MatriceLab o Dolquine??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sara87
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. oct. 21, 2021 7:29 pm

MatriceLab o Dolquine??

EntradaAutor: sara87 » dl. gen. 20, 2025 3:44 pm

Bones!
Porto quasi 6 anys buscant un embaràs que no arriba i volem fer un altre cicle de FIV, el cinquè! Estem fets un lio! A sobre la meva parella em diu que és l'últim cicle, que ell aquest ja no el faria.
Jo tinc KIR AB i HLAC1C2 i la meva parella també C1C2 a part de fragmentació simple i doble.
Vaig buscar sobre immunòlegs, vaig demanar hora amb el Dr. Esteve i em va dir que li enviés tot el que tingués per valorar-ho abans de la visita per veure si calia fer-la o no. El dia abans em truquen per confirmar la visita i li comento a la senyora que estava esperant la resposta del doctor, al cap de res em torna a trucar i em diu que el doctor opina que és tema digestiu i que no cal fer la visita. Tot i que si és cert que tinc problemes amb la panxa, tinc intestí irritable, em va sorprendre la resposta, em va donar la sensació de que no s’ho havia mirat gaire, i vaig demanar hora amb un altre immunòleg, la Dra. Marisa Di Natale.
Aquesta dra. em va dir que tot i ser AB actuo com AA (no recordo perquè) i em va pautar a part de Adiro, Prednisona i Neupogen que ja ho he utilitzat altres vegades, Innohep (jo havia fet servir heparina, em va dir que era una mica diferent), i el quid de la qüestió, Dolquine i intralípids.
Hem mirat 4 clíniques, 2 d’elles a Barcelona, els intralípids ens van dir que no ho feien i les hem descartat perquè ens queden lluny ja que som de Girona. Una altra clínica és UEG (abans Centre de Genètica de Girona) on vam fer 2 cicles i ens han dit que si a tot, però ens tira una mica enrere perquè en el seu moment no va funcionar, tot i que la medicació ara seria diferent. I l’altre és FIV Obradors, que ens ho va desmuntar tot!! Ells fan MatriceLab, un test immunològic de l’endometri i a partir del resultat em pautaran una medicació.
A dos dels cicles FIV que hem fet vam fer DGP, en un tenia 1 euploide i 1 mosaic, a l’altre només 1 euploide. Apenes tinc intents per cicle, pràcticament m’ho jugo tot a una carta.
Algú coneix això del MatriceLab o li han fet?? Apenes he trobat informació. No se si és millor fer cas de l’immunòloga i medicar-me amb tot (o sense intralípids perquè sembla que no ho fan a molts de llocs) o provar això nou. A sobre tinc la pressió de que és l’últim cicle.

Gràcies!
2019 - 3 IA amb resultat negatiu
03/2020 - 1ª FIV (3 transferències de 5 embrions) resultat negatiu
09/2020 - 2ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic - 1 mosaic amb resultat negatiu)
02/2021 - 3ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic)
07/2023 - 4ª FIV SS (3 transferències de 3 embrions) resultat negatiu

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::