*_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » ds. març 04, 2023 9:24 pm

Ohana moltes felicitats!! Espero que t’estiguis trobant bé i puguis gaudir moltíssim!!!

Jo molt desconnectada i els pròxims dos mesos ens ho prendrem molt en calma, tenim projectes personals que ens trauen molt de temps ara…

Meliana ànims amb el desespero!!
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dg. març 05, 2023 10:18 am

Isnel-32 ha escrit:Ohh Ohana!! Moltíssimes felicitats!!! :-()) :-()) :-())
Espero que gaudeixis moltíssim de l’embaràs i tot vagi molt molt bé!!

Meliana, tu tens la DNW demà no? Algun símptoma o cosa? A veure si cantem una altra panxu!!!


Doncs si, la meva DNW era ahir… I no em va venir! I avui de moment tampoc.

La veritat és que em costa creure que em pugui haver quedat al primer cicle, però m’és inevitable illusionar-me una mica… ♥️ Si demà encara no m’ha vingut, em faré un test digital a veure!
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dg. març 05, 2023 9:34 pm

Hola! Jo de moment només tinc dolorets tipus regla, per ls resta estic molt bé:)

Quins nervis, Meliana!!! Demà ens expliques :()()::::
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: sandretaa » dl. març 06, 2023 6:37 pm

Bones cercadores,!!!

Moooltes felicitats Ohana!!!

Meliana a veure si hi ha sort

A la resta mooolts ànims
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dl. març 06, 2023 7:32 pm

Meliana ha escrit:
Doncs si, la meva DNW era ahir… I no em va venir! I avui de moment tampoc.

La veritat és que em costa creure que em pugui haver quedat al primer cicle, però m’és inevitable illusionar-me una mica… ♥️ Si demà encara no m’ha vingut, em faré un test digital a veure!


Meliana, t’has fet el test? Tens bones notícies?
Isnel-32 :--/)
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dt. març 07, 2023 7:23 am

Isnel-32 ha escrit:
Meliana ha escrit:
Doncs si, la meva DNW era ahir… I no em va venir! I avui de moment tampoc.

La veritat és que em costa creure que em pugui haver quedat al primer cicle, però m’és inevitable illusionar-me una mica… ♥️ Si demà encara no m’ha vingut, em faré un test digital a veure!


Meliana, t’has fet el test? Tens bones notícies?


Holaaa! Doncs sí, me n’he fet dos ja, perquè la W encara no ha vingut… Però han sigut negatius ?-) Estic al que seria el dia 32 del cicle, a aquestes altures si hi hagués panxu el test m’ho diria, suposo.

Així que sembla ser que no he fet diana aquest mes. M’imagino que el cicle serà irregular i ja està, crec que pot passar quan vens de prendre anticonceptius durant anys com jo.

Ara només desitjant que em vingui la W per a poder començar un nou cicle de cerca! :p-)
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. març 07, 2023 3:24 pm

Meliana!! Si, suposo que ja hauria d’haver fet acte de presència la W i ja es marcarien els tests… tens algun símptoma que hagi d’aparèixer? Sinó encara podem creuar els dits!! :-o00m

Algú vol obrir el grup de març?
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dt. març 07, 2023 3:25 pm

Hola Meliana! Doncs si no et ve és estrany oi? Jo vaig ovular tard (dia 20-21 del cicle aprox) i el dia 30 test d'embaràs negatiu, dia 33 test d'embaràs positiu marcant-se molt fluixet la ratlla. Ho dic per si fos el teu cas
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dl. març 13, 2023 10:47 pm

Hola! Suposo que aquest fil ja no està molt actiu, però per si voleu saber què ha passat al final... Avui mateix ha fet acte de presència per fi la meva W :ufs: Així que res de panxu, només un cicle més llarg del normal. 37 dies!

Estic una mica amoïnada ja que no sé perquè de sobte he tingut un cicle així d'irregular. Per aquest cicle que comença potser em faré alguns testos d'ovulació a veure si puc conèixer una mica millor el meu cos!
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. març 14, 2023 6:24 am

Llàstima, Meliana… ara a pel proper mes! :)

Sí, els TO’s van molt bé per conèixer el propi cos. Jo te’ls recomano.

Una abraçada!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dt. març 14, 2023 8:57 pm

Ai Meliana! La veritat és que m'havia anat enrecordant de tu aquests dies i encara mantenia l'esperança! Però bé, el pròxim mes a intentar-ho de nou :)
Isnel-32
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 8:11 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Isnel-32 » dc. març 15, 2023 7:51 pm

Ostres Meliana! Jo també havia anat pendant en tu, pensava que cantaries panxu!! Quina llàstima! A veure si aquest mes ho aconseguim!

La resta com esteu? Com ha anat / va aquest cicle?

Jo aquest mes he començat amb els TO. El dia que suposadament havia d’ovular va pujar una mica (sense arribar a pic) i l’endemà va baixar. Al cap d’una setmana vaig suposar q allò havia sigut el pic i vaig deixar de fer-ne.

Però avui (a 3 dies de la warry) he decidit fer-ne un altre ja que notava el flux molt líquid, transprent i abundant. I sorpresa: un pic súper marcat. Total, que suposo q la regla em ve tardíssim aquest mes i avui ens posarem a fer deures sí o sí, a veure si fem diana!

Ja us aniré posant al dia!

Una abraçada a totes!!
Isnel-32 :--/)
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dj. març 16, 2023 6:14 pm

Moltes gràcies a totes! <3 Què maques que sou!

No esperava tenir tanta sort de cantar panxu a la primera, així que no m'he posat trista per això. El que m'estranya una mica és un cicle tan llarg de cop i volta, però bé, és veritat que fa poc que he deixat la píndola, potser encara s'estan regulant!

Isnel, pel que es veu els teu cicles també poden ser una mica irregulars, no? Molta sort amb aquests deures!! : lasito : Què bé amb els TO, semblan molt útils!

Aquest mes he d'admetre que tinc un dilema perquè si em quedés ara el part seria al voltant de Nadal! xxo.0.o És una data que no m'agrada gens ni mica per diversos motius, i una part de mi preferiria no quedar-me aquest cicle... Sentiments contradictoris!

Ànims a totes, a pel proper mes!
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dg. abr. 09, 2023 7:40 am

Hola noies! He anat entrant a veure si hi havia novetats de març o abril, pro crec que no us heu animat a obrir grup. Tenim algun panxu més?? Espero que sí!
Jo per la meva part començo a respirar més tranquil·la perquè ja estic de 10 setmanes i demà ja ho direm a la meva família :-())
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dt. abr. 11, 2023 12:55 pm

Ohana!! Quina alegria saber de tu! Sembla que ningú s'ha animat a obrir fil per març ni abril, no! Jo ho he pensat, però com que soc mig nova no sabia molt bé com procedir ;-)))

M'alegro moltíssim de què tot vagi bé amb l'embaràs. Com ho portes de moment, has tingut alguna molèstia, nàusees?? Espero que et trobis genial i que sigui molt bonic l'anunci a la família :ok:

Jo em trobo ara esperant que vingui la W d'aquest mes, ja estic al CD30. Com que el meu cicle anterior va ser de 37 dies, ja no sé què esperar! De tota mena, de moment estem amb una mentalitat una mica "si passa, passa" però sense pensar-hi gaire. Estic molt centrada en un viatge que tinc planejat al maig. Després del viatge potser si em pondré més seriosament amb TOs i aquestes coses.

Isnel a tu què tal t'ha anat amb els testos? :)
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dc. abr. 12, 2023 8:27 pm

Ohana, no t'ho creuràs però... He cantat panxu!! :-()) M'has donat sort!!

He donat positiu avui mateix en dos testos diferents així que suposo que està confirmat. Sé que és molt aviat i cal ser prudents, però inevitablement estic emocionada, i a la vegada no m'ho acabo de creure :p-)

Suposo que la meva data estimada de part serà al voltant de Nadal, justament el que no em feia gràcia... Si no vols caldo, dues tasses, evidentment! Bueno, es tindrà que conformar amb un aniversari nadalenc, quin remei xx:-D

Si obriu un grup de embarassades o alguna cosa així, m'agradaria molt unir-me! =0-0-)
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dj. abr. 13, 2023 9:09 am

Woooow Meliana!!! Notición :D me n'alegro molt!! Per quan tens la fpp? La meva aprox cap a l'11/11

Per aquí no sé si hi ha grup de mares, jo estic a un de mares de novembre que vaig trobar a bodas.net (vaig fer servir molt la app pel meu casament)
Meliana
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dv. gen. 06, 2023 11:49 am

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Meliana » dv. abr. 14, 2023 10:45 am

Doncs segons l'aplicació que estic utilitzant seria el 18/12! : lasito :

De moment em trobo perfectament, el meu únic símptoma és dolor de pits, de fet va ser l'única pista que em va portar a sospitar (i la falta de regla, evidentment).

A la pública m'han donat cita per la setmana 9. Hauria de ser a la 7-8 però justament durant aquestes setmanes estaré de viatge!! Espero trobar-me més o menys bé i poder gaudir les vacances... Quin lío! Sí que he trobat cita a una clínica privada per la setmana 6, és una mica prematur però em quedaré molt més tranquila havent vist algun professional abans de marxar de vacances!

Jo també vaig utilitzar Bodas.net pel casament! Aniré a veure si tenen algun grup pel desembre :()()::::
Ohana
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dl. feb. 06, 2023 2:03 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: Ohana » dv. abr. 14, 2023 11:18 am

Siii els pits és el primer que es nota!

Jo em vaig fer una eco quan pensava que estava de 6+4, però estava de bastant menys en realitat (5+5). Vam veure poquet, però saber que tot anava bé i estava on tocava és tranquil·litzador. Ara ja l'hem vist tres vegades (vaig pel privat) i és súper emocionant!!!

Que vagi genial l'embaràs :)
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: *_~<CERCADORES FEBRER 2023>~_*

EntradaAutor: CarmeBb » dc. abr. 19, 2023 5:44 pm

Eiii!! Felicitats!! Quines bones notícies! :b-)))

Espero que gaudiu molt de l’embaràs! :-())

Doncs nosaltres hem estat parats fins ara, i aquest mes ens hi tornem a posar! Avui començo la setmana d’ovulació segons la app i tinc DNW pel 8 de maig, així que obriré el post de maig d’aquí uns dies si us sembla, i aquest el podem acabar de fer anar per febrer-abril!

Com aneu les altres?? Vinga que ja estem a la primavera i s’olora la bona energia!

Ànims a totes! :()()::::

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::