~~~**CERCADORES JUNY**~~~

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Serpentina » dg. juny 04, 2023 11:49 am

Bon dia! Obro fil de juny! A veure si el solstici d'estiu ens porta bona sort!!!

Podeu posar les vostres dades i us aniré afegint a la llista!

Serpentina
Edat dels dos: 34 i 37
Cicle de cerca: 5
Núm de fills: 0
DNW: 28/6
Explican’s alguna curiositat sobre tu: Tenim un bon viatge planejat per aquest estiu i ens agradaria que fos el primer de 3!

Engruna de mill
Edat dels dos: 35 i 38
Cicle de cerca: 6 des de la histero
Núm de fills: 0
DNW: 15/6
Explican’s alguna curiositat sobre tu: hem fet cita amb una clínica de reproducció assistida i de moment ens hem fet més analítiques… ara ja, amb calma…
Serpentina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 09, 2023 10:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Engruna de mill » dv. juny 09, 2023 4:34 pm

Hola, Serpentina!! No havia vist que havies obert un nou grup… >.-<:

Edat dels dos: 35 i 38
Cicle de cerca: 6 des de la histero
Núm de fills: 0
DNW: 15/6
Explican’s alguna curiositat sobre tu: hem fet cita amb una clínica de reproducció assistida i de moment ens hem fet més analítiques… ara ja, amb calma…

Una abraçada!!
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Serpentina » dv. juny 09, 2023 10:48 pm

Hola Engruna! Vinga, amb calma però que no decaiguin els ànims!
Avatar de l’usuari
sandretaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1390
Membre des de: dg. des. 20, 2009 9:57 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: sandretaa » dj. juny 22, 2023 11:46 am

Vinga noies que no decaiguin els anims.... a veure si amb les vacances arriben els positius...
A mi hem queden 2 setmanes ja i s'esta fent ja moooolt llarg.... pero com.a molt el 5 de juliol ja esta l'Aitana :()()::::
Imatge


Imatge


ImatgeImatgeImatgeImatge
CarmeBb
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. des. 07, 2022 10:29 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: CarmeBb » dt. juny 27, 2023 1:43 pm

Hola a totes, com esteu?? :***:

Novetats?? Com ho porteu tot?? Jo el pròxim mes em tornaré a apuntar :)

Estic molt desregulada, ja que desprès de l'avort he tingut un cicle molt llarg, per això aquest mes ens hem comprat tests d'ovulació, a veure si amb això encertem, amb els ànims a tope de nou :love: :ok:

Engruna que tal les analítiques? ja m'ho penso que ha de ser frustrant que et diguin que tot està bé però la cosa no arriba...

Serpentina com va el desespero? a veure si ens pots donar una bona notícia aviat!

Espero que estigueu bé!
Serpentina
:: puça
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. maig 03, 2023 2:12 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Serpentina » dt. juny 27, 2023 10:15 pm

Que bé que tornis amb els anims renovats, Carme!! Molta sort per aquest mes! Els TO van molt bé, jo ja els he pillat el truc i amb 5 o 6 test ja enganxo el pic.

Jo porto males notícies, avui ha arribat la W! Sigue probando... Cada cop amb més bajón! :ufs: :-o00m

Engruna, com aneu?
Engruna de mill
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. jul. 05, 2022 4:39 pm

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Engruna de mill » dt. jul. 04, 2023 3:57 pm

Bones!!!
Doncs el juny ca venir una regla sense símptomes de cap tipus. Tot va venir després: mal d’esquena i d’ovaris i segons la app encara em quedava una setmana per la SW. Doncs el primer dia de la SW vaig fer TO i pam, el pic! Vam fer els deures, però no se… en fi…
Les analítiques, la normal va sortir amb els leucocits una mica baixos. I encara estic esperant els resultats del cariotip, que haurien d’arribar aviat.
També me n’he cansat de prendre suplements i coses d’aquestes i aquest mes ja ho prenc res… Estic cansada de pastilletes…

Serpentina i Carme!! Va, comencem juliol amb molts ànims i a tornar-hi!! :-()-)
______________________________________
:b-))) No tinc problema en ser normal, però la bogeria em sembla més divertida. :b-)))
Jair magaña
Entrades: 1
Membre des de: dg. nov. 26, 2023 9:59 am

Re: ~~~**CERCADORES JUNY**~~~

EntradaAutor: Jair magaña » dg. nov. 26, 2023 10:12 am

:-()) hola estic buscan quedarme embarazada. Portem 1 mes probant i just avui m'ha vingut la regla... una mica choff pero amb ganes de seguir provant. Estic amb els test de ovulacio. Busco no sentirme sola en la reserca, hi ha algún grup de WhatsApp per compartir experiencias de manera mes rápida?? Foraça i petons a totes. :--/) :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::