No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
ña
:: lleona
Entrades: 974
Membre des de: ds. maig 10, 2008 10:40 pm

No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!

EntradaAutor: ña » dl. nov. 03, 2008 11:30 am

Bon dia noies,
la pregunta es la de sempre. Estem buscant un peke i m'avia d'haver vingut el peirode el 27. Parlant amb el mister, vem acordar que donavem de temps fins al diumenge per fer test. Dissabte, vaig a començar a tenir perdua, com una mena de moc color marro/rosat, sense cap tipus de dolor i diumenge va desapareixer. Vem fer test i va donar negatiu. Avui he tornat a tenir perdua d'aquesta cosa. Crec que podria ser sagnat d'implantacio, pero al donar el test negatiu........... M'han donat hora pel gine al gener!!!!!!!!!!! I de tots els gines de Sabadell, per avui no hi hi visita. Que faig!!!!!!!!! A més, el meu treball (com moltes sabeu) es monitor esportiu i per tant estic saltant moltes hores.
No sé que fe ni que pensar, perque si dona negatiu......... jo que se. Que en penseu, que farieu???????
Moltes gràcies.
ImatgeImatgeImatge
silvotana
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3258
Membre des de: ds. març 01, 2008 12:28 am

EntradaAutor: silvotana » dl. nov. 03, 2008 11:32 am

espera't uns dies a veure si et baixa la warry i si no fes-te'n un altra test
moneg33
:: girafa
Entrades: 2900
Membre des de: dv. gen. 11, 2008 12:43 pm

EntradaAutor: moneg33 » dl. nov. 03, 2008 11:34 am

Ostres ña es complicat... les taques que tens son rares, havies tingut alguna vegada?
No et puc ajudar gaire perque jo no e tacat. Pero podria ser l'implantació,no?
ña

EntradaAutor: ña » dl. nov. 03, 2008 11:36 am

Coi, que rapides que seu contestant!!! Gracies.
Doncs, no m'havia passat mai moneg33, pero com que diuen que el sagnat d'implantacio es alguna cosa semblant...........
Si no baixa la warry, tornarem a fer el test d'aqui 5 o 6 dies Silvotana.
ImatgeImatgeImatge
moneg33

EntradaAutor: moneg33 » dl. nov. 03, 2008 11:38 am

Pues si, si no et baixa te'l tornes a fer... Molta sort ña!!!
Noa25
:: zebra
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

EntradaAutor: Noa25 » dl. nov. 03, 2008 11:38 am

a mi el mes passat em va passar algu similar, i al cap d'uns dies em va venir la warry...i em vaig portar un "chasco!!!!"
Imatge
ImatgeImatge
Buh!
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. nov. 03, 2008 11:47 am

ña jo m'ho tornaria a repetir en 5 o 6 dies, perquè si és sagnat d'implantació vol dir que tot just ara l'ovul d'ha enganxat a la matriu i, a partir d'aquí, comença a fabricar la hormona del embaraç ( que és el que detecten els testos ) i fins que no hagin passat uns quanst dies de fabricar hormona, els TE no te la detectaràn.

I per la feina, no et preocupis. No crec que passi res. Lo dels salts crec que ho diuen més endavant perquè el pes del bebé pot dilatar alguns muscles i després tenir problemes d'incontinència i de que tot torni a "puesto".
Imatge
ña

EntradaAutor: ña » dl. nov. 03, 2008 12:15 pm

Si no em ve, i tant que el tornare a repetir. El que em sembla fortissim, es el fet de que li expliquis a la tonta que t'agafa el telefon de la SS i diu, home, molt normal no es... pero fins al gener, res!!!!!!!! :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( :lluita:: :sogra: :-(( L'hauria escanyat!!!!!!!!!! I per la privada, de 100€ no te'ls treuen en cap lloc!!!!!!!! I com que no esta la cosa per puger-te'ls gasta aixi com aixi!!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge
moneg33

EntradaAutor: moneg33 » dl. nov. 03, 2008 12:26 pm

Es una vergonya el temps que triguen en donar hora, i més per alguna cosa que no es gaire normal!!

Jo vaig demanar hora per la llevadora la setmana passada i no m'han donat fins el 3 de desembre. Sort que tinc el ginècoleg privat perque sino en moro dels nervis!!!!
Sesita
:: pantera
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dl. nov. 03, 2008 12:54 pm

Bones ña,
A mi em va passar algo semblant, vaig tacar una miqueta, tres dies de retràs, però a més tenía dolor pélvic. Vaig fer test i em sortia negatiu, com jo em sentia molt rara, vaig anar a urgències i hem vàren fer una analítica de sang. Era POSITIU! m'ho van dir en questió 1h. Jo vaig anar a la privada, pero suposo que a la SS tb ho fan. Sinó, sempre pots esperar uns dies haviam que passa... :-)
Espero haver-te ajudat.
Imatge
Imatge
Lydia
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

EntradaAutor: Lydia » dl. nov. 03, 2008 5:12 pm

Hola ña, a mi em va passar el mateix que a tu, amb la diferencia de que a part de la taca marró, em va sortir una miqueta de sang, que em va fer pensar que era la regla. Com que em sentia rara, i la taca de sang només va durar un dia, em vaig fer la prova i em va donar negatiu, a la seguent falta, evidentment no em va venir. Quan vaig anar a la ginecologa pensant que estava de sis setmanes, em va dir que n'estava de deu!! Em va dir que no havia sigut la regla, sino un sangrat d'implantació. Fes-ta la prova d'aqui a uns dies, i ja ens dirás.
Imatge

Imatge
mariajosecr
Entrades: 1578
Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:27 am

Re: No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!

EntradaAutor: mariajosecr » dl. nov. 03, 2008 5:19 pm

ña ha escrit:Bon dia noies,
la pregunta es la de sempre. Estem buscant un peke i m'avia d'haver vingut el peirode el 27. Parlant amb el mister, vem acordar que donavem de temps fins al diumenge per fer test. Dissabte, vaig a començar a tenir perdua, com una mena de moc color marro/rosat, sense cap tipus de dolor i diumenge va desapareixer. Vem fer test i va donar negatiu. Avui he tornat a tenir perdua d'aquesta cosa. Crec que podria ser sagnat d'implantacio, pero al donar el test negatiu........... M'han donat hora pel gine al gener!!!!!!!!!!! I de tots els gines de Sabadell, per avui no hi hi visita. Que faig!!!!!!!!! A més, el meu treball (com moltes sabeu) es monitor esportiu i per tant estic saltant moltes hores.
No sé que fe ni que pensar, perque si dona negatiu......... jo que se. Que en penseu, que farieu???????
Moltes gràcies.

A mi uns dies abans de que em baixes la warry em passava exactament el mateix que a tu
ña

EntradaAutor: ña » dt. nov. 04, 2008 8:26 am

Gracies a totes per la vostra opinio. A part de fer-me una mica de mal la panxa, ahir vaig tornar a tacar una miqueta, pero molt menys que el dissabte. Vaig estar buscant gine privat i de totes maneres no em poden donar hora fins d'aqui 2 setmanes. El anar a urgencies......... es broma, no????? La ultima vegada que hi vaig anar per una cosa semblant (pero sense sagnat) van trigar 5 hores en atendrem!!!!!!!!!!! I no tinc ni temps ni ganes de passar-me aseguda totes aquestes hores. M'haure d'esperar!!!!
ImatgeImatgeImatge
manresana
:: cèrvol
Entrades: 505
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 5:45 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: manresana » dt. nov. 04, 2008 12:08 pm

ña ha escrit:Gracies a totes per la vostra opinio. A part de fer-me una mica de mal la panxa, ahir vaig tornar a tacar una miqueta, pero molt menys que el dissabte. Vaig estar buscant gine privat i de totes maneres no em poden donar hora fins d'aqui 2 setmanes. El anar a urgencies......... es broma, no????? La ultima vegada que hi vaig anar per una cosa semblant (pero sense sagnat) van trigar 5 hores en atendrem!!!!!!!!!!! I no tinc ni temps ni ganes de passar-me aseguda totes aquestes hores. M'haure d'esperar!!!!

Ostres ña, fins d'aquí 2 setmanes no t'han donat hora? Uf, això de la sanitat està fatal! :ufs:
De moment no t'ha vingut la warry, no? A veure si abans d'anar al gine ja tens un positiu com una casa de pagès!! :ok:
Molta sort!!
Imatge
Imatge
NY79
:: papallona
:: papallona
Entrades: 133
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 8:56 am
Ubicació: Pel món...

EntradaAutor: NY79 » dt. nov. 04, 2008 12:17 pm

Fatal no és una vergonya el temps de les visites....
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
ña

EntradaAutor: ña » dt. nov. 04, 2008 12:32 pm

On em donen 2 setmanes es a la privada, a la SS no tinc hora fins gener!!!!!!!!!!
I de la warry, ni rastre, mal de panxa si, per aixo. Tinc una amiga que treballa al Tauli i li demanare que em faci una analitica.
ImatgeImatgeImatge
manresana
Entrades: 505
Membre des de: dc. oct. 01, 2008 5:45 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: manresana » dt. nov. 04, 2008 12:51 pm

A veure, doncs, si amb l'analítica del Taulí tens més informació...

Jo trobo fatal que facin esperar tant temps per anar al ginecòleg!

Doncs pel que veig, a Manresa que és on visc, va força millor aquest tema. Per la SS em van donar hora per la llevadora (per fer revisió i citologia abans de començar a buscar el bb) d'una setmana per l'altra.

Has provat de demanar hora per la llevadora enlloc de pel ginecòleg? Potser t'agafaria més aviat i moltes de les proves te les poden fer elles també i així no hauries d'esperar tant! No ho sé, és una idea...
Imatge
Imatge
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dt. nov. 04, 2008 1:20 pm

Ña a on et van fer esperar 5 hores??? ufffffffffff

nena t'aconsello que hi vagis d'urgencies a santa fe... (a mi no m'han trigat tant) o a sant felix....

has demanat hora al ginecoleg de sant felix?? o a la matrona del teu CAP???? si que es penos.... a mi no em volien donar hora l'any passat i els hi vaig dir que feia 4 anys no tenia revisio! i que m'havien de donar hora!!!! total que els resultats van arrivar 5 mesos despres de fer-me la citologia! molt malament! per aixo m'he fet de mutua... pero depenent quin doctor agafis triguen mes en donar-te hora.... jo tinc visita el 19 d'octubre!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ña

EntradaAutor: ña » dc. nov. 05, 2008 9:45 am

Bon dia!!!!!!!! MEnys mal que no soc l'unica que te problemes amb el metges!!!!!!!
Su: van trigar 5 hores a atendrem al Santa Fe, a Sant Felix no en volen saber res si no es que t'estas morint, i per la llevadora no et donen hora fins que no estiguis embarassada (o aixo em diuen a mi).
Total, que avui m'he aixecat amb mal de mugrons!!!!!!! La germana de la meva amiga no em pot fer l'analitica, total, que esperarem fins dissabte per fer de nou el test. No em queda un altre!!!!

Moltes gràcies a totes per donar la vostra opnio!!!!!!!!!! Sou un gran recolzament quan una esta a punt de menjar-se els colzes!!!!!!!!!! Us seguire explicant!!!!!!!!
ImatgeImatgeImatge
Su_
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dc. nov. 05, 2008 1:31 pm

a veure... al teu cap demanes hora per fer una consulta.... jo al de can oriach no em van fer revisio ginecologica per ginecolec sino m'ho va fer una llevadora!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::