*_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

*_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. gen. 31, 2023 5:58 pm

Vinga!! Arriba el febrer i amb ell el carnaval i les disbauxes! :b-)))

Serà un mes ple de panxus? No ho sabem… però intentarem gaudir de la cerca al màxim!! :love:

Si aneu deixant les vostres dades us vaig afegint:

Edat dels dos:
Cicles de cerca:
Número de fills:
DNW:
Alguna curiositat:

_____________________

Engruna de mill
Edat dels dos: 35 i 37
Cicles de cerca: més d’un any
Número de fills: 0
DNW: 20 o 21 de febrer
Alguna curiositat: sóc acuari casada amb un taure

CarmeBb
Edat dels dos: 35, 38
Cicles de cerca: 2
Número de fills: 0
DNW: 18/2
Alguna curiositat: El cicle passat vaig tenir un bioquímic i ara no tinc molt clar quan em vindrà la W.. però l’app em calcula sobre el 18 (esperem que no aparegui per això)!

Ohana
Edat dels dos: Ell 30, jo faré els 29 aquesta setmana
Cicles de cerca: 0? (Vaig deixar les anticonceptives al desembre i vaig començar a prendre Exelvit, però no estem fent test d'ovulació ni mirant gaire res, perquè no em vull obsessionar encara -de fet, per això dubtava si apuntar-me o no-. Aquest mes sí que vull fixar-me més en els dies fèrtils que diu la app).
Número de fills: 0.
DNW: 26/02.
Alguna curiositat: Ens vam casar (per fi!) a l'abril després d'ajornada cinc vegades per la pandèmia i a la tardor ens vam traslladar al pis nou que vam comprar a l'estiu. Al setembre vaig començar a sentir el que per aquí anomeneu 'la llamada' (pensava que era un mite, però es sent!) i em va sobtar moltíssim perquè no pensava voler tenir fills fins els 34-35 (per viatjar, feina, etc), però ara que ho vull i la meva parella també, pensem que ens podrem adaptar-nos per fer tot el que volem fer a la vida i amb petits.

Isnel-32
Edat dels dos: jo 33 i la meva parella 35
Cicles de cerca: des del març passat, uns 10 (aproximadament)
Número de fills: 1 (4 anys)
DNW: 16 de febrer
Alguna curiositat: La meva parella és una noia trans. (=:-) (=:-) Amb el primer fill encara no havia fet el trànsit i va ser molt fàcil quedar-me embarassada. Després de tot el seu procés de canvi de gènere voldriem un altre fill/a, però amb els seus tractaments d’hormonació és complicat. Ella s’ha fet un seminograma i té esperma, tot i que la qualitat no és òptima. ..::·· :ufs:

Meliana

Edat dels dos: jo 28, ell 30
Cicles de cerca: 0 (aquest serà el primer!)
Número de fills: 0
DNW: 4 de març
Alguna curiositat: Igual que l'Ohana, nosaltres també ens vam casar l'any passat. En el nostre cas si que teníem clar que cercaríem embaràs poc després del casament perquè sempre hem tingut moltes ganes de ser papis : lasito :
_____________________

DNW:
Isnel-32: 16/02
CarmeBb: 18/02
Engruna de mill: 20/02
Ohana: 26/02
Meliana: 04/03
Engruna de mill l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 10, 2023 6:22 pm, en total s’ha editat 4 vegades.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. gen. 31, 2023 6:01 pm

DICCIONARI BÀSIC PER A CERCADORES (Copiat de posts anteriors)

CERCADORES= foreres que estan buscant embaràs activament

ESPERADORES = foreres que per motius diversos (avortament, proves mèdiques, feina...) no poden començar a buscar embaràs encara

ESTAR A LA BANQUETA = esperar fins al moment q es pugui començar a cercar panxu

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica diària que els permet diferenciar quan ovulen

JEFA= forera que s'encarrega d'obrir el post de cercadores del mes i actualitzar la primera pàgina

ACONSEGUIR PANXU = quedar-se embarassada

PINXITO= acte sexual

FER DEURES= fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= dies més fèrtils del mes. Són els anteriors (uns 3) i immediatament posteriors (1) a la data d'ovulació. Normalment es calcula la sexy week mitjançant algun programa tipus womanlog o fertilityfriend, però alerta, perquè aquests ho calculen en base a una fase lútia de 14 dies, i no té perquè ser així.

MÈTODE MARGARITA= fer pinxitos dia si dia no

SM= SEXY MONTH = fer pinxitos contínuament durant tot el mes, no només durant la SW

TO= test d'ovulació

TE=test d'embaràs

DNW = data no warry - data que teòricament esperes la regla, però esperes que no vingui!

CD = dia del cicle en el q et trobes (per exemple CD1, CD15...)

CLARA D'OU O CLARA WEB = CW= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d'ou, que es detecta normalment just abans de l'ovulació

FASE LÚTEA = temps que passa des de l'ovulació fins que ve la warry

FASE DE DESESPERO = coincideix amb la fase lútia: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els seus deures i esta nesperant a que vingui o no la warry.

FASE AVORRIDA= quan la warry ja ha marxat però encara estem esperant que arribi la SW.

PSICOSÍNTOMES = símptomes que poden ser reals o no, que creu sentir la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que està embarassada

MOMENT EGO=aquell moment en que una forera parla d'ella mateixa per desfogar-se i explicar com li va i en quina fase està.

MODO SOSO MÒBIL= quan escrivim des del mòbil i no podem posar emoticones ni explaiar-nos gaire en detalls... escrit soso total, vaja.

BETASPERA = Temps d'espera que transcórrer des de la transferència embrionària fins a la realització de la prova d'embaràs.
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dt. gen. 31, 2023 6:28 pm

Gràcies per obrir el post Engruna!! :b-)))

Som-hi a començar el febrer amb energia i a fer molts panxus!! :love: :love:

Edat dels dos: 35, 38
Cicles de cerca: 2
Número de fills: 0
DNW: 18/2
Alguna curiositat: El cicle passat vaig tenir un bioquímic i ara no tinc molt clar quan em vindrà la W.. però l’app em calcula sobre el 18 (esperem que no aparegui per això)!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dg. feb. 05, 2023 7:42 am

Ei, CarmeBb! Aquest mes estarem més soles sembla… com vas tu? SW? Jo estic acabant la setmana celebrant a tope el meu aniversari!! :love: A veure si aquest mes hi ha més sort!!

Tu què tal?
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dg. feb. 05, 2023 10:29 pm

Per molts anys Engruna!! A veure si et porta un bon regal aquest mes!

Nosaltres aquesta setmana hem estat de SW i fent deures, però tinc la sensació que no hem fet diana… no sé perquè però així ho sento…

També penso que mentre no ens hi quedem cada cop ens en anem fent més a la idea, i també m’agrada. Ja veurem!
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dl. feb. 06, 2023 2:18 pm

Hola! M'estreno al fòrum i vinc a fer-vos companyia. Espero fer-ho bé :)

Edat dels dos: Ell 30, jo faré els 29 aquesta setmana

Cicles de cerca: 0? (Vaig deixar les anticonceptives al desembre i vaig començar a prendre Exelvit, però no estem fent test d'ovulació ni mirant gaire res, perquè no em vull obsessionar encara -de fet, per això dubtava si apuntar-me o no-. Aquest mes sí que vull fixar-me més en els dies fèrtils que diu la app).
Número de fills: 0.
DNW: 26/02.
Alguna curiositat: Ens vam casar (per fi!) a l'abril després d'ajornada cinc vegades per la pandèmia i a la tardor ens vam traslladar al pis nou que vam comprar a l'estiu. Al setembre vaig començar a sentir el que per aquí anomeneu 'la llamada' (pensava que era un mite, però es sent!) i em va sobtar moltíssim perquè no pensava voler tenir fills fins els 34-35 (per viatjar, feina, etc), però ara que ho vull i la meva parella també, pensem que ens podrem adaptar-nos per fer tot el que volem fer a la vida i amb petits.

Molta sort a totes!!! I molts panxus :P
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dl. feb. 06, 2023 4:50 pm

Moltes gràcies CarmeBb!!! Sisi, ja ho hem ben celebrat… hahahaha

Benvinguda, Ohana!! Qualsevol cosa que necessitis, estem aquí fent pinya! Ara t’apunto a la llista :)

Jo no sé si hauré fet diana o no. Ara que s’ha acabat la SW prefereixo no pensar-hi gaire, encara que apareguin psicosimptomes!! Hahaha
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dl. feb. 06, 2023 8:35 pm

Hola noies! :--/)
Jo fa forces mesos que us llegeixo a la sombra, i veient que aquest mes ereu poques m’he animat a apuntar-me! Us deixo les meves dades i us explico la meva situació:

Edat dels dos: jo 33 i la meva parella 35
Cicles de cerca: des del març passat, uns 10 (aproximadament)
Número de fills: 1 (4 anys)
DNW: 16 de febrer
Alguna curiositat: La meva parella és una noia trans. (=:-) (=:-) Amb el primer fill encara no havia fet el trànsit i va ser molt fàcil quedar-me embarassada. Després de tot el seu procés de canvi de gènere voldriem un altre fill/a, però amb els seus tractaments d’hormonació és complicat. Ella s’ha fet un seminograma i té esperma, tot i que la qualitat no és òptima. ..::·· :ufs:
Seguirem intentant-ho a tope les SW :sex-|: i si en breus no ve, quan faci l’any que busquem començarem a valorar un tractament de FIV amb l’esperma congelada d’abans del trànsit. x*x*x
També he de dir que tot i portar 10 cicles de cerca, no he fet cap TO ni res, anem fent sobre la marxa, així que molts cicles no debem haver fet diana, altres la SW ha sigut un desastre (entre el nen, la feina, etc…). El que sí que he fet molts son TE, que els psicosimptomes em van a tope! Hahaha

Bueno noies, a veure si tenim sort aquest mes i cantem moltes panxus!!! :--/) :--/)


Isnel-32
Isnel-32 :--/)
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dt. feb. 07, 2023 7:03 pm

Ei que això s'anima!!

Benvingudes les noves Ohana i Isnel!! Que bé que cada cop siguem més colla!! :miko:

Com van els psicosímptomes? Jo la veritat es que aquest cicle em noto com sempre, mal de pits (però molt diferent del mes passat quan m'hi vaig quedar), ara és un mal com cada mes quan m'ha de venir la regla, i més fluxe però també em passa cada més... Com que ho distingeixo tant del que sentia el mes passat, sé que aquest mes no m'hi he quedat. Al gener tenia un cansament que no podia explicar, un dolor de pits diferent, em despertava a la nit del mal... era una sensació completament diferent...

Però bueno si no és quest més doncs provarem amb el següent ;-)))

Molts ànims a totes!!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. feb. 08, 2023 6:50 am

Benvinguda al club, Isnel-32!! :--/)

Si, a vegades el procés de cerca es pot allargar per aquestes coses, a mi també és el que m’ha passat. Ara amb els TO intentem fer més bona feina.

Psicosimptomes de moment no en tinc… hahaha fa molt poquet que he acabat la SW i seria molt aviat. De fet, aquest mes m’ho estic prenent més en calma.

Vinga, noies!! Molts ànims amb la cerca i molts panxus a final de mes! >.-<:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dc. feb. 08, 2023 8:25 pm

Hola noies!

Gràcies per la benvinguda! >.-<:

CarmeBb, a mi em passa com a tu. Recordo que amb el primer embaràs els símptomes van ser claríssims, 0 dubtes. Però tot i això i saber lo complicadíssim que és que em quedi prenyada… no puc evitar-ho i cada mes noto cosetes i acabo fent TE quan em baixa 1 dia tard :ufs:

Engruna de mill, tema TO em fa cosa obsessionar-me massa i acabar discutint amb la meva parella i forçant-nos a fer deures quan toca segons el test sí o sí. Tu ho recomanes? Em fa patir aquesta qüestió… Pq quan surt el pic d’ovulació, quantes hores “tens” per fer els deures?

Perdoneu tantes preguntes, soc molt nova en tot això!
Isnel-32 :--/)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dj. feb. 09, 2023 6:56 pm

Hola Isnel! Doncs jo des del setembre que faig TO cada mes (menys el novembre per la histerosalpingografia que ja vaig donar el mes per perdut). La veritat es que hi ha mesos mes obsessius que altres, però amb la meva parella de moment no hem tingut cap problema de discutir ni res.
Jo trobo que són molt útils també per conèixer el propi cos, ja que per l’app pots pensar que ovules un dia i en realitat es un altre… (hi ha qui ho complementa amb el fluxe clara d’ou i la temperatura basal, però jo de moment no he arribat aquí…)
Quan surt el pic, ovules en 24-36h, per tant, tens el mateix dia del pic, l’endemà i potser el següent per fer els deures.

I si tens dubtes, pregunta! Estem aquí per ajudar-nos entre totes i donar-nos ànims en aquest camí! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dv. feb. 10, 2023 3:37 pm

Hola! Sóc nova al fórum, aquest és el meu primer post! :--/)

Edat dels dos: jo 28, ell 30
Cicles de cerca: 0 (aquest serà el primer!)
Número de fills: 0
DNW: 4 de març
Alguna curiositat: Igual que l'Ohana, nosaltres també ens vam casar l'any passat. En el nostre cas si que teníem clar que cercaríem embaràs poc després del casament perquè sempre hem tingut moltes ganes de ser papis : lasito :

Vaig deixar les anticonceptivas al desembre (com l'Ohana també!), però aquest serà el primer mes que començarem a cercar. Les dues menstruacions que he tingut de moment han sigut molt breus, normalmente em duraven més dies ?-) espero que no sigui cap mal senyal!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. feb. 10, 2023 6:29 pm

Benvinguda Meliana!! :--/)

Doncs si és el primer mes que busqueu, aneu amb calma. Si veieu que va passant el temps i no arriba el panxu i que les warrys son diferents que abans i això us acaba preocupant, el millor es consultar amb el ginecòleg.

De moment no m’amoinaria gaire, a vegades hi ha mesos que pel que sigui la warry es més o menys abundant o curta.

Això sí, gaudir dels pinxitus i la cerca! :love:
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dl. feb. 13, 2023 7:53 am

Bon dia, com esteu? I benvinguda Meliana!!

Jo he passat tot el cap de setmana amb moltíssim mal de pits, i els tinc més inflats. No tinc el cansament però del mes passat. A veure com evoluciona aquesta setmana, que toca la DNW en dissabte…

Que tingueu bon dilluns!! :***:
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dl. feb. 13, 2023 3:12 pm

Hola! Doncs jo tinc 0 símptomes evidentment perquè acaba de passar la SW. I ara... A esperar dues setmanes per saber si sí o no??? Quina curiositat i quin desespero! Jeje mai havia pensat en que calia esperar uns dies per saber alguna cosa...

CarmeBb ja ens diràs com avancen els símptomes!
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dl. feb. 13, 2023 8:54 pm

Hola noies!
A veure com evoluciona tot CarmeBb! >.-<:

Ohana, en el meu cas més que curiositat és desespero! Hahah alguns mesos es fa llarguíssima l’espera! I més si la warry no ve puntual quan li toca…

Jo feia un parell de dies que tenia dolor a la panxa i pensava que potser haviem fet diana, però ahir tant jo com el nen vam estar vomitant i amb febre, així que res d’embaràs, un virus estomacal!

Encara em queden uns dies per la DNW però no crec que aquest mes hàgim fet sort. A veure el proper! :-o00m
Isnel-32 :--/)
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dt. feb. 14, 2023 5:41 pm

Res noies, avui he tacat una mica rosa, així que crec que demà em vindrà la W ja.. però no entenc aquest dolor tan gran de pits que he tingut. Per què no hi pot haver dolor abans de la implantació no? Res, crec que aquest mes tampoc ha funcionat… i que llarg que es fa….

Com porteu el desespero???
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dt. feb. 14, 2023 9:16 pm

Ai CarmeBb sí que el que dius del dolor de pit és estrany, pro també podria ser de la mateixa W... Demà o dijous ja ho sabràs segur suposo. Molts ànims
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dc. feb. 15, 2023 4:40 pm

Ànims Carme! Fins que no sigui ben vermell i amb quantitat hi ha esperança! :)

Isnel, demà es la teva DNW! Tens algun símptoma?

Jo estic amb desespero, però tampoc penso que haguem fet diana: tinc mal de cap, dolor de pits, son,… però tot pot tenir altres explicacions que no són panxu! Hahaha

En fi, keep calm i ànims a totes! :-o00m
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::