DUBTE UTILITZACIÓ TO
DUBTE UTILITZACIÓ TO
HOLA!
Tinc un dubte. M'he comprat els test d'ovulacio de unitest i no ho acabo s'entendre bé.
Estas ovulant quan et surten les dues ratlletes igual de marcades i fortes,oi? Però resulta que encara no estas ovulant, sinó que ovularàs entre 24 i 48 hores. Així doncs: si avui em faig el TO i surt positiu, quan es millor atacar, avui o demà? ho dic perquè no confio molt en la qualitat dels soldaditos del meu home...( aix si em sentis). Estic molt perduda en aquest tema. Ja fa temps que busquem, però de manera més lliure i natural ( quan en teniem ganes), ara ja fa 8 meos i per aixo m'he comprat els TO.Ja estic cansada, d'esperar positius...
A veure si algu empot ajudar
gracies
Tinc un dubte. M'he comprat els test d'ovulacio de unitest i no ho acabo s'entendre bé.
Estas ovulant quan et surten les dues ratlletes igual de marcades i fortes,oi? Però resulta que encara no estas ovulant, sinó que ovularàs entre 24 i 48 hores. Així doncs: si avui em faig el TO i surt positiu, quan es millor atacar, avui o demà? ho dic perquè no confio molt en la qualitat dels soldaditos del meu home...( aix si em sentis). Estic molt perduda en aquest tema. Ja fa temps que busquem, però de manera més lliure i natural ( quan en teniem ganes), ara ja fa 8 meos i per aixo m'he comprat els TO.Ja estic cansada, d'esperar positius...
gracies
Re: DUBTE UTILITZACIÓ TO
paola ha escrit:HOLA!
gracies
Exacte Paola, si avui t'ha sortit la ralleta igual de forta és que en les properes 24h ovularas. Jo si fos tu, atacaria cada dia, per si de cas!! si els seus soldadets son resistents, els d'avui aguantaran fins dema i potser dema passat, però sino ho fossin, almenys posem-li facil i que trobin l'ovulet el mateix dia!! jejeje
A mi el mes passat em va sortir el To dos dies seguits positius. Es normal?
Paola, jo també tinc molts dubtes! Però tranquila, aqui s'apren molt de les companyes!
Paola, jo també tinc molts dubtes! Però tranquila, aqui s'apren molt de les companyes!
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Aquest cicle ha estat el segon que m'he fet TO, i el que hem fet ha sigut intentar atacar al màxim l'ovulito i intensificar-ho des del moment que va sortir el TO+. Escurçavem els descansos entre les relacions, en comptes d'esperar 48h, ho vam fer en intervals de 30 o 36. No sé si et serveix, però a mi és el que em van recomenar les noies un cop va arribar el moment.
Ànims i molta sooort!
Ànims i molta sooort!
Hola, jo també estic començant a fer servir els TO, però és sempre el positiu quan és marcat amb la mateixa intensitat que el control? pk jo el cicle passat ho vaig fer i de sortir-me blanc ( negatiu), em va passar a sortir dues ratlles, però més fluixa que el control, jo ho vaig donar per positiu, no ´se si és que no vaig agafar el màxim pic d'hormona i per això no em sortia igual d'ntensa, quina hora recomaneu millor de fer-lo?
GRÀCIES
GRÀCIES
Hola!
jo també estic al primer mes de TO's.. avui tinc claraweb i la ralleta encara em surt fluixeta, ahir també. Axò què vol dir doncs? és normal que tingui claraweb i em surti fluixa?
jo també estic al primer mes de TO's.. avui tinc claraweb i la ralleta encara em surt fluixeta, ahir també. Axò què vol dir doncs? és normal que tingui claraweb i em surti fluixa?
Crec que cap al migdia és una bona hora, no et recomanen fer-la ni amb la primera orina ni massa tard.
Espero haver-vos ajudat!!
Espero haver-vos ajudat!!
Hola noies.
Jo no es que sigui una gran esperta pero el 1 er mes que els vaig utilitzar amb vaig quedar embaraçade. Ara els he tornat a comprar i aquet es el 1er mes i encare no se el resultat.
Aveure:
1er en teoria ha de sortir igual o casi igual a la de control si veieu que surt bastant forta vol dir que esteu a punt d´ovular per tant pòdeu fer deures, ( jo aquet mes amb va sortir dos dies fluixeta y al tercer mes forta pero no com la de control , vaig pensar que al endema sortiria ja igual de forta , i no al endema va sortir un altre cop fluixeta , per tant el vo va ser el casi fort ( cada noia li puja l´hormona diferent ).
Respecte als deures recomanen cada 48 hores pel esperme pero tambe esta be cada 36.
Amb lo de la clara de web que dieu jo no us puc ajudar perque no domino gens el tema, el que va be es convinat la temperatures amb els TO.
Bueno noies espero aver servit d´alguna cosa que tingueu moltes sort totes

Jo no es que sigui una gran esperta pero el 1 er mes que els vaig utilitzar amb vaig quedar embaraçade. Ara els he tornat a comprar i aquet es el 1er mes i encare no se el resultat.
Aveure:
1er en teoria ha de sortir igual o casi igual a la de control si veieu que surt bastant forta vol dir que esteu a punt d´ovular per tant pòdeu fer deures, ( jo aquet mes amb va sortir dos dies fluixeta y al tercer mes forta pero no com la de control , vaig pensar que al endema sortiria ja igual de forta , i no al endema va sortir un altre cop fluixeta , per tant el vo va ser el casi fort ( cada noia li puja l´hormona diferent ).
Respecte als deures recomanen cada 48 hores pel esperme pero tambe esta be cada 36.
Amb lo de la clara de web que dieu jo no us puc ajudar perque no domino gens el tema, el que va be es convinat la temperatures amb els TO.
Bueno noies espero aver servit d´alguna cosa que tingueu moltes sort totes

url=http://www.reglette-signature.info]
[/url]
[/url]Re: DUBTE UTILITZACIÓ TO
Hola noies,
jo tampoc us puc ajudar amb lo de la claraweb, jo tampoc ho entenc.
El mes passat vaig ferme els To i durant 2 dies seguits em va sortir positiu, amb les 2 ratlletes ben marcades, es possble 2 dies seguits? I a més, no crec que tingues claraweb, sino que vaig tenir la claraweb al cap de 3 o 4 dies. Aixi doncs, quan vaig ovular? Quin lio mes gran! Nosaltres vam atacar cada cada dia de lka setmana fantastica, i mira, res, no hi ha embaras... A veure si aquest mes tenim mes sort...
jo tampoc us puc ajudar amb lo de la claraweb, jo tampoc ho entenc.
El mes passat vaig ferme els To i durant 2 dies seguits em va sortir positiu, amb les 2 ratlletes ben marcades, es possble 2 dies seguits? I a més, no crec que tingues claraweb, sino que vaig tenir la claraweb al cap de 3 o 4 dies. Aixi doncs, quan vaig ovular? Quin lio mes gran! Nosaltres vam atacar cada cada dia de lka setmana fantastica, i mira, res, no hi ha embaras... A veure si aquest mes tenim mes sort...
hola indai, a quina hora normalment et fas el test d'ovulació? per saber quan és millor!
Ostres Siljor, no se quin es el millor moment, jo me'l faig a les 6 de la tarda, que es quan arribo a casa. A verue si algu amb mes experiencia et pot ajudar.
Jo me'l faig sempre al migdia, sobre quarts de 2 (és quan estic sola i me'l puc fer tranquilament)
- minerva.77
- :: zebra

- Entrades: 1337
- Membre des de: dg. maig 18, 2008 3:51 pm
- Ubicació: En la piña debajo del mar
Jo també vaig utilitzar els TO d´Unitest, i la veritat es que cada día el feia a la mateixa hora (sobre 16:30h) pero tots em van sortir negatius. Igualment em vaig quedar
pero em va semblar molt extrany que mai sortís un positiu...
pero em va semblar molt extrany que mai sortís un positiu...Re: DUBTE UTILITZACIÓ TO
jo estic a dia 15 del cicle i encara no m'ha sortit positiu... ralleta fluixa..
Faluga he mirat la teva grafica i no se jo veig la teva ovulació mes entre el 14 o 15 de cicle!!! no pas el 16 o 17! t'ha sortit la
ratlleta forta!!!
ratlleta forta!!!Re: DUBTE UTILITZACIÓ TO
Hola Yuyu,
avui m'ha sortit el positiu del TO..
dimarts vaig anar al gine i em va dir que l'ovul estava apunt de sortir, ja tenia les mides... però dimecres i dijous, ralla fluixeta.. com ho interpretes tu doncs?
avui m'ha sortit el positiu del TO..
dimarts vaig anar al gine i em va dir que l'ovul estava apunt de sortir, ja tenia les mides... però dimecres i dijous, ralla fluixeta.. com ho interpretes tu doncs?
Ara si que no entenc res...
m'he tornat a fer un TO ara mateix i em surt completament blanc!!!
Ahir a la nit, com que tenia molt mal d'ovaris, me'n vaig fer un altre (a part del de migdia, que era amb ralleta fluixa) i em va sortir més forta, però no igual ni més que la de control. L'he de donar com a positiu doncs aquesta d'ahir a la nit??? i avui és normal que ja sigui blanc del tot??? Dec haver ovulat aquesta nit doncs... que complicat!!
m'he tornat a fer un TO ara mateix i em surt completament blanc!!!
Ahir a la nit, com que tenia molt mal d'ovaris, me'n vaig fer un altre (a part del de migdia, que era amb ralleta fluixa) i em va sortir més forta, però no igual ni més que la de control. L'he de donar com a positiu doncs aquesta d'ahir a la nit??? i avui és normal que ja sigui blanc del tot??? Dec haver ovulat aquesta nit doncs... que complicat!!
Ostres Faluga, potser si que ja has ovulat i la ratlleta no et va sortir prou forta...Vau fer deures?
Ara tambéhi ha To de la marca clearblue, pero no els he provat.Primer acabare els de unitest.
Ara tambéhi ha To de la marca clearblue, pero no els he provat.Primer acabare els de unitest.
I quan valen aquests TO de clearblue??
A mi encara m'hen queden de Unitest també, però ja us dic..és molt estrany tot aìxò que m'ha passat.
A mi encara m'hen queden de Unitest també, però ja us dic..és molt estrany tot aìxò que m'ha passat.
Doncs no se que t'ha pogut passar....jo porto 6 mesos fent TO unitest i van de meravella...mai m'han fallat....i a mes son mes economcics. el Primer mes en vaig anar a comprar uns aala farmacia i em van costar 7 TO......... 37€ un passada i nomes en venien 7!!!!
Els guardes despres de ferte'ls??? ho dic perque jo sempre men surten 2 casi iguals amb la ratlleta forta i els haig de compara despres per veure quin es mes fort! jo hi poso la data i els guardo! despres els comparo! Sort
Els guardes despres de ferte'ls??? ho dic perque jo sempre men surten 2 casi iguals amb la ratlleta forta i els haig de compara despres per veure quin es mes fort! jo hi poso la data i els guardo! despres els comparo! Sort

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |