Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Enyam
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. maig 28, 2008 7:19 pm

Noms poc comuns

EntradaAutor: Enyam » dl. juny 02, 2008 5:02 pm

Tinc un "problema" i és que sóc profe d'ed. física, per tant, passen per les meves mans molts i molts nens/es al llarg de la setmana.

Des de fa temps que amb el meu marit pensem noms que ens agradaria posar als nostres fills/es el dia que sigui l'hora. Però tots els noms que diem em recorden a algun dels "meus" nens del cole. Per això m'agradaria posar als meus fills noms que són poc comuns. Per exemple de nen m'encanta Roc, però al meu marit no li acaba de fer el pes.

Sabeu noms, tant de nen com de nena que siguin poc comuns???
Avatar de l’usuari
lila29
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dl. juny 02, 2008 5:12 pm

Jo a la meva filla li he posat KEILA. De fet no l'he sentit mai,només en una série :love:
Imatge

Imatge

Imatge





Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dl. juny 02, 2008 5:17 pm

i Heribert?? Norbert?? jo quasi no he escoltat aquests noms
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
mymy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dl. juny 02, 2008 5:19 pm

Hola Enyam em passa el mateix k tu, jo tb soc mestra is egons kin nom em recorda algun nen k dius aaaaaaaaaaaaaaahhh dios mio!!! O per exemple tots els adrians k hi ha el cole son uns pillos els tipics k sempre tenim castigats...cap mestra li ha posat akest nom al seu fill ajaja perk sera... ara fora conyes em passa el mateix. Si es nen ho tenim clarissim pk a mmi sempre m'agradat Joan i Miquel, el meu marit es diu Joan i li fa molta ilusio posar-li el mateix nom es per tradicio, el seu pare, el seu avi... i com a mi m'agrada... de fet els joans del cole son bastan pinxos... creuem els dits... Ara bé de nena ja ho tinc mes complicat... no se kin li posaria tinc pensat Iraida, que es biblic i egipci... despres tb m'agrada Irune és el nom de la meva mare pero en Basc , en realitat es Trinitat... Olaya tb m'agrada pero al meu marit no... aix... haurem d'esperar a saber k tinc adins...
Avatar de l’usuari
txellchen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dl. juny 02, 2008 5:37 pm

Nosaltres també volíem un nom poc comú i li vam posar Marçal. I un dia, entrant al Socpetit, va i em trobo un altre Marçal!!!!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. juny 02, 2008 5:54 pm

de nena.... Nahir..... (no és el que hem triat pq una amiga nostra se'n diu) ... i de nen... nosaltres li posarem Dario si és nen....
Avatar de l’usuari
Enyam
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. maig 28, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Enyam » dl. juny 02, 2008 6:09 pm

Gràcies pels enllaços!!! Ja tenim feina, i això que encara no estem ebarassats, jejeje!!!

Mymy, tens tota la raó! A mi em passa amb els nens que es diuen Nil. Tots els Nils del cole on treballo són uns "trastos". Abans m'agradava molt aquest nom però veient el panorama, l'he descartat per complert.

De nenes ens agrada Martina (però no sé què passa que s'ha posat de moda i a les classes de P3 hi ha 4 Martines) i Xènia, que aquest no és tan comú.
Avatar de l’usuari
Enyam
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dc. maig 28, 2008 7:19 pm

EntradaAutor: Enyam » dl. juny 02, 2008 6:11 pm

Hola Pilar... Heribert i Norbert són poc comuns...però no em fan gaire el pes. Crec que això de triar nom ens portarà de cap, perquè els noms més comuns no els vull posar i els poc comuns no m'agraden gaire.
Avatar de l’usuari
mon
:: conillet
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

EntradaAutor: mon » dl. juny 02, 2008 6:43 pm

Com a nena podria ser Iria, Vega...
Imatge
]
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
galarina
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1900
Membre des de: dj. nov. 01, 2007 4:01 pm
Ubicació: Osona

...

EntradaAutor: galarina » dl. juny 02, 2008 7:37 pm

A mi tb em passa això amb els noms! però no només amb els dels nens, fins i tot amb les persones adultes...!

Noms poc comuns que coneixem: Selva, Duna, Iocasta, Axel, Fiona, Aran, Gibert, Lambert, Heura, Sira, Alma, Ponç, Dimas...
Imatge
Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Imatge

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492
Avatar de l’usuari
tainuu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 720
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 6:32 pm

EntradaAutor: tainuu » dl. juny 02, 2008 8:07 pm

:gat:
tainuu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 20, 2008 5:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
picarol
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: ds. març 15, 2008 9:57 pm

EntradaAutor: picarol » dl. juny 02, 2008 8:14 pm

.
picarol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 04, 2012 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. juny 02, 2008 8:14 pm

Jo també sóc mestra però d'educació infantil i alguns noms poc comuns de nena que he sentit i que tenim a l'escola son ELNA, LIA i NONA. :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
glauc
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4272
Membre des de: dc. nov. 28, 2007 10:06 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: glauc » dl. juny 02, 2008 8:15 pm

Ah! un altre nom de nena poc conegut: ARLET! en conec una que s'ho diu!!! bonic no? :love:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
ENS VOLS CONÈIXER? viewtopic.php?f=50&t=11455
Avatar de l’usuari
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. juny 02, 2008 8:45 pm

picarol ha escrit:Nosaltres a la nostra nena li posarem Farners... de fet, jo també sóc mestra i estava obsessionada amb el tema de noms repetits.

També ens agradava molt Vinyet...

Ja veus que no són gaire coneguts, de fet, quan la gent pregunta per com es dirà la nena... posen una cara...


M'agraden molt tant Vinyet com Farners..... jo els únics cops que els he sentit ha estat en sèries de TV3 :-D
Avatar de l’usuari
Rosanna
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dt. juny 03, 2008 6:00 am

Hola!!! jo també sóc mestra i amb el tema del nom n'hi va haver que els vaig descartar pel mateix motiu.. que si aquest nom...no sé qué.. total que al final Arnau!! i això que he tingut Arnaus de tota mena... tranquilets i belluguets.. o sigui que el meu serà un kinder sorpresa!!!

De nena a ningú li agrada el meu????????? Rosanna, a mi m'encanta... no pq el tingui jo.. però n'hi ha molt poquetes... i que carai.. m'agrada que soni diferent!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Avatar de l’usuari
GVG
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

EntradaAutor: GVG » dt. juny 03, 2008 7:18 am

Jo tambésóc mestra, i em pasas igual que a moltes de vosaltres.

A mi els noms que m'agraden són: Ruth (Rut), Itsia, Alèxia, Eric, Pau (es bastant comú),.

De moment no se'm acut cap més. :ufs:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
GVG
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dc. oct. 17, 2007 12:45 pm

EntradaAutor: GVG » dt. juny 03, 2008 7:21 am

Si no en trobem,sempre tenim temps de fer com els Beckam: posar noms de paisos, pobles, ciutats :content:

Per exemple: us imagineu a la classe un Barcelona, Vielha,.... :-D
Imatge

Imatge
Layona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1889
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 11:05 am

EntradaAutor: Layona » dt. juny 03, 2008 8:03 am

Amb el nom de nena no tenim cap problema pq tenim decidit que es dirà com l´avia del meu marit: ASTA (es un nom Escandinau que ve de ASTRID)

De nen la idea es que el nom fos català... i ens agrada molt Pau...pero ara n´hihan taaaaaaaaaaants, que ja hem dit que en buscarem un altre..a mi noms que em fan el pes son: Marçal, Mateu, Ferran, Aleix, Lluc i Lluis pero el meu maromo diu que no... :-:)

Ara noms de noi que jo no he sentit gaire:
Teymur (no recordo quin origen te), Tinus, Nicolau, Jonàs, Lars (aquest tb es escandinau) Oliver (pronunciat en català Olivé), Emili, Tomeu...

De noies:
Africa, Olimpia, Llucia, Mille (scandinau, es pronuncia Mile), Ulla (escandinau, Ula), Trine (Escandinau), Margot, Sofia, Laila, Leila, Aura, Saula...

Així de bon matí...aquest son els que em venen al cap... :miko:
Layona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 19, 2010 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
mymy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

EntradaAutor: mymy » dt. juny 03, 2008 8:14 am

Vinyet al meu poble n'esta ple!!! pk hiha l'ermita de la verge del vinyet i em penso k casi totes les noies ( jo inclosa) si no ens diem vinyet de nom ens el diem de segon nom!! els meus pares van fer-se una ceramica per la paret del jardi amb aquest verge, i el nom k van posar a sota en comptes de vinyet va ser una fusio del meu nom i el de la meva germana... tb es un k te punts al meu marit li agrada molt, jo no ho se, jo em dic Myriam i la meva germana Elisabeth, la fusio és taxannnn:::
MYRIELI, podriem dir k es com maria isabel a lo modern jajajajajaja

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::