QUAN TRIGUEN UNITEST??
QUAN TRIGUEN UNITEST??
Hola noies,
em sembla haver llegit que algunes de vosaltres heu fet compres a unitest,
vaig comprar uns test el 30 de gener perquè m'ho enviessin a casa amb "contrarreembolso" i encara no ho he rebut, creieu que és normal, a vosaltres quan us tarda normalment?
Aix.. això d'esperar no m'agrada!!
em sembla haver llegit que algunes de vosaltres heu fet compres a unitest,
vaig comprar uns test el 30 de gener perquè m'ho enviessin a casa amb "contrarreembolso" i encara no ho he rebut, creieu que és normal, a vosaltres quan us tarda normalment?
Aix.. això d'esperar no m'agrada!!

Re: QUAN TRIGUEN UNITEST??
Hola puça,
Jo vaig comprar una capsa de TE a mijan desembre i em va arribar en un parell o tres de dies. Jo vaig pagar en el moment de fer la comanda, no sé si això tindrà alguna cosa a veure...
Per aquí hi ha moltes noies que han comprat a Unitest, a veure si algú més et pot respondre.
Petonets
Jo vaig comprar una capsa de TE a mijan desembre i em va arribar en un parell o tres de dies. Jo vaig pagar en el moment de fer la comanda, no sé si això tindrà alguna cosa a veure...
Per aquí hi ha moltes noies que han comprat a Unitest, a veure si algú més et pot respondre.
Petonets

Gràcies farcellet,
jo també pensava que durant aquesta setmana ja ho tindria...
Esperarem!
jo també pensava que durant aquesta setmana ja ho tindria...
Esperarem!

Ja veig que em vaig equivocar i ho hauria d'haver pagat al moment, la propera vegada! (encara que espero que no hi hagi propera vegada) 

Hola noies soc nova,i tot i que porto varies setmanes llegint-vos, encara no m'havia desidit a escriure.
Hola cris-tina!!!
Jo vaig fer la comanda ahir al migdia i ho volia pagar a contrarembolsament i m'ha arribat aquest m´tí a les 9 ja hi era el missatger preguntant per mi!!!
No hi ha un telefon de contacte xk hi puguis trucar?????
Hola cris-tina!!!
Jo vaig fer la comanda ahir al migdia i ho volia pagar a contrarembolsament i m'ha arribat aquest m´tí a les 9 ja hi era el missatger preguntant per mi!!!
No hi ha un telefon de contacte xk hi puguis trucar?????
Bé, per les que tingueu algun dubte sobre UNITEST acabo de trucar al telèfon que surt a la web (són 2/4 de 9 del vespre) m'ha contestat uan senyora molt amable i m'ha explicat que a vegades els carters no deixen el paper d'avís, per tant si passen uns dies i no en sabeu res, truqueu us diran si ja està enviat i en cas que sigui així passeu directament per correus amb el número de "reembolso" (que us el dóna la dona per telèfon)!!
Ja podia anar esperant, merci per animar-me a trucar!

Ja podia anar esperant, merci per animar-me a trucar!

No me'n havia enrecordat de dir-ho, pero a mi m'ha anat tant ràpid perque ho vaig fer per MRW!!!!
Ah, pensava que no es podia fer per RMW i contrarrembolsament!
Per cert, sóc agosarada si et pregunto si hi ha alguna cosa per celebrar?
Per cert, sóc agosarada si et pregunto si hi ha alguna cosa per celebrar?
Hola!!
A mi em va trigar 2 dies, no triga massa, pots preguntar amb el número d'expedient per a veure l'estat de la comanda.
A mi em va trigar 2 dies, no triga massa, pots preguntar amb el número d'expedient per a veure l'estat de la comanda.
Per celebrar????? ja m'agradaria a mi que pogues celebrar alguna coseta, pero de moment intentant que a finals de mes poguem celebrar!!!!
Nuwanda: a veure doncs, ja ens mantindras informades!
Pel que fa al número de comnda, està des del dia 4 a correus!! a veure si no s'hauran "contaminat" les tires reactives i ara no em funcionarà!
Pel que fa al número de comnda, està des del dia 4 a correus!! a veure si no s'hauran "contaminat" les tires reactives i ara no em funcionarà!
Ja t'informaré!!! A veure si amb els tests fem diana!!!!!
Hola boniques,
Això de l'Unitest va ver? Surt millor de preu que a la farmàcia? Ja veieu que sóc nova en aquestes coses.
Ja que estem, em podrieu dir quan heu de trigar per fer un test des de que creus que estàs embarassada?
Moltes gràcies i molta sort en les vostres búsquedes.

Això de l'Unitest va ver? Surt millor de preu que a la farmàcia? Ja veieu que sóc nova en aquestes coses.
Ja que estem, em podrieu dir quan heu de trigar per fer un test des de que creus que estàs embarassada?
Moltes gràcies i molta sort en les vostres búsquedes.

Jo els vaig demanar una tarda (vaig pagar amb tarjeta de crèdit) i em van arribar amb MRW al dia següent a les 09.00 del matí.
dinser ha escrit:Hola boniques,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Moltes gràcies i molta sort en les vostres búsquedes.![]()
Hola dinser!
A l'Unitest surt molt més barat que comprar els test a la farmàcia. Jo, per exemple, em vaig comprar la setmana passada un pack que hi van 25 tests d'ovulació i 3 tests d'embaràs i no em va arribar a 25€. Si comptes que un TE a la farmàcia ja et costa 9 o 10€... Et surt molt bé fer la comanda a Unitest!
Pel que fa al test d'embaràs, es pot fer a partir de la primera falta.
Molta sort!
hola a todas... como no se me ocurrió leeros antes de ir a la farmacia a comprar mi t.o?? me han costado 7 t.o 32.50€, me siento estafada...
la proxima compra la haré en unitest, pero son de fiar? un saludo
la proxima compra la haré en unitest, pero son de fiar? un saludo
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |