Lanzarote ( avió i llocs)

De vacances amb els nens !!
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Lanzarote ( avió i llocs)

EntradaAutor: Blan13 » dl. oct. 22, 2018 1:44 pm

Hola noies, bon dia a totes!
us volia comentar que la segona setmana de Desembre anem a Lanzarote amb el meu marit i les petites, em podrieu recomanar les que heu estat allà restaurants on anar que siguin de bona qualitat?

I ... les nenes ( de 2 i mitg i de 5 anyets) serà la primera vegada que pujaran a un avió, crec que de Barcelona a Lanzarote és poca estona però algun consell per fer-los passar la por? Fins ara sempre haviem viatjat en cotxe, encara que han estat (alguns) viatges molt llargs


gràcies a totes :-()-)
airuni
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 325
Membre des de: dl. gen. 11, 2016 6:02 pm

Re: Lanzarote ( avió i llocs)

EntradaAutor: airuni » dl. oct. 22, 2018 2:01 pm

Hola!! Nosaltres hem estat aquest any.
L'avió van ser 3 hores si no recordo malament, sobre la por no et sabria dir perquè el meu es mes gran però jo portaria la tablet amb pelis que els hi agradin, algun llibre...
A quina zona aneu? Restaurants nosaltres teniem PC però els dies que vam dinar fora a qualsevol lloc, tot es molt barat. Si aneu al timanfaya el restaurant es xulo i original.
Que ho disfruteu molt, nosaltres volem tornar perquè ens va encantar
Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Lanzarote ( avió i llocs)

EntradaAutor: Blan13 » dl. oct. 22, 2018 2:20 pm

airuni ha escrit:Hola!! Nosaltres hem estat aquest any.
L'avió van ser 3 hores si no recordo malament, sobre la por no et sabria dir perquè el meu es mes gran però jo portaria la tablet amb pelis que els hi agradin, algun llibre...
A quina zona aneu? Restaurants nosaltres teniem PC però els dies que vam dinar fora a qualsevol lloc, tot es molt barat. Si aneu al timanfaya el restaurant es xulo i original.
Que ho disfruteu molt, nosaltres volem tornar perquè ens va encantar


Bon dia Airuni, gràcies per contestar!
Nosaltres anem a Costa Teguise, a un hotel que es diu Occidental Lanzarote Playa.
De totes maneres, quan arribem allà, tenim pensat llogar un cotxe, per poder viatjar lliurement per tota l'illa i moure'ns de nord a sud per anar visitant els llocs pricipals.
Per cert, el cotxe encara l'hem de llogar, saps alguna casa de cotxes que sigui fiable per llogar-los?
Avatar de l’usuari
ner
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 575
Membre des de: dt. abr. 17, 2012 4:15 pm
Ubicació: Girona

Re: Lanzarote ( avió i llocs)

EntradaAutor: ner » dc. oct. 24, 2018 9:39 am

Hola,

Et recomano que el cotxe de lloguer el reservis abans d'anar-hi per Internet. Et sortirà molt més bé de preu. Nosaltres a Lanzarote el vàrem llogar a Goldcar. Amb aquesta companyia has de vigilar el tema del combustible, que si te'l facturen ells sol sortir car,
A Fuerteventura que hi vam anar l'hivern passat vàrem llogar amb Autoreisen, que la veritat va anar molt bé i molt bé de preu.
I també hi ha una companyia local Cicar que també està bé.

El tema cadireta és una altra cosa. Solen ser molt senzilles i cal que les reservis abans.

Bon viatge,
Imatge
Blan13
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. des. 09, 2012 9:45 am

Re: Lanzarote ( avió i llocs)

EntradaAutor: Blan13 » dc. oct. 24, 2018 8:57 pm

ner ha escrit:Hola,

Et recomano que el cotxe de lloguer el reservis abans d'anar-hi per Internet. Et sortirà molt més bé de preu. Nosaltres a Lanzarote el vàrem llogar a Goldcar. Amb aquesta companyia has de vigilar el tema del combustible, que si te'l facturen ells sol sortir car,
A Fuerteventura que hi vam anar l'hivern passat vàrem llogar amb Autoreisen, que la veritat va anar molt bé i molt bé de preu.
I també hi ha una companyia local Cicar que també està bé.

El tema cadireta és una altra cosa. Solen ser molt senzilles i cal que les reservis abans.

Bon viatge,


Hola! moltes gràcies per contestar
M'han comentat que també hi ha una agència que es diu Cabrera Medina que funciona bastant bé i la que dius de Cicar també me l'han aconsellat.
Pel que fa a la de Goldcar no he llegit massa bons comentaris, més que res pel que comentes del tema combustible, per tant segurament agafariem el cotxe a Cicar o Cabrera Medina.
Moltes gràcies! a veure que tal per Lanzarote pq en el meu cas, no hi he estat mai i tothom em diu que és una illa molt maca i tranquila.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::