La Maca Andina
La Maca Andina
Ja sé que el tema de la Maca s'havia tractat en un altre post, el d'ajuts naturals, però no trobo el que busco i potser em podeu ajudar.
Recordo haver llegit, però no sé on, que per les dones era millor prendre la maca només abans de l'ovulació, i que un cop ovulàvem l'havíem de deixar. Era relacionat amb la qüestió de les hormones que la maca fa augmentar, algú recorda com anava la cosa?
Recordo haver llegit, però no sé on, que per les dones era millor prendre la maca només abans de l'ovulació, i que un cop ovulàvem l'havíem de deixar. Era relacionat amb la qüestió de les hormones que la maca fa augmentar, algú recorda com anava la cosa?

Jo això ho havia sentit amb l'Oli d'Onagra, tot i q jo me l'anava prenent xq potser ovulava 2 cops l'any, i quan m'he quedat embarassada no m'ho esperava per enlloc xq acabava de tenir un avort, així q vaig deixar de prendre l'onagra el dia q vaig veure el positiu! La maca jo pensava q era més pels homes!
Jo tinc entès que l'oli d'onagra serveix per regular les regles i, de fet, me'l prenc per això, però la maca, a més de servir per millorar en tots els sentits l'esperma dels homes, també serveix per les dones, diuen que per ovular millor, que fa pujar els nivells de "no sé què" necessaris per ovular.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |