HEM TINGUT UN ABORT BIOQUÍMIC....NO FALS POSITIU
HEM TINGUT UN ABORT BIOQUÍMIC....NO FALS POSITIU
FALS POSITIU...
SI NOIES...HE TINGUT UN FALS POSITIU....AHIR VAIG COMENÇAR A SAGNAR COM AMB LA REGLE I AVUI CONTINUO IGUAL...AIXÍ QUE DE MOMENT SEGUEIXO BUSCANT AMB VOSALTRES....
QUIN XASCO HEM TINGUT MÉS GRAN....
SI NOIES...HE TINGUT UN FALS POSITIU....AHIR VAIG COMENÇAR A SAGNAR COM AMB LA REGLE I AVUI CONTINUO IGUAL...AIXÍ QUE DE MOMENT SEGUEIXO BUSCANT AMB VOSALTRES....
QUIN XASCO HEM TINGUT MÉS GRAN....
Noa25 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. gen. 30, 2009 10:01 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Re: FALS POSITIU...
Como puede ser, igual es un aborto...tendrias que ir al medico...
- feminacora
- :: lleona

- Entrades: 932
- Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm
Lo sietno wapa, mira yo toda ilusionada com mi tempe... y he ido al baño y ya tenia una manchita marron.... asi que para febrero de cabeza....
Noa, més que un fals positiu això te pinta d'abortament bioquímic, que crec que els hi ha passat a alguna noia de per aquí.
Son abortaments en embarassos incipients. Per això molts metges no recomanen fer-se el TE fins una setmana després de la primera falta, perquè si tens un abortament d'aquests no t'en assabentes pequè creus que és que la Warry que ha vingut amb retràs.
Ho sento moltissim. a veure que et diu el gine
Son abortaments en embarassos incipients. Per això molts metges no recomanen fer-se el TE fins una setmana després de la primera falta, perquè si tens un abortament d'aquests no t'en assabentes pequè creus que és que la Warry que ha vingut amb retràs.
Ho sento moltissim. a veure que et diu el gine
Si, és el que li vaig dir al meu marit...ÇQue segurament és un embaras sense embrió, per aixó s'ha creat la hormona però no a cuajat....
El que em fa més pal és haver donat la noticia als pares i germans....ara s'han de donar explicasions....
Pero bueno, aquest més un altre cop al ataquer!!!!!!
La que m'ha fet molta peneta ha sigut la meva filla...s'ha portat un xascu!!!!!pobreta...
El que em fa més pal és haver donat la noticia als pares i germans....ara s'han de donar explicasions....
Pero bueno, aquest més un altre cop al ataquer!!!!!!
La que m'ha fet molta peneta ha sigut la meva filla...s'ha portat un xascu!!!!!pobreta...
ostres noa em sap molt de greu de veritat, molts anims i a continuar endavant intentant -lo
a veure k et diu akesta tarda la gine!!
a veure k et diu akesta tarda la gine!!
noa quin greu, ho sento molt... pot ser el que diuen les noies que no anés bé i es perdés i que a vegades passa i una pensa que és la regla en retard. es tranquilitzador saber que avui tens hora amb el gine i li podras explicar i et mirara i et podrà dir com estàs. una abraçada.
Gràcies pels vostres anims....
La veritat és que anant a la gine aquesta tarde em quedaré molt més tranquila....
Ja us explicaré demà que és el que m'ha dit....
La veritat és que anant a la gine aquesta tarde em quedaré molt més tranquila....
- mariajosecr
- :: zebra

- Entrades: 1578
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:27 am
Noa25 ha escrit:Gràcies pels vostres anims....
ostres Noe si que em sap greu noia!!!
això si que és un gerro d'aigua freda com diu la castanyeta!!!
vinga molts ànims i pensa que aquest mes serà el bó??
- mariajosecr
- :: zebra

- Entrades: 1578
- Membre des de: dt. set. 23, 2008 9:27 am
No jo ni rastre, espero demà sigui un++++
Noa ho sento molt quin xasco us portarieu!!! A veure que et diu avui el ginecòleg.
Suposo que això és molt personal, però jo sempre he pensat que si algun dia em quedo
m'esperaré a dir-ho. Em fa por que les coses no vagin bé i després tenir que donar explicacions
m'esperaré a dir-ho. Em fa por que les coses no vagin bé i després tenir que donar explicacionsRe: FALS POSITIU...
Si, la veritat és que tens raó, però en el moment que t'enteres que estàs mbarasada, tens ganes de diro a tothom, i com que no hem tingut cap mala experiencia....
Però vaja, que la pròxima vegada, a part de no ferme el TE fins que passin uns dies de retard, no ho penso dir a ningú fins anar al metge....Amb el pal que ens hem donat...Mai esperes que et passi algu així...
Però vaja, que la pròxima vegada, a part de no ferme el TE fins que passin uns dies de retard, no ho penso dir a ningú fins anar al metge....Amb el pal que ens hem donat...Mai esperes que et passi algu així...
NOA25, em sap greu, ÉS EXACTAMENT el que m´ha passat a mi aquest mes de desembre, el dia 28 em vaig fer DOS TEST POSITIUS i portava retràs, i el 31 em va baixar la regla. La ginecòloga em va dir que era un ABORT incipient, i per això hem reposat ara el mes de gener i al febrer hi tornem. Consulta-ho a la teva doctora, que et facin una eco vaginal per veure que està tot bé, i ja veuràs que a la pròxima l´encertaremt.
T´asseguro que entenc perfectament com et trobes en aquests moments. .... t´envio una abraçada molt forta !!!!
T´asseguro que entenc perfectament com et trobes en aquests moments. .... t´envio una abraçada molt forta !!!!
Noa ho sento molt guapa. A la persona que li va pasar igual que a tu va ser la Katt, fara cosa d'un mes o així. ANIMS!!!! 

Mira se m'ha creuat el misatge. 

Doncs si !!!!! Ens hem creuat els missatges !!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |