Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Sandy2008
:: peixet
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas

EntradaAutor: Sandy2008 » dl. oct. 27, 2008 9:04 pm

hola soc d'adeslas i m'agradaria canviar de ginecoleg, fins ara estava amb la dctora. Martinez, pero m'agradaria canviar a la Dctora Gomez o el Dctor Oliete.

En teniu referencies d'algun o em podeu aconsellar algun?
Moltes Gracies.
Malussi
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 12:57 pm
Ubicació: Martorell

EntradaAutor: Malussi » dt. oct. 28, 2008 1:05 pm

Hola Sandy2008,
Yo dí a luz el dia 14 /10 allí,y mi Ginecologo fué el Doctr.Peiró.Es un doctor muy joven y algo seco,pero durante el embarazo y las pruebas me explico perfectamente todo y me dio seguridad en algunas dudas.En mi parto (fue cesarea)todo perfecto.Lo recomiendo.
Un saludo
Sandy2008
Entrades: 258
Membre des de: dj. nov. 29, 2007 1:53 pm

EntradaAutor: Sandy2008 » dt. oct. 28, 2008 1:45 pm

Gracias Malussi, Pero el doctor que me recomiendas no me entra por adeslas - Pongo la lista de los que puedo escoger a ver si alguno os suena:
Doctora Gomez del Valle, M.
Dr. Aubert Puigarnau, Jose.M
Doctor Oliete Perez, Sergio
Dr. Argacha Blasco, Pedro
Dr. Leira Juanos Jorge

I la Dctora Martinez Medina Milagros que es la que tenía fins ara, pero que per m'ha fet perdre la confiança en ella - El meu cas esta explicat en el post de "Quan les coses no van be" - "Mala Experiencia" - Penso que es millor no posar-ho per aquí.

Si hem podeu ajudar hem fariau un gran favor - Gracies.
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dt. oct. 28, 2008 2:16 pm

Osti, docns jo m'he canviat ara a la Dra. Martínez, i la veritat és q em va donar molt bon rotllo (això sí em vaig visitar a la seva consulta privada, pq la llista de l'hospital era bastant llarga...).
L'any passat vaig anar a la Dra. Gómez del Valle, i bé, no em va agradar gaire... potser tenia un mal dia, però li preguntava coses i amb prou feines em contestava i bastant seca... els altres q has posat no els conec....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dt. oct. 28, 2008 2:17 pm

Osti, docns jo m'he canviat ara a la Dra. Martínez, i la veritat és q em va donar molt bon rotllo (això sí em vaig visitar a la seva consulta privada, pq la llista de l'hospital era bastant llarga...).
L'any passat vaig anar a la Dra. Gómez del Valle, i bé, no em va agradar gaire... potser tenia un mal dia, però li preguntava coses i amb prou feines em contestava i bastant seca... els altres q has posat no els conec....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ariadna
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. oct. 28, 2008 6:21 pm

Itac@, aquesta tal dra. Martinez ¿on té la consulta privada???
per la mutua m'entra, però el telèfon que em posa és del HGC... no sé si puc anar igualment al seu consultori privat... ?-)

Noies, que veig que debeu ser de la zona... ¿¿sabeu d'algun gine pro-part natural????
2010 & 2016
Ítaca

EntradaAutor: Ítaca » dl. nov. 10, 2008 1:55 pm

Ariadna, la consulta la té al C. Francesc Moragas (devant de la ferrateria El Pont, més o menys). Si t'interessa el telèfon m'ho dius i te'l passo....
ImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dt. nov. 11, 2008 8:38 am

T'HE ENVIAT UN PRIVI ITAC@ :ok:
2010 & 2016
LUCINDA
Entrades: 1
Membre des de: dl. oct. 11, 2010 3:46 pm

Re: Ajuda escollir gines hospital general de catalunya - Adeslas

EntradaAutor: LUCINDA » dl. oct. 11, 2010 3:57 pm

Jo no em fiaría del Dr. Leira, a mi em va portar els embaraços i en aquell temps era molt bon metge, però ara té tanta feina que s'ha tornat massa serio i impersonal, si vols una visita de qualitat, oblidad d'ell va per feina, deu tenir altres problemes al cap commmm una infidelitat amb una companya, i això porta mal rotllo. Però crec que és tan vulnerable que la que vulgui se'l pot quedar.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 313 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::