ESPERMATOZOUS

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Colors
:: girafa
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

ESPERMATOZOUS

EntradaAutor: Colors » dv. set. 12, 2008 10:02 am

Hola noies,

sóc super cateta, ja ho se, però ara que ens hem decidit a ser papis, estic buscant informació i trobo que la meva teoria se'n va al traste, jajaja

A veure, hi ha molts que miren les temperatures i quan ovulen.

Per tant, jo sobreentenc que es per fer els deures just el dia de l'ovulació ja que l'esperma te una vida curta, no???

El meu pensament i ara ja se que es erroni, era de, ok, l'esperma surt i si no s'utilitza en aquell moment, adios que s'ha mort.

Doncs buscant informació i coses així hi diu que si fas els deures 4 dies abans d'ovular, per exemple i no en fas més també et pots quedar embarassada.

Així la pregunta es, quan dura l'esperma??

Aix, ja se que sóc curteta, i penseu que abans de preguntat he mirat que no estes ja feta la pregunta però jo no ho he sabut trobar, perdoneu la meva ignorància amb el tema.

Moltes gràcies
Imatge

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dv. set. 12, 2008 10:09 am

no pateixis dona mai has de pensa que ets curteta es normal totes al començament fem preguntes que poser semblen tontes!!!! Pero nosaltres ja les em fet també jo vaig llegir que els espermatozoos duren entre 2 i tres dies si tenen el medi adecuat, es a dir si troben per exemle moc o el fluxe de la dona es bo i es meny acid. Jo encara no entenc molt bé quan es millo mantenir relacions per quedarte embarassada pero aquest mes ho he fet un dia abans de la ovulació el dia de la ovulació i ja veurem com continuem!!
Controles quan ovules?? fas Testos de ovulació ?? suposo que alguna noia et podrà ajudar mes quejo encara so c novatilla, pero espero haver-te ajudat una mica!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi:
Colors

EntradaAutor: Colors » dv. set. 12, 2008 10:19 am

Primer que res, moltíssimes gràcies.

2n, no se pas mai quan ovulo, em van detectar uns quistes als ovaris, però mai em van dir poliquistics, em van canviar 2 cops de tractament, es veu que el meu cos no deixa de generar estrogens i per això tenia quistes, el meu ginecoleg de sempre em va dir quan vulguis tenir canalla en tornem a parlar i jo super tranquila.

Total que canvio de ginecoleg per tenir-lo al costat de casa, i la tia em diu que tinc ovaris poliquistics, i que puc ser esteril, flipant una dona que no coneixia de res, primera visita.

Total dimarts vaig a un altre metge.

La veritat es que no se si ovulo o no, no en tinc ni idea, segons aquesta dona tenia que fer-me un estudi per si ovulo o no.

Per això no estic molt al dia de les temperatures ni els test d'ovulació.

I clar, ara que volem tenir canalla ens diuen això, però he decidit que no penso pas patir, que m'ho agafaré amb calma i que si em diuen que tinc problemes per ovular i tota la pesca, que la ciència està del meu costat hi han progressat molt.

(ara et dic això i demà igual ja torno a plorar, però fins que no em digui res el metge dimarts estic super positiva)
Imatge

Imatge
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dv. set. 12, 2008 10:26 am

jo al principi tampoc sabia quan ovulava pero he fet servir els testos de ovulació i van genial, t'ajuden a coneixer el teu cos, al principi anem una mica perdudes i aquest testos et detecten amb la orina quan estas ovulant, perque no els proves nosaltres els demanem a unitest, www.unitest.org crec que es aquesta pag. i surten be de preu jo compro 2 caixes de i una de Test d'embaraç per 21€. M'han anat molt bé i ara que porto 3 mesos buscant casi ja no els necessito ja que sempre ovulo el mateix dia de cicle el diA 14.
Quan temps fa que busqueu?????
Colors

EntradaAutor: Colors » dv. set. 12, 2008 11:31 am

Nosaltres ens hi ficarem ara a buscar.

A mi el ginecoleg de tota la vida em va dir que abans de començar a buscar anés a fer-li una visita.

Com que no visc a prop ara, ell està a Sabadell, vam decidir fer el que ens va dir, però un aprop de casa, i per això vaig canviar de ginecoleg i em vaig trobar amb aquesta dona.

Clar, representa que ara ens hi haguessim posat, la veritat però ... espero dimarts a veure si em veuen alguna cosa o que.

Ja us aniré explicant.

El que vaig fent ara es buscar moltíssima informaciò, les meves amigues em diuen que deixi la informaciò que quan un està sempre busca informació i només es queda amb les coses dolentes.

Doncs per sort jo us vaig trobar a vosaltres i realment em feu sentir la cosa no està gens perduda, que hi ha solució a tot.

Estic molt agraïda d'haver-vos trobat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Així que segons em digui el metge dimarts, m'hi fico el mateix dia!!!
Imatge

Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dv. set. 12, 2008 12:46 pm

Ostres que encara estic amb el tema, perque veig que sóc una gran desconeguda, segons he estat llegint només hi ha un 10% de l'esperma que serveix per la reproducció, no fetem!!!

El esperma es el líquido expulsado por el hombre durante la eyaculación. Ese líquido se compone de un 10% de células reproductoras, los espermatozoides, fabricado por los testículos y el 90% es un líquido seminal que viene de las glándulas anexas, próstata y vesícula seminal.

Continuo a la busqueda d'informació!
Imatge

Imatge
Sandy28
Entrades: 2846
Membre des de: dl. gen. 07, 2008 11:11 pm
Ubicació: Gran Canaria - Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Sandy28 » dv. set. 12, 2008 3:18 pm

Colors, no sé que dir-te, jo també tinc els ovaris poliquistics i ja veus, ara estic :-()) :-()) :-()) ... així que no t'amoïnis... no potser q a la primera visita et diguin que siguis esteril ni burrades d'aquestes...

Els deures, per anar bé, s'haurien de fer 2 - 3 dies abans d'ovular, així els bitxitos els hi dona temps d'arribar als ovaris abans de que surti l'ovul i... patapum!!!

No obstant, seria interesant saber quan ovules realment. Si un Test Ovulació et dona positiu, pensa que trigarás 24-48 hores en ovular... en quan vegis el TO +... a l'ataquerrrrrrr....

A mi el gine em va dir que lo millor es fer-ho dia si i dia no, així donem temps als ..::·· a ser més grans i forts... no sé, aquest cicle ens ha funcionat així...

Molta sort wapaaaaa
Imatge

Imatge

Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dv. set. 12, 2008 8:42 pm

YUPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

A FER DEURES DIA SI DIA NOOOOOOOOOOOO

Casi sembla que utilitzi al meu home en plan màquina, jajaja, del pal, només vull el teu esperma!!!!!!!!!!!!!! :pandi:
Imatge

Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::