OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
rojual
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:01 pm
Ubicació: Granollers

OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: rojual » dc. gen. 28, 2009 5:18 pm

Bona tarda a totes,

Feia molts dies que no tenia conversa amb totes vosaltres, però porto una temporada que no tinc ganes ni d'entrar al soc petit.
després de portar 14 mesos d'espera sense éxit em van fer una histerosalpingografia(té picarols el nom, eh?), doncs em van detectar que tinc una trompa obstruida. Total que porto els resultats al metge i em diu que no hi ha problema que hi han moltes dones que es queden embarassades per una trompa.I diu que esperarem 6 mesos mes i q si no tenim éxit amb aquests 6 mesos doncs mirarem el que fem.
Total que jo, no em quedo tranquila i vaig a buscar la segona opinió i la meva sorpresa es que em diuen: avia'm tu tens un problema, que només tens el 50% de quedarte embarassada perque tens una trompa obstruida, algu t'ho havia dit? i li vaig respondre que si, pero que pensava que no era cap problema, i diu nena!! qui t'ha dit això t'ha enganyat. Jo amb cara de poker li dic a sí????, doncs digui'm vosté...i em diu el que farem seran 2 proves que falten per garantir el expedient i em va demanar : un altre analisis hormonal(mes complexe del que ja hem varen fer) i una eco amb un ecograf per veure-ho tot millor, i quan tingui els resultats tinc que tornar.

Algú per aki te el mateix que jo? Nosaltres l'unic problema que tenim soc jo! La meva trompa...
Explique-me el vostre cas please.... jo estava molt tranquila i de sobte estic dels nervis!!!! Estic obsesionada que em tindran que fer invitro, ja que suposo que amb una IA no em servirà, no?
Petons
Imatge
DPP 30/04.....encara q no crec q arribi pk aquest nen es molt gran....
PROPERA ECO QUIRÓN + VISITA: 14/02/2010
PROPERA ECO S.S: 26/3/2010
PROPER DIA LLEVADORA: 17/2/2010

AMB MOLTES GANES DE VEURE LA CARONA DEL NIL!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Castanyeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: Castanyeta » dc. gen. 28, 2009 6:50 pm

Suposo que et podran contestar millor a l'apartat de reproducció assistida.
Crec q és cert q tens el 50% d'oportunitats, però això no vol dir 0 possibilitats. I segons l'edat, segurament no hi ha motiu per preocupar-se (encara)... Aquestes coses costa pair-les, però un cop ho hagis assumit veuràs q ho portes millor. En tot cas, si hi ha problemes el primer pas per solucionar-los és diagnosticar-los, i tu això ja ho tens fet. Ànims!
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: Neu » dc. gen. 28, 2009 7:15 pm

Hola rojual,

mira, t'explico el meu cas. Fa poc més de dues setmanes em van treure una trompa perquè vaig tenir un embaràs ectòpic. Vaig parlar amb el metge per saber si havia d'anar directament a fer una FIV i em va dir que de cap manera, que moltíssimes dones es queden embarassades amb només una trompa. Que en tot cas si passaven molts mesos i no ho aconseguíem, que ja en tornaríem a parlar. Jo també he llegit això de les estadístiques del 50 % de possibilitats, però la veritat és que jo conec més de set casos de dones que s'han quedat embarassades després d'un ectòpic i/o amb només un ovari.

Jo dec ser un cas especial perquè malgrat que aquest és el meu segon avortament seriós (legrat al febrer i ectòpic aquest gener) i tenir ja 39 anys, continuo optimista i amb moltes ganes de posar-m'hi a partir de la próxima regla. Continuo molt motivada!

En el meu cas em dono fins a finals d'estiu per tornar a quedar-m'hi. Si no ho aconsegueixo potser sí que aniré de cap a una FIV (sobretot per l'edat).

Pel que fa al tema ginecòlegs cada professional té el seu punt de vista. Està bé que aquest últim vugui examinar-te millor, però no sé perquè t'ha d'alarmar amb això del 50 %! Jo el que sí que et recomanaria és que et miressis la temperatura i fessis gràfiques. A mi em va ajudar molt per conèixer millor el meu cicle, i de fet m'hi vaig quedar al primer mes de fer-ne. O sigui que estic esperant tenir la warry post-operació (em van fer una laparoscòpia) per tornar a l'ataque!!

Molts ànims rojual!
insulimax
:: papallona
:: papallona
Entrades: 101
Membre des de: dt. juny 17, 2008 10:46 am

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: insulimax » dc. gen. 28, 2009 9:41 pm

A veure... jo t'explico el meu cas....

Jo nomes tinc un ovari i la seva trompa... Tenia un tumor i me'l van haver de treure... i del altre em van treure un trosset de l'ovari perque tambe tenia una mica... pero la trompa no me la van tocar. Fa 6 mesos he tingut un nen. Em vaig quedar embarassada naturalment sense fer cap tractament i en aproximadament 6 mesos (mes o menys, la veritat es que no portava el compte... anava a l'aventura a veure que pasava...). Aixi q inicialment amb una trompa util pots tenir nens tranquilament...jo soc la mostra. La diferencia entre el teu cas i el meu (a veure si m'explico be), normalment cada mes ovula un ovari i jo al nomes tenir un ovari el cos lo que intenta es que cada mes ovuli el mateix ovari ja que em falta un. D'aquesta manera, si el cos es regula be, jo tinc la probabilitat de quedar-me embarassada cada mes. En canvi, tu, si tens els dos i per tant es suposa que cada mes ovula un o l'altre pero si tens la trompa obstruida el ovul i l'espermatozide no es podran trobar i per tant la meitat dels mesos no podras quedar-te embarassada pero els altres si. Aixi que nomes et costara mes que a una persona amb el sistema reproductor en perfecte estat. Aixi que tampoc et capfiquis massa perque quan mes ho facis sera pitjor. Ves als metges i pregunta i que t'ho expliquin be i tranquilitat... que es possible sense fer res especial....Bona sort!
<img src="http://b1.lilypie.com/4qiYp2.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0">
Avatar de l’usuari
rojual
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:01 pm
Ubicació: Granollers

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: rojual » dj. gen. 29, 2009 10:55 am

Moltes gràcies a totes.
La veritat es que entrant al soc petit sempre m'ompliu d'energia positiva, però no entro molt perque li donc moltes voltes al cap.I això no es res bó!
M'heu ajudat molt i realment teniu raó, tinc el 50% és a dir que tinc que estar al 100% en ment, i no puc de caure en cap moment.
Gràcies un altre cop.
Imatge
DPP 30/04.....encara q no crec q arribi pk aquest nen es molt gran....
PROPERA ECO QUIRÓN + VISITA: 14/02/2010
PROPERA ECO S.S: 26/3/2010
PROPER DIA LLEVADORA: 17/2/2010

AMB MOLTES GANES DE VEURE LA CARONA DEL NIL!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: Neu » dj. gen. 29, 2009 2:19 pm

Hola insulimax, me n'alegro que ens expliquis el teu cas! Llegir casos com el teu anima molt a les que anem trobant obstacles pel camí!

Volia comentar això que dius que donat que cada mes s'ovula per un ovari altern, les que només tenim una trompa només podem tenir una possibilitat de concebre cada dos mesos. Jo també ho creia així (és de sentit comú, no?) Doncs el meu ginecòleg resulta que em va dir que no. Es veu que les trompes no estan enganxades als ovaris, són mòbils. Què vol dir això? Doncs que pot passar que quan ovules per l'ovari esquerra i no tens trompa esquerra, pot passar que la trompa dreta "xucli" el líquid fol.licular amb l'òvul i es produeixi la concepció a la trompa dreta. Increïble, no? Doncs es veu que sí, que la natura és sàvia i que quan l'ovari que no té trompa ovula, actua com una llanterna que dins d'una peixera atrau els peixos (en el símil, la trompa que queda).

Rouje, molts ànims per totes dues, segur que en els propers mesos tindrem bones notícies!
Avatar de l’usuari
rojual
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 7:01 pm
Ubicació: Granollers

Re: OBSTRUCCIÓ TROMPES=INVITRO????? help me please!!!

EntradaAutor: rojual » dj. gen. 29, 2009 3:58 pm

Ja veuras que si Neu,
Fixa't si avui estic positiva que fins i tot he trucat al meu home i li dic ....saps que? Estic segura que el 12 de febrer no tindré que anar a fer-me les últimes proves...i ell em diu a si??? i això ...jajaj doncs perque estaré embarassada, fins i tot ell ha flipat, perque soc molt negativa, però realment avui m'he llevat pensant que no té res de bo que sigui negativa , que el que fa és enpitjorar la cosa, doncs ale!!!!!
Imatge
DPP 30/04.....encara q no crec q arribi pk aquest nen es molt gran....
PROPERA ECO QUIRÓN + VISITA: 14/02/2010
PROPERA ECO S.S: 26/3/2010
PROPER DIA LLEVADORA: 17/2/2010

AMB MOLTES GANES DE VEURE LA CARONA DEL NIL!!!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::