PETIT SAGNAT DURANT L'OVULACIÓ
- Laura_V
- :: zebra

- Entrades: 1523
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
- Ubicació: Palafolls
- Contacta:
PETIT SAGNAT DURANT L'OVULACIÓ
HOLA NOIES!
A VEURE SI ALGUNA DE VOSALTRES S'HA TROBAT MAI AMB AQUEST CAS.
ALGÚN COP M'HA PASSAT QUE HE TACAT UNA MIQUETA ENTRE REGLA I REGLA, SOBRE ELS DIES DE L'OVULACIÓ.
PERÒ ES CLAR, DES QUE ESTIC BUSCANT L'EMBARÀS (DES DEL JUNY) NO M'HAVIA PASSAT FINS AVUI. SÓC COM UN RELLOTGE I TINC CICLES DE 28 DIES CLAVATS, AIXÍ QUE AVUI ESTARIA EN EL DIA 15 DEL MEU CICLE.
EL CAS ÉS QUE AL MIGDIA QUAN HE ARRIBAT A CASA, HE ANAT AL LAVABO I AL NETEJARME HE VIST QUE EL PAPER ESTABA UNA MICA TACAT, PERÒ NO ERA SANG VERMELLA, EREN MÉS BÉ UNES GOTETES ROSADES.
ALGUNA DE VOSALTRES EM PODRIA DIR SI TÉ ALGÚN MOTIU EN ESPECIAL O SI TENEN ALGÚN SIGNIFICAT EN CONCRET??
JA US DIC, QUE ABANS M'HAVIA PASSAT PERÒ NO ÉS FINS ARA QUE NO M'HA AMOÏNAT.
GRÀCIES GUAPES!!
A VEURE SI ALGUNA DE VOSALTRES S'HA TROBAT MAI AMB AQUEST CAS.
ALGÚN COP M'HA PASSAT QUE HE TACAT UNA MIQUETA ENTRE REGLA I REGLA, SOBRE ELS DIES DE L'OVULACIÓ.
PERÒ ES CLAR, DES QUE ESTIC BUSCANT L'EMBARÀS (DES DEL JUNY) NO M'HAVIA PASSAT FINS AVUI. SÓC COM UN RELLOTGE I TINC CICLES DE 28 DIES CLAVATS, AIXÍ QUE AVUI ESTARIA EN EL DIA 15 DEL MEU CICLE.
EL CAS ÉS QUE AL MIGDIA QUAN HE ARRIBAT A CASA, HE ANAT AL LAVABO I AL NETEJARME HE VIST QUE EL PAPER ESTABA UNA MICA TACAT, PERÒ NO ERA SANG VERMELLA, EREN MÉS BÉ UNES GOTETES ROSADES.
ALGUNA DE VOSALTRES EM PODRIA DIR SI TÉ ALGÚN MOTIU EN ESPECIAL O SI TENEN ALGÚN SIGNIFICAT EN CONCRET??
JA US DIC, QUE ABANS M'HAVIA PASSAT PERÒ NO ÉS FINS ARA QUE NO M'HA AMOÏNAT.
GRÀCIES GUAPES!!

- Laura_V
- :: zebra

- Entrades: 1523
- Membre des de: dc. maig 21, 2008 8:24 pm
- Ubicació: Palafolls
- Contacta:
AI BETTI NO EM DIGUIS AIXÒ QUE M'ESPERANÇO MOLT RÀPID I DESPRÉS EM FOTO L'osti
A VEURE, DESDE L'ÚLTIM DIA DE LA WARRY, ESTEM FENT DEURES DIA SI DIA NO DESDE EL DIA 10. ES SUPOSA QUE AHIR ERA EL DIA 14 DEL CICLE, JO NO CONTROLO TEMPES NI RES, PERÒ DEC RONDAR L'OVULACIÓ PERQUÈ LA PELL I EL CABELL SE M'ENGREIXA MÉS QUE DE COSTUM, SAPS?
TENIA ENTÈS QUE EL SAGNAT D'IMPLANTACIÓ ERA UNS DIES ABANS DE QUAN T'HAVIA DE VENIR LA WARRY. A MÉS QUE EL QUE HE TINGUT ÉS ROSADET NO SANG, SANG.
A VEURE, DESDE L'ÚLTIM DIA DE LA WARRY, ESTEM FENT DEURES DIA SI DIA NO DESDE EL DIA 10. ES SUPOSA QUE AHIR ERA EL DIA 14 DEL CICLE, JO NO CONTROLO TEMPES NI RES, PERÒ DEC RONDAR L'OVULACIÓ PERQUÈ LA PELL I EL CABELL SE M'ENGREIXA MÉS QUE DE COSTUM, SAPS?
TENIA ENTÈS QUE EL SAGNAT D'IMPLANTACIÓ ERA UNS DIES ABANS DE QUAN T'HAVIA DE VENIR LA WARRY. A MÉS QUE EL QUE HE TINGUT ÉS ROSADET NO SANG, SANG.

Betti ha escrit:Laura, això pot ser el "sagnat d'implantació". és un petit sagnat que es pot produir quan s'està implantant l'embrionet.
A veure si estaràs prenyi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
A mi em va passar amb el primer fill. Em pensava que m'estava baixant la regla i no, s'estava implantant l'ovul. Però ho recordo en una data propera a la regla no a meitat del cicle
Per cert, també em va passar el que explica la martabcn, de sagnar després d'alguna relació i el gine també em va donar òvuls en una ocasió i en una altra em va cremar amb nitrat de plata la ferideta. Però d'això ja fa molt...
Hola guapa tal i com t'he dit aquí et fico el paragraf de la Biologa Adriana Baretta.
"Otros síntomas de la ovulación:
Hay otro síntoma que muchas mujeres experimentan y suele pasarles desapercibido si no lo relacionana. Se trata de un pequeño dolor punzante en abdomen o espalda, que coincide con el momento en que se desprende el óvulo. Este dolor, simultáneamente con los datos del moco y temperatura, no asegura más aún que la ovulación está aconteciendo. Otras mujeres observan un pequeño sangrado de color amarronado que coincide con la ovulación."
Espero que et serveixi d'ajuda i si més no, que et deixi tranquila.
Un petonas
"Otros síntomas de la ovulación:
Hay otro síntoma que muchas mujeres experimentan y suele pasarles desapercibido si no lo relacionana. Se trata de un pequeño dolor punzante en abdomen o espalda, que coincide con el momento en que se desprende el óvulo. Este dolor, simultáneamente con los datos del moco y temperatura, no asegura más aún que la ovulación está aconteciendo. Otras mujeres observan un pequeño sangrado de color amarronado que coincide con la ovulación."
Espero que et serveixi d'ajuda i si més no, que et deixi tranquila.
Un petonas
De res noies, a disposar!!!
Això és com una gran familia, quan una veu algo que pot interessar dons ho explica.
Un super petonas!!!
Estic contenta de que us hagi servit, com a mínim per tranquilitzar-vos!!
Per cert, saben això ara ja coneixeu el vostre punt màxim d'ovulació, així que al ataquerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Això és com una gran familia, quan una veu algo que pot interessar dons ho explica.
Un super petonas!!!
Estic contenta de que us hagi servit, com a mínim per tranquilitzar-vos!!
Per cert, saben això ara ja coneixeu el vostre punt màxim d'ovulació, així que al ataquerrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hola noies!
A mi em passa des dels 14 anys a epoques i en tinc 33, li vaig comentar a la gine cap alla als 18 i va dir-me que aixo passa a persones primes, i jo a mes feia molt d'esport, tambe era una rao, i que traquila que el dia que vlgues quedar-me prenyi no tenia que comprar un test d'ovulacio, ja que aixo et marca el moment.
De fet ara que hi estic posada, se el dia que ovulo, i a mes desde fa uns mesos el fet d'ovular em fa mal, la gine no li va donar importancia. O sigui que tinc doble avis.
Tot hi aixi es resisteix des del gener que estem fent feina.
Laura_V Jo he tingut la taca a mesos el dia 12 de cicle a mosos el 14, pero es que ja no miro ni el calendari! traki que saps segur que ovules!
Sort a totes les que fem feina!!!!!!
A mi em passa des dels 14 anys a epoques i en tinc 33, li vaig comentar a la gine cap alla als 18 i va dir-me que aixo passa a persones primes, i jo a mes feia molt d'esport, tambe era una rao, i que traquila que el dia que vlgues quedar-me prenyi no tenia que comprar un test d'ovulacio, ja que aixo et marca el moment.
De fet ara que hi estic posada, se el dia que ovulo, i a mes desde fa uns mesos el fet d'ovular em fa mal, la gine no li va donar importancia. O sigui que tinc doble avis.
Tot hi aixi es resisteix des del gener que estem fent feina.
Laura_V Jo he tingut la taca a mesos el dia 12 de cicle a mosos el 14, pero es que ja no miro ni el calendari! traki que saps segur que ovules!
Sort a totes les que fem feina!!!!!!
Una pregunta, ahir quan vaig anar al lavabo vaig tacar al netejar-me pero era sang clara, i desde llavors tinc un mal a la panxa increible, com si m'hagues de baixar en qualsevol moment, pero es que em queda una setamana i pico perque em baixi, pot ser l'ovulacio???? perque si es aixi em poso mans a la obra encara que em fagi mal la panxa!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |