Qué farieu...

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lluna plena
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dc. set. 17, 2008 5:31 pm

Qué farieu...

EntradaAutor: Lluna plena » dc. set. 17, 2008 6:31 pm

Hola¡¡¡
Primer de tot enhorabona a les que teniu bebés i molta sort a les que busqueu o com jo començareu aviat.. espero.

Us explico una mica el meu cas. jo tinc ansietat amb agorafobia desde fa una pila d'anys i he intentat deixar la medicació per poder-me quedar embaraçada pero no es possible i he parlat amb el meu psiquiatre i el meu metge de capçalera , em diuen que no hi ha cap problema en portar un embaraç amb medicació, en el meu cas es citalopran 20 1 pastilla i mitja al dia...
Pero jo, em sento fatal ja que no voldria renunciar a ser mare pero no vull que per culpa meva el meu futur bebé tingui algún problema... m'agradaría a veure si em podeu dir si coneixeu a algú amb un problema similar i com ha anat i sobretot moltes gràcies per llegir-me ja que es la primera vegada que escric en un forum..

Merci a totes¡¡
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Rebeca » dc. set. 17, 2008 6:36 pm

Hola lluna plena, Benvinguda.
No conec a ningú amb el teu cas, crec que si la teva gine i el psikiatre diuen que no hi ha cap problema amb seguir amb la medi, donç endevat.
A vegades es pijor deixar-la, que dendre-la.
Molts petonets i sort amb la busqueda. :--/)
Vivoneta
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

EntradaAutor: Vivoneta » dc. set. 17, 2008 6:42 pm

Benvinguda lluna plena!

Doncs jo t'aconsello el mateix, en tot cas pregunta-ho també a un ginecòleg i si tots tres professionals creuen que es poden combinar la medicació i l'embaràs, no hi ha impediment, no?

Suposo que el deixar-ho per tu seria pitjor, i potser l'angoixa i l'ansietat que et produïria seria pitjor pel bebè...no sé....Amb això no vull dir que no puguis superar la teva fòbia i que t'hagis de ressignar a passar tota la vida amb medicació, però potser t'ho pots plantejar més endavant i no cal que t'imposis estressos tu mateixa amb el canvi que suposa un embaràs i el fet de deixar de medicar-te, tot plegat pot ser excessiu....

Molta sort!
tsunade
:: zebra
Entrades: 1503
Membre des de: dg. març 16, 2008 7:24 pm
Ubicació: El Maresme!

EntradaAutor: tsunade » dc. set. 17, 2008 6:58 pm

Benvinguda Lluna plena,

Jo et parlo del meu cas. Tinc fibromilagia diagnosticada des de fa 3 anys, i des d'aleshores em medicava amb ansiolitics per poder descansar una mica, i amb antidepresius ja que és la medicació que donen en aquests casos, al no haver-hi cap tractament especific.
Prenia 1'5 d'orfidal i 1 de motivan.

Jo no vaig planejar el meu embaraç, aixi que no vaig poder planificar una reducció progresiva de la dosi, pero si havia intentat algun cop eliminar els ansiolitics (tan jove i depenent d'un fàrmac, em sentia una persona dèbil) i no havia pogut, sempre tornava al punt de partida.

És quan vaig saber que estava embaraçada que ho vaig deixar, amb por de tenir qualsevol dia una crisi d'ansietat i haver de tornar a la medicació...
I ho vaig deixar de cop, ja se que es quasi impossible d'entendre, haver fracassat sempre en l'intent i ara conseguir-ho... Però sembla que el meu cos ja no ho necessitava. En aquest cas podem dir que la naturalesa és sabia (i molt!)
He estat tot l'embaraç sense cap problema (pero amb por, no t'ho negaré), i ara continuu sense necessitar aquesta medicació.

Amb això et vull enviar un missatge positiu, ja se que no t'ajudo gaire... Però es pot conseguir reina :ok: I si realment no pots, confia en que el teu psiquiatra trobarà la millor opció, per tal d'assegurar el benestar de tots dos.
Lluna plena

EntradaAutor: Lluna plena » dc. set. 17, 2008 7:23 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres respostes, tandebó em passi com a tu tsunade i de cop i volta no em calgui la medicació... :ok:
immi
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » dc. set. 17, 2008 10:29 pm

lluna plena, t'envio un privi
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dc. set. 17, 2008 11:05 pm

Hola LLuna plena,

Primer que res benvinguda!!!!!!

Segona, llegir el teu post ha estat com parlar amb la meva cosina cara a cara, jajaja esteu igual, a veure si ho seras i hem decidit fer creixer la familia les dos de cop!!!!

Si ja ho has parlat amb els teus metges i ells t'han dit que no hi ha cap problema no tinguis por, que els professionals son ells.

L'únic que segurament et portaran més controlada, però pensa que hi ha molts tipus de malalties i gent que es medica i això no impideix que puguin ser perfectament mares.

Ja veuras com tindras un <:-< la mar de guapo i no li afectarà per res!!!

Un super petonassssssssssssssssssssssss
Imatge

Imatge
Vilma
Entrades: 1481
Membre des de: dc. feb. 06, 2008 7:34 am
Ubicació: SUPER ENAMORADA DEL MEU MARIT I EL MEU FILLL!!!!!
Contacta:

EntradaAutor: Vilma » dc. set. 17, 2008 11:11 pm

Hola Lluna, enviem un privi i t'explicaré el meu cas i el que vaig fer!!!!!!
Pensa que jo també prenia Citalopram!!!
Imatge
Imatge
Lluna plena

EntradaAutor: Lluna plena » dj. set. 18, 2008 11:02 am

De nou moltes gràcies per les respostes de veritat no sabeu com m'ajudeu...
Colors em sembla que no soc la teva cosina ja ja ho sento pero dona-li anims igualment :ok:
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dj. set. 18, 2008 11:05 am

Lluna plena ha escrit:De nou moltes gràcies per les respostes de veritat no sabeu com m'ajudeu...
Colors em sembla que no soc la teva cosina ja ja ho sento pero dona-li anims igualment :ok:

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhh pues tu no saps la il·lusió que m'hagues fet que ho fossis!!!

T'imagines així les 2 d'incognit??? I pamba les dos preyades igual????

S'haguessin tornat bojos a casa!!!!!!!!!!!!!!

Tu tranquila que serà una mare genial i el teu bebe serà perfecte!!!

Espero saber més cosetes teves i que poc a poc et vas ficant a fer deures per aconseguir-ho!!!!!!!!!!!!!!!!!

Un super petonasssssssssssssssssssssssssss
Imatge

Imatge
Mari1978
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dg. set. 07, 2008 9:51 pm

Jo estic igual

EntradaAutor: Mari1978 » dj. set. 18, 2008 9:40 pm

Lluna, t'explico el meu cas. Jo també tinc ansietat i he estat prenent Citalopram i, fins i tot, en moments de crisi, també prenia Diazepam.

Feia temps que ens plantejaven anar a buscar un bebé, però em donava por per deixar la medicació i per com podria afectar la meva ansietat al nen. Li vaig comentar al metge que volia quedar-me embarassada i el que ha fet ha estat treure'm la medicació molt poc a poc. Ara ja no em pren res i estic a buscant l'embaràs. De moment em trobo bé, però encara tinc por de que torni l'ansietat.

Igualment, el meu metge em va dir que si estant embarasada necessita prendre Citalopram tampoc passava res, que sempre és millor no prendre res, però que és millor medicar-te que estar patint.

Ara, quan sento que m'estic posant "nervi" el que vaig es prendre'm unes gotes d'herboristeria que em van força bé.

Ja veuras com tot ens va bé. Petons i molta sort!!. Et comprenc perfectament.
Lluna plena

EntradaAutor: Lluna plena » dj. set. 18, 2008 11:36 pm

Gràcies pels vostres comentaris un altre cop ...

Mari1978 jo havia pres Dorken pero el vaig deixar fa un any i tambè prenc homeopatia per tal de rebaixar l'ansietat pero el metge em deia que el citalopram es un dels mes "fluixets" ...
Si vols quedar-te embaraçada mira't també per relaxar-te l'homeopatia o flors de bach que no hi problema durant l'embarç pero ves en compte amb les herbes ja que segons em van comentar a la mateixa herboristeria , a vegades son bastant agressives...
I estic segura que ens anirà bé jo crec que ens ho mereixem no...
Molta sort a la búsqueda :ok:
Mari1978
Entrades: 743
Membre des de: dg. set. 07, 2008 9:51 pm

EntradaAutor: Mari1978 » dv. set. 19, 2008 11:00 pm

Què és el Dorken??. A mi també em va dir el metge que el Citalopram era fluix i que no tenia efectes secundaris.
Les gotes que em prenc porten til.la, taronger i d'altres herbes, però només me les prenc quan em sento nerviosa. Les flors de Bach també les vaig pendre però no em van fer gaire cosa.
I tant que ens anirà bé!!.
Lluna plena

EntradaAutor: Lluna plena » dl. set. 22, 2008 9:03 pm

Dorken era un tipus d'ansiolitic

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET