proves després d'un ou buit?
proves després d'un ou buit?
bon dia i bona hora,
el passat 30 de gener em van practicar un legrat: tenia un ou buit i estava de 8 setmanes.
Avui el metge, tot i que ens ha insistit que es tracta d'un cas d'allò més habitual, ens ha recomanat iniciar un estudi de fertilitat que consisteix en tres proves, una biopsia, una analítica i un cultiu. Després del legrat, la veritat, tinc poques ganes que em comencin a marejar i no sabem si finalment aquestes proves serveixen d'alguna cosa. Tinc 35 anys, ens vam quedar al primer intent i tot sembla normal.
Algú ens pot dir si ha passat pel mateix?
el passat 30 de gener em van practicar un legrat: tenia un ou buit i estava de 8 setmanes.
Avui el metge, tot i que ens ha insistit que es tracta d'un cas d'allò més habitual, ens ha recomanat iniciar un estudi de fertilitat que consisteix en tres proves, una biopsia, una analítica i un cultiu. Després del legrat, la veritat, tinc poques ganes que em comencin a marejar i no sabem si finalment aquestes proves serveixen d'alguna cosa. Tinc 35 anys, ens vam quedar al primer intent i tot sembla normal.
Algú ens pot dir si ha passat pel mateix?
Re: proves després d'un ou buit?
Hola Pissi!
Lamento muchisimo lo que te ha pasado, y te entiendo porque a mi tambien me paso igual que a ti.
El pasado 24 de noviembre al hacerme la primera eco, me lo vieron, y el 25 me hicieron el legrado.....
Del legrado ya me cogieron las muestras y me hicieron analitica, y cuando fui a la revision me dijeron que no tenia nada, que simplemente no habia evolucionado, que lo volvieramos a intentar en 2 o 3 reglas....
Tambien me mandaron una citologia que estoy a la espera que me manden los resultados,
por lo que creo que las pruebas que te han mandado, son las mismas que me han hecho a mi, y es lo mas normal,
Solo es control rutinario, para que este todo perfecto para la proxima vez, que sera la buena!!!!!
Quizas tengas la sensacion de que te estan mareando, pero piensa que es para que todo este bien
Muchos besitos!
Lamento muchisimo lo que te ha pasado, y te entiendo porque a mi tambien me paso igual que a ti.
El pasado 24 de noviembre al hacerme la primera eco, me lo vieron, y el 25 me hicieron el legrado.....
Del legrado ya me cogieron las muestras y me hicieron analitica, y cuando fui a la revision me dijeron que no tenia nada, que simplemente no habia evolucionado, que lo volvieramos a intentar en 2 o 3 reglas....
Tambien me mandaron una citologia que estoy a la espera que me manden los resultados,
por lo que creo que las pruebas que te han mandado, son las mismas que me han hecho a mi, y es lo mas normal,
Solo es control rutinario, para que este todo perfecto para la proxima vez, que sera la buena!!!!!
Quizas tengas la sensacion de que te estan mareando, pero piensa que es para que todo este bien
Muchos besitos!
A mi em va passar el mateix fa 6 anys, a les 8 setmanes també. Em van agafar la biopsia del mateix legrat y analítiques etc. Per desgràcia em van detectar que era un embaraçmolar parcial. Aquí hi va haver opinions de tots els gustos. Per la SS (on jo anava) em van fer analítiques de sang cada 15 dies per veure que anava desapareixent l'hormona de l'embaraç (triga unes setmanes o mesos a desaparèixer del teu cos) i si desapareixia cap problema. Si no desapareixés voldria dior que la mola reixia (un tumor vaja) i llavors, radio, quimio o el que fos. Per sort tot va anar bé.
Vaig demanar segona opinió a la Dexeus i em van dir que no calia cap analítica, que era molt normal això de la mola i molts ous buits eren això. Que la SS estava fent un gra massa. Mira jo vaig seguir per la SS.
Ara tinc un nen de gairebé 4 anys i una nena de 13 mesos, tot normal.
Ànims, és només una ensopegada.
Vaig demanar segona opinió a la Dexeus i em van dir que no calia cap analítica, que era molt normal això de la mola i molts ous buits eren això. Que la SS estava fent un gra massa. Mira jo vaig seguir per la SS.
Ara tinc un nen de gairebé 4 anys i una nena de 13 mesos, tot normal.
Ànims, és només una ensopegada.
Pissi bonica, ànims!
A mi em va passar fa just un any, ou buit i legrat a les 9+4.
Va agafar les mostres al mateix moment, i a mi no em va fer res més.
El metge a mi tb em va parlar d'estadístiques, que en un primer embaràs era molt normal.
He trigat un any, però torno a estar embarassada i tot és correcte.
Ja veuràs com el temps passa volant, tu només deixa't cuidar i anima't, és vital!
A mi em va passar fa just un any, ou buit i legrat a les 9+4.
Va agafar les mostres al mateix moment, i a mi no em va fer res més.
El metge a mi tb em va parlar d'estadístiques, que en un primer embaràs era molt normal.
He trigat un any, però torno a estar embarassada i tot és correcte.
Ja veuràs com el temps passa volant, tu només deixa't cuidar i anima't, és vital!
gràcies piula, mamavi i exedra!
tornarem a intentar-ho i a veure què tal...
tornarem a intentar-ho i a veure què tal...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009