_,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

_,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. des. 03, 2022 5:41 pm

Benvingudes al DESEMBRE!!! x*x*x

Vinga que arriba Nadal i amb aquest els regals i les sorpreses!! A veure si aquestes festes ens porten uns quants panxus!! :-())

Si aneu deixant les vostres dades us aniré afegint a la llista:

Edat dels dos:
Cicle de cerca:
Núm. de fills:
DNW:
Explica'ns una curiositat sobre tu:

____________________

Engruna de mill
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: molts
Núm. de fills: 0
DNW: 25/12 fum fum fum
Curiositat: després de la histero tenim més esperances, a veure si aquest mes és el bo. M’encanten els polvorons i el torró de xixona.

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: +12
Núm. de fills: 0
DNW: 24/12
Curiositat: aquest cicle amb les festes de Nadal espero estar distreta de psicosímptomes

Monimoni26
Edat dels dos: 28 i 28
Cicle de cerca: 1r després d’un avortament espontani
Núm. de fills: 0
DNW: 20/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: M’encanta la temporada de fred!

Dahlia13
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 4t
Núm. de fills: 0
DNW: 15/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: Porto més de 4 anys amb el desig de ser mare però m’he hagut d’esperar a que la meva parella estigués decidida a voler ser pare... I ara que s’ha decidit espero que no s’allargui massa la cosa :()()::::

cris1986
Edat dels dos: 36 jo i ell 41
Cicle de cerca: a saber
Núm. de fills: 1
DNW: 15/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: cercadora per segona vegada! La primera va ser al 2016.

Ruralgirl
Edat dels dos: 31 i 32
Cicle de cerca: 0 (esperar que vingui la W per tornar a posar-nos-hi després de l'avort)
Núm. de fills: 0
DNW: 16 desembre (segons el meu cicle abans de l'embarás i avort, però ja em van avisar que pot tardar més...)
Explica'ns una curiositat sobre tu: M'encanta la natura i viatjar.
Engruna de mill l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 12, 2022 6:06 pm, en total s’ha editat 5 vegades.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. des. 03, 2022 5:42 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dg. des. 04, 2022 10:55 am

Doncs per aquí també ens apuntem

_farfalla_
Edat dels dos: 34 i 36
Cicle de cerca: +12
Núm. de fills: 0
DNW: 24/12
Curiositat: aquest cicle amb les festes de Nadal espero estar distreta de psicosímptomes

Engruna anem ben seguides: nit de Nadal i Nadal. A veure si comencem les festes amb un bon regal sota l'arbre \o.o/
Per aqui ja arrenquem SW i amb el pont estem ben animats a fer un Sexy Pont, ho estem agafant amb molt humor i també m'agrada la sensació. Quan acabi segur q em venen les neures, però per ara modo happy on.

abraçades cercadores
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Monimoni26 » dg. des. 04, 2022 11:30 am

Hola a totes!!!
Benvingut desembre!! Esperem que ens porti el regal que tant desitjem :-())

Nosaltres estem molt positius i amb moltes ganes de tornar a la cerca després de l’avort que vam tenir a l’octubre. Estem en un SM i gaudint molt :-)love(-: !!

Edat dels dos: 28 i 28
Cicle de cerca: 1r després d’un avortament espontani
Núm. de fills: 0
DNW: 20/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: M’encanta la temporada de fred!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. des. 04, 2022 12:57 pm

_farfalla_ ha escrit:Engruna anem ben seguides: nit de Nadal i Nadal. A veure si comencem les festes amb un bon regal sota l'arbre \o.o/


Siiii, a veure si cantem panxu el mateix dia! Hahahha

Vaaa, a veure si aquest Nadal tenim totes un bon regal, que ens ho mereixem! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dg. des. 04, 2022 11:17 pm

Holaaa noies!
Doncs jo també m’apunto!! Ainss Nadal és una de les èpoques més especials i tendres per mi... la veritat que és un mes xulo per obtenir el positiu! A veure si el nostre millor regal és una panxu!! Creuem dits!

Dahlia13
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca: 4t
Núm. de fills: 0
DNW: 15/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: Porto més de 4 anys amb el desig de ser mare però m’he hagut d’esperar a que la meva parella estigués decidida a voler ser pare... I ara que s’ha decidit espero que no s’allargui massa la cosa :()()::::

Jo he acabat avui la sexy week com dieu, deures més que ben fets els dies clau, aquest cop amb TO que m’han confirmat ovulació a dia 15 del cicle, molt contenta que hagi estat tan d’hora!!! Així l’espera entre cicle i cicle no se’m fa tan eterna.

Farfalla, Engruna i Monimoni, aquest ha de ser el nostre mes!!!
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. des. 08, 2022 10:01 am

Entro un moment en mode soso mòbil ego: dilluns vam anar al ginecòleg perquè valorés els resultats de la histero. Ho va veure molt bé, de totes maneres em va receptar Omifin per mi i uns sobres per la meva parella. Com que l’Omifin no me l’he de prendre fins que tingui la w, encara tenim l’esperança de quedar-hi aquest Nadal sense haver de prendre res. :love: ..::··

Us l’han receptat mai l’Omifin? Té efectes secundaris? Heu tingut bona experiència?
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: cris1986 » dj. des. 08, 2022 3:26 pm

Bona tarda boniqueees
Em Cristina i aquests mesos us he estat llegint a l’ombra i ara ja en surto. M’apunto a cercadora de desembre ;-)))

Edat dels dos: 36 jo i ell 41
Cicle de cerca: a saber
Núm. de fills: 1
DNW: 15/12
Explica'ns una curiositat sobre tu: cercadora per segona vegada! La primera va ser al 2016.


Vam començar a cercar al febrer, però de manera mes conscient cap al maig. He tingut dos tests positius però han acabat parant se al poc temps. L’últim a l’octubre així que ara hi hem tornat tot i que amb l’ombra dels avortaments bioquímics a sobre. Si aquest mes no ens hi quedem començarem amb proves. No se si algu em pot orientar al respecte.
A veure si aquesta època tan màgica ens porta unes bones panxus!!!
Petons maques
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. des. 08, 2022 9:24 pm

Benvinguda Cristina!! :--/)
A veure, tema proves no sé si et puc aconsellar gaire: analítiques, antimulleriana, seminograma, ecografia, histerosalpingografia. I ara el gine diu que Omifin i vitamines, si amb mig any no funciona que mirem per fer IA i si tampoc funciona in vitro… (esperem no arribar-hi!)

Vaaa, que segur que el Nadal ens portarà alguna sorpresa!! :p-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dj. des. 08, 2022 10:05 pm

Bona nit noies! \o.o/

Benvinguda Cris! Sento molt els bioquímics... molta força ara i a seguir lluitant que segur segur que aviat arribarà!

Engruna em sap greu però no conec l’omifin. Jo després de llegir mil fòrums i parlant amb amigues i conegudes he vist que el que funciona molt bé per quedar-s’hi és l’inositol o Dchiro inositol i l’oli onagra. Jo no he provat res d’això perquè de moment vaig provant així sense prendre’m res que no sigui àcid fòlic però si passen els mesos i no veig el positiu també m’ho compraré.

Ego: Noies a veure si sóc jo o és possible, ja no sé... Avui al matí hem tingut relacions i al anar a aixugar-me al WC he vist una barreja de rosat beige amb el líquid que em sortia, i m’he quedat pensant si podia ser sagnat d’implantació, però em falta una setmana per la DNW! Tinc ja dolor de pits com sempre i algun doloret de baix ventre, res més! Alguna que hagi tingut sagnat implantació el va tenir tan d’hora? De color rosadet beige?? Bueno intento pensar que el que hagi de ser serà i ho descobriré dijous que ve. :-o00m
Dahlia
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 09, 2022 2:39 pm

Que tal noies i Benvinguda Cris!

Dhalia doncs per dates sí que podria ser implantació, però si ha estat després de tenir relacions també podria ser que comenci a estar tot molt vascularitzat tan si es panxu com W i hi hagi hagut un petit sagnat per la fricció.
Mirat aquests dies si es va repetint. Si hi ha panxu el fluxe canvia cap a un més dens i blanquinós o rosat , t'hi pots fixar a veure.
Ànims amb la setmana de desespero, quan comences a veure coses que es surten del normal és un rollo, ja costa molt desconnectar.
Aiix, tan de bo sigui panxu :p-)

Jo sobre proves i tal encara no en sé res. Si el positiu no arriba aquest mes amb l'any nou començaré a demanar visites mèdiques.
Per la resta seguim amb la SW i després a esperar que arribi Nadal
Ho veig a prop i llunyissim alhora :()()::::

anem parlant
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. des. 09, 2022 5:26 pm

Dahlia13 a veure si es implantació! A mi també em va passar uns mesos això, però tant pot ser una cosa com una altra…
D’àcid fòlic i inositol em prenc des del maig (ovusitol D), però Omifin el gine em va dir que era per ajudar a la ovulació.

_farfalla, jo també estic en plena SW, però encara no he trobat el pic d’ovulació… de moment almenys amb el mètode margarida ens ho estem passant bé… :love: Ja en parlarem amb el desesperooo!!

Ànims noies!! Anem parlant!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: sandretaa » ds. des. 10, 2022 7:45 am

Engruna de mill ha escrit:Entro un moment en mode soso mòbil ego: dilluns vam anar al ginecòleg perquè valorés els resultats de la histero. Ho va veure molt bé, de totes maneres em va receptar Omifin per mi i uns sobres per la meva parella. Com que l’Omifin no me l’he de prendre fins que tingui la w, encara tenim l’esperança de quedar-hi aquest Nadal sense haver de prendre res. :love: ..::··

Us l’han receptat mai l’Omifin? Té efectes secundaris? Heu tingut bona experiència?


Bon dia jo me les vaig pendre tant per l'eric com pel joel i quan vaig deixar de pendremeles pam embaras... no se si casualitat o per les pastilles.....
No he llegit ara us llegeixo
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Monimoni26 » dg. des. 11, 2022 6:41 pm

Hola noies! Com esteu?

Dahlia jo també vaig tacar una miqueta rosa durant un dia... concretament aquest dilluns passat dia 14 del cicle... no sé si va ser ovulació, implantació o que... ja ho veurem... :-o00m

Moment ego: porto tota la setmana amb molts dolorets als ovaris, panxa, esquena.. una mica per tot arreu! També tinc algunes nàusees.. En fi, no sé que pensar... tampoc em vull fer il·lusions abans d'hora.. Encara queden 9 dies per la DNW!

Vosaltres com esteu noies?

Aquests mes amb el pont i el nadal l’espera s’està fent menys pesada! A vosaltres també us passa?
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Ruralgirl » dl. des. 12, 2022 9:09 am

Hola noies!

M'he decidit a escriure, el passat 14 de novembre vam tenir un avort diferit a la setmana 11, ha sigut molt dur físicament i emocionalment, encara no m'ha vingut la regla, però a la que em vingui ens hi tornarem a posar tal i com ens va dir la ginecologa.

Edat dels dos: 31 i 32
Cicle de cerca: 0 (esperar que vingui la W per tornar a posar-nos-hi després de l'avort)
Núm. de fills: 0
DNW: 16 desembre (segons el meu cicle abans de l'embarás i avort, però ja em van avisar que pot tardar més...)
Explica'ns una curiositat sobre tu: M'encanta la natura i viatjar.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. des. 12, 2022 6:13 pm

Gràcies per la info sobre l’Omifin, sandretaa!! Espero no haver de prendre’m-ho :love: , però en cas que si ja us explicaré…

Monimoni26, si, el mes tb m’està passant ràpid, però em sembla que aquesta setmana se’m farà llarga… hahaha… paciència i creuem el dits!

Benvinguda Ruralgirl!! Quin greu l’abort diferit… ara a poc a poc i amb calma, segur que tornarà a arribar. :-()-) (ja t’he afegit a la llista ;))

Ego: avui acabem la SW, a veure si els deures donen el seu fruit!! Ara el desespero fins Nadal… hahaha :-o00m

cris1986 i Dahlia13, a veure si dijous cantem algun panxu!! neu:-D
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: sandretaa » dl. des. 12, 2022 8:36 pm

Bones!!!
Ruralgirl: hem sap molt greu, nosaltres tmb ho vam pasar el 31 de maig a la eco de les 12 setmanes ens vam enterar.... ara estic a punt de fer altre cop 12 setmanes i por tinc pk no he fet cap eco per privat..... molts anims i que vingui aviat la w.... jo despres del raspat va ser puntual (molt dolorosa pero puntual) pero abans ho van intentar amb pastilles i vam estar 3 setmanes abans d'entrar a quiròfan.

Engruna de mil: a veure si aquest mes has fet diana i no cal l’Omifin.....

Molta sort i un bon regal de Nadal....
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dt. des. 13, 2022 11:04 pm

Nenes, entro en modo xof, des de diumenge tacant color cafe amb llet i avui ja marró fosc barrejat amb granatós. Aquest mes és el primer que m’ha afectat d’aquesta manera el veure la warry... No sé però tenia sensacions d’haver-ho aconseguit, haviem fet molt bé els deures, gaudint molt, no ha estat gens forçat aquest mes i a més just va coincidir amb uns dies que vam marxar a la muntanya a un hostal petit i acollidor, súper romàntic i ideal per fer una panxu durant aquells dies... No sé, ve Nadal i el meu aniversari ara al gener i m’havia muntat la peli de poder celebrar aquestes dates feliçment embarassada. En fi, ja se’m passarà el baixón i agafaré el següent cicle amb il·lusió, però ara mateix estic desanimada i molt! A sobre tacant aquest fluxe marró que ho odio! De vegades em rallo pensant que tinc algun problema per estar tacant abans de la warry i per això estic trigant a quedar-me. I se suma el fet que tothom del meu voltant, i quan dic tothom vull dir més de 10 parelles que conec, s’hi han quedat o a la 1a o a la 2a com a molt... això no ajuda la veritat, no sé com explicar-ho, però sento que la gent amb nens que s’hi van quedar tant ràpid tenen poca empatía i fan comentaris com si no entenguessin que fa mal quan mes rere mes veus com baixa la warry.

Doncs ja m’he desfogat, disculpeu el rotllo però per aquí “ho trec tot” i em va força bé saber que m’escolteu i puc recolzar-me amb vosaltres virtualment jeje!!

Per cert benvinguda RuralGirl! I molts ànims a la resta, a veure si vosaltres aconseguiu de regalet de nadal una panxuu!!

Una abraçada!
Dahlia
Avatar de l’usuari
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 426
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Gustineta » dc. des. 14, 2022 9:30 am

Hola, noies!

No sóc cercadora, però m'infiltro un moment perquè crec que puc aportar una cosa a la Dahlia.

Dahlia13, si sempre taques marró uns dies abans de la regla, fes una analítica hormonal de la progesterona en fase lútia perquè podria ser que en tinguis dèficit (els tacats en poden ser el símptoma). Si no en segregues prou, és molt difícil que l'embrió pugui implantar-se i evolucionar. Si tinguessis dèficit, és fàcil de solucionar suplementant progesterona.

Si no ho recordo malament, vas dir que també tenies cicles llargs, oi? En aquest cas, pots fer una analítica completa de totes les hormones que intervenen en el cicle menstrual, per verificar que estiguin bé.

Sé que fa respecte, però aquesta simple anàlisi et pot estalviar patiment i maldecaps innecessaris.

Una opció alternativa abans de fer analítiques seria fer un control del cicle mitjançant temperatures, i així conèixer millor el teu cicle. Si t'interessés, et recomano seguir la Judith León (sabermujer) a Instagram.

Molts ànims a totes en la cerca! :-()-)
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dc. des. 14, 2022 11:52 am

Dhalia sento molt aquesta W i comprenc molt bé el que dius, paraula per paraula. És frustrant i descoratjador a estones.

Gustineta gràcies per aportar tan bona informació. Fer el pas de començar amb proves fa por, però tens raó que de vegades poden ser coses no tan complexes i ens pot ajudar molt. O si es devetlla quelcom més complicat, tot i el tràngol, sempre serà millor saber i poder actuar.
Jo tinc decidit que si no encertem aquest mes, passades festes damanaré visites, etc.

en modo ego, estic entrant en desespero. Hem queden 10 dies per davant i encara que creia que les dates de Nadal m'ajudarien, no està sent així. Ara tinc Nadal com un compte enrere que no arriba de cap manera i el mon sencer em recorda que està a punt d'arribar. Nadal a tot arreu, allà on miris.. Nadal, òbviament!!

Sobre sensacions, no sé dir. Als migdies m'entra la son, normalment no faig mai migdiades, però també estic portant un ritme de treball més alt i estic descansant força malament. Així que pot no ser res.
Sensacions de panxa?.... pseee, res fora del normal.

Ànims cercadores!
neukiss-)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::