Menorca en ferry: camarot?

De vacances amb els nens !!
primerenca83
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: dt. feb. 11, 2014 3:38 pm

Menorca en ferry: camarot?

EntradaAutor: primerenca83 » dl. set. 09, 2019 9:08 pm

Hola! Estem pensant en anar de vacances a Menorca l'any que ve en ferry per poder portar el nostre cotxe i no haver de llogar cotxe + cadiretes. La qüestió és que de primera mà m'han arribat experiències xunges del ferry ràpid (3-4h) pel tema de marejos i tal. Algú que hagi anat en camarot em pot dir què tal? Jo pateixo de vertigen i em marejo fàcilment. Per mí és delicat això de viatjar (sigui com sigui). Merci!
petitoneta
:: puça
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Re: Menorca en ferry: camarot?

EntradaAutor: petitoneta » dl. set. 09, 2019 10:30 pm

Hola!

Fa un parell d'estius que vam anar amb ferri a Mallorca amb les nostres filles (tenien llavors 4 i 6 anys). Vam agafar el ferri a la nit i vam dormir amb un camarot quàdruple. Vam arribar a Palma aviat al matí (sobre les 7), però el viatge no se'ns va fer pesat. Elles van dormir perquè tenen el són més profund i nosaltres vam descansar (es nota el moviment del ferri, tot i que no es exagerat i no ens vam marejar ni res). A la tornada vam fer el mateix i així vam estalviar-ne dues nits d'hotel i el trajecte no es va fer pesat.

Salutacions,

Petitoneta
Avatar de l’usuari
mamavi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Menorca en ferry: camarot?

EntradaAutor: mamavi » dg. set. 29, 2019 4:11 pm

Hola,
Nosaltres ho hem fet un parell de vegades i superbé. No mareja gens. Arribes cap a les 7 del matí havent dormit i a punt per anar a la platja.
A la tornada et recomano també camarot, perquè així pots intentar fer migdiada o estar més còmode sense haver d'anar guardant el lloc al vaixell tota l'estona.

Torna a “Viatges”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::