Anem a pel germanet/a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anem a pel germanet/a !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hola noies!!!
Després d'haver tingut en Jan , haber patit una crisis de parella , sembla que tot rutla... (creuem els dits)......
Ens em proposat anar a pel segon.
Aquest mes ja he deixat les pastilles, i ens posem manos a la obra.. tinc moltisimes ganes de tornar a estar amb la panxona i tindre un embaràs bo... encara que només fos una miqueta més bo que el primer... que vaig començar amb contraccions ales 22 setm.....
a veure com va!!!
Després d'haver tingut en Jan , haber patit una crisis de parella , sembla que tot rutla... (creuem els dits)......
Ens em proposat anar a pel segon.
Aquest mes ja he deixat les pastilles, i ens posem manos a la obra.. tinc moltisimes ganes de tornar a estar amb la panxona i tindre un embaràs bo... encara que només fos una miqueta més bo que el primer... que vaig començar amb contraccions ales 22 setm.....
a veure com va!!!
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
hola!!!! anims i a veure que tal va la búsqueda. Nosaltres tampoc tardarem gaire però encara esperarem uns 4 o 5 mesos per començar. El nostre petit te 11 mesos i suposo que de cara al gener començarem. Algu de vosaltres a tingut en el primer embaras una cesària??
es que ja ho he preguntat en algun altre post però no he obtingut resposta i em te una mica preocupada perque la ginecologa em va dir que esperesd minim un any ,recomanable 2 anys ( a tornarme a quedar embarasada) i no se si va tirar llarg o realment es millor esperar els 2 anys.
gràcies
es que ja ho he preguntat en algun altre post però no he obtingut resposta i em te una mica preocupada perque la ginecologa em va dir que esperesd minim un any ,recomanable 2 anys ( a tornarme a quedar embarasada) i no se si va tirar llarg o realment es millor esperar els 2 anys.
gràcies
- Viatgera72
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: dj. des. 06, 2007 12:43 pm
- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
- carpe diem