miedo..a no sé bien qué!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
immi
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

miedo..a no sé bien qué!!!

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 11:43 am

Hola flores!!!!
queria comentaros algo, a ver si a alguien mas le pasa o es que yo soy una paranoica, resulta que ésta semana he empezado a tomarme el ácido fólico y el hierro, porque empezábamos ésta semana a buscar, ok?? yo lo tenia super claro y mi arido más aún, pues ayer noche cuando llega el momento, me entró un pánico!!!! porque pienso: si me quedo a la primera?? y en realidad sé que es lo que quiero pero só9lo pensarlo, en la posibilidad del emrazo, el parto, y me entró como una mini crisi de ansiedad, uf, y mi marido pobe me dice: que si quiero espere unos dias , que lo piense bien, y yo lo tenbgo claro, pero me da un miedo terrible, es una decisión , creo, super importante y me da pánico el embarazo, el parto, como veo tantas cosas aqui en el hospital, que creo que uf, no sé, que sé que ésto lo voy a tener que pasar hoy, el mes que viene o de aqui a dos años, los cambios siempre dan miedo, y éste seria un cambio muy radical en nuestras vidas, a alguien le ha pasado?? o es que soy la única paranoica??? uf, chicas, estoy hecha un flan y eso que aún no he empezado!!
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 11:43 am

havia ficat el post als del part i és al estim buscant... quin lio!!!
Imatge
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 11:44 am

havia posat: no teneis miedo però que es al mateix qu aquets, vale?? que patata sóc per això del formu, en fin...de pueblo que es una...
Imatge
lali
:: gosset
:: gosset
Entrades: 469
Membre des de: dc. maig 02, 2007 12:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lali » dv. juny 13, 2008 11:49 am

immi suposo que és normal, és un gran pas el que esteu donant!!! pero ja veuràs quan t'hi quedis que estaràs molt contenta!!!!

ànims :ok: :ok: :ok: :ok:
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dv. juny 13, 2008 11:54 am

Ánimo Immi!!! No eres la única, te lo puedo asegurar... es un gran cambio, es una nueva vida, una personita que va a depender únicamente de tí, una gran responsabilidad... PERO LO MÁS MARAVILLOSO QUE NOS HAN PODIDO REGALAR A LAS MUJERES EN ESTA VIDA!!! SER VIDA Y DARLA AL MISMO TIEMPO!!!

:ok:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
juditha
:: granota
:: granota
Entrades: 238
Membre des de: dv. gen. 04, 2008 1:13 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: juditha » dv. juny 13, 2008 1:01 pm

És molt normal tenir dubtes i pors. També quan et quedis embarassada, potser tinguis sentiments contracdictoris: estar super-feliç i al mateix moment dubtar si has fet bé, si era el moment adeqüat i tenir un munt de pors. a mi em passa. estic esperant el tercer fill, estic super contenta, però al mateix moment tinc moltes pors i angoixes, Però un cop neix el bebé se t' en van totes les pors i tonteries i només queda la felicitat. Així que tranquila, és ben normal.
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 1:20 pm

es que a vegades penso que sóc una histèrica, no sé...inclús, hem fa cosa dir-ho però a vegades em fa cosa fins i tot el tenir dins la panxa un nen, dic: aig, quina sensació ha de ser més extrany, i potser soc una ratllada de la vida, no sé noies...i coneixent-me segur que si em quedo tb estaré tot el dia donant-li voltes, sé que ha de ser meravellós, segur...però, quina por...perque sé que mai serà el moment adeqüat, uf, quina parrafada...
gràcies noies, veig que es normal això de que m'entri l'angoixa aquesta, G R À C I E S . . .
Imatge
nineta10
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dg. març 30, 2008 7:25 pm

EntradaAutor: nineta10 » dv. juny 13, 2008 1:32 pm

Bueno, Immi, pos me uno al grupo!!!

Jo no crec que sigui histèrica ni tampoc que no estigui preparada!!! Jo crec que més aviat es una forma de fer. Em considero una persona molt organitzada i planificada, potser massa i una mica insegura per prendre grans decisions, aixi que si ho ajuntes tot doncs... tenir un fill amb aquestes condicions es un no patir.

Jo esperant que em vingui o no la warry, i tinc sensacions contradictòries però se que soc aixi i que, de l'alra manera, per tenir-ho tot planificat i organizat no donariem mai el pas.

A més, com que no espero res en concret i no tinc cap expextativas crec que qualsevol cosa petita que passi ja em sorprendrà i m'omplira.
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 1:41 pm

nineta, jo sóc exactament com tú!!!!!
sóc molt molt planificadora, necessito tenir tot super controlat, i això que és una miqueta imprevisible, suposo que es el que m'angoixa, molta sort, et notes alguna cosa extranya???
Imatge
Rosanna
Entrades: 1039
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 7:42 am

EntradaAutor: Rosanna » dv. juny 13, 2008 2:14 pm

Naltros vam anar a "provar" i vam encertar a la primera... quan vam veure el resultat les reaccions van ser diferents.. a mi per poc em dona un jamacuco per totes les pors que em van vindre de sobte al cap... i vaig posar-me a plorar com una bleda.. en canvi el meu home al prinicpi si li punxen no li treuen sang i to seguit quan va reaccionar es va fotre 4 xupitos un dimarts a les 11 de la nit per celebrar lo content que estava!!!

Ara que ja és imminent tinc moments de tot.. però la il·lusió guanya qualsevol altre sentiment... he passat un embaràs força horripilant, amb molts vòmits i nàusees diàries durant TOT l'embaràs... i tot i així tinc ganes de tenir-lo pq vol dir que ja no estaré MÉS marejada.. i tindré el meu regal.. que com diu ma mare és una arracada que tindré per sempre.
ARNAU I ARAN[album][/album]
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 2:35 pm

ostres rosanna, que poquet et queda!!!
moltes gràcies per explicar la teva experiència, ja come´çava a creur que jo era la paranoica i veig que hi ha MOLTES que estem igual o han passat moments de angoixa i por, ben segur si has tingut tan mal embaraç el part anirà de conya, ja ens explicaràs!!!!
jo, i quan marxen els pors?? perque em sembla que es per sempre, no?? les que son mamis a vegades parlan m'ho diuen, després sempre tens por a que li passi el que sigui, tinc un cosí que em diu: so no vols patir no tinguis nens!! jajaja, però clar, jo es que ni he comenát i suposo que totes pensem que ens quedarem a la primera, perque jo tb ho penso, i clar, pensar que pot ser inminent...
Imatge
nineta10

EntradaAutor: nineta10 » dv. juny 13, 2008 3:15 pm

Veus,
segur que no serà res!!!!! En sortirem!!! Jo no noto res de res. El que si tinc es la panxa inflada (no se de què) i moltissima son (tampoc no se si de la calor o què). A esperar i a veure què passa!

Veus, aqui al foro tothom està superilusionat esperant el positiu... jo l'espero amb "cague" i no en tinc ni idea de com reaccionar (i consti que ho faig voluntàriament i amb convenciment!)
immi
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. juny 13, 2008 3:19 pm

nineta, quin dia et toca la prova??? uf, jo estaria com tu, amb un cague!!! i entenc per altra banda super ilusionada, en fin...igual son simptomes, no?? no t'havia passat mai,això de la panxa??iu, que fa olor a positiu :-()) :-())
Imatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 13, 2008 3:24 pm

nineta no t'has fet la prova?
jo es que tinc els mateixos simptomes que tu, i ahir m'hauria d'haber baixat la warry pero no
i avui m'he fet una prova pero negatiu
nineta10

EntradaAutor: nineta10 » dv. juny 13, 2008 3:38 pm

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Noviachuky, t'ha sortit negatiu? Pero encara no t'ha baixat? Quan et tocava venir?

Es que no em toca fins sant joan!!!! El tema es que el ninet porta un flipe i es pensa que ho hem de saber ja, ara!!! :-D :p-) :-D :p-) :-D :p-)
Esta tan motivat que veu on no sigui! Ves a saber... es tot tan psicològic! La p**ata es que com surti que no serà que m'he engreixat!!!! Operacion bikini a perendre pel sac! :-D :-D

Sabeu què he notat tb? Que vaig moltissim al labavo. Potser es que menjo molt! Jo crec que l'acid a mi no em va massa be. Desde que me'l prenc crec que m'he inflat d'aixo.
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 13, 2008 3:44 pm

hauria d'haber baixat ahir, pero es que avui tampoc tinc cap simptoma de regla, bueno una mica de mal de panxa. i també vaig molt al lavabo!
pero no entenc res nena, pq el negatiu ha sortit tope rapid.
m'esperaré al cap de setmana i sino doncs en faré un altre el dimarts al matí amb el primer pipi. pq avui l'he fet quan havia anat 4 cops a pixar en 2 hores
nineta10

EntradaAutor: nineta10 » dv. juny 13, 2008 4:48 pm

A veure si tens sort!!!!!! Segur que amb el 1r pipi la cosa deu ser mes fiable!!!! Estare pendent a veure si feu diana!!!!!!!!

A què ve noviachuky??? Una mica gore, oi?
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dv. juny 13, 2008 4:54 pm

nineta10 ha escrit:Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!! Noviachuky, t'ha sortit negatiu? Pero encara no t'ha baixat? Quan et tocava venir?

Es que no em toca fins sant joan!!!! El tema es que el ninet porta un flipe i es pensa que ho hem de saber ja, ara!!! :-D :p-) :-D :p-) :-D :p-)
Esta tan motivat que veu on no sigui! Ves a saber... es tot tan psicològic! La p**ata es que com surti que no serà que m'he engreixat!!!! Operacion bikini a perendre pel sac! :-D :-D

Sabeu què he notat tb? Que vaig moltissim al labavo. Potser es que menjo molt! Jo crec que l'acid a mi no em va massa be. Desde que me'l prenc crec que m'he inflat d'aixo.

si et toca per sant joan encara no pots tenir gaire psímptomes, nineta : lasito : , perque es massa aviat...
Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dv. juny 13, 2008 4:58 pm

jajajaja
noviachuky ve de la pel·licula que em va agradar molt i ja em vaig quedar akest nick per tot. jejejeje

bon finde! ja plego

q vagi molt bé i aviam si la warry es queda a casa seva per a totes les que busquem

muaks ben forts : lasito : : lasito : : lasito : : lasito :
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

EntradaAutor: NURI » dv. juny 13, 2008 5:24 pm

JO EN EL PRIMER EMBARAS TAMBE TENIA MOLTA POR A PASSAR ELS NOU MESSOS EL PART, I LA NENA COM HO FERIA.
PERO LA VERITAT ES QUE QUAN ACABA DE NEIXAR I ET POSSEN INFANT SOBRE EL PIT PER QUE EL VEGIS BE, JA NO T'ENRECODES DELS 9 MESSOS NI DEL PART, I SER MARE ET SURT NO SER UN INSTIN DE DINTRE QUE NO SABIES QUE EL TENIES.
<:-< <:-< <:-<
Imatge
Imatge Notes:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::