molts dubtes

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
sweet55
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dt. gen. 20, 2009 10:15 am

molts dubtes

EntradaAutor: sweet55 » dc. gen. 28, 2009 12:00 am

Holaaaa.... tinc molts dubtes, a veure si alguna em pot ajudar....
hem decidit anar per l´embaràs, tenim molta il.lusió els dos.....pero jo soc molt irregular a les meves regles, i no sé ben be com calcular aixó de l´ovulació......
Aquet dissabte em va venir la warry, ara com hem de fer per fer els calculs????

Gràciesssss!!!
sweet55

Re: molts dubtes

EntradaAutor: sweet55 » dc. gen. 28, 2009 10:05 am

Moltes gràcies, em comprare test d´ovulació, he estat mirant la pàgina de unitest, els heu fet servir?...es q estan molt bé de preu.....
sweet55

EntradaAutor: sweet55 » dc. gen. 28, 2009 11:17 am

ahm...ni havia caigut en això de la sensibilitat..... i ons els has vist aquets?? Vaig una mica perduda...jejeje
Cris_tina
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 1:57 pm

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 2:15 pm

Hola sweet55,
això de ser irregular és una llauna, jo també estic igual! L'únic avantatge és que ho hem d'intentar més sovint :p-) Pel que fa als test d'ovulació... et diuen només si estas ovulant,no? per tant, te n'hauries de fer un al dia... això és una ruina. :girafa:
yuyu
:: dinosaure
Entrades: 7623
Membre des de: dg. gen. 27, 2008 7:45 pm
Ubicació: Mataro

EntradaAutor: yuyu » dc. gen. 28, 2009 2:30 pm

Hola noies!!! entro per explicar-vos un miqueta jo ja fa 8 mesos que rondo per aqui i una ja sap de tot!! :love: :love:
Be els testos d'ovulació serveixen per si ets irregular ...pero jo soc regular i tambe em canvia el dia de la ovulació i es clar si el que es tracta es d'enxampar l'ovulet doncs ens hem de gastar els calerets :-D :-D :-D us explico els que comprem per aqui son els de unitest ...venen en caixes i crec que 21 costen uns 19€ pero no els heu de fer cada dia....sino a partir del dia 10 de cicle mes o menys un cada dia fins que veieu la ratlleta forta...al principi us haureu de fer mes pero jo per exemple ja nomes men faig 4 al mes....mica en mica vas coneixent el teu cos! Així que si voleu podeu entrar en unitest i fer comanda...son molr rapids i tot molt correcte!!
Pregunteu si voleu qualsevol cosa!!!!!! un petonet!! >.-<: >.-<:
Cris_tina
Entrades: 17
Membre des de: dc. gen. 28, 2009 1:57 pm

EntradaAutor: Cris_tina » dc. gen. 28, 2009 2:40 pm

Gràcies yuyu,
ja veig que anava ben equivocada amb això dels tests d'ovulació! De totes maneres imagino que una cosa és si ets irregular d'una setmana amún o avall, i l'altre que no et vingui en 2 o 3 mesos. Amb la meva parella vam decidir començar ja fa mesos - he perdut el compte - i com que sóc MOLT irregular és un caos, de moment no m'hi vull capficar molt, però la última regla la vaig tenir al setembre!! Com et pots imaginar m'he fet tants test d'embaràs que ja em fa vergonya anar a la farmàcia del barri!
Com que de moment no tinc pressa, encara que si moltes ganes, esperaré i si en un parell de mesos no ha baixat aniré al ginecòleg a veure si em poden donar algo perquè ovuli!

Quin remei, a esperar!!
sweet55

EntradaAutor: sweet55 » dj. gen. 29, 2009 6:14 pm

Gràcies yuyu per l´aclariment!! ara faré la comanda a unitest, com q ara estic amb la warry, començaré aquet mes a fer el test d´ovulació....
Cris_tina...ets més irregular que jo!!! a mi també m´ha passat aixó de fer-me vergonya de comprar tants test...jejeje com que mai sabem quan es retrasa.....quin rollooooo......
ciregirl
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2655
Membre des de: dl. juny 15, 2009 10:40 pm

EntradaAutor: ciregirl » dv. juny 19, 2009 10:37 pm

Ja sé que pensareu que sóc molt curteta però ¿quin dia representa que comença el cicle? El dia que baixa la warry???
Algú sap pq des que deixes les pastilles fins que et poses a intentar et fan esperar com a mínim 1 mes? Què passaria si no esperessis???
keyech
:: dinosaure
Entrades: 5421
Membre des de: dt. abr. 07, 2009 9:19 pm

EntradaAutor: keyech » ds. juny 20, 2009 7:45 am

sweet, maca, et deixo un enllaç on podràs calcular la data d'ovulació, quins dies són més fèrtils, etc...

http://magazin.netmoms.es/servicios/cal ... ovulacion/

ciregirl, no et faci vergonya preguntar coses ja que no naixem amb totes les lliçons apreses! I no pensis que ets curta, ni molts menys. Preguntant s'aprèn.
El primer dia del cicle és el dia que et ve la regla i és a partir d'aquell dia quan es fan els comptes per a saber el probable dia d'ovulació (dic probable perquè molts cops es poden tenir desajustos i que no coincideixi el dia que s'indica), els dies més fèrtils i la probable data de part.

Apa noies!!! Molts petonets a totes!!!
:pandi: :cangui: :elefant: :girafa: :cabra: :lleo: :koala:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::