Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: lidia2796 » ds. des. 03, 2022 7:08 am

Bon dia!

Tinc un fill de 2 anys i 10 mesos. El vam tenir molt joves i ens va costar molt adaptar-nos a la nova situació, a més no ha sigut un nen fàcil en cap sentit, li hem hagut de fer diferents proves mèdiques...

Pero ara que tot està millor, desde fa un temps començo a tenir ganes de tenir-ne un altre i la meva parella em diu un no rotund...

No sé gaire com afrontar la situació, això ens está generant conflictes, sóc molt jove k em nego a pensar que no en tindré més... m'estic plantejanr inclús la relació de parella.

Si algú em poguès aconsellar...
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Juna
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dj. nov. 07, 2019 6:20 pm

Re: Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: Juna » dl. des. 05, 2022 9:43 am

Hola Lidia!
És un tema complicat, sí... Quins motius dona per no tenir un segon? És per por a que tingui problemes de salut?
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Re: Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: lidia2796 » dl. des. 05, 2022 8:27 pm

Tot una mica...

Por a que tingui problemes de salut, a tornar a les nits sense dormir, a que es torni a resentir la nostra relació...
Ell mateix diu que fins a l'any i mig no va començar a gaudir del nen.

Per cert tenim 27 anys jo i 29 ell.
Caterinamore
:: papallona
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: Caterinamore » dt. des. 06, 2022 6:46 pm

Hola noies,
Feia molt que no entrava per aquí...

Lídia, jo ho trobo complicat, que un vulgui i l'altre no.
Però el seu no és rotund? Vull dir no en vol cap altre? Mai més? És fill únic? (Ho dic perquè les meves amigues/amics que ho són només s'imaginen amb fills únics xd). Jo m'imagino amb família nombrosa perquè erem tres germans i el meu marit també... Abans de tenir el nen t'havia dit si en volia més d'un i ara, amb l'experiència, això ha canviat realment?

Sobre la futura salut del bebé, és una cosa que pogueu prevenir mínimament? Amb dieta, vitamines, etc? Algun tractament? Ara que ja sabeu què li va passar al vostre primer fill podríeu buscar alternatives preventives, si n'hi hha, és clar. Potser sou més experts amb el tema i tot i passar-ho malament ja sabeu quins recursos teniu, solucions, remeis i punts de suport.

Pel fet de passar una temporada sense dormir del tot bé, doncs bueno. A mi em compensa, la veritat. Potser ara que comença a disfrutar del nen, veu a poc a poc que en vol un altre... o si més no que no li desagradaria la idea. No ho sé. També sou joves, així que dona-li una mica de temps... No et desanimis!!
També entenc que és dur voler un germanet pel teu fill i no poder-li donar, ànims amb això.
Li pots dir que ara ja heu viscut l'experiència i tot i que és dura potser teniu més recursos, trucs,...

Pel tema relació de parella , jo sóc de solucionar-ho tot per mi mateixa...no m'agrada gaire la idea de necessitar un "expert", però he llegit a moltes mares del sócpetit molt contentes amb ajuda i teràpies de parella que els han anat molt bé. Això també heu de ser vosaltres. :ok:


Una abraçada!!!
lidia2796
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. gen. 23, 2022 7:30 pm

Re: Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: lidia2796 » dt. des. 06, 2022 8:43 pm

Ell té una germana i sempre haviem dit que volíem tenir dos fills. Va canviar-ho quan vam tenir al nen, que va dir que es plantava amb un.

Diguem que no em diu en cap moment que no tornarà a ser pare però sempre diu que està casi segur que no en voldrà cap més.
Deixaré passar un temps i tornaré a treure el tema

Per cert, el meu fill no té cap problema greu de salut però des que va néixer que ens ha anat donant molts sustos i ho ha anat agafant prácticament tot.

Moltes gràcies pels consells noies : lasito :
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Quan un dels dos no vol tenir un segon fill

EntradaAutor: Gustineta » dc. des. 07, 2022 3:51 pm

Lídia, em sap greu aquesta situació, perquè no és gens fàcil.

Jo faré una mica d'advocat del diable... tu tens clar que sí, que en vols un altre i és un desig inamovible? No ho dic tant perquè canviïs d'idea, ni molt menys, més que res ho dic perquè entenc totes dues postures, tant la seva com la teva, les motivacions que us poden portar a cadascun a canviar o no canviar d'idea, i el preu de la "renúncia".

Tan de bon amb una miqueta de temps la cosa se suavitzi :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::