Fast pass a Eurodisney

De vacances amb els nens !!
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: nunus » dc. maig 01, 2019 10:49 pm

Hola!

A finals de juny anirem uns dies a París, i anirem a passar un dia a Eurodisney des d'allà. Ja sabem que és just, però bé, ara ja ho tenim decidit així.

Miràvem per comprar les entrades, i hem vist que es poden agafar els fast pass a la pàgina de Disney, en packs de 3 atraccions. Però llegint-vos per aquí m'ha semblat com si al parc es poguessin comprar els fast pass de manera individual? :-:)

Algú m'ho podria aclarir? Havíem pensat agafar el fast pass que inclou l'atracció de Ratatouille (+ Peter Pan's Flight i la del Buzz Lightyear), però no sé si un cop dins del parc podríem agafar algun fast pass d'alguna altra atracció que no estigui inclosa al mateix pack.
Aquest sí que el volia tenir ja amb antel.lació, perquè si hi anem un sol dia i a sobre hem de fer cua per aconseguir fast pass....

Un altre dubte.... El fast pass que compres al parc et dóna una hora determinada per pujar a l'atracció en concret, i el que compres per internet no? El que compres amb antel.lació per internet et permet pujar-hi a l'hora que vulguis? Ho he entès bé?

I, part d'aquestes atraccions que us comento, alguna altra que em pogueu recomanar? Tinc dos nens que passen de princeses, o sigui que això jo ho descarto... La de Piratas del Caribe tenia bona pinta, però què és exactament? Un passeig en barca? :-:)

Aix, a veure si em podeu il.luminar una mica!! :***:
Gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6079
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Re: Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: Toni » dj. maig 02, 2019 9:24 am

Hmmm... el FastPass és gratuït, amb el ticket d'entrada vas a una atracció i la maquina del FastPass et dona una hora per accedir per la cua del Fastpass que és més ràpida.

Estic mirant la web i continua sent gratuït, només que han ficat noves opcions de SuperFastPass i UltraFastPass, per poder fer servir la cua del FastPass sense haver demanat hora, aquí ho expliquen:
https://www.disneylandparis.com/es-es/fastpass

On has vist les opcions de comprar fastpass per 3 atraccions?? :-:) :love:
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: nunus » dj. maig 02, 2019 10:12 am

Ostres, ara veig el que vols dir! És que m'estava fent un embolic!!!! ?-)

Confonia el Fast pass normal amb el Super Fast pass, que és el que et permet accedir a 3 atraccions sense haver hagut d'anar a buscar el fast pass abans... Al mateix enllaç que m'has enviat hi surt, a sota. :ok:

Havent aclarit això, el dubte continua sent el mateix: Creieu que val la pena agafar aquest Super Fast Pass pel fet que només passem un dia a Eurodisney? Les atraccions que agafaríem són les de Ratatouille, Buzz Lightyear & Peter Pan. Són xules?

Aleshores potser miraríem d'agafar el fast pass d'alguna altra atracció a les màquines. Em fa por passar-me el dia fent cua per anar treient fast passes!!!! :-D :-D
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: *TINA* » dj. maig 02, 2019 8:40 pm

Hola!
Les tres atraccions són molt xules, sí! ( potser la que menys peter pan per mi....) però has de pensar que ratatouille està a l' altre parc, l' studios, i no se si pensaveu visitar els dos parcs amb només un dia...jo crec que pot ser una mica estressant. Mireu- vos - ho bé!
Per altra banda el fast pass normal ( que el pot utilitzar tothom només amb l' entrada) està bé si t' organitzes, però pensa que no pots tornar a ferun altrw fast pass fins que no has pujat a l atracció anterior, i segons el dia, et donen pel cap de 2 hores, tot ique no és lo habitual. Llavors quzn vols fer el següent fast pass doncs potser ja no et deixen! Són limitats a un nombre d entrades....A més, no totes les atraccions tenen fast pass només algunes, les més populars....i pel tema cues, jo mai he hagut de fer cua per treure un fast pass!!
Que vagi molt bé el viatge!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

Re: Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: nunus » dj. maig 02, 2019 11:20 pm

*TINA* ha escrit:no pots tornar a ferun altrw fast pass fins que no has pujat a l atracció anterior,
Gràcies per la info, *TINA*!! Així doncs, no puc tenir 2 Fast pass simultàniament? No puc treure el segon fins que no he utilitzat el primer?

La veritat és que pensàvem fer els dos parcs... :-:) No estan l'un al costat de l'altre? Veieu molt heavy fer una mica dels dos? Com que hi ha l'opció de fer els dos parcs en un dia no ho vam trobar molt descabellat.... Ja veig que pararem bojos!!! :miko:
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
*TINA*
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dl. des. 02, 2013 10:21 pm

Re: Fast pass a Eurodisney

EntradaAutor: *TINA* » dv. maig 03, 2019 8:49 pm

Doncs el fast pass normal només pots treure un nou ticket quan ja has pujat a l' anterior atracció sí! I el pack aquest de les tres atraccions deu ser sense horari així que hi deus pujar quan vols! Si voleu veure els dos parcs doncs jo sí que et recomano que compris el pack aquest que dius i que us organitzeu molt be la visita...allà on voleu pujar...on dinareu....pensa quea molts restaurants sha de reservar amb molts dies d antelació!! Es una bogeria! :ufs: Et recomano que et baixis l app al mobil i consultis els minuts d espera de cada atracció i només d entrar al parc aneu a treure un fast pass i a fer cua en una altra atracció! >.-<:
Que us vagi mb!!!!! :globus:
Imatge

Imatge

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::