pèrdues entre regles

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

pèrdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dc. oct. 29, 2008 6:27 pm

Hola a totes, sóc nova i necessito consell!

Fa un any que 10 dies després de tenir la regla (super abundant ) torno a patir dolorets tipus regla, molt de flux que acaba amb hemorràgies que es presenten quan volen durant una setmana.
He anat a dos gines, m'han fet anàlisis i tot bé, probable baixada hormonal, matriu massa gran.. m'han receptat hormones que no he près ( no tolero la química ) i evidentment tot segueix igual, amb l'afegit que estic cercant bebito i ara de segur que hormones prohibit.
He pres herbes antihemorràgiques però poc resultat. Tinc hora amb un naturòpata però estic indecisa. No sé qùe fer. Sé que alguna de vosaltres ha tingut els mateixos problemes.. què heu fet? Estic espantadeta. Gràcies guapes!
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dc. oct. 29, 2008 7:19 pm

1
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 20, 2025 1:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Betti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1259
Membre des de: dg. abr. 13, 2008 7:53 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Betti » dj. oct. 30, 2008 8:42 am

Hola bruneta!!

jo també sóc fan de la medicina homeopàtica, naturopatia i etc... però penso que hi ha patologies que ha de tractar la medicina occidental. No et pendries herbetes per un càncer, oi?
Les herbes van molt bé per segons quines patologies o dolències, i sovint poden substituir la "química", o ajudar, però si tens aquests sagnats, jo m'ho pensaria bé...
Quan dius que no toleres la química, és perquè hi tens al·lèrgia o perquè "ideològicament" no en vols pendre?

Com diu la laucob, jo demanaria una tercera opinió i faria cas al que et diguin els gines, siguin hormones o el que sigui.

I si vols tenir un bebito... potser no el podràs tenir si no arregles això que et passa... qui sap... o potser sí...

Espero que tinguis sort... :love:
http://camidafrica.blogspot.com

GINA DJABA ja ets amb nosaltres!!
ESTEM JUNTS: 26 de setembre 2011
bruneta

perdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dj. oct. 30, 2008 10:17 am

Gràcies companyes,
teniu raó, crec que anul.lo l'hora amb el naturòpata. Les hormones no les vaig prendre perquè pateixo molt els efectes de les píldores (depressió, irratibilitat, pits hiper inflats..) i com sóc molt tossuda em vaig dir que ho arreglaria sense elles.
Però és que si ara prenc hormones m'he d'esperar 6 mesos a quedar-m'hi, i ja fa un any que per raons de feina ho estic allargant !!!
Penso que em donaré de marge fins al Nadal a veure si faig diana i si no és així..aniré al gine.
No hi ha pòlips, i segons diuen els metges puc quedar-m'hi sense que les pèrdues afectin..
Bé, ja us aniré informant.
alia
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: ds. abr. 19, 2008 9:33 am

EntradaAutor: alia » dv. oct. 31, 2008 1:44 pm

Hola Bruneta,

Se que es perfectament el que et passa, en el meu cas vaig estar tot l'any passat amb problemes, a part dels problemes vaig vacunar-me de la varicela.

Despres he estat la tira de mesos, que a mig cicle perdia entre 4 i 10 dies, m'ho vaig mirar per 3 vegades amb 3 gines i van mirar-me les hormones, que no tenien cap problema, en resum tots 3 van dir-me que era streeees. (era cert tenia una epoca dificil).

Al mirar d'estar mes tranquila he reduit les perdues a cap o 1 o 2 dies maxim.

Les gines diuen que no influeix i puc quedar-me :-()) igualment, pero de moment ara fa un any i res.

Jo en el meu cas tampoc vaig voler pendre les pastilles anticonceptives, pel mateix que tu, no me senten be i no m'agraden, i la gine va dir-me que no les prengues si volia :-()), que el cos fes el seu proces sense pastis.

I ara estic anat a un homeopata tambe.

Tu tens molt d'stres? s es aixi, veuras que si intentes estar mes relaxada estaras millor.

I anims!
bruneta

perdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dl. nov. 03, 2008 5:37 pm

..doncs ja he anul.lat la visita( almenys per aquesta setmana)!!

Alia, jo dec tenir stress crònic, la inestabilitat de la feina em suposa un no poder planejar res que potser sigui el motiu de tot plegat, qui sap !
Pensaré però en calmar la tensió i...tant de bó tinguem les dues bones notícies aviat ! :-())

Gràcies a totes.
alia

EntradaAutor: alia » dc. nov. 05, 2008 9:03 am

Torna a demanar l'hora, les histories naturals son mes lentes pero tambe funcionen.

Jo treballo per mi, i no es el mateix que estar tranquialment contrectat, te coses molt bones, pero una de dolenta es que no tenim 3 mesos de tranquilitat despres del part entre altres coses, per mi tot el tema laboral es una fon de neguit, pero tinc que apendre a viure amb tot.

Pero el pensar que algun dia tindre un petit/a m'anima! sobretot a intentar tranquilitzar-me. :p-)

O sigui que a fer feina! :love: al menys es la part diver!
bruneta

EntradaAutor: bruneta » dv. nov. 07, 2008 6:04 pm

..ostres, si que tenim coses en comú alia, jo per ara tampoc tindré dret a la prestació de baixa maternal, però com tú penso que el petitó/ ona s'ho val!
D'acord, probaré amb el naturòpata, quan començen les pèrdues és desesperant i m'estiro dels cabells!
:sogra:
Amb què t'està tractant ? Veig que has aconseguit reduïr força la durada del malson!!!
bruneta

EntradaAutor: bruneta » dv. nov. 07, 2008 6:04 pm

..ostres, si que tenim coses en comú alia, jo per ara tampoc tindré dret a la prestació de baixa maternal, però com tú penso que el petitó/ ona s'ho val!
D'acord, probaré amb el naturòpata, quan començen les pèrdues és desesperant i m'estiro dels cabells!
:sogra:
Amb què t'està tractant ? Veig que has aconseguit reduïr força la durada del malson!!!
alia

EntradaAutor: alia » dl. nov. 10, 2008 9:17 am

De fet el que tu escrius tambe ho podria escriure jo bruneta!!!

Avui estic potxa! ahir van anar a fer una volta amb bici, i era un cami tot pujada, i vaig notar mal al costat, al cap d'una estona a casa, ale a tacar! i força!, feia molts mesos que no perdia tanta quantitat, ara eren perdues lleus ?-). Miro el calendari i era el dia 13 del cicle. Desde que vaig a l'homeopata, els dos ultims mesos ja no em fa mal al ovular, i he vist que si faig esport en aquestes dates perdo mes, de totes maneres avui trucare a la gine, no se si te res a veure, al anar-hi divendres pero, esric mes tranquila.

Si, jo tambe em desespero, i l'esport es mitja vida per mi!

Jo soc una persona obtimista i no em dono per vençuda facilment pero hi han dies que aixo m'esgota la paciencia!

Pero be, com diu la meva millor amiga fare ommmmmm i pensare en un altre cosa.

Apa ja m'he desfogat! i el pitjor de tot es que els gines diuen que es normal, pero jo no conec a ningu a part de tu que ho hagi passat aixo. I es francament desesperant.
bruneta

perdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dl. nov. 10, 2008 4:37 pm

..t'hauria de dir, "ànims!" però el que realment penso és "merda"!. Em sap greu i entenc la teva desesperació, és aquest desajustament el que mata, cansa i deprimeix malgrat que ens diguin que tot està bé.
Avui m'ha baixat la regla, així que tampoc estic com per ajudar massa però malgrat que el combat el portem soles em sento més serena i acompanyada.
Algun dia em de sortir d'aquest cicle, o sigui que fica't dura i digues PROU !
I aquest vespre brinda per tú perque tú manes i et mereixes el millor.
:ok:
alia

EntradaAutor: alia » dt. nov. 11, 2008 8:49 am

Merci pels anims bruneta! jo tambe veig que no estic sola amb aixo.
Normalmet no estic gens pesimista pero es que diumenge ho vaig tornar a veure tot negre.

Ahir vaig trucar a la gine, i va dir-me que com en va veure la setmana passada que estigui tranquila, i va dir-me una cosa que no m'havia dit ningu en tot l'any i he vist 3 gines, el que em va dir es que la matriu es molt senyora, i vol repos, que pot ser que hagues tingut les perdues igual, pero que no esta de mes estar-me quieta els dies d'ovular. I va repetir-me que no te res que veure amb el tema :-()).

Estic mes traquila, tot s'ha de dir que si m'ho paro a pensar he portat 5 anys dificils, i els ultims 2 mes que dificils complicats, i que per un lloc o altre havia de petar, massa temps amb stres.

O sigui que si t'ha baixat la regla tu tranqui, no ha sigut aquest mes pero pot ser el proper, l'altre dia parlant amb m'ha mare va dir-me que pel meu germa va trigar 13 mesos i per mi 1 any i mig, i no l'hi havia preguntat mai! em vaig quedar parada.

No pateixis que un mes d'aquests estaren :-()) !!
bruneta

perdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dt. nov. 11, 2008 11:13 am

.. tant de bó !!!
Jo inviable quedarme quieta durant l'ovulació ( x la feina ) però ho tindré molt en compte i m'ho prendré amb més calma.
A mi la gine em va dir també que a partir dels 35 és més costós quedar-si ( jo n'he fet 37 ) però conec noies de 28 que han trigat força, i a mi em van tenir de penalti als 37!!!
Qualsevol dia ens trobem en el fòrum parlant d'un altre tema...
:-)
bruneta

perdues entre regles

EntradaAutor: bruneta » dt. nov. 11, 2008 11:15 am

.. tant de bó !!!
Jo inviable quedarme quieta durant l'ovulació ( x la feina ) però ho tindré molt en compte i m'ho prendré amb més calma.
A mi la gine em va dir també que a partir dels 35 és més costós quedar-si ( jo n'he fet 37 ) però conec noies de 28 que han trigat força, i a mi em van tenir de penalti als 37!!!
Qualsevol dia ens trobem en el fòrum parlant d'un altre tema...
:-)
alia

EntradaAutor: alia » dc. nov. 12, 2008 1:46 pm

Ei, el estar-se quieta vol dir no fer esport durant l'ovulacio, en cap moment deixar de fer vida normal.
A mi tambe em van tenir als 38. I jo en tinc 33.

Ok, ens veiem! :globus:
Aidyana
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

Pèdues

EntradaAutor: Aidyana » dj. des. 11, 2008 4:04 pm

Jo també vaig tenir pèrdues entre regles i vaig haver de fer un tractament amb òvuls. No era res greu, simplement que vaig quedar molt tocada després d'una hemorràgia post-part molt bèstia a la setmana de parir.
Ànims!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::