Possible embaraç??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

Possible embaraç??

EntradaAutor: Blanca07 » dl. març 02, 2009 8:09 am

Bon dia noies,

la veritat que no estem buscant un altre fill però tentem a la sort... es a dir, ho fem sense protecció i intentem fer-ho en els dies no-fertils.
Haveure si em podeu ajudar...
La regla em va venir el dia 10/02, ho vam fer el dia 20/02 i el 28/02 (com he dit en els dies fertils no ho fem)
En l'anterior embaraç em va donar per vomitar cada mati... I avui resulta que he vomitat (dubto que alguna cosa m'hagi sentat malament ja que estic fent dieta: res de fegits ni coses fortes)
La meva pregunta és: pot ser que estigui embaraçada i ja noti els símptomes???
En l'anterior embaraç els simptomes els vaig notar a partir de la setmana 8 i crec que és molt aviat per sentir simptomes... Vosaltres què penseu??? a Alguna li ha passat?
Els meus cicles són una mica raros però estan entre 28 i 45 dies... Jo també pensó que és una mica raro però volia preguntar si a alguna li havia passat...
Blanca07 l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 02, 2009 9:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

Re: Possible embaraç??

EntradaAutor: Irina80 » dl. març 02, 2009 8:33 am

Ostres Blanca, no sé què dir-te... pot ser algun virus intestinal? grip? hi ha hagut molta passa...
Jo el que vaig notar abans de les 2 setmanes no van ser vòmits, va ser dolor als pits, i aquella inflor. No sé, segur que alguna altra mami t'ho aclarirà millor.
De tota manera hi ha un post de símptomes i psicosímptomes per aquí, fes-hi una ullada!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Buh!
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1863
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 10:34 am

EntradaAutor: Buh! » dl. març 02, 2009 8:42 am

Blanca de quan son els teus cicles? sense més info fa de mal predir, de tota manera em sembla que és una mica aviat per tenir pístomes.

Per cert, ara hi ha passa de gastroenteritis. No pot ser això?
Imatge
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dl. març 02, 2009 8:50 am

Jo em vaig fer el TE el mateix dia que m'havia d'haver vingut la regla i positiu. Era un diumenge i el dimecres ja vaig començar a vomitar...

Encara no tens ni la falta... podria ser que haguessis ovulat abans. No se, noia, jo m'esperaria al dia que t'ha de baixar i em faria un TE neukiss-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dl. març 02, 2009 12:59 pm

Estic d'acord amb la txeta. Fins que no et facis el TE no estaràs segura. Aquests símptomes que descrius poden ser milers de coses, a més, cada embaràs és diferent...
sol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2907
Membre des de: dg. des. 18, 2005 12:36 pm

EntradaAutor: sol » dl. març 02, 2009 1:46 pm

BLANCA GUAPA, CON UNOS CICLOS DE 28 A 45 DIAS ,HACER ELA AMOR SIN PROTECCION Y DECIR QUE NO BUSCAIS UN HIJO ES ALGO CONTRADICTORIO, POR QUE SIENDO TAN IRREGULAR NO PUEDES SABER CUAL ES TU DIA NO FERTIL YA QUE PUEDE SER CUALQUIERA Y MAS A LOS 10 DIAS DE LA REGLA COMO ESTAS DICIENDO :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:) :-:)
ASI QUE REINA MIA, COMPARATE UN PREDICTOR QUE ESTO APUNTA MANERAS!!!!!! :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: UN ABRAZO GUAPA Y SUERTE!!!!!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::