pont de l'1 de maig

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
euterpe
:: granota
:: granota
Entrades: 242
Membre des de: dv. ago. 10, 2012 3:02 pm

pont de l'1 de maig

EntradaAutor: euterpe » ds. març 10, 2018 5:54 pm

Bones! Tenim 4 dies de festa pel pont de l'1 de maig i ens fa gràcia que la nena viatgi per primera vegada en avió (llavors tindrà 2 anys i mig). Algun suggeriment?

Jo havia pensat en Oporto, Dublin, Venècia, Split, Tallinn... Ciutats com Roma, París, Londres, Berlín... penso que s'han de visitar amb més dies.

Ja em direu! Gràcies!!! >.-<:
Imatge

Imatge
jellwill2
:: gosset
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

Re: pont de l'1 de maig

EntradaAutor: jellwill2 » dg. març 11, 2018 5:44 am

Hola,

quina bona idea!!! A nosaltres ens encanta anar amb els nens en avió. Els flipa molt. Encara recordo el primer viatge, a canàries.

Oporto està bé, en quatre dies pots fer feina. I per anar amb cotxet, justet, hi ha molts adoquins. Potser millor Lisboa, la recordo més plana.
Dublin, és maco, i en quatre dies bé, però acostuma a ploure, i fa fresqueta fins i tot a l'estiu. No sé.

Venècia és xula i per quatre dies superbé. El tema cotxet, justet, per què hi ha molts ponts amb escales. Ara bé, si sou de motxilla, solucionat.

No conec Split ni Tallinn.

I Florència?

Això és molt personal, depèn dels vostres gustos, però jo a París i tornaria tants cops... de Roma vaig acabar farta de veure pedres i catedrals, però Itàlia és ideal pel menjar i els nens. I a Londres us pot ploure bastant, no en intensitat, però en seguit, com a Dublin. Per preus, Itàlia i Portugal les recordo més econòmiques, el menjar i les entrades.

I Viena? I Praga o Salzburg? A aquestes dues no hi he anat.

Aviam si algú més te'n dóna informació.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::