Cercadores d'embaràs 2025
Cercadores d'embaràs 2025
Bon dia a tothom!!
Es la primera vegada que escric per aquest foro, encara que ja me l'he llegit moltes vegades
Som una parella de 37 anys que comença l'aventura de la recerca del desitjat embaràs.
Tot just es el primer mes que ens hi hem posat "en serio" pero jo estic super il.lusionada amb tot aixo ^^-
Estaría super guai poder compartir experiències, emocions i alegries entre tots els que ens trobem en aquest tren!
En el meu cas, no tinc gaires amistats i no tinc gaires referents a la família a qui li pugui preguntar com va esser la seva experiència.
Espero que mes gent s'animi a participar
Salutacions de nou i ens anem llegint!!
Sandra :)
Es la primera vegada que escric per aquest foro, encara que ja me l'he llegit moltes vegades

Som una parella de 37 anys que comença l'aventura de la recerca del desitjat embaràs.
Tot just es el primer mes que ens hi hem posat "en serio" pero jo estic super il.lusionada amb tot aixo ^^-
Estaría super guai poder compartir experiències, emocions i alegries entre tots els que ens trobem en aquest tren!
En el meu cas, no tinc gaires amistats i no tinc gaires referents a la família a qui li pugui preguntar com va esser la seva experiència.
Espero que mes gent s'animi a participar

Salutacions de nou i ens anem llegint!!
Sandra :)
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. feb. 03, 2025 7:21 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: ortografia
Raó: ortografia
Re: Cercadors d'embaraç 2025
Hola Sandra,
Et desitjo molta sort en aquesta aventura i que aconseguiu el que busqueu
Nosaltres també tenim 37 anys i portem 6 anys buscant, però jo encara no he tirat la tovallola!
Salutacions,
Et desitjo molta sort en aquesta aventura i que aconseguiu el que busqueu

Nosaltres també tenim 37 anys i portem 6 anys buscant, però jo encara no he tirat la tovallola!
Salutacions,
2019 - 3 IA amb resultat negatiu
03/2020 - 1ª FIV (3 transferències de 5 embrions) resultat negatiu
09/2020 - 2ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic - 1 mosaic amb resultat negatiu)
02/2021 - 3ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic)
07/2023 - 4ª FIV SS (3 transferències de 3 embrions) resultat negatiu
03/2020 - 1ª FIV (3 transferències de 5 embrions) resultat negatiu
09/2020 - 2ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic - 1 mosaic amb resultat negatiu)
02/2021 - 3ª FIV (DGP - 1 embrió euploide i bioquímic)
07/2023 - 4ª FIV SS (3 transferències de 3 embrions) resultat negatiu
- Caterinamore
- :: papallona
- Entrades: 139
- Membre des de: ds. des. 18, 2021 5:28 pm
- Ubicació: Barcelona
Hola noies,
Jo també m'apunto...
Volem anar ja per al 3er. Tot i que el petit fa molt de pit i encara no ha vingut la regla, jo començo a notar una mica com la cosa s'anima.. Tot i així encara ens falta una mica per a la busqueda activa.
Ara al febrer tinc hora amb una acupuntora, a veure si em pot ajudar hormonalment.
Una abraçada!!

Jo també m'apunto...
Volem anar ja per al 3er. Tot i que el petit fa molt de pit i encara no ha vingut la regla, jo començo a notar una mica com la cosa s'anima.. Tot i així encara ens falta una mica per a la busqueda activa.
Ara al febrer tinc hora amb una acupuntora, a veure si em pot ajudar hormonalment.
Una abraçada!!
Hola a totes!!
He entrat sense cap esperança que hi hagues cap fil obert i quina il·lusió que si que n’hi hagi!!
Nosaltres just em començat la busqueda per al segon/a i la veritat que amb el primer em va anar molt bé aquest foro, ja que del meu entorn erem els primers.
Ens anem dient coses!!
He entrat sense cap esperança que hi hagues cap fil obert i quina il·lusió que si que n’hi hagi!!
Nosaltres just em començat la busqueda per al segon/a i la veritat que amb el primer em va anar molt bé aquest foro, ja que del meu entorn erem els primers.
Ens anem dient coses!!
Que be que la gent es vagi animant!!!
:D molta sort a tothom~ i espero poder anar llegint les "bones noves"!!
:D molta sort a tothom~ i espero poder anar llegint les "bones noves"!!
Hola noies,
Nosaltres també estem en búsqueda, de fet vam iniciar-la al 2024… Que bé que hi hagi aquest fil obert. Espero que puguem anar compartint inquietuds i experiències al llarg d’aquest procés compartit :)
Nosaltres també estem en búsqueda, de fet vam iniciar-la al 2024… Que bé que hi hagi aquest fil obert. Espero que puguem anar compartint inquietuds i experiències al llarg d’aquest procés compartit :)
Re: Cercadores d'embaràs 2025
Gent!!
Que bé que a poc a poc la gent es vagi animant a participar!!
Algú amb novetats? De moment nosaltres tenim un petit retard de sis dies (els meus cicles són superregulars 21/22 dies justos), però estic esperant una mica per a atrevir-me a fer un test perquè estic quasi segur que poden ser els nervis...
encara que, qui sap si hem tingut sort a la primera :)
Us anem lleguint a tots!!
Que bé que a poc a poc la gent es vagi animant a participar!!
Algú amb novetats? De moment nosaltres tenim un petit retard de sis dies (els meus cicles són superregulars 21/22 dies justos), però estic esperant una mica per a atrevir-me a fer un test perquè estic quasi segur que poden ser els nervis...

Us anem lleguint a tots!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |