Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas
Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas
hola soc d'adeslas i m'agradaria canviar de ginecoleg, fins ara estava amb la dctora. Martinez, pero m'agradaria canviar a la Dctora Gomez o el Dctor Oliete.
En teniu referencies d'algun o em podeu aconsellar algun?
Moltes Gracies.
En teniu referencies d'algun o em podeu aconsellar algun?
Moltes Gracies.
Gracias Malussi, Pero el doctor que me recomiendas no me entra por adeslas - Pongo la lista de los que puedo escoger a ver si alguno os suena:
Doctora Gomez del Valle, M.
Dr. Aubert Puigarnau, Jose.M
Doctor Oliete Perez, Sergio
Dr. Argacha Blasco, Pedro
Dr. Leira Juanos Jorge
I la Dctora Martinez Medina Milagros que es la que tenía fins ara, pero que per m'ha fet perdre la confiança en ella - El meu cas esta explicat en el post de "Quan les coses no van be" - "Mala Experiencia" - Penso que es millor no posar-ho per aquí.
Si hem podeu ajudar hem fariau un gran favor - Gracies.
Doctora Gomez del Valle, M.
Dr. Aubert Puigarnau, Jose.M
Doctor Oliete Perez, Sergio
Dr. Argacha Blasco, Pedro
Dr. Leira Juanos Jorge
I la Dctora Martinez Medina Milagros que es la que tenía fins ara, pero que per m'ha fet perdre la confiança en ella - El meu cas esta explicat en el post de "Quan les coses no van be" - "Mala Experiencia" - Penso que es millor no posar-ho per aquí.
Si hem podeu ajudar hem fariau un gran favor - Gracies.
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Osti, docns jo m'he canviat ara a la Dra. Martínez, i la veritat és q em va donar molt bon rotllo (això sí em vaig visitar a la seva consulta privada, pq la llista de l'hospital era bastant llarga...).
L'any passat vaig anar a la Dra. Gómez del Valle, i bé, no em va agradar gaire... potser tenia un mal dia, però li preguntava coses i amb prou feines em contestava i bastant seca... els altres q has posat no els conec....
L'any passat vaig anar a la Dra. Gómez del Valle, i bé, no em va agradar gaire... potser tenia un mal dia, però li preguntava coses i amb prou feines em contestava i bastant seca... els altres q has posat no els conec....
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Osti, docns jo m'he canviat ara a la Dra. Martínez, i la veritat és q em va donar molt bon rotllo (això sí em vaig visitar a la seva consulta privada, pq la llista de l'hospital era bastant llarga...).
Re: Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas
Jo no em fiaría del Dr. Leira, a mi em va portar els embaraços i en aquell temps era molt bon metge, però ara té tanta feina que s'ha tornat massa serio i impersonal, si vols una visita de qualitat, oblidad d'ell va per feina, deu tenir altres problemes al cap commmm una infidelitat amb una companya, i això porta mal rotllo. Però crec que és tan vulnerable que la que vulgui se'l pot quedar.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 313 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |