!

Dhalia, sap greu aquesta warry.

Veig que la majoria de DNW són cap a finals de mes. A veure si tenim sort.

Ànims!
marlibs3
Entrades: 3
Membre des de: dv. nov. 18, 2022 9:41 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: marlibs3 » dv. nov. 18, 2022 9:48 pm

Bones! Espero poder unir-me al grup, encara que una mica tard perquè ja hem tingut el positiu! Vaig estar tafanejant el grup de l'octubre, que és quan vam començar però aquest novembre no he tingut temps! Bé, una mica d'info...

Edat dels dos: 28 i 42
Cicle de cerca: 2n
Núm. de fills: 1, fa 2 anys al desembre
DNW: 12/11/22
Explica'ns una curiositat sobre tu: Soc catalana però visc a Edimburg, m'encantaria conèixer a més mares catalanes per compartir l'embaràs i temps de nounat.

Estic supernerviosa encara que vam tenir positiu el 9/11/22 i el 16/11/22 (estàvem de vacances entre mig) però em fa molta por tenir una perdua, ja que he tingut moltes amigues que els hi ha passat amb el segon. Tenim moltes ganes que aquesta vagi de bo però seguim amb els dits creuats...

Molt de gust! :--/)
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dg. nov. 20, 2022 7:37 am

Engruna de mill ha escrit:Molts ànims, sandretaa, segur que anirà tot bé! Ja explicaràs que et diuen a l’eco.

Sayuri, ets molt benvinguda al grup de cercadores! Esperem que puguis cantar panxu ben aviat també!

Ai, Dahlia13, si que es fa etern entre cicle i cicle… t’entenc molt bé…

Ego: aquest mes estic molt xof, com si estigues tinguent la regla tot el mes. En fi, ja veurem què passa al desembre!

Una abraçada a totes!!


Engruna encara no has deixat de perdre?? Quan vaig tenir la pèrdua no paraba de tenir perdues bueno era regla regla durant 3 setmanes fins que hem van fer el raspat que ho van deixar tot net i des de que vaig sortir de quiròfan fins a la warry res més de sang....

MOMENT EGO: Avui la eco.... tinc uns nervis pero tmb el convenciment que tot estará bé (puc endurme un chasco si) pero els simptomes no han parat (l'altre vegada si) el mal de pit potser una mica pero en tinc pero no sempre.... pero per la resta, així que penso que anirà bé.... pero hem fa tanta por pensar que pot tornar a passar :ufs:
Que acabeu de passar un bon cap de setmana
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: _farfalla_ » dl. nov. 21, 2022 1:37 pm

Hola noies, que tal va el mes. Veig que tenim noves cercadores/trobadores jejeje felicitats. Crec que patir és sinónim de maternitat, en el moment que comences a buscar la maternitat ja comences els nervis i les preocupacions. És important mantenir la ment ocupada i també compartir-ho, si t'ho quedes no porta enlloc.

Engruna, el sagnat és llarg, a mi també em va passar. Si veus que no acaba de parar demana una visita i que et diguin si va al ritm que toca o si necessites alguna ajuda per fer net.

En res comencen els desesperos, que tal els porteu?

ego: aquest mes estic molt calmada, he fet alguns deures i m'he centrat en la feina i la rutina. Síntomes 0, bueno exceptuant un dia que vaig tenir moltes punxades, però bueno no li he donat massa voltes. Per ara estic tranquil·la.

:-o00m :love:
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dl. nov. 21, 2022 5:33 pm

Sí, ja veig que la majoria no esperem la W cap a finals de mes.
Són els dies que costen més de passar, i com diu la farfalla, el millor és mantenir-se ocupat.
A mi m'ajuda sobretot anar a treballar, ja que allà desconecto molt del tema.

Molts ànims a totes!.

Ego: Per mi aquest mes és extrany, els deures han sigut mig de veritat, mig programats, ja que hem combinat la IAC amb els deures normals. Intento no pensar-hi massa, ja que ja m'han avisat que a la primera és molt difícil. Al final no deixa de ser el mateix que uns deures, però amb una mica més de probabilitats, ja que els bitxitos els deixen més a prop perquè no tinguin tanta feina. Però fet i fet, les probabilitats augmenten però tampoc tant.
Per tant, intentar no pensar-hi com un mes normal.
De moment símtomes 0 també. Però encara queden dies.
Anem parlant.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. nov. 22, 2022 5:56 pm

Benvinguda marlibs3!! :--/)

Ego: no, ja no sagno res… va ser una setmana i mitja. Jo crec que també per la prova que em van fer. Però ja no tinc res, aquest mes si que espero la W perquè no hem fet res. Mes de descans! :-o00m

Sandretaa segur que anirà tot molt bé!!

A veure si la setmana que ve cantem uns quants panxus!! :-())
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: sandretaa » dt. nov. 22, 2022 6:41 pm

Bones!!!!
A veure si s'anima el més i ja per la propera setmana comencen les panxus!!!

Moment Ego: vam fer la eco el diumenge i de moment esta tot bé vam veure el batec així que de moment relax i anar pasant....

Que paseu jna bona setmana : lasito :
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. nov. 25, 2022 3:14 pm

Que tal es presenta el cap de setmana cercadores?
Per aquí esperant la W, falten 2 dies, comencen les sensacions, diria q apareixerà en qualsevol moment. A veure què passa.

A la meva zona tindrem l'encesa de llums de Nadal. Crec que ho faran a moltes ciutats. A veure si ens porta llum a totes en tots els sentits.
Les llums de Nadal sempre em fan tendre.

neukiss-) xxo.0.o
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. nov. 26, 2022 3:29 pm

Hola cercadores, aqui ja ha aparegut la W.
Doncs au, un cicle més o un menys perque arribi el positiu que ens porti un bebè.

Bon cap de setmana! x*x*x
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dt. nov. 29, 2022 6:10 pm

Farfalla sap greu aquesta W... Molts ànims. Acabarà arribant.

Ego: Jo de moment esperant la w. Aquest mes estic molt confusa amb els símptomes, perquè m'han fet prendre progesterona i crec que això pot agreujar els símptomes.
Em fan mal els pits i tinc dolorets de regla, però de moment no ve. És veritat que encara és d'hora, podria venir demà o l'altre. També tinc gasos i la panxa inflada. Tot plegat és molt confús.

Si demà no ha vingut, puc anar a fer-me una prova en sang a la clínica. No sé què fer. També podria esperar uns dies i fer el test normal a casa.
Suposo que demà ho decidiré. Quins nervis (després segurament m'enduré la decepció, però ara estic nerviosa).

Parlem.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. nov. 29, 2022 10:36 pm

Noies :--/) com aneu??

Farfalla aix quin greu aquesta warry, ànims bonica!
Sayuri ens vas dient! Esperem que sigui una panxu aquestes sensacions que tens :()()::::
Les altres com esteu?? A final de mes ereu forces amb DNW, a veure si hi ha alguna súper notícia, i sinó cap a nadal!

Ego: En principi estic apunt d’ovular!!! Aquest proper cap de setmana serà el dia clau (i som fora a passar-lo a la muntanya, desconexió total!) Ara de moment em vaig fent TO (mel’s he tornat a comprar) tot i que em nego a obsesionar-me, però vull tenir una mica de seguretat en saber quan fer deures i poder encertar-la... però els altres cicles ja he vist que ni així, bueno doncs paciència, no queda una altre jeje De moment em fa gràcia anar calculant quan hauria de néixer si m’hi quedes aquest cop i he de dir que Agost-Setembre no m’agradaria, l’un perquè tothom es fora per celebrar els aniversaris i l’altre perquè es el mes de tornada a la rutina i em ve un bajón... Bueno, tot aquest rotllo per acabar dient-vos que si alguna cosa estic aprenent és a NO PLANEJAR res, no tinc pas el control d’aquesta situació i m’està servint per acceptar que aquestes coses venen quan venen, hi ha gent amb la que parlo i ho van calcular al milímetre, doncs quina sort tu, jo haurà de ser quan s’aliniin els meus astres i no quan jo ho pugui decidir.

No m’enrotllo més!!! Simplement volia reflexionar sobre aquest tema de planificar tant les coses i que després no vagi com tenies pensat.

Un petonet, ja direu com esteu!!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. nov. 30, 2022 4:57 pm

Eiii!! Com van aquestes DNW?? Jo estic en plena W, però aquesta ja l’esperava.
Sayuri, a veure si cantem panxu, va!!

Dahlia13, subscric tot el que has dit: planificar-ho tot no serveix de res si els astres no s’alineen. Així que quan hagi de venir, vindrà! :-o00m

Un petonàs a totes!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dc. nov. 30, 2022 6:02 pm

Engruna sap greu també la w... Mica en mica.

Mode super ego: al final aquest matí he anat a la clínica i m'han fet la prova en sang. La beta.
M'acaben de trucar fa mitja hora i m'han dit que es positiva..... Estic flipant.

Portem més de dos anys buscant i si compto abans de l'ectopic un altre any ben bo. Volíem que els nens es portessin 3 anys i en seran 6 si tot va bé.... Però ara mateix tinc alegria continguda i por per si no va bé.

Primer cicle de IA i ha funcionat. Que fort.

Un petó molt gran.
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. nov. 30, 2022 10:27 pm

Sayuri quina bonísima notícia! Enhorabona!! Doncs ara creuem dits i que tot vagi bé, ànims!

Engruna de mill a per desembre!! Ànims! Et ve de gust obrir-lo? Si no ho puc fer jo, però ja vaig obrir novembre, no voldria acaparar tant jaja

Ego: Fa una estona he fet TO i ja m’ha sortit Positiu, estic sorpresa aquest mes ovulant a dia 14 de cicle, increible que sigui tan d’hora! La veritat que això d’ovular tan d’hora només m’ha passat quan he pillat el Covid encara que sembli extrany... L’he passat tres cops i els tres he ovulat a dia 12-14... i jo gairebé mai a la meva vida he ovulat tan d’hora! Total que porto 4 dies amb mal de cap, molt refredada, però febre no n’he tingut... Clar, podria ser covid alte cop? En fi, avui deures i a veure si hi ha sort!!!!
:inthebed:

Bona nit guapes!!
Dahlia
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. des. 01, 2022 3:31 pm

Sayuri, moltes felicitaaats!!!
Uaaa m'imagino la cara al escoltar la notícia al telèfon. :p-) Quina emoció!!
Ara és moment de gaudir i cel·lebrar. La resta ja anirà venint.
Ai Engruna, quina ràbia aquesta W. Si et serveix una mica jo he pensat que ara podré beure al sopar d'empresa, jojojojo

Moltes abraçades cercadores, haurem de començar a pensar en obrir Desembre. M'alegro de poder tancar Novembre amb una panxu!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. des. 02, 2022 7:24 am

Moltes felicitats, Sayuri!!! Quina alegria!! >.-<: >.-<: Ara a gaudir del moment. Segur que anirà tot bé! :-())

Ego: tranqui, aquest mes ja sabia que venia la w si o si, perquè amb la prova i tot no vam fer els deures. Dilluns tinc hora amb el ginecòleg per valorar el resultat de la prova aquesta i… Ara a pel desembre!! ..::·· :love:

Hahaha jo vaig obrir l’octubre, però si voleu més tard em poso a obrir desembre! :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: \\•*~•*~CERCADORES NOVEMBRE~*•~*•\\

EntradaAutor: Sayuri » dv. des. 02, 2022 6:12 pm

Moltes gràcies a totes! Encara estic que no m'ho crec... Sembla que hagi sigut arribar i moldre però si mireu pel cercadors antic veureu que no... De moment tot va igual. Tinc visita i eco en 15 dies aprox.

Engruna, a veure que et diuen de la histereo. En el meu cas ha sigut molt clau pq hem pogut saber que una trompa estava totalment inutilitzada per culpa de l'embaràs ectopic. I m'han programat lA quan he ovulat pel cantó bo.
També ens han receptat vitamines a tots dos i amb tot plegat doncs mira. Ja ho tenim!

Molts ànims a totes. Dir-vos que no us rendiu, que acaba arribant, amb més o menys ajuda però arriba.

Qualsevol cosa em pregunteu.
Ens veiem per l'altre costat de futures mamàs.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::