Dieta alcalina
Dieta alcalina
Be per peticio d'algunes he volgut posar una taula d'aliments que son acids o alcalins. El nostre Ph sol ser Acid, degut a la alimentació i l'estress del dia a dia, aleshores em d'intentar fer-lo el mes acalí possible per que si el nostre PH es molt acid...el nostre fluxe tambe ho serà i això es un gran impediment pels
que es veu que pobrets no poden nedar si el nostre fluxe es molt acid! no creieu que pot ser un dels motius pesl quals a algunes ens costa tant quedar-nos embarassades!!!! Vull continuar investigant....jo he estudiat naturopatia i soc quiromassagista...aixi que el tema natural em va molt i m'agradaria donar-vos tota la informació que calgues per si naturalment podem solventar i aconseguir el nostre gran repte!!!
Així que anre posant informació...de moment una llisteta i que cadascu es miri que pot suprimir.....Ah molt i molt important es beure molta aigua ajuda molt a alcalinitzar l'oranisme!!!
1.- Alimentos acidificantes
2.- Alimentos alcalinizantes
3.- Alimentos ácidos.
Los dos primeros grupos se definen en función del efecto que tienen los alimentos sobre el cuerpo (efecto acidificante o alcalinizante), en tanto que para el tercer grupo (ácidos) lo es en función de la característica misma del alimento, es decir, de su gusto ácido, sin consideración de su efecto sobre el organismo.
Lista de alimentos acidificantes
· Carnes, aves, salchichonería, extractos de carne, pescados, frutos del mar.
· Clara de huevo.
· Quesos (los quesos fuertes son más ácidos que los suaves).
· Cuerpos grasos animales (manteca de cerdo, sebo)
· Las grasas vegetales, sobre todo cacahuate, y los aceites refinados o hidrogenados (margarina).
· Los cereales, sean o no integrales; trigo, avena, mijo.
· El pan, las pastas y las hojuelas.
· Las legumbres: cacahuate, soya, alubias, habas.
· El azúcar blanco.
· Los dulces: pasteles, chocolates, bombones, etc.
· Los frutos oleaginosos: nuez, avellana, cacahuate, etc..
· Las bebidas industriales azucaradas: refrescos.
· El café, el té, el cacao y el vino.
Lista de alimentos alcalinizantes
· Papas
· Hortalizas verdes, crudas o cocidas: ensaladas.
· Lechuga, ejotes, germinados
· Hortalizas coloreadas: zanahorio, betabel.
· Maíz (granos)
· Leche (líquida o en polvo), queso blanco bien exprimido y nata
· Mantequilla
· Plátanos
· Almendras, nueces de brasil.
· Castañas
· Frutos secos; dátiles, uvas, pasas.
· Aguas minerales alcalinas.
· Lechada de Almendras.
· Aceitunas negras conservadas en aceite.
· Aguacate
· Aceite de prensado en frío (aguacate, uva, olivo)
· Azúcar mascabado.
Lista de alimentos ácidos. Aquesta llista no afecta..es a dir que ho podeu pendre! lo unic que diu es que son aliments acids de gust pero no afecten a l'oganisme!
· Suero lácteo: yogurth, cuajada, jocoque, queso blanco
· Fruta no madura.
· Fruta ácida: zarzamora, fresa, limón, toronja, mandarina, naranja, manzana, cereza, ciruela, durazno.
· Fruta dulce: melón, sandía
· Hortalizas ácidas: Jitomate, tomate verde, berros.
· Verduras lacto-fermentadas (col agria y pepinillos).
· Jugo de frutas, jugo de limón.
· Miel
· Vinagre
¿Cómo interpretar los resultados?
pH inferior a 7 (pH ácido)
Un pH así, nos indica acidez urinaria. Ejemplo el pH 6 o 6.5, nos habla de que el organismo está ligeramente acidificado, pero si el pH alcanza 5 o 4.5 nos indica que está muy ácido.
pH entre 7 y 7.5 (pH neutro)
Este pH nos habla de personas con buena salud. Es importante precisar que la primera orina de la mañana debe ser ácida, por lo tanto v a ser hasta la segunda micción del día, la que nos va a indicar si el pH de la persona es neutro. (En toda persona en buen estado de salud, la primera orina de la mañana, que ha acumulado los ácidos de la eliminación nocturna, debe obligatoriamente ser ácida, si no lo es, significa que los riñones no eliminan correctamente los ácidos).
pH superior a 7.5 (pH alcalino)
que es veu que pobrets no poden nedar si el nostre fluxe es molt acid! no creieu que pot ser un dels motius pesl quals a algunes ens costa tant quedar-nos embarassades!!!! Vull continuar investigant....jo he estudiat naturopatia i soc quiromassagista...aixi que el tema natural em va molt i m'agradaria donar-vos tota la informació que calgues per si naturalment podem solventar i aconseguir el nostre gran repte!!!Així que anre posant informació...de moment una llisteta i que cadascu es miri que pot suprimir.....Ah molt i molt important es beure molta aigua ajuda molt a alcalinitzar l'oranisme!!!
1.- Alimentos acidificantes
2.- Alimentos alcalinizantes
3.- Alimentos ácidos.
Los dos primeros grupos se definen en función del efecto que tienen los alimentos sobre el cuerpo (efecto acidificante o alcalinizante), en tanto que para el tercer grupo (ácidos) lo es en función de la característica misma del alimento, es decir, de su gusto ácido, sin consideración de su efecto sobre el organismo.
Lista de alimentos acidificantes
· Carnes, aves, salchichonería, extractos de carne, pescados, frutos del mar.
· Clara de huevo.
· Quesos (los quesos fuertes son más ácidos que los suaves).
· Cuerpos grasos animales (manteca de cerdo, sebo)
· Las grasas vegetales, sobre todo cacahuate, y los aceites refinados o hidrogenados (margarina).
· Los cereales, sean o no integrales; trigo, avena, mijo.
· El pan, las pastas y las hojuelas.
· Las legumbres: cacahuate, soya, alubias, habas.
· El azúcar blanco.
· Los dulces: pasteles, chocolates, bombones, etc.
· Los frutos oleaginosos: nuez, avellana, cacahuate, etc..
· Las bebidas industriales azucaradas: refrescos.
· El café, el té, el cacao y el vino.
Lista de alimentos alcalinizantes
· Papas
· Hortalizas verdes, crudas o cocidas: ensaladas.
· Lechuga, ejotes, germinados
· Hortalizas coloreadas: zanahorio, betabel.
· Maíz (granos)
· Leche (líquida o en polvo), queso blanco bien exprimido y nata
· Mantequilla
· Plátanos
· Almendras, nueces de brasil.
· Castañas
· Frutos secos; dátiles, uvas, pasas.
· Aguas minerales alcalinas.
· Lechada de Almendras.
· Aceitunas negras conservadas en aceite.
· Aguacate
· Aceite de prensado en frío (aguacate, uva, olivo)
· Azúcar mascabado.
Lista de alimentos ácidos. Aquesta llista no afecta..es a dir que ho podeu pendre! lo unic que diu es que son aliments acids de gust pero no afecten a l'oganisme!
· Suero lácteo: yogurth, cuajada, jocoque, queso blanco
· Fruta no madura.
· Fruta ácida: zarzamora, fresa, limón, toronja, mandarina, naranja, manzana, cereza, ciruela, durazno.
· Fruta dulce: melón, sandía
· Hortalizas ácidas: Jitomate, tomate verde, berros.
· Verduras lacto-fermentadas (col agria y pepinillos).
· Jugo de frutas, jugo de limón.
· Miel
· Vinagre
¿Cómo interpretar los resultados?
pH inferior a 7 (pH ácido)
Un pH así, nos indica acidez urinaria. Ejemplo el pH 6 o 6.5, nos habla de que el organismo está ligeramente acidificado, pero si el pH alcanza 5 o 4.5 nos indica que está muy ácido.
pH entre 7 y 7.5 (pH neutro)
Este pH nos habla de personas con buena salud. Es importante precisar que la primera orina de la mañana debe ser ácida, por lo tanto v a ser hasta la segunda micción del día, la que nos va a indicar si el pH de la persona es neutro. (En toda persona en buen estado de salud, la primera orina de la mañana, que ha acumulado los ácidos de la eliminación nocturna, debe obligatoriamente ser ácida, si no lo es, significa que los riñones no eliminan correctamente los ácidos).
pH superior a 7.5 (pH alcalino)
yuyu l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 24, 2009 7:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Re: Dieta alcalina
Moltes gràcies Yuyu, però això vol dir que hem de menjar més alimentos alcalinizantes no?
Uf he de canviar una mica d'hàbits.
Uf he de canviar una mica d'hàbits.

1ª visita gine 09/10/09. 6 set+5 dies,fa 7,62 mm
2ª visita gine 18/11/09-12set i 3 dies-fa 6 cm
26/11/09 13 set i 4 dies.fa 7,5 cm
Amnio 03/12/09 és NENA fa 14 cm-14set i 4 dies
Morfo 25/01/10 22set-29cms i 527gr
4D 22/02/10. 26 set i 2 dies.36 cm i 927grs.És molt llarga!
31/03/10.31 set i 3 dies 1,800 Kg
27/04/10.35 set i 4 dies fa 2,550Kg i 49cm
Moltíssimes gràcies yuyu ets un solet...
ja veig que el suc de taronja natural cada matí
, la xocolata que em perd
, els iogurts
, els hauré de reduir!!!!! però jo estva canvençuda que el suc de taronja en dejú cada matí era super bo pel cos...!!!!
ja veig que el suc de taronja natural cada matí
Exacte sira...si jo tambe haure de canviar habits pero no es per sempre es mentre busquem i si despres algun d'aquests habits ja et queda doncs millor!! anire posant mes informació relacionada amb els
i l'organisme acid.
i l'organisme acid.Re: Dieta alcalina
no tahiona l'ultim grup es fuita i verdura que de gust son acids i dolços pero que no afecten en l'organisme...el suc e taronja es bonissim i a mes per alcalinitzar l'organisme barregeu l'aigua que bebeu amb un bon raig de llimona..es el millor!!!!
Gràcies yuyu...que bé
...es que jo cada matí en dejú prenc un suc de taronja natural i després em dutxo, vesteixo...etc i finalment menjo alguna coseta solida...un dia fruita, un altres dia llet i cerelas i un altre dia torradetes amb pernilet...i vaig alternant...
Ostres lo del toc de llimona també ho faré..que bo!!!
Així, si no ho he entés malament, podem menjar sense poblema els aliments alcalinizantes i els aliments ácids...i millor reduïr els aliments acidificantes???
...es que jo cada matí en dejú prenc un suc de taronja natural i després em dutxo, vesteixo...etc i finalment menjo alguna coseta solida...un dia fruita, un altres dia llet i cerelas i un altre dia torradetes amb pernilet...i vaig alternant... Ostres lo del toc de llimona també ho faré..que bo!!!
Així, si no ho he entés malament, podem menjar sense poblema els aliments alcalinizantes i els aliments ácids...i millor reduïr els aliments acidificantes???
moltíssimes gràcies YUYU!!!!!!
ETS UN
heu llegit alguna vegada el tema dels "lavados vaginales con soluciones bicarbonatadas"... amb aigua i bicarbonat també alcalinitza el fluxe... diuen alguns articles. http://www.institutovida.com/articulos/Medicos/FactorCervical.asp
En una frase, per si no ho voleu llegir tot diu:
Los lavados vaginales con soluciones bicarbonatadas están indicados en las pacientes con acidez excesiva del moco
ETS UN
heu llegit alguna vegada el tema dels "lavados vaginales con soluciones bicarbonatadas"... amb aigua i bicarbonat també alcalinitza el fluxe... diuen alguns articles. http://www.institutovida.com/articulos/Medicos/FactorCervical.asp
En una frase, per si no ho voleu llegir tot diu:
Los lavados vaginales con soluciones bicarbonatadas están indicados en las pacientes con acidez excesiva del moco
Edat: 28 els dos
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Temps buscant: des de febrer 2008
Diagnòstic: teratozoospermia (6% normals)
1a IA: 28/03/09 - negativa
2a IA: 20/04/09 - negativa
1a FIV-ICSI febrer-març 2010
Beta + però es para i els perdo
TRANSFER 2 conges-beta negativa
DESCANS FINS ESTIU 2011!
Merci yuyu!! jo també patia pel suc de taronja del matí, m'encanta i em sabria greu haver-lo de suprimir! pel que fa la resta intentaré fer decantar la balança cap als aliments alcalins.
un dubte els cereals del matí, també seria millor substitir-los per altres coses? Uff! Ara haurem de rumiar com començar el dia!
Un petonàs i mil gràcies!!
un dubte els cereals del matí, també seria millor substitir-los per altres coses? Uff! Ara haurem de rumiar com començar el dia!
Un petonàs i mil gràcies!!
Yuyu, genial! Moltes gràcies per tota aquesta informació!
M'ha encantat el grup aquest de "alimentos acidos" però que no afecten perquè quan ho has comentat he pensat que segur que el meu suc de taronja, el kiwi i la pinya que menjo quasi cada dia per la fibra serien super acidificantes!!!! Però després de veure les llistes, potser no ho son tant!
Això sí, jo crec que també hauré de canviar algun hàbits...
Gràcies guapa!

M'ha encantat el grup aquest de "alimentos acidos" però que no afecten perquè quan ho has comentat he pensat que segur que el meu suc de taronja, el kiwi i la pinya que menjo quasi cada dia per la fibra serien super acidificantes!!!! Però després de veure les llistes, potser no ho son tant!
Això sí, jo crec que també hauré de canviar algun hàbits...
Gràcies guapa!

Per cert! M'he oblidat de preguntar... hi ha alguna manera de saber el teu pH???
hi ha unes tires reactives a la farmacia que es mullen amb la orina i depen del color que es posen t'indica el grau de acidificació del teu PH.
potser tambe ho podriem preguntar als ginecolegs ja que potser amb una citologia es pot saber el grau d'acidificació del nostre fluxe.
no patiu pels sucs de taronja son bons lo unic que deieu lo dels cerelals millor si son de farina integral. cap problema.
El que si us recomano es que no us capfiqueu..simplement intenteu compensar i si podeu deixar alguna cosa...jo per exemple el que canviare sera:
1. Deixare el cafe...mica en mica l'anire reduint.
2. La fruita m'agrada verda...doncs intentare menjar-la mes madura.
3. Mes aigua pel cos i per la tarda i afegire llimona.
4. El pa el menjare integral.
5. Canviare el sucre blanc pel moreno de canya o en alguns casos per melaza.
així mica en mica potser reduire la adicez.
potser tambe ho podriem preguntar als ginecolegs ja que potser amb una citologia es pot saber el grau d'acidificació del nostre fluxe.
no patiu pels sucs de taronja son bons lo unic que deieu lo dels cerelals millor si son de farina integral. cap problema.
El que si us recomano es que no us capfiqueu..simplement intenteu compensar i si podeu deixar alguna cosa...jo per exemple el que canviare sera:
1. Deixare el cafe...mica en mica l'anire reduint.
2. La fruita m'agrada verda...doncs intentare menjar-la mes madura.
3. Mes aigua pel cos i per la tarda i afegire llimona.
4. El pa el menjare integral.
5. Canviare el sucre blanc pel moreno de canya o en alguns casos per melaza.
així mica en mica potser reduire la adicez.
ei, YUYU, que bé moltes gràcies! Ets un
Pregunta tonta, el PH de l'oria té relació amb el PH del fluxe? I podria tenir també relació ser una persona que pateixes acidesa amb continuitat? De fet, l'almax m'acompanya allà on vaig.
No es per donar-te més feina, eh! (intentarè buscar quelcom) però també seria interessant parlar dels aliments que són rics amb àcid fólic i amb iode, ja que normalment els gines ens recepten les pastis sense tenir en compte ni explicar-nos com podem millorar a dieta. Em sembla que vaig llegir a algun lloc que els vegetals verds, com el bròquil i la mongeta verda, eren rics amb àcid fólic.
Avui ja anirem a dormir sabent alguna coseta més que ahir! Gràcies Yuyu!.
Pregunta tonta, el PH de l'oria té relació amb el PH del fluxe? I podria tenir també relació ser una persona que pateixes acidesa amb continuitat? De fet, l'almax m'acompanya allà on vaig.
No es per donar-te més feina, eh! (intentarè buscar quelcom) però també seria interessant parlar dels aliments que són rics amb àcid fólic i amb iode, ja que normalment els gines ens recepten les pastis sense tenir en compte ni explicar-nos com podem millorar a dieta. Em sembla que vaig llegir a algun lloc que els vegetals verds, com el bròquil i la mongeta verda, eren rics amb àcid fólic.
Avui ja anirem a dormir sabent alguna coseta més que ahir! Gràcies Yuyu!.
Buscant Des del 2008
17 Cicles

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783
Buscant des de Novembre del 2013

17 Cicles

Bon dia companyes d'il·lusions,
El sócpetit (SP) és un pou de sabiduria...buscant els aliments rics en àcids fòlic, la primera pàgina que m'ha trobat és del SP del 2007. En faig una còpia i n'intento posar l'enllaç.
Ja se que aquest post no es refereix a això però he pensat que el llegirant les que ens preocupem per la dieta i podria ser interessant.
Vitamina B9 ( Ácido fólico)
¿Dónde se puede encontrar el ácido fólico?
Esta vitamina puede obtenerse a partir de las fuentes siguientes:
Alimentos de origen animal: Esta vitamina aparece muy poco en las fuentes animales. Tan solo puede encontrarse en proporciones considerables en el hígado de pollo y de ternera. La leche o sus derivados contienen cantidades muy bajas.
Alimentos de origen vegetal: Las legumbres, los cereales integrales, las verduras de hoja verde y ciertas frutas son los más ricos en esta vitamina.
Entre los más ricos tenemos a los garbanzos, los guisantes, las lentejas, las judías, las habas tiernas, las espinacas, los espárragos, el aguacate, las naranjas, la col, la coliflor, el germen de trigo o el pan integral.
Hemos de tener en cuenta que la manipulación de los alimentos ricos en folacina puede destruir mas de la mitad de su contenido. Entre los factores que se han de tener en cuenta se encuentran: las cocciones con agua prolongadas (Es mejor comerlas crudas o cocinar al vapor o con poca agua) , la comidas recalentadas (es mejor comer los alimentos y no dejar sobras) el almacenaje de alimentos a temperatura natural destruye hasta el 70 (conservar las verduras en la nevera)
Suplementos: La ingestión de suplementos de ácido fólico pueden ser necesarios en circunstancias especiales cuando la dieta puede no pueda proporcionar las necesidades individuales.
--
El ácido fólico es esencial para el buen funcionamiento de nuestro organismo. A nivel celular su importancia radica en su papel en la síntesis del DNA ( Ácido desoxirribonucleico o elemento de la célula que contiene y transmite los caracteres genéticos ) y del RNA ( necesario para la formación de las proteínas y otros procesos celulares). Así, para que las células se dupliquen de forma correcta necesitamos de la presencia de esta vitamina.
Esta no es su única función sino que también interviene en otros procesos que afectan al corazón, al sistema nervioso, a la formación del feto, etc.
Necesidades especiales de ácido fólico
Entre las personas que tienen unas necesidades especiales tenemos:
- Ancianos o personas mayores que viven solas o en instituciones mal dirigidas: Dado que es una vitamina hidrosoluble, se destruye fácilmente al manipularla. Recalentamientos repetidos, mal almacenaje de los alimentos, etc. No debemos olvidar que, a partir de los 65 años, el organismo tiene además menos capacidad para absorber esta vitamina.
- Mujeres embarazadas o lactantes : Parte de esta vitamina se traspasa al feto o al bebé . Para evitar problemas de mala formación o de crecimiento incorrecto en el bebé es mejor asegurarse una cantidad adicional.
- Personas que fuman: El tabaco es responsable de una mala absorción de las vitaminas del grupo B.
- Personas alcohólicas o que beben habitualmente: El alcohol produce mala absorción de las vitaminas o una destrucción de las mismas.
- Personas con problemas de evacuaciones frecuentes: Enfermos intestinales con deposiciones habituales ( Enfermedad de Crohn, colitis ulcerosa o similares ) tienen una mala absorción de esta vitamina.
- Ciertos medicamentos: Algunos medicamentos bloquean la absorción del ácido fólico. Entre todos ellos tenemos: las píldoras anticonceptivas, ciertos medicamentos para el cáncer, la artritis o enfermedades inflamatorias, somníferos etc.
més info a:
http://www.botanical-online.com/medicin ... folico.htm
Un altre:
FONTS D’ÀCID FÒLIC
La ingesta normal en una dona adulta ha de ser de 200 micrograms al dia.
La ingesta normal en una dona que busca embaràs i fins les 15 setmanes d’embaràs ha de ser de 400 micrograms al dia.
180 g de patates 50 micrograms
180 g d’espinacs 160 micrograms
180 g de mongetes tendres 60 micrograms
180 g de cols de Brussel•les 200 micrograms
180 g col-i-flor bullida 100 micrograms
100 g de pèsols bullits 90 micrograms
1 tomàquet (85 g) 15 micrograms
1 taronja (160 g) 60 micrograms
1 alvocat (150) 100 micrograms
1 plàtan (100 g) 20 micrograms
1 pomelo (160 g) 20 micrograms
1 tall de meló (180 g) 50 micrograms
½ litre de llet 35 micrograms
90 grs de pa blanc 30 micrograms
200 g de pasta (espaguetti) 10 micrograms
També hi ha receptes de cuina, ummmm!
Extret de: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=3733&start=30&sid=f2aa63688d605f2f001c5b7a245b0a89
El sócpetit (SP) és un pou de sabiduria...buscant els aliments rics en àcids fòlic, la primera pàgina que m'ha trobat és del SP del 2007. En faig una còpia i n'intento posar l'enllaç.
Ja se que aquest post no es refereix a això però he pensat que el llegirant les que ens preocupem per la dieta i podria ser interessant.
Vitamina B9 ( Ácido fólico)
¿Dónde se puede encontrar el ácido fólico?
Esta vitamina puede obtenerse a partir de las fuentes siguientes:
Alimentos de origen animal: Esta vitamina aparece muy poco en las fuentes animales. Tan solo puede encontrarse en proporciones considerables en el hígado de pollo y de ternera. La leche o sus derivados contienen cantidades muy bajas.
Alimentos de origen vegetal: Las legumbres, los cereales integrales, las verduras de hoja verde y ciertas frutas son los más ricos en esta vitamina.
Entre los más ricos tenemos a los garbanzos, los guisantes, las lentejas, las judías, las habas tiernas, las espinacas, los espárragos, el aguacate, las naranjas, la col, la coliflor, el germen de trigo o el pan integral.
Hemos de tener en cuenta que la manipulación de los alimentos ricos en folacina puede destruir mas de la mitad de su contenido. Entre los factores que se han de tener en cuenta se encuentran: las cocciones con agua prolongadas (Es mejor comerlas crudas o cocinar al vapor o con poca agua) , la comidas recalentadas (es mejor comer los alimentos y no dejar sobras) el almacenaje de alimentos a temperatura natural destruye hasta el 70 (conservar las verduras en la nevera)
Suplementos: La ingestión de suplementos de ácido fólico pueden ser necesarios en circunstancias especiales cuando la dieta puede no pueda proporcionar las necesidades individuales.
--
El ácido fólico es esencial para el buen funcionamiento de nuestro organismo. A nivel celular su importancia radica en su papel en la síntesis del DNA ( Ácido desoxirribonucleico o elemento de la célula que contiene y transmite los caracteres genéticos ) y del RNA ( necesario para la formación de las proteínas y otros procesos celulares). Así, para que las células se dupliquen de forma correcta necesitamos de la presencia de esta vitamina.
Esta no es su única función sino que también interviene en otros procesos que afectan al corazón, al sistema nervioso, a la formación del feto, etc.
Necesidades especiales de ácido fólico
Entre las personas que tienen unas necesidades especiales tenemos:
- Ancianos o personas mayores que viven solas o en instituciones mal dirigidas: Dado que es una vitamina hidrosoluble, se destruye fácilmente al manipularla. Recalentamientos repetidos, mal almacenaje de los alimentos, etc. No debemos olvidar que, a partir de los 65 años, el organismo tiene además menos capacidad para absorber esta vitamina.
- Mujeres embarazadas o lactantes : Parte de esta vitamina se traspasa al feto o al bebé . Para evitar problemas de mala formación o de crecimiento incorrecto en el bebé es mejor asegurarse una cantidad adicional.
- Personas que fuman: El tabaco es responsable de una mala absorción de las vitaminas del grupo B.
- Personas alcohólicas o que beben habitualmente: El alcohol produce mala absorción de las vitaminas o una destrucción de las mismas.
- Personas con problemas de evacuaciones frecuentes: Enfermos intestinales con deposiciones habituales ( Enfermedad de Crohn, colitis ulcerosa o similares ) tienen una mala absorción de esta vitamina.
- Ciertos medicamentos: Algunos medicamentos bloquean la absorción del ácido fólico. Entre todos ellos tenemos: las píldoras anticonceptivas, ciertos medicamentos para el cáncer, la artritis o enfermedades inflamatorias, somníferos etc.
més info a:
http://www.botanical-online.com/medicin ... folico.htm
Un altre:
FONTS D’ÀCID FÒLIC
La ingesta normal en una dona adulta ha de ser de 200 micrograms al dia.
La ingesta normal en una dona que busca embaràs i fins les 15 setmanes d’embaràs ha de ser de 400 micrograms al dia.
180 g de patates 50 micrograms
180 g d’espinacs 160 micrograms
180 g de mongetes tendres 60 micrograms
180 g de cols de Brussel•les 200 micrograms
180 g col-i-flor bullida 100 micrograms
100 g de pèsols bullits 90 micrograms
1 tomàquet (85 g) 15 micrograms
1 taronja (160 g) 60 micrograms
1 alvocat (150) 100 micrograms
1 plàtan (100 g) 20 micrograms
1 pomelo (160 g) 20 micrograms
1 tall de meló (180 g) 50 micrograms
½ litre de llet 35 micrograms
90 grs de pa blanc 30 micrograms
200 g de pasta (espaguetti) 10 micrograms
També hi ha receptes de cuina, ummmm!
Extret de: http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=3733&start=30&sid=f2aa63688d605f2f001c5b7a245b0a89
Buscant Des del 2008
17 Cicles

17 Cicles

Sí noies!
el tema dels rentats amb aigua i bicarbonat redueix l'acidesa del fluxe. A mi m'ho va recomenar la gine fa un parell d'anys i quan tinc picor intento fer-ho. Omplo una ampolla amb aigua tebiona, llenço dins polvo de bicarbonat (un bon raig) i dins la dutxa vaig fent-me rentats. Tampoc no és bó més d'un o dos cops al dia. Quant menys humitat també millor.
Al tema que vaig obrir ahir de Candidiasis (tot relacionat Ph i excés de fongs) també comentem el tema del iogurt en casos extrems. És més natural que els tractmanets locals.
Encara que igualment potser ens hem d'asserenar i no obsessionar-nos.
Pq si a part de tot el que controlem per la busqueda, hem de canviar molt altres àbits, ... acabarem bojes.
Bé, a veure què menjem avui .......
Yuyu, gràcies !!!
Ànims a totes i feliç diumenge
el tema dels rentats amb aigua i bicarbonat redueix l'acidesa del fluxe. A mi m'ho va recomenar la gine fa un parell d'anys i quan tinc picor intento fer-ho. Omplo una ampolla amb aigua tebiona, llenço dins polvo de bicarbonat (un bon raig) i dins la dutxa vaig fent-me rentats. Tampoc no és bó més d'un o dos cops al dia. Quant menys humitat també millor.
Al tema que vaig obrir ahir de Candidiasis (tot relacionat Ph i excés de fongs) també comentem el tema del iogurt en casos extrems. És més natural que els tractmanets locals.
Encara que igualment potser ens hem d'asserenar i no obsessionar-nos.
Pq si a part de tot el que controlem per la busqueda, hem de canviar molt altres àbits, ... acabarem bojes. Bé, a veure què menjem avui .......
Yuyu, gràcies !!!
Ànims a totes i feliç diumenge

Moltes gràcies Yuyu!! anirà de conya això!!
Jo el dia 3 tinc hora amb el Gine, li demanaré si em pot mirar això del PH, per saber com estic...
Jo el dia 3 tinc hora amb el Gine, li demanaré si em pot mirar això del PH, per saber com estic...
una miqueta mes d'informació:
¿que es millor per mi, el menjar acid o alcalí?
Per conseguir una bona salud i millorar la fertilitat es essencial que l'organisme estigui en un estat alcalí. Molts prenem massa aliments acids com per exemple una gran quantitat de proteines d'origen animal, sucre, grassa, alcohol, cafeina, i substancies artificials. No es ecomana pendre refrescos amb gas ja que ontenen molt fosfori son molt àcids. Es important incloure en la dieta molts aliments alcalinitzants, com fruita, verdura fresca, alguns fruits secs i molta aigua.
¿que es millor per mi, el menjar acid o alcalí?
Per conseguir una bona salud i millorar la fertilitat es essencial que l'organisme estigui en un estat alcalí. Molts prenem massa aliments acids com per exemple una gran quantitat de proteines d'origen animal, sucre, grassa, alcohol, cafeina, i substancies artificials. No es ecomana pendre refrescos amb gas ja que ontenen molt fosfori son molt àcids. Es important incloure en la dieta molts aliments alcalinitzants, com fruita, verdura fresca, alguns fruits secs i molta aigua.
Yuyu ja m'he apuntat el llistat! Merci guapa!
Ja que és un post de dieta afegiré una informació d'un llibre que em va regalar el meu home per Nadal.
- No és bo menjar sucres ràpids tipus sucre, mel , mermelada, refrescos dolços,.... fan pujar molt ràpid el sucre en sang però quan baixen el cos ho supleix alliberant adrenalina ( hormona de l'estrés) i això pot produir desjustos hormonals i dificultats en l'ovulació. Petant el millor és menjar Hidrats de carboni d'absorció lenta perquè el sucre a la sang es mantingui estable tot el dia: fruits secs, pa, cereals i pasta sempre integrals, galetes d'avena i tot tipus d'hortalisses i verdures clar. Si algun cop mengem sucres ràpids millor combinar-ho amb alguna proteïna perquè farà que l'absorció sigui més lenta.
- La llet, els ous i els cereals integrals són rics en Triptòfan que és el precursor de la serotonina que és l'hormona del " benestar" i ajuda a reduir els nivells d'estrés
- Per últim dieta rica en omega 3, 6 i 9 precursors de prostaglandines que regulen el sistema hormonal: oli d'oliva, peixos tipus salmó, nous,...
Bueno sento el rotllo però és que ho vaig trobar interessant, sobretot per com pot influir la dieta en l'estrés i les hormones,...
UN petonàs
Ja que és un post de dieta afegiré una informació d'un llibre que em va regalar el meu home per Nadal.
- No és bo menjar sucres ràpids tipus sucre, mel , mermelada, refrescos dolços,.... fan pujar molt ràpid el sucre en sang però quan baixen el cos ho supleix alliberant adrenalina ( hormona de l'estrés) i això pot produir desjustos hormonals i dificultats en l'ovulació. Petant el millor és menjar Hidrats de carboni d'absorció lenta perquè el sucre a la sang es mantingui estable tot el dia: fruits secs, pa, cereals i pasta sempre integrals, galetes d'avena i tot tipus d'hortalisses i verdures clar. Si algun cop mengem sucres ràpids millor combinar-ho amb alguna proteïna perquè farà que l'absorció sigui més lenta.
- La llet, els ous i els cereals integrals són rics en Triptòfan que és el precursor de la serotonina que és l'hormona del " benestar" i ajuda a reduir els nivells d'estrés
- Per últim dieta rica en omega 3, 6 i 9 precursors de prostaglandines que regulen el sistema hormonal: oli d'oliva, peixos tipus salmó, nous,...
Bueno sento el rotllo però és que ho vaig trobar interessant, sobretot per com pot influir la dieta en l'estrés i les hormones,...
UN petonàs
Hola noies,
Només us volia comentar que els extrems no són bons i que ni és bó tenir un pH massa àcid ni tampoc massa bàsic perquè estem més exposades a agafar infeccions, fongs, etc. El pH àcid vaginal ho és precisament per evitar patògens que puguin provocar infeccions, fins i tot les embarassades tenen un medi vaginal àcid. També, és veritat que no es gaire amic de la fertilitat axí que suposo que es qüestió de buscar l'equilibri.
Yuyu espero que no et sàpiga greu el que he escrit, ho faig amb la millor de les intencions, de fet, em sembla molt interessant la teva informació, tot el que ens ajudi a augmentar les possibilitats de quedar-nos prenyis doncs benvingut sigui però considero que hem de coneixer els pros i els contras.
Només us volia comentar que els extrems no són bons i que ni és bó tenir un pH massa àcid ni tampoc massa bàsic perquè estem més exposades a agafar infeccions, fongs, etc. El pH àcid vaginal ho és precisament per evitar patògens que puguin provocar infeccions, fins i tot les embarassades tenen un medi vaginal àcid. També, és veritat que no es gaire amic de la fertilitat axí que suposo que es qüestió de buscar l'equilibri.
Yuyu espero que no et sàpiga greu el que he escrit, ho faig amb la millor de les intencions, de fet, em sembla molt interessant la teva informació, tot el que ens ajudi a augmentar les possibilitats de quedar-nos prenyis doncs benvingut sigui però considero que hem de coneixer els pros i els contras.

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |