Pont del desembre :-)

De vacances amb els nens !!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Pont del desembre :-)

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. oct. 04, 2016 9:45 pm

Bones!
Ja sé que encara falta, però avui hem sapigut que disposem de quatre dies per el pont de principis de desembre i ja estem pensant què fem i on anem... :p-) Tenim un nen de tres anys i mig i busquem llocs on hi hagi cosetes per fer o veure amb ell.
L'any passat vam anar a Carcassone que hi ha el mercat de Nadal i ens va encantar tot l'ambient, però per no repetir... :-D
Per aquí al fòrum he llegit alguna cosa sobre Montpellier... Algú hi ha estat i ho recomanar? Alguna idea més?

Sé que encara queda però si anem amb temps millor per reservar alguna cosa :ok:
Moltes gràcies!

Salut!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: garota » dc. oct. 05, 2016 4:05 pm

Bones!
Doncs Montpellier és una ciutat bonica! I per nadal segur que més, però molt petitona! 4 dies potser són molts, vull dir que amb un dia i poc la ciutat està vista, però lògicament hi han coses a fer, i pobles pel voltant per veure!
Nosaltres també vam fer la Costa Blava, a l'hivern, Niça, Cannes, Saint-Tropez i Mónaco. Força a prop d'aquí i molt bonic!
La part del País Basc francès tb és molt xula, Biarritz i els pobles del voltant, i de pas ja cap a Euskadi, Donosti, Bilbao i pobles costaners...
I sinó ja més cap amunt, nosaltres som de fer km , però ja no sé si el límit que teniu són les 4 o 5 horetes del sud de França.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: baldufeta05 » dg. oct. 09, 2016 9:46 am

Hola Garota!
Moltes gràcies!!! De fet, quatre dies tampoc serien perquè entre el dia que marxaríem (que ja seria migdia) i després el dia de marxar ens quedarien dos dies i poc per veure...

Realment vaig pensar en Montpellier per la fira de Nadal aquesta que diuen...Vaig pensar que si era semblant a la de Carcassonne seria molt bonica i el nen podria gaudir-ne molt neujor:-) neujor:-) Ja que he estat mirant i per aquí Catalunya no fan res semblant a no ser que siguin les fires de Santa Llúcia que estan a cada poble o ciutat... O potser m'equivoco??

Gràcies per la resposta Garota! Ho seguirem pensant... i el fet d'anar a tres hores o tres hores i poc és per el petit...que molta estona en cotxe... :-o00m

Merci!!
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: sansa » dl. oct. 10, 2016 9:01 am

Aprofito per preguntar, he llegit que vau anar a Carcassonne i aquest any estava pensant en anar: us va agradar, pels nens està bé?? l'ambient es maco i fan activitats ??
si no et molesta, estaría molt agraida de tenir una mica d'informació??
Imatge

Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: baldufeta05 » dl. oct. 10, 2016 9:49 pm

Hola Sansa!
No és que ens agradés, és que ens va ENCANTAAAR!! =0-0-) (De fet havia pensat fins i tot en repetir...però estava mirant Montpellier perquè també hi ha un mercat d'aquests)
Per si no hi heu anat mai hi ha la Cité de Carcassone que és el típic poble medieval que surt a totes les fotos de Carcassone. És preciós Sansa! Ple de carrerons amb botigues i botiguetes, restaurants, etc. Allà no vam enganxar cap "espectacle per nens" però està il·luminat a fora amb ninos grans de llum i realment val molt la pena passejar per allà una estoneta llarga i menjar alguna crèpe :p-)

I després hi ha el que anomenen "la magie de noel" que està repartit en dues places, una la Place Carnot on hi ha una pista de patinatge i tot de casetes/paradetes de fusta que venen des de coses de decoració a menjar i begudes. Allà també hi ha un estand del Pare Noel que volta per allà i es fa fotos amb els nens ;-))) i molt a prop en una altra que ara no recordo el nom hi ha una fira esplèndida amb atraccions per a nens amb nòria, tobogan gegant, trenet, carroussel i un arbre amb boles que hi pots pujar i et dóna voltes :ok: Això està des de principis de desembre fins a principis de gener... I tal com diu el nom és tot com molt màgic neujor:-) xx:-D Almenys per mi ho és i veure gaudir els petits encara més...

Nosaltres vam agafar l'apartament a prop d'aquestes places , ja que amb el nen i ma neboda ens movíem més per aquí i un parell de dies vam anar a la Cité. Un dia caminant (20 minuts) i l'altre en cotxe :-)
La passejada fins allà també està molt bé.
Si t'interessés més informació m'ho dius, fins i tot si vols el nom dels apartaments també. Una dona molt amable i molt detallista...

Ja em diràs! Espero haver-te ajudat.
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: sansa » dt. oct. 11, 2016 1:27 pm

Doncs m'has convençut :love: :love: ja tenim destinació
a Carcassonne hem estat varies vegades sense nens i fa molts anys.
Buscava un mercat de Nadal però no volia gastar gaires calerons, així que perfecte!!
si no et sap greu i em pots dir el nom dels apartaments estaría molt agraïda.

no sé on vaig llegir algo de una baixada de torxes, et zona??

Merci per tot!
Imatge

Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: baldufeta05 » dt. oct. 11, 2016 9:56 pm

Ostres Sansa. Vaig interpretar jo sola que no hi havies estat mai... Si ho sé no et faig tot el rotllo! :-D

Sí, això de la baixada de torxes em sona que ho feien no sé quin dia i des de la Cité, però no ho vam enganxar... Suposo que per l'hora... ;-)))

Això de les atraccions per nens sha de pagar però crec recordar que no era massa car perquè els nens hi van pujar unes quantes vegades :love:

L'apartament es diu Chez Martine Côté Piscine. El que estàvem tenia tres habitacions i era força gran... En té d'altres. Tot i que si ho mires amb temps a la pàgina de airbnb pots trobar coses més bé de preu ( no em va sortir car l'any passat)...

Espero que ho gaudiu molt! A veure si ho pots explicar una vegada hagueu tornat...
Nosaltres a veure on acabem anant :miko:
Avatar de l’usuari
sansa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1336
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 4:11 pm

Re: Pont del desembre :-)

EntradaAutor: sansa » dv. oct. 14, 2016 1:18 pm

Moltes gràcies per tot!!
ja t'explicaré
Imatge

Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::