busqueda i fibroadenoma

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
pisuke
:: lleona
Entrades: 948
Membre des de: dj. set. 27, 2007 5:59 pm

busqueda i fibroadenoma

EntradaAutor: pisuke » dc. gen. 14, 2009 8:52 pm

Hola noies!!!!

en breu començarem la busqueda del :-)(-: , i tinc un dubte,,,fa anys que tinc un fibroadenoma al pit,es fo´ça gros i solitari, alguna en te o n'ha tingut?? hi ha gent que diu que amb l'embaràs creixen... volia començar abuscar i demanar hora al gine quan ja hagues començat..i ara no se qupe pensar, però dubto que pasi res...ai no se, estic ben liada!!!a alguna li ha passat??
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
tainuu
:: tigre
:: tigre
Entrades: 720
Membre des de: dg. jul. 22, 2007 6:32 pm

Re: busqueda i fibroadenoma

EntradaAutor: tainuu » dc. gen. 14, 2009 9:20 pm

Hola!

Jo n'he tingut, bé, de fet en continuo tenint... però no m'han crescut per l'embaràs! això si, uns mesos després de tenir a la peque el gine em va fer unes ecos i una mamografia per controlar-los i tot segueix ok!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dc. gen. 14, 2009 9:28 pm

Hola Pisuke,

Jo ja he començat a buscar, i tinc un nòdul al pit, no sé ben bé si és el mateix que tu, és benigne, està molt localitzat, i me'l reviso amb una eco cada uns 2 anys, quan vaig anar a la gine a dir-li que volíem tenir un nen em va demanar una analítica de sang complerta i una eco de pit per veure si tot estava bé. No em va dir que hi hagués cap problema per quedar-me embarassada, el que si que he de fer ´´es anar-ho controlant, però igual que abans. No sé si t'he ajudat gaire, jo crec que abans que comencis a buscar hauries de veure al gine per si t'ha de fer alguna eco o alguna analítica, i així et quedes més tranquil·la. Ara que hi penso, tinc una amiga que tenia un fibroma, i quan va dir al gine que volia tenir un fill li van recomanar que se'l treiés, ho va fer, un dia a l'hospital sense dormir-hi ni res, i es va recuperar molt ràpid.
Fes-me cas i parla-ho amb el gine, sortiràs de dubtes!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
kasbah
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. ago. 19, 2008 1:45 pm

EntradaAutor: kasbah » dj. gen. 15, 2009 1:02 am

Hola!!!

A mi m'en van treure un fa 4 anys i no em van dir que hi hagués cap problema per l'embaràs :ok: :ok:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

24/04/11: TE ++++
10/05/11: eco gine privat: Li hem sentit el cor!!!
17/05/11: llevadora SS
16/06/11: ecografia 12 sem mutua: Plec nucal ok
19/07/11: ecogine privat: ÉS UN NEN!!!!!
08/08/11: eco SS morfològica: tot perfecte. 370 grams!!
martaBCN
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 9:32 pm

EntradaAutor: martaBCN » dj. gen. 15, 2009 8:45 am

Hola jo tb tins un fibroademona al pit dret que és molt petit però el meu gine no m'ha dit res solament que s'ha d'anar controlant.
Imatge Imatge
Mar80
:: granota
:: granota
Entrades: 219
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 2:42 pm

EntradaAutor: Mar80 » dj. gen. 15, 2009 2:42 pm

hola!

a mi em van treure un fara uns 4 anys tb..... i el que em faig ara anar cada 6 mesos 1 any controlant, perque en tinc bastants..... pero jo li vaig dir a la ginecologa, i no m´han dit mai res.....
pisuke

EntradaAutor: pisuke » dj. gen. 15, 2009 8:05 pm

doncs guapes, estic feta un embolic...el meu home que està emocionadíssim dient que demà comença la busqueda...i jo que no se que fer...si començar i que passi e que deu vulgui o frenar-lo a sperar què diu el gine.... em sembla que demà em tocArà demanar hora al gine, que porto tota la setmana donan´-li l'esquena....fa anys que no hi vaig!!i el meu fibro es de dimensions considerables...com una nou, pq ens entenguem...pero porta amb mi des dels 14..aixi que molt dolent no pot ser!!! no se nenes...em sembla que començarem la busqueda...seria massa llet enganxar-la a la primera!!! ..::·· ..::··
nena febrer 2013
Bebe juny 2016
Violeta
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Violeta » dj. gen. 15, 2009 8:08 pm

Pisuke, no voldria ser tallarotllos però jo aniria primer al gine i que sigui ell qui t'aconselli i t'ho miri tot, ja no només pel fibroma sinó per demanar-te una analítica complerta, per assegurar que tot estigui bé. Però clar, és només la meva opinió. Ja diràs què decideixes!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
pisuke

EntradaAutor: pisuke » dv. gen. 16, 2009 9:07 am

ostres noies doncs no se què fer....avui en parlare amb el meu home, segurament farem una mica "el tonto" i para de compar i esperare a posar-m'hi en sèrio fins la visita del gine....que no se pq ara em te acollonida!! :ufs:
nena febrer 2013
Bebe juny 2016

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::