_,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Monimoni26 » dc. des. 14, 2022 12:53 pm

Dhalia, em sap molt greu aquesta W. També entenc a la perfecció les teves paraules i com et pots sentir.... És una sensació horrible...

T'envio molta força per la pròxima!!!


Ànims a totes cercadores!
Monimoni26 l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 14, 2022 6:37 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Sayuri » dc. des. 14, 2022 6:19 pm

Jo també entro per donar suport a la Dhalia.
A mi també em passava això de tancar abans de la regla, i ara quan vam fer la IA em van donar una pastilla de progesterona al dia. I entre això, les vitamines que ens hem pres i evidentment el fet de fer IA, i pel cantó correcte (perquè vam descobrir per la hiperosalpingografia que tenia una trompa obstruida) ens hi hem quedat a la primera.
Ara segons com em penedeixo de no haver fet proves abans, perquè és un patir quan veus que tothom s'hi queda i tu.no...
Jo també crec que la gent que no ha tingut problemes no té empatia amb això.
Molts ànims cercadores que ho aconseguireu!

PD. Jo per altra banda segueixo esperant la primera eco per confirmar que tot va bé, però estic molt ratllada perquè ahir vaig donar positiu de covid, i no sé si això pot afectar a la formació del fetus.. és un patiment però no hi puc fer res. Vosaltres sabeu alguna cosa de sí pot afectar?

Una abraçada maques.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. des. 14, 2022 6:55 pm

Molts ànims, Dahlia13!!! A mi també em passava, però amb tot de proves i vitamines, àcid fòlic així m’ha marxat això de tacar abans de la regla.

Gustineta, moltes gràcies per la informació!! A vegades no tens ningú que t’ho expliqui bé…

_farfalla, estic igual que tuuu, uns nervis!! Hahaha

Sayuri, jo conec una noia que va agafar el covid al principi de tot i ja l’ha parit! I ben sa! Segur que anirà tot bé!

A mi també em va molt bé escriure per aquí i tenir el vostre suport!!

Una abraçada a totes i ànims!!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. des. 14, 2022 10:35 pm

Boniques moltíssimes gràcies pels vostres escrits, les vostres paraules m’ajuden molt i feu que em senti acompanyada en aquest procés de cerca, ens fem companyia mutuament per aquí, m’agrada! :love:

Gustineta merci per explicar-me tant bé el tema de la progesterona. Mirant a internet he vist que pot ser simptoma aquest tacat marronós 3-4 dies pre-warry... Jo el tinc caaada cicle des de fa 5 anys, quan vaig deixar les anticonceptives... abans mai m’havia passat! Vaig anar a diferents ginecòlegs i cap li donava importància, em deien que era part del meu cicle normal... ves a saber si anaven equivocades... Doncs em faré les proves pertinents i us explico.

Les que esteu en desespero moolts ànims!! Queda poc, tot i que una setmana pot fer-se eterna, us entenc!!

Sayuri, recordo que vas estar al post de cercadores novembre, gràcies pel teu suport també!! Tema covid desconec si afecta al fetus, però et desitjo que et recuperis aviat i que tant tu com la panxu estigueu sans i perfectament!

Bona nit noies!! zz:-)
Dahlia
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: cris1986 » dv. des. 16, 2022 9:08 pm

Bona nit boniques. doncs ja tinc la maleïda warri aquí. Un mes mes i començant a pensar que potser no ha de ser i que potser he esperat masa a tenir un segon. Amb lo fàcil que va ser amb la primera. No es pot tenir tot i estic molt agraïda en tenir una preciosa i sana nena. Ara em faré uns anàlisis que em va demanar la Gine i que em va dir que fes el tercer dia del cicle.
Gustineta Merci per la info perquè moltes vegades ens quedem ben perdudes i el trobar-se sense saber per on tirar quan tothom diu que es normal es taaaaaan frustrant.

Sayuri no passarà res. Estareu be jo també conec una noia que l’ha pasat embarassada i cap problema.

A veure si les que esteu en desespero ens doneu alegries >.-<:

Petons maques!
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » ds. des. 17, 2022 3:24 pm

Ooh Cris, quin greu.
A veure que et diuen a l'anàlisi, però tampoc ets tan gran. Hi ha moltíssimes dones que són mares als 40 i ho aconsegueixen. Una de les meves amigues es va quedar natural als 39 i sense massa esforços. Que costi més o menys de vegades ves a saber perquè. Potser ens hi capfiquem massa i ens bloquegem sense adonar-nos. Ànims.

i parlant de capficar-s'hi massa pfff estic en desespero nivell extremo. Avui ja he començat a pensar en agafar un TE i em falta 1 setmana per la W, ni en un ultrasensible sortiria res encara.

ooooom, por favooor, oooooom
:-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Sayuri
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. ago. 11, 2020 6:35 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Sayuri » ds. des. 17, 2022 7:44 pm

Cris em sap molt greu aquesta w. No et desesperis. El meu fill té 5 anys i també estava molt angoixada perquè es portaran molt però al final penso que és millor tenir un germà que no pas no tenir-ne. És normal també que amb l'edat costi més. Molts ànims, no desesperis i amb cada nou cicle una nova oportunitat.
Demana proves per si de cas està tot bé, i no donis per suposat que sí perquè ja tens una filla. És el que m'ha passat a mi.

Farfalla, molts ànims amb el desespero. Són dates difícils. T'envio molta forca i paciència.

Ego. Jo he trucat al metge per explicar tema covid i m'han receptat punxar-me heparina 10 dies de moment. Em sembla impossible que després de 6 anys buscant ara que m'hi quedo comenci així, és injust. Ja veurem com acaba la cosa... Gràcies pels ànims que m'heu donat amb noies que coneixeu que els hi ha anat bé. Estic molt preocupada. Dilluns tinc visita per la primera eco.
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Ruralgirl » dg. des. 18, 2022 12:30 pm

Hola!

Ànims a totes!!!
Gràcies pels consells de totes en tots els àmbits, la informació compartida és poder.

Ego: Avui m’ha vingut la W, en aquest cas per nosaltres es bona senyal aquest cop, això vol dir que el cicle ja torna estar bè després de l’abort diferit, i un cop passi la W ja ens hi tornarem a posar en la cerca.

En quan al que comentaveu de proves jo m’he fet assegurança de salut pel privat (mai n’havia fet i segueixo creient 100% en la sanitat pública) però en cas de proves…. i segur que no ens torna a passar pero no em veig passant-hi 3 cops abans que ens facin proves aixi que tot i anar-ho provant al gener ja demanaré hora a la gine per privat aviam que.

Molts petonets a totes, i molta molta energia positiva!
Monimoni26
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: ds. oct. 29, 2022 7:40 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Monimoni26 » dl. des. 19, 2022 7:53 pm

Hola boniques! Com esteu?

Molts ànims a totes!
Sayuri, tot anirà bé! Com et trobes?

Ego. Just avui ha arribat la inesperada Warry! Aixxxx pensava que el nadal ens portaria una sorpresa! Però bé, a la següent serà... de totes maneres el ginecòleg ja ens va dir que esperéssim dos mesos després de l'avortament... La veritat és que em trobo bastant bé físicament i mentalment... penso que les vacances de nadal ens aniran bé per tornar a carregar energies!

Esperem que alguna de vosaltres canti panxu aviat!!!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. des. 20, 2022 7:11 pm

Ai aquestes W… si no vinguessin malament i si venen també!!

_farfalla, estic igual que tu, amb desespero total. Avui em feia una mica de mal l’esquena i ja me imaginat coses… es fa llarga l’espera!!
Intento fer yoga per desconnectar de tot (feina, cerca, etc), però aquestes setmanes costa més!

Una abraçada a totes!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
cris1986
:: papallona
:: papallona
Entrades: 118
Membre des de: dj. gen. 07, 2016 4:07 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: cris1986 » dt. des. 20, 2022 10:14 pm

Hola maques!!
Ruralgirl jo estic amb proves ara. Vaig tenir dos avortaments bioquimics que son de poquets dies de gestació i vaig anar a la gine(també de mútua) i em va demanar una analítica súper completa que vaig fer ahir i avui ja tenia resultats. També ens va comentar q el meu marit es podia fer seminogrames també ja que no tot sempre es cosa nostre. En fi que quan abans puguis fer proves… doncs millor per vosaltres.

Sayuri com et trobes? El tema edat entre germans no em preocupa gaire, crec que te moltes coses positives es mes el pensar que el teu cos ja no te 30 anys com quan vaig tenir la nena…

Farfalla Que tal es desespero? A mi el test q millor em va es el de clearblue,qualsevol d’ells. Son els mes sensibles que he trobat.

Modo ego:ahir vaig ferme l analítica i avui ja tinc resultats i sembla que tot està dins de lo normal
I l’hormona mulleriana està súper alta que es veu que això es bo per la fertilitat no se… em segueix resultant extrany que em quedo embarassada bastant rapid però no se perquè no han prosperat… a veure que em diu la gine.

Per cert. Tema àcid fòlic, que preneu vosaltres? Jo estic amb natalben com amb el primer embaràs.
La doctora de urgencies em va recomanar prenavant però m’han dit a la farmàcia que lhan deixat de fer…

Un petó a totes
url=https://lilypie.com]Imatge[/url]
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. des. 21, 2022 5:12 pm

D’àcid fólic prenc Ovusitol D, jo… me’l va recomanar un metge d’una clínica de fertilitat que vam visitar una vegada.

Ego: de moment sense símptomes de cap tipus… :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dc. des. 21, 2022 11:32 pm

Hola boniques! x*x*x

Moltíssims ànims a les que us ha vingut la warry, a agafar el proper mes amb forces... Jo estoy en ello... intentant animar-me pensant que aviat succeirà el miracle... Però tinc amigues embarassades de després que comencés jo la cerca i cada cop que quedem parlem una i altre vegada del mateix tema i jo que me n’alegro molt per elles, però a la vegada em sento fatal...

Jo de suplement em prenia PreNatal de SuraVitassan però ara he canviat per un que regula la warry i es diu Ciclofitofem Fertility. Tots tenen àcid fòlic i més vitamines.
I per acabar, us comparteixo info que no havia dit però que crec que cal tenir molt en compte perquè jo he notat millora: la dieta/alimentació i el cicle menstrual. Doncs bé, jo sempre he tingut molts problemes i molèsties a la panxa amb inflor, nàuseas, digestions pesades, i un llarg etcètera. I sembla que deixant estrictament el gluten, lactosa, sucres, porc i derivats, soja, entre d’altres... He aconseguit tenir molt poc SPM i no tacar gens! Però els mesos que ho he seguit a rajatabla, sinó no. Aquests mesos m’ho he saltat, i així m’ha anat... Doncs aquest cicle he decidit restringir coses (vaya dates ara per Nadal) però per començar avui al dinar d’empresa ja no he begut vi, ni cava, no he menjat el pa, només verduretes, pollastre a la brasa i pinya natural. Doncs així cada dia jeje A veure si em beneficia o no fer una dieta tan saludable i antiinflamatòria.

Vaig a descansar, que m’enrotllo molt!!!
Petonets!
Dahlia
Ruralgirl
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dc. nov. 23, 2022 8:31 am

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Ruralgirl » dj. des. 22, 2022 8:13 am

Hola a totes!!

Ja tenim el Nadal aquí, les que esten en mode desespero ànims i paciència!! I les que no pensem que ja estem més a prop del proxim cicle i de tornar a tenir oportunitat! >.-<:

A mi la ginecòloga em va receptar Yodocefol que porta àcid fòlic, yode i vitamina b12.

Que acabi d'anar molt bé la setmana noies!! :-()-)
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dj. des. 22, 2022 2:39 pm

Que tal noies? Sii, ja tenim aquí Nadal, per fi.

Alguna parlava dels TE, jo faig servir els de tires de One Step de 10mlu i són ultrasensibles. Els recomano molt. Els trobo per amazon. Hi ha packs de 10 per 6€ i poc, hi ha molts tipus de packs.

Quan estas buscant i al voltant la gent es va quedant super ràpid i tot super genial. Tens sentiments trobats, clar t'alegres però alhora et sents fatal perque no pots evitar pensar que per què tu no! Si són molt amigues potser els hi explicaria obertament, segur que et comprenen i us podeu acompanyar millor unes a altres.

en ego: bueno fa uns dies que estic tenint un fluxe mocós i amb color, rosat o amb filaments marrons, va canviant. I després de dinar molta son. Total que no vaig aguantar més i em vaig fer un TE, dels One step que deia.
a 4 dies DNW va sortir una segona ratlla!
Hem vaig quedar en plan walaaa que guay i alhora walaa per que l'has fet abans d'hora? Ja vaig tenir mala experiència a l'octubre que va sortir que sí i després res.
Aixi que avui he repetit test per veure si la marca surt més fosca, la vegada que va anar malament a l'octubre era molt fluixeta. I sisi, la marca avui és més fosca, gairebé com la de control.

Aii, estic que no sé. Falten 2 dies per la W i tinc força molèsties de regla. Ara mateix penso que en qualsevol moment aniré al bany i pam serà que no de nou. Però clar també penso i si sí? i si aquest cop ja va bé? Sembla que mai podem estar tranquil·les.

Bueno noies, doncs que per ara estic embarassada, algo hi ha que està removent hormones. Tan de bó tot vagi endavant i us pugui dir aviat que he demanat hora per primera eco i tot va bé
I si és que no, doncs respiraré fons i seguiré els consells que heu anat dient aquí. Aniria al metge perque voldria dir que sí que m'hi quedo, però per alguna raó no aguanta. Amb un pel de sort no caldrà.
Creuem dits!

abraçades cercadores
Avatar de l’usuari
Dahlia13
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: ds. abr. 25, 2020 3:58 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Dahlia13 » dj. des. 22, 2022 2:48 pm

Ai aiii Farfallaaa! Súper bona notícia! Moltes felicitats!!! Creuem dits que tot vagi bé i s’enganxi fort!

Una forta abraçada, me n’alegro molt!! >.-<:
Dahlia
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. des. 23, 2022 8:04 am

Que bé _farfalla!!! Quina bona notícia, es un bon regal de Nadal! xx:-D Segur que aquesta vegada anirà bé!

Una abraçada!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
_farfalla_
:: granota
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: ds. nov. 14, 2020 5:15 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: _farfalla_ » dv. des. 23, 2022 10:39 pm

gràcies noies, demà és la meva DNW, a veure que tal segueix tot.

Engruna tu com estàs? A veure si fem doblet. Creuo dits per tu.

Bon inici de Nadal!!
neukiss-) \o.o/ xx:-D
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: Engruna de mill » ds. des. 24, 2022 8:19 am

Gràcies _farfalla! Doncs de moment no noto símptomes de res, només una mica de molèsties als ronyons i malestar estomacal, una mica refredada i cansada. Però no tinc cap símptoma com mesos anteriors (ni acné, ni dolors de w…). Ahir em vaig fer TE i va sortir blanc nuclear. No sé, esperaré a demà a veure si apareix la w o dues ratlletes al test!
Seria un bon regal de Nadal!!

Tu com et trobes???
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: _,~[CERCADORES DESEMBRE 2022]~,_

EntradaAutor: sandretaa » ds. des. 24, 2022 6:16 pm

Bones festes cercadores!!!!!

Farfalla: moltes felicitats i a creuar els dits que s'enganxi ben fort!!!!
Engruna: a veure en la DPP si hi ha regal de Nadal.....
Ais si hauriem estat les 3 a l'altre banda... i estic més sola allà ningú escriu.....
I a aquestes warrys que han vingut, anims i a veure si a la propera hi ha sort!!!!
Mooolt bon Nadal boniques!!
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::