Eurodisney estiu 2016

De vacances amb els nens !!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: garota » dc. juny 08, 2016 1:32 pm

Ah! Hi ha un restaurant al Frontierlabd q es diu Silver Spur Steakhouse q tb estava molt bé! I al Disney Village hi ha l'Annette's Dinner que per setmana santa l'estaven refermant i no sé si estarà obert, però és un dinner americà molt xulo, i abans entrava amb la pensió..!
Una abraçada!
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dt. juny 28, 2016 12:01 pm

Hola noies!! Ja hem tornat de Disney i ens ho hem passat pipa tots quatre!! Els nens i els papis!
Moltes gràcies pels consells i les recomanacions! El restautant del Chez Remy m'ha semblat xulissim, i a més vam dinar molt bé, crec que el millor! El de les princeses una passada, la meva filla tenia els ulls com plats, a més les "princeses" super maques, totes parlaven castellà ( i anglès, i francès,...) super carinyoses! El meu fill que deia que passava de les princeses quan les veia també es desfeia, i vinga abraçades...
A l'Anette que comentava la garota hi vam anar un dia a sopar, força bé, hamburgueses bones i el lloc molt autèntic americà.
Per les que hi penseu anar us recomano sopar un dia al Café Mickey, crec que ja ho vau dir per aquí. Venen Mickey, Minnie, Goofie, Pluto per les taules, i així t'estalvies cues al parc per fer fotos. A més les pizzes no estan malament del tot. També m'ha agradat molt el Blue Lagoon, ara, lents a més no poder. Vam entrar a les 13:45 i sortiem passades les 16:30.... Això sí, super important tenir reserves als restaurants, perquè si amb reserva ja fas cua, sense potser ni entres!!

Jo vaig anar a l'hotel Newport. Si hagués de tornar a anar o recomar algun del parc, aniria al New York, que és de la mateixa categoria i està més a prop. El meu fill va sense carrito des dels dos anys, vull dir que està acostumat a caminar, però al vespre pobre el caminet fins l'hotel se li feia etern!!!

Cues a punta pala, per tot, per esmorzar, per sopar, pels restaurants, per les atraccions, però vaja, és que que hi ha! Molt recomanable estar pel parc sobre les 20h, es nota que molta gent ja ha marxat a sopar o a descansar, i hi ha menys cues.
Per mi imprescindible l'atracció del Walt Disney Studios de la Tower, l'ascensor que cau, brutal!!! La resta de muntanyes ruses estan bé però tenint aquí en Dragon Khan és difícil comparar. Llàstima que no vaig poder fer la d'Aerosmith, hi havia com 70min de cua i no vaig voler esperar.

Pels nens Fantasyland perfecte, atraccions fàcils i maques, la dels contes la vam fer com 3 vegades i els meus fills al.lucinaven.

La de Ratatouille també molt guay! La de Peter Pan estava tancada, em va saber greu perquè m'havien dit que era maca!

En resum, super bé!! Tornarem d'aquí uns anys quan els meus fills siguin una mica més valents :) Això de pujar sola a les muntanyes i sobretot a l'ascensor m'ha costat molt!!! Necessitava el meu home al costat per agafar-me, i ell igual!!

Gràcies noies!!!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » ds. jul. 09, 2016 10:05 am

Guau! Que bé que em va aquest raconet!! >.-<:

Nosaltres anem a disenyland del 2 al 6 d'agost (plena temporada super extra :-:) ) però per feina no ho hem pogut quadrar d'una altre manera...

Ja m'estic mirant cosetes per organtizar així que els vostres consells em van de fàbula.

Anem amb avió (o això espero pq tenim reservat vueling :menjadonuts: ), tenim també els trasllats i anem a l'hotel Cheyenne, amb mitja pensió plus.

Demà pensava trucar per reservar un sopar al Café Mickey i un dinar a Chez Remy, m'ho recomaneu oi?

Tinc una amiga que va anar l'any passat i ja m'ha explicat una mica com poder organtizar els dies per aprofitar-los al màxim.

El dubte que tinc és tema cotxet... la meva filla ja té 6 anys però es cansa molt caminant i el 1r i 2n dia segurament els aguanti però clar, a partir del 3r estarà reventada.. així que no sabem si portar-nos el nostre cotxet (que és un rollo anar carregats a l'avió) o llogar allà els que tenen, que apart que són cars, no són gaire còmodes...

Més cosetes, el llibre dels autògrafs, el vau comprar allà o vau portar una llibreta més casolana?

Ale, de moment ho deixo aquí però ja us aniré atabalant segur jajaja
Imatge

Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dl. jul. 11, 2016 10:56 am

Hola guapa!! Això del cotxet és molt personal, depèn de com vegis la teva filla. Al parc pots llogar uns cotxets que es veuen bastant amples, no tinc ni idea del preu, però els duia molta gent. Això sí, per fer totes les cues els has de deixar fora. Prova que camini els primers dies, i si no sempre estàs a temps d'agafar un, no?
Molt bé que reservis restaurants, si no allà de vegades és impossible! El Chez Remy està molt bé per dinar, crec que és el que més em va agradar (bacallà boníssim!!). Has de fer cua encara que hagis reservat, però almenys saps que segur que dinaràs! I al Café Mickey els meus flipàven, el petit de 4 anys estava fora de sí, ens vam riure molt! A més allà et venen a la taula Minnie, Mickey, Goofy, Pluto, i algun més, per la quan cosa no cal que facis cua quan els vegis al parc.

Jo la llibreta no la vaig comprar. Estava a totes les botigues, però potser amb una llibreta normal ja et serveix. Això també va depèn del nen i de la família... al principi pensàvem comprar-les, però com ells en cap moment van voler fer cues per fer-se fotos ja no ho vam fer. Al Café Mickey el que volien era veure'ls i fer-se la foto, ni hi pensaven en la firma. Al restaurant de les princeses igual, abraçaven a les princeses (encantadores totes!) i es feien fotos, i com elles ja venen amb el llapis per firmar, ho van fer en el menú infantil (que té un quadre en blanc per pintar). Quan vam sortir del restaurant es van deixar el menú a la taula... la signatura als meus els era igual, només volien veure'ls!!
Ara bé, sé de nens que estan flipadíssims amb això de les firmes, eh! Cadascú és com és!
No et perdis l'espectacle de la Frozen, dura 25 minuts i és una passada!! Em vaig emocionar jo i tot !!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » dl. jul. 11, 2016 1:17 pm

Gràcies Mireia!!

El de les princesses crec que no el farem el restaurant, pq nos ens entra i nosé... però la meva fliparia... passen moltes princesses o només una??

El cotxet encara dubtem, preguntaré i si a l'avió ens deixen embarcar gratuitament i potser ens l'emportem, si dubtem sempre el podem deixar a l'habitació de l'hotel i anar-lo a buscar en un moment..

Ara vull trucar per reservar restaurant... tinc clar cafe mickey per sopar i un altre dia el chez remy per dinar.... hi ha algun restaurant més que em recomaneu reservar, d'aquells que dius són imprescindibles??
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dl. jul. 11, 2016 1:26 pm

Bones!!

Nosaltres si que varem comprar la llibreta d'autògrafs i un bolígraf (entre moltes altres coses, jajajja). A mi em va fer gràcia, però reconec que és força personal... El meu fill de tant en tant l'agafa i se la va mirant.. A nosaltres ens va agradar comprar-li allà i fer una mica de "show"...
Respecte al cotxet, nosaltres varem anar sense, i el meu fill (5,5 anys) va aguantar molt be. Només vaig llogar cotxet un dia, l'últim que feiem sencer, pq realment estava reventat!!! Si no recordo malament, son 15 euros per dia.
Respecte a restaurants, el Chéz Remy molt be, menjar molt bo (jo no vaig fer cua, tenia reserva feta, i va ser arribar, donar el número de reserva i passar cap a dins). El cafè Mickey menjar normalet, però els nens s'ho passen genial.
Jo recomano l'Inventions (buffet, i també amb personatges). En canvi a mi el Blue Lagoon no em va agradar gens (servei molt lent, el menjar no em va agradar i als nens se'ls va fer pesat estar tanta estona sentats, ja que no hi han personatjes).
Si tens nena et diria que anessis al de les princeses............ Tothom diu que és molt xulo!! (jo no hi vaig anar)
Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dl. jul. 11, 2016 3:26 pm

Hola! El Blue Lagoon és molt maco de veure, a mi el menjar em va agradar però són els més lents del món!!! Vam estar gairebé 3 hores a dins, potser ara me l'estalviaria, i a més tot i tenir reserva vam esperar ben bé mitja hora per entrar.
El de les princeses a mi tampoc m'entrava, el vaig pagar a part i he de dir que hi tornaria... potser és una xorrada, però la cara de la meva filla era per emmarcar, super emocionada... i el nen es feia l'homenot, però quan s'acostaven a la taula sortia del seu lloc per fer-se la foto i abraçar-les! Es veu que va variant, però normalment passen 3 princeses. A nosaltres ens va tocar Ventafocs (amb el princep), Ariel i Aurora. Les noies són espectaculars, vestits preciosos, molt ben maquillades i toooooota l'estona somrient i posant cara de princesa. Totes tres van ser molt carinyoses amb la meva filla, que anava vestida de Rapunzel, i li preguntaven coses tipus com et dius, princesa preferida, etc. La meva es bastant vergonyosa i li costava, però a la taula del costat hi havia una nena anglesa que fins i tot va anar a fer una volta de la mà d'una de les princeses pel restaurant. A mig dinar els cambers t'avisen que comença el ball, i tots els nens s'asseuen junts a terra per mirar com ballen totes tres. Pels grans una tonteria, però ja et dic que si la teva filla és "princesa" li fliparà.. El dinar.... la carn dels grans estava molt bona, però el pollastre dels peques era com una pedra. Ara, el postre és una sabata de la Ventafocs de xocolata blanca amb mouse de xocolata amb llet per dins.. fa pena menjar-se'l i tot!!

L'Anettes Dinner està prou bé, hi vam anar sense reserva, és rollo americà, cambrers en patins, hot dogs, hamburgueses bones, etc. Per un sopar val la pena.

Important quan vagis al Disney Studios agafar el fast pass pel Ratatouille!!! M'ho van dir per aquí i sort que us vaig fer cas noies, perquè si no hauria d'haver fet molta cua!!

Ara mateix hi tornaria.....
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » dl. jul. 11, 2016 4:11 pm

Ufff noies quina feina organitzar aquest viatge!! :-o00m

El de les princesses teniem molt coll avall que no aniríem pq val molta pasta... però potser val la pena menjar un altre dia en qualsevol lloc més barato i anar aqui, oi?

Papalloneta l'Inventions crec que tampoc m'entra per MP Plus, i he llegit que el que està molt bé es el brunch dels diumenges però no estem cap diumenge allà, anem de dimarts a dissabte...

L'altre dubte a veure si em podeu ajudar... El primer dia hem de matinar molt pq el vol surt a les 8.20h així que nosé si fer la primera nit sopar al Cafe Mickey. Pensava fer-la la segona nit, però llavors no arribaríem al dreams (que pensavem anar el segon dia). En fin, que em queda el sopar del Cafe Mickey pel 3r dia.... m'arrisco i ho faig el primer dia??

Tot això pensant que quan truqui hi hagi lloc per quan vull...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dt. jul. 12, 2016 7:44 am

Xinxeta, per poc que puguis jo crec que al restaurant de les princeses hi haurieu d'anar.... La teva filla fliparà!
Jo vaig anar al Brunch de l'inventions i si, és car, però realment per mi val la pena. El menjar bonissim, molta varietat i el meu peque encantadissim, van passar moooooolts personatges i super atents amb els nens, amb els grans. Però he llegit que encara que no sigui el Brunch val la pena.
Nosaltres el primer dia també vam matinar molt, i el que varem fer va ser anar directes al parc, dinar algo ràpid cap a les 15h i desprès anar a descansar a l'hotel fins les 18.30h aprox. Teniem reserva al Cafè Mickey a les 19.30h aixi que quan ens vam llevar, vam estar fent un passeig pel Village, mirant botigues, fent compres (hi ha un servei que et porten les compres a l'hotel i així no has de carregar) fins l'hora de sopar. Dues hores aprox de sopar i a l'acabar vam entrar de nou al parc, vam pujar a algunes atraccions i a les 22.30h vam veure el Dreams.
Depèn de la edat dels nens, per veure el Dreams s'ha de descansar al migdia, si no és dificil que aguantin desperts.
Imatge
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: Mireia80 » dt. jul. 12, 2016 9:56 am

Xinxeta, nosaltes agafavem el vol a les 8:20 també, però entre el retard a Barcelona, el retard a les maletes, el retard en el transport (hi havia un accident a la carretera i no ens van poder portar fins l'hotel, ens van deixar al NewYork i vam haver d'anar caminant amb els nens i les maletes i un sol horrorós fins al nostre hotel, que està a 5 minuts, però moooolt llargs), i el check in... total, que fins les 15:30h no ens vam poder seure a dinar al Village, al Sports Café o algo així. Després ja vam entrar al parc i aquella nit vam fer sopar a l'hotel i a descansar, perquè els nens estaven morts! Al nostre hotel no feien menjar al migdia, si no ens haguessim quedat allà a dinar i a descansar...
Per sort vam entrar al parc just quan començava la rua que fan a les 17:30 amb totes les carrosses, i va ser molt maco (després una altra tarda la vam tornar a veure des de primera fila)

El Dreams que dieu suposo que és l'espectacle dels focs al castell, oi? nosaltres hi vam anar el tercer dia, sopar al Café Mickey a les 20:15h, t'estàs gairebé dues hores, i arribes perfecte a les 22:45 a veure l'espectacle, que comença a les 23. Això sí, reserva el més aviat possible perquè el Cafe Micket té molta demanda i potser no t'ho donen el dia que has planejat!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » dt. jul. 12, 2016 10:18 am

Ohh Gràcies noies pels consells em van genial!!

Ahir vaig estar com dues hores fent planning. Ara no el tinc aquí pero ja us explicaré a veurr com ho veieu. Igualment aquesta tarda truco per reservar i potser he de fer canvis pq no quedin reserves quan jo vull, que vaig super tard.

Així per sobre vull fer sopar el 1r dia al cafè mickey (igual que tu papal loneta aixi que anirem a descansar una estona).

Al final ens hem decidit tb al Auberge, m'heu convençut jiji. Pagarem la diferencia i a amb els tiquets. Anirem a dinar.

La resta quan estigui a casa us ho explico. Com que portem MP i tinc 4 tiquets els gastarem al Cafè Mickey, Plaza Garden, Chez Remy i Auberge
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dt. jul. 12, 2016 11:13 am

Ànims, intenta disfrutar dels preparatius!! Ja ens ensenyaràs el teu planning, entre totes segur que t'ajudem!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » dt. jul. 12, 2016 4:42 pm

Noies ja tinc planning i reserves fetes!! però encara amb molts dubtes de si ho he fet bé, a veure com ho veieu:

(aH! tot es aproximat, exceptes les reserves, però he intentat buscar llocs per dinar o sopar en funció de la part del parc que podem visitar...)

1r DIA: arribem a Orly a les 10h, així que compto que a l'hotel sobre les 13h-14h? Fer una volta
Dinar: he reservat en el Plaza Garden a les 15.30h
Sopar: Café Mickey a les 20.15h
La idea aquesta tarda és fer una volta pel castell i si dona temps veure la cabalgata de les 17.30h

2n DIA: al matí Adventurland
Dinar: Hakuna Matata
A la tarda visitar frontierland i si pot ser veure l'espectacle de Frozen
Sopar: Casey's Corner però per emportar o sopar d'hora per agafar lloc per veure el Dreams a les 23h

3r DIA: Studios
Dinar: Chez Remy a les 13.30h
A la tarda acabar els Studios i si ens sobra temps potser anar al pabellón, ja veurem
Sopar: chalette de la marionette

4t DIA: al matí pensava anar al pabellón però al final hem reservat per dinar a les 14.30h en Auberge així que nosé si
val la pena fer cua per la princessa
A la tarda discoveryland i sopar al earl of sandwich.

5è DIA: al matí si ens queda alguna cosa per acabar, anar o sino repetir alguna cosa. Per dinar ja veurem, segons on
estiguem tinc vàries opcions: rainforest, fuente del oro,...

Ara venen els dubtes, nosé si he fet bé en reservar el plaza garden i cafe mickey el mateix dia.
Tampoc sé si està bé el auberge el 4t dia o valdria la pena fer-ho el segon dia.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
papalloneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1097
Membre des de: dg. feb. 14, 2010 11:46 am

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: papalloneta » dv. jul. 15, 2016 2:03 pm

Xinxeta, està força be el planning.
El restaurant que poses per dinar el primer dia jo no el conec, és de buffet o de taula? Potser al ser el primer dia us ve de gust menjar alguna cosa ràpida al Village (tipus "Earl of Sandwich" o "McDonalds") per aprofitar mes el temps, no? Mes que res pq el primer dia tothom està suuuper emocionat, i haver de parar molta estona per dinar pot tallar una mica el rollo, jejeje

Quan jo planificava el viatge també ho vaig fer per zones... El primer dia al mati tal zona, el segon tal altre... I a l'hora de la veritat et pots moure d'una zona a una altra sense problemes! És a dir, que jo anava consultant l'aplicació i p.ex, si al sortir de la casa del terror (està a Frontireland) veia que a l'atracció de Buzz Lightyear (que està a una altra zona) no hi havia gent anàvem cap allà.... Ja veuràs que a l'hora de la veritat camines moltissim, pero el parc en si tampoc es tant enorme.

El dia que feu Studios no crec que us doni temps d'anar al Pavelló, el tanquen relativament aviat. Si voleu anar al pavelló, jo us recomano entrar al parc a les 8h i que un vagi a fer cua mentre l'altre està amb els nens pel parc, així a les 10h quan obrin el pavelló sereu els primers! I a les 10.15h ja sereu fora, jejejeje

Potser si reserves al Auberge el segon dia ja et treus una mica el "mono" de princeses, i com que ara a l'entrada del pavelló posen quines princeses hi ha, si veus algún dia que hi ha una princesa que no has vist al restaurant pots animar-te a fer la cua.

Ah, un altre consell, als hotels acostumen a demanar-te quin torn d'esmorzar vols. Jo recomano que agafeu el mes aviat possible, per evitar cues al menjador i per evitar cues als controls d'entrada al Village i també les cues d'entrada al parc. Nosaltres p.ex, esmorzavem cada dia a les 7h, és un tute, però jo crec que val la pena, no fas ni una cua enlloc.

Ah, i el parc Studios l'obren a les 10h, pero a les 9h (o abans) ja hi ha gent fent cua per entrar, i en quant obren portes anar corrents a l'atracció de Crush Coaster (nemo) i Ratatouille. Nosaltres ens hi varem posar a les 9.30h i ja teniem un munt de gent al davant. El meu marit va anar amb el nen a fer l'atracció de Nemo i jo vaig anar a agafar els fast pass de ratatouille, per pujar mes tard els tres.


Crec que no em deixo res important!!
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: Eurodisney estiu 2016

EntradaAutor: xinxeta » dl. jul. 18, 2016 10:42 am

Gràcies per totes les idees!!

El planning l'he fet però no el seguirem al 100%, un cop allà anirem improvitzant també, però almenys portem una idea del que volem fer!

Al final vaig canviar l'Auberge pel segon dia per dinar i crec que canviaré tb el Plaza Garden (és buffet i m'han dit que està prou bé tot i que és de l'standard). Així que el primer dia dinarem qualsevol coseta i gaudirem una mica del parc.

M'apunto lo de esmorzar aviat! i ja veig que el dia de l'Studios que jo pensava dormir una mica més no podrà ser :content:
Imatge

Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::