No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!
No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!
Bon dia noies,
la pregunta es la de sempre. Estem buscant un peke i m'avia d'haver vingut el peirode el 27. Parlant amb el mister, vem acordar que donavem de temps fins al diumenge per fer test. Dissabte, vaig a començar a tenir perdua, com una mena de moc color marro/rosat, sense cap tipus de dolor i diumenge va desapareixer. Vem fer test i va donar negatiu. Avui he tornat a tenir perdua d'aquesta cosa. Crec que podria ser sagnat d'implantacio, pero al donar el test negatiu........... M'han donat hora pel gine al gener!!!!!!!!!!! I de tots els gines de Sabadell, per avui no hi hi visita. Que faig!!!!!!!!! A més, el meu treball (com moltes sabeu) es monitor esportiu i per tant estic saltant moltes hores.
No sé que fe ni que pensar, perque si dona negatiu......... jo que se. Que en penseu, que farieu???????
Moltes gràcies.
la pregunta es la de sempre. Estem buscant un peke i m'avia d'haver vingut el peirode el 27. Parlant amb el mister, vem acordar que donavem de temps fins al diumenge per fer test. Dissabte, vaig a començar a tenir perdua, com una mena de moc color marro/rosat, sense cap tipus de dolor i diumenge va desapareixer. Vem fer test i va donar negatiu. Avui he tornat a tenir perdua d'aquesta cosa. Crec que podria ser sagnat d'implantacio, pero al donar el test negatiu........... M'han donat hora pel gine al gener!!!!!!!!!!! I de tots els gines de Sabadell, per avui no hi hi visita. Que faig!!!!!!!!! A més, el meu treball (com moltes sabeu) es monitor esportiu i per tant estic saltant moltes hores.
No sé que fe ni que pensar, perque si dona negatiu......... jo que se. Que en penseu, que farieu???????
Moltes gràcies.

ña jo m'ho tornaria a repetir en 5 o 6 dies, perquè si és sagnat d'implantació vol dir que tot just ara l'ovul d'ha enganxat a la matriu i, a partir d'aquí, comença a fabricar la hormona del embaraç ( que és el que detecten els testos ) i fins que no hagin passat uns quanst dies de fabricar hormona, els TE no te la detectaràn.
I per la feina, no et preocupis. No crec que passi res. Lo dels salts crec que ho diuen més endavant perquè el pes del bebé pot dilatar alguns muscles i després tenir problemes d'incontinència i de que tot torni a "puesto".
I per la feina, no et preocupis. No crec que passi res. Lo dels salts crec que ho diuen més endavant perquè el pes del bebé pot dilatar alguns muscles i després tenir problemes d'incontinència i de que tot torni a "puesto".
Si no em ve, i tant que el tornare a repetir. El que em sembla fortissim, es el fet de que li expliquis a la tonta que t'agafa el telefon de la SS i diu, home, molt normal no es... pero fins al gener, res!!!!!!!!
L'hauria escanyat!!!!!!!!!! I per la privada, de 100€ no te'ls treuen en cap lloc!!!!!!!! I com que no esta la cosa per puger-te'ls gasta aixi com aixi!!!!!!!!!
L'hauria escanyat!!!!!!!!!! I per la privada, de 100€ no te'ls treuen en cap lloc!!!!!!!! I com que no esta la cosa per puger-te'ls gasta aixi com aixi!!!!!!!!!

Bones ña,
A mi em va passar algo semblant, vaig tacar una miqueta, tres dies de retràs, però a més tenía dolor pélvic. Vaig fer test i em sortia negatiu, com jo em sentia molt rara, vaig anar a urgències i hem vàren fer una analítica de sang. Era POSITIU! m'ho van dir en questió 1h. Jo vaig anar a la privada, pero suposo que a la SS tb ho fan. Sinó, sempre pots esperar uns dies haviam que passa...
Espero haver-te ajudat.
A mi em va passar algo semblant, vaig tacar una miqueta, tres dies de retràs, però a més tenía dolor pélvic. Vaig fer test i em sortia negatiu, com jo em sentia molt rara, vaig anar a urgències i hem vàren fer una analítica de sang. Era POSITIU! m'ho van dir en questió 1h. Jo vaig anar a la privada, pero suposo que a la SS tb ho fan. Sinó, sempre pots esperar uns dies haviam que passa...
Espero haver-te ajudat.
Hola ña, a mi em va passar el mateix que a tu, amb la diferencia de que a part de la taca marró, em va sortir una miqueta de sang, que em va fer pensar que era la regla. Com que em sentia rara, i la taca de sang només va durar un dia, em vaig fer la prova i em va donar negatiu, a la seguent falta, evidentment no em va venir. Quan vaig anar a la ginecologa pensant que estava de sis setmanes, em va dir que n'estava de deu!! Em va dir que no havia sigut la regla, sino un sangrat d'implantació. Fes-ta la prova d'aqui a uns dies, i ja ens dirás.
- mariajosecr
- :: zebra

- Entrades: 1578
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:27 am
Re: No sé ni que fer ni que pensar!!!!!!!! HELP!!!!!!!!!
ña ha escrit:Bon dia noies,
Moltes gràcies.
A mi uns dies abans de que em baixes la warry em passava exactament el mateix que a tu
Gracies a totes per la vostra opinio. A part de fer-me una mica de mal la panxa, ahir vaig tornar a tacar una miqueta, pero molt menys que el dissabte. Vaig estar buscant gine privat i de totes maneres no em poden donar hora fins d'aqui 2 setmanes. El anar a urgencies......... es broma, no????? La ultima vegada que hi vaig anar per una cosa semblant (pero sense sagnat) van trigar 5 hores en atendrem!!!!!!!!!!! I no tinc ni temps ni ganes de passar-me aseguda totes aquestes hores. M'haure d'esperar!!!!

ña ha escrit:Gracies a totes per la vostra opinio. A part de fer-me una mica de mal la panxa, ahir vaig tornar a tacar una miqueta, pero molt menys que el dissabte. Vaig estar buscant gine privat i de totes maneres no em poden donar hora fins d'aqui 2 setmanes. El anar a urgencies......... es broma, no????? La ultima vegada que hi vaig anar per una cosa semblant (pero sense sagnat) van trigar 5 hores en atendrem!!!!!!!!!!! I no tinc ni temps ni ganes de passar-me aseguda totes aquestes hores. M'haure d'esperar!!!!
Ostres ña, fins d'aquí 2 setmanes no t'han donat hora? Uf, això de la sanitat està fatal!
De moment no t'ha vingut la warry, no? A veure si abans d'anar al gine ja tens un positiu com una casa de pagès!!
Molta sort!!
A veure, doncs, si amb l'analítica del Taulí tens més informació...
Jo trobo fatal que facin esperar tant temps per anar al ginecòleg!
Doncs pel que veig, a Manresa que és on visc, va força millor aquest tema. Per la SS em van donar hora per la llevadora (per fer revisió i citologia abans de començar a buscar el bb) d'una setmana per l'altra.
Has provat de demanar hora per la llevadora enlloc de pel ginecòleg? Potser t'agafaria més aviat i moltes de les proves te les poden fer elles també i així no hauries d'esperar tant! No ho sé, és una idea...
Jo trobo fatal que facin esperar tant temps per anar al ginecòleg!
Doncs pel que veig, a Manresa que és on visc, va força millor aquest tema. Per la SS em van donar hora per la llevadora (per fer revisió i citologia abans de començar a buscar el bb) d'una setmana per l'altra.
Has provat de demanar hora per la llevadora enlloc de pel ginecòleg? Potser t'agafaria més aviat i moltes de les proves te les poden fer elles també i així no hauries d'esperar tant! No ho sé, és una idea...
Ña a on et van fer esperar 5 hores??? ufffffffffff
nena t'aconsello que hi vagis d'urgencies a santa fe... (a mi no m'han trigat tant) o a sant felix....
has demanat hora al ginecoleg de sant felix?? o a la matrona del teu CAP???? si que es penos.... a mi no em volien donar hora l'any passat i els hi vaig dir que feia 4 anys no tenia revisio! i que m'havien de donar hora!!!! total que els resultats van arrivar 5 mesos despres de fer-me la citologia! molt malament! per aixo m'he fet de mutua... pero depenent quin doctor agafis triguen mes en donar-te hora.... jo tinc visita el 19 d'octubre!
nena t'aconsello que hi vagis d'urgencies a santa fe... (a mi no m'han trigat tant) o a sant felix....
has demanat hora al ginecoleg de sant felix?? o a la matrona del teu CAP???? si que es penos.... a mi no em volien donar hora l'any passat i els hi vaig dir que feia 4 anys no tenia revisio! i que m'havien de donar hora!!!! total que els resultats van arrivar 5 mesos despres de fer-me la citologia! molt malament! per aixo m'he fet de mutua... pero depenent quin doctor agafis triguen mes en donar-te hora.... jo tinc visita el 19 d'octubre!
Bon dia!!!!!!!! MEnys mal que no soc l'unica que te problemes amb el metges!!!!!!!
Su: van trigar 5 hores a atendrem al Santa Fe, a Sant Felix no en volen saber res si no es que t'estas morint, i per la llevadora no et donen hora fins que no estiguis embarassada (o aixo em diuen a mi).
Total, que avui m'he aixecat amb mal de mugrons!!!!!!! La germana de la meva amiga no em pot fer l'analitica, total, que esperarem fins dissabte per fer de nou el test. No em queda un altre!!!!
Moltes gràcies a totes per donar la vostra opnio!!!!!!!!!! Sou un gran recolzament quan una esta a punt de menjar-se els colzes!!!!!!!!!! Us seguire explicant!!!!!!!!
Su: van trigar 5 hores a atendrem al Santa Fe, a Sant Felix no en volen saber res si no es que t'estas morint, i per la llevadora no et donen hora fins que no estiguis embarassada (o aixo em diuen a mi).
Total, que avui m'he aixecat amb mal de mugrons!!!!!!! La germana de la meva amiga no em pot fer l'analitica, total, que esperarem fins dissabte per fer de nou el test. No em queda un altre!!!!
Moltes gràcies a totes per donar la vostra opnio!!!!!!!!!! Sou un gran recolzament quan una esta a punt de menjar-se els colzes!!!!!!!!!! Us seguire explicant!!!!!!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |