Andalusia a l'agost

De vacances amb els nens !!
Simone
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 56
Membre des de: dt. març 06, 2012 10:18 am

Andalusia a l'agost

EntradaAutor: Simone » dt. juny 07, 2022 2:15 pm

Bones!
Estem pensant en fer una ruta per Sevilla, Córdoba, Granada, Cadiz a l'agost (ja que és l'única època de l'any que podem fer vacances). No ens acabem de decidir pel tema de la calor que hi farà, però hi ha gent que m'ha dit que no n'hi ha per tant... Algú que hi hagi estat a l'estiu em pot aconsellar? I em podeu explicar la vostra ruta, hotels, coses a veure?

gràcies!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Andalusia a l'agost

EntradaAutor: Beikost » dj. juny 09, 2022 8:59 am

Hola!

Nosaltres hi anem cada any, a Andalusia, però anem directament a Huelva a un poble de platja. De totes maneres ens hem mogut per Sevilla, també a Còrdova vam passar uns dies fa uns estius, he estat de visita a Granada i a Càdis i vaig viure un estiu a Màlaga. En falten Jaén i Almeria, tinc moltes ganes d'anar-hi...!

En general s'hi pot anar, però has de tenir en compte que has de desaparèixer del carrer entre la una i les cinc (i en el cas de Còrdova i Sevilla, entre la una i lles set del vespre. No exagero, si vas amb nens la calor els esgota, i les distàncies també (al cap i a la fi parlem de ciutats) i no hi ha res pitjor que intentar fer turisme arrossegant les criatures.

I què fer durant aquelles hores? Doncs enllaçar visites a museus i edificis (llocs per defecte fresquets) amb el restaurant on dinareu, i després buscar potser una teteria... També podeu anar al cine o similars, es pot ser original! Però l'objectiu és evitar les hores de calor.

Sobre què visitar, la mesquita de Còrdova i tot el barri antic, imprescindible. Els alcàssars de Sevilla els tenim pendents de visitar de nit, però fan uns horaris estranys, i ho tenen limitat als nens més petits. La resta de Sevilla, molt guai, té molts recons. De Granada tinc un record agredolç, perquè al ser una ciutat estudiantil, a l'agost està morta. Càdis en canvi molt maca i molt agradable. A prop hi ha Doñana, però vam anar-hi l'estiu passat i vam passar moltíssima calor, no ho recomano. Si teniu ganes d'arribar-vos fins a Huelva, allà hi ha tot un seguit de llocs dedicats a la sortida de Colom cap a Amèrica de de Palos (https://es.wikipedia.org/wiki/Muelle_de_las_Carabelas) i també el monestir de la Rábida.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::