Disneyland Paris per Halloween

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Disneyland Paris per Halloween

EntradaAutor: ner » dc. ago. 29, 2018 5:32 pm

Hola,

Volem anar a Disneyland Paris per Halloween. Hem d'anar a França per un tema familiar i aprofitant el viatge voliem estar-nos uns dies a Disneyland. Jo hi havia estat de soltera, fa mooolts anys, i ara hi anirem amb família i us volia preguntar uns dubtes molt concrets:
- Recomaneu portar cotxet, ? La meva filla té 4 anys i fa temps que no porta cotxet però es cansa de caminar i allò és tan gran... Però segur que haurem de portar el de la meva filla petita i portar-ne dos ja es complica.
- Algú ha estat a la Halloween Party? El dia 31/10 a la nit fan festa de Halloween i les atraccions estan obertes fins a les 02:00. Cal pagar entrada extra (de 69 euros). Algú hi ha anat? És per adults o per nens? Hi anem amb la meva filla que tindrà 4 anys acabats de fer i un bebé. Jo ho descartaria pel preu i perquè aquelles hores no aguanten. Però si em dieu que val molt la pena potser farem l'esforç.
- Hem agafat mitja pensió però el pack estàndar i ja sé que hi ha llocs que no entren. A on ens recomaneu menjar? Dinar o sopar? M'han parlat de Ivention (de l'Hotel Disneyland), del Mickey Café i del Auberge de Cendrillon. Els dos primers (Invention i Mickey Café valen igual), El Auberg du Cendrillon una mica més car. Cap d'aquests m'entren però hem pensat de pagar-ne un i no sé quin. La meva filla és molt de la Minnie però poc de princeses. Hi heu estat, què en penseu?

Gràcies
Imatge
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Disneyland Paris per Halloween

EntradaAutor: Maroa » dc. ago. 29, 2018 10:25 pm

Hola!
Jo amb tema restaurants no et puc ajudar perquè hi vaig anar de barato amb entrepans... Tema cotxet, absolutament imprescindible, però si no el vols dur de casa, allà en lloguen de bastant soferts per 15€. Tema fins a les dues ho veig una matada. Feines vam tenir fins a les 11 per veure els focs.... Després de tantes emocions i cues, acabes rebentat i penseu que el dia serà molt més curt. Els meus no aguantarien segur i tenen 6 i 9 anys. Disfruteu -ho molt, que és preciós!!!!

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::