Hola noies, sóc nova!!
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Hola noies, sóc nova!!
Hola noies, fa dies que us estic llegint però fins avui no m'he decidit a registrar-me.
Després de 14 anys prenent anticonceptius aquest és el primer mes que no en prenc. Encara no sé com reaccionarà el cos perquè no m'ha vingut la primera regla d'ençà que les he deixat. Si no falla hauria de venir pel 10 d'octubre, i a partir d'aquí iniciarem la búsqueda.
Tinc molts dubtes, però poc a poc a base de llegir-vos estic aprenent moltíssim.
Espero que m'accepteu dins el club SOC PETIT.
Un petó
Després de 14 anys prenent anticonceptius aquest és el primer mes que no en prenc. Encara no sé com reaccionarà el cos perquè no m'ha vingut la primera regla d'ençà que les he deixat. Si no falla hauria de venir pel 10 d'octubre, i a partir d'aquí iniciarem la búsqueda.
Tinc molts dubtes, però poc a poc a base de llegir-vos estic aprenent moltíssim.
Espero que m'accepteu dins el club SOC PETIT.
Un petó
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
- Lluna plena
- :: puça

- Entrades: 14
- Membre des de: dc. set. 17, 2008 5:31 pm
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Moltes gràcies a totes per la vostra benvinguda!
Des que us vaig descobrir fa uns dies, és com un vici, quan tinc una estoneta em connecto a Sóc Petit per consular coses i saber les experiènces de les mames.
És una sort que hi hagi gent tant maca com vosaltres que vulgueu ajudar d'altres.
Per mi sou com una via d'escapament ja que encara no he dit a ningú que he deixat de pendre les pastilles i clar, el tema de l'embaràs no el puc parlar amb segons qui perquè sinó començarien a sospitar i de moment no volem que se sàpiga per no sentir-nos presionats.
Així que amb les úniques que em puc desafogar és amb vosaltres.
(Ufff, es nota no?? Quin rollo que us he fotut
, ho sento...)
Des que us vaig descobrir fa uns dies, és com un vici, quan tinc una estoneta em connecto a Sóc Petit per consular coses i saber les experiènces de les mames.
És una sort que hi hagi gent tant maca com vosaltres que vulgueu ajudar d'altres.
Per mi sou com una via d'escapament ja que encara no he dit a ningú que he deixat de pendre les pastilles i clar, el tema de l'embaràs no el puc parlar amb segons qui perquè sinó començarien a sospitar i de moment no volem que se sàpiga per no sentir-nos presionats.
Així que amb les úniques que em puc desafogar és amb vosaltres.
(Ufff, es nota no?? Quin rollo que us he fotut
, ho sento...)- premianenca
- :: zebra

- Entrades: 1129
- Membre des de: ds. jul. 12, 2008 6:32 pm
- Contacta:
Hola peke BENVINGUDA GUAPA!!!
Ja t'ho dic jo que aixó es millor que anar al psicoleg, vaig anar fa un temps perque el temps de espera s'hem feia masa llarg i no tenia anims i aquest foro es l'unic que m'aixecat els anim de veritat
Nomes desitjo que tinguis 1000 vegades mes sort que jo jejejejej.
Per nosaltre mai es un rotllo el que escriu ningu d'aquest foro
Ja t'ho dic jo que aixó es millor que anar al psicoleg, vaig anar fa un temps perque el temps de espera s'hem feia masa llarg i no tenia anims i aquest foro es l'unic que m'aixecat els anim de veritat
Nomes desitjo que tinguis 1000 vegades mes sort que jo jejejejej.
Per nosaltre mai es un rotllo el que escriu ningu d'aquest foro
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |