dubte sobre quan fer el test
dubte sobre quan fer el test
Una pregunteta: en el primer embaràs no vaig haver de fer res d'especial perquè em vaig quedar gairebé a la primera però ara ens està costant. El metge que em porta ara del HGC em va dir que fés 3 cicles d'omifin; la meva pregunta és que com jo tinc els cicles tan irregulars, es suposa que amb les pastilles d'OMIFIN haig d'haver ovulat al cap de 4ò5 dies de prendre-les i després el cicle ha de ser regular de 28 dies o deixar una mica més de marge!!!!!!????????????
És que vaig perdudissima amb això i tampoc tinc clar quan m'hauria de fer el test!
És que vaig perdudissima amb això i tampoc tinc clar quan m'hauria de fer el test!
Re: dubte sobre quan fer el test
Em penso que no te'ls regula massa, però no estic segura del tot, jo en prenc però soc regular... mira't el post de "les que prenem omifin" i si allà no hi trobes la resposta, torna a preguntar-ho allà, que el títol del teu post no es gaire explicatiu, i potser les omifineres no el llegeixen
Sort!
Sort!

Pel que jo sé, després de prendre Omifin ovules entre 5 i 10 dies després de l'última pastilla, però em sembla que no afecta a la resta del cicle. Si a més de prendre Omifin prenguéssis progesterona, o com jo, et punxes HCG, això sí que afecta a la llargada del cicle, però prendre només Omifin crec que no, per tant el cicle no se t'hauria d'allargar. Després d'ovular la teva FL serà la mateixa de sempre,ja que l'Omifin només és un estimulador de l'ovulació.
MOLTES GRÀCIES GUAPISSIMES! SEMBLA QUE EM COMENCI A ACLARIR. DE TOTES MANERES, PENJARÉ AQUEST DUBTE A LES QUE PRENEN OMIFIN.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |